معرفی استراتژیهای افزایش سود
در حال حاضر بسیاری از بنگاههای اقتصادی در شرایط پراز ریسک و متغیری هستند و با رقابت بسیار زیاد و سهم بازارهای بسیار نزدیک مواجه هستند. امروزه نسبت به گذشته رقابت بیشتری برای پول، مشتری و عدم اطمینان در کار وجود دارد. شما برای گذر از عدم ثبات اقتصادی، از چه استراتژیهایی برای افزایش جریان درآمد و سودآوری در کسب و کار استفاده میکنید؟
بسیاری از کسبوکارها به دلیل فروش بالا موفق میشوند، اگر فروش و کسب درآمد و نقدینگی بالا باشد، به راحتی میتوان از دوران عدم ثبات اقتصادی گذر کرد. بنابراین باید راههای بیشتر و بهتر و موثرتری برای جذب مشتریان خود پیدا کنید.
در این ویدان، برایان تریسی یکی از اساتید مطرح دنیا در زمینه رهبری، تکنیکهای کاملا کاربردی و ثابت شدهای، برای افزایش فروش و سودآوری در کسب و کار را آموزش میدهد.
در این دوره از برایان تریسی یاد خواهید گرفت، چگونه اهداف کسب و کارتان را مشخص کنید. چگونه نوآوری و بازاریابی داشته باشید. چگونه مشکلات کسب و کارتان را حل کنید و تصمیم گیری کنید. چگونه کارهایتان را الویت بندی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت توجه و تمرکز و منابع خود را صرف چه کارهایی بکنید، چگونه عملگرا باشید و در نهایت نتیجه بگیرید.
نوآوری و بازاریابی از اصلی ترین کارها برای کسب و کار است . که در اینجا با پنج نکته درباره نوآوری و بازاریابی که باید همیشه به آنها توجه کرد ، آشنا می شوید. نوآوری و بازاریابی کلید ایجاد مشتری جدید، تشویق به خرید دوباره و پیشنهاد شما به مشتری جدید هستند.
هر مهارتی که برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان لازم دارید، یادگرفتنی است. اگر هدف کسب و کار شما افزایش فروش، سودآوری، افزایش جریان نقدینگی و یا توسعه مالی باشد، با این دوره یاد میگیرید. فقط کافی است آموزهها را به کار ببندید و منتظر نتایج چشمگیر آن باشید.
مجموعه استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعهای از روشهای اثبات شده و تکنیکهای عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
این قسمت بخش اول این دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
اساتید دوره

برایان تریسی
برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون (مرکز استان پرنس ادوارد) واقع در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند به گونه ای که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود.
برایان تریسی در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.
او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.
چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.
تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.
وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.
لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.