برای موفقیت در کسبوکار شما باید بتوانید محصولات و خدمات خود را در برابر رقبایی که دارید، ارائه کنید و بفروشید. امروزه رقابت حرف اول را میزند و دلیل وجود اینهمه رقابت این است که مشتریان همیشه به دنبال بیشترین، با پرداخت کمترین مقدار پول هستند. دنبال این هستند که کمترین هزینه را بپردازند و بیشترین خدمات را دریافت کنند.
برایان تریسی در دوره آنالیز رقبا میگوید: به کسبوکار تقریباً مثل جنگ نگاه کنید و رقیب را مثل یک دشمن بپندارید. دشمن چه کسی است؟ شما باید بهطور مداوم دنبال راههایی برای باهوشتر، سریعتر و بهتر بودن از رقبای خود باشید. چون رقیب همیشه دنبال راهی است که با گرفتن مشتریان، سود و جریان وجه نقدی که دارید، با سرعت هرچهتمامتر کسبوکار شما را از بین ببرد و شما را شکست دهد، و اگر شما به همان شکل فکر نکنید، قربانی قدرت و برتری رقیب خواهید شد.
رقیب شما کسی است که محصول و یا خدمات مشابه با شما را میفروشد، یعنی اگر مشتری بخواهد بین شما و یا یک نفر دیگر انتخاب کند، که از چه کسی بخرد، آن شخص رقیب شماست. رقیب کسی است که بهاندازه هزینه محصول شما از پولش به طرق دیگر استفاده میکند.
در دوره آنالیز رقبا یاد میگیرید، چگونه و از چه راههایی رقبایتان را بشناسید و در آنالیز و تجزیهوتحلیل رقبا چه پارامترهایی را در نظر بگیرید. چگونه مزیت رقابتی ایجاد کنید و چه شاخصههایی را برای ایجاد مزیت رقابتی باید در نظر بگیرید.
اگر میخواهید یک گام از رقبای خود جلوتر باشید، به شیوه صحیح، تجزیهوتحلیل و آنالیز رقبا را انجام دهید و سپس به دنبال روشهای سریعتر، ارزانتر، آسانتر، راحتتر و تاثیرگزارتر برای فعالیت در برابر رقبایتان باشید.
توانایی شما در فروش مؤثرتر در یک بازار رقابتی، کلید موفقیت کسبوکار، در هراندازهای خواهد بود. پس برای موفقیت باید از رقبایتان جلوتر حرکت کنید و در بازار بهترین باشید.
آنالیز رقبا برای افزایش سود پنجمین دوره از دوره جامع استراتژیهای افزایش سود برایان تریسی است.
مجموعه استراتژی های افزایش سود برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی می باشد که در آن، مجموعه ای از روش های اثبات شده و تکنیک های عملی برای افزایش سود دهی و فروش تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.
-
آنالیز رقیبانتان