شناسایی بازار هدف در کسب و کار

1
درس
1
فایل
20
دقیقه
50000 تومان

بازار هدف مجموع مخاطبانی هستند که به خدمات و یا محصولات شما نیاز دارند. به‌ندرت می‌توان دامنه وسیعی از نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کرد. بنابراین تقسیم‌بندی مشتریان به گروه‌های کوچک‌تر و انتخاب بازار هدف، شما را قادر خواهد ساخت تا محصولات و خدمات خود را برای پرسودترین افراد بازاریابی کنید.

همچنین شناخت مخاطبین و بازار هدف بر روی انتخاب ابزارها و روش‌های بازاریابی تأثیرگذار است.

اگر در یک ملاقات کاری کسی از شما پرسید، مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ چه پاسخی می‌دهید؟ شما باید بدانید مشتریان ایدئالتان برای محصولی که می‌فروشید و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، دقیقاً چه کسانی هستند.

در دوره شناسایی بازار هدف در کسب‌وکار توسط برایان تریسی، یکی از اساتید مطرح جهان در حوزه کسب‌وکار یاد می‌گیرید، مشتریان ایده آل خودتان را توصیف و  مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را مشخص کنید. به‌طور مثال مشتری ایده آل کسی است که از کیفیت بالا خوشش می‌آید و یا مشتری ایده آل کسی است که برای خدمات مشتریان ارزش قائل است.

توانایی شما در به‌وضوح تعریف کردن و تمرکز بر مشتریانی که بیشترین استفاده را در سریع‌ترین زمان ممکن از محصولات و خدمات شما می‌برند، برای موفقیت کسب‌وکار شما حیاتی است که دوره شناخت بازار هدف برایان تریسی این توانایی را به شما می‌دهد که بر روی مشتریان تمرکز کنید و با وضوح کامل مشتریان هدف خود را بشناسید.

توانایی پیدا کردن مشتری و فروختن به مشتری و فروش دوباره و پیشنهاد به افراد دیگر، تمرکز اصلی فعالیت‌های کارآفرینی محسوب می‌شوند.

یکی از بزرگ‌ترین رازهای موفقیت کسب‌وکارهای بسیار موفق این است که مشتریان خودشان را دوست دارند و می‌خواهند مشتریان خودشان را خوشحال و راضی کنند و احساس خوبی را به آن‌ها هدیه دهند و همان‌طور که می‌دانید، خوشحال و راضی کردن مشتریان بدون شناسایی درست و دقیق آن‌ها میسر نمی‌شود. در واقع نقطه شروع یک کسب‌وکار این است که مشتریان خودتان را مشخص کنید.

شما در پایان این دوره می‌توانید بازار هدفتان را شناسایی کنید و سپس با وضوح، بر روی مشتریان هدف که مشتری ایده آل‌تان نیز هستند، تمرکز کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به سودآوری در کسب‌وکارتان برسید.

شناسایی بازار هدف در کسب و کار چهارمین دوره از دوره جامع استراتژی‌های افزایش سود برایان تریسی است.

مجموعه استراتژی های افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی می باشد که در آن، مجموعه ای از روش های اثبات شده و تکنیک های عملی برای افزایش سود دهی و فروش تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.

اساتید دوره

برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون (مرکز استان پرنس ادوارد) واقع در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند به گونه ای که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود.

برایان تریسی  در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.

او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.

چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.

تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.

وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.

person
mail