بودجه بندی برای یک کسب و کار موفق

1
درس
1
فایل
21
دقیقه
52500 تومان

باید قبل از شروع عملیات اجرایی کسب‌وکار، یک بودجه کاملاً دقیق آماده کنید. قبل از اینکه اولین محصول را بخرید، قبل از اینکه ریالی خرج کنید، بودجه کسب‌وکارتان را تدوین کنید. بودجه ابزار قدرتمندی است که به شما اجازه می‌دهد، تصمیمات کاری بهتری بگیرید.

اعداد دروغ نمی‌گویند. اعداد حقیقت را می‌گویند. هرچه اعداد دقیق‌تر باشند، بهتر می‌توان فکر کرد و تصمیمات بهتر گرفت. هرچه به اعداد بیشتر توجه کنیم، به ابزارهای کسب‌وکار بهتر و دقیق‌تر برای موفقیت نگاه می‌کنیم.

در دوره بودجه‌بندی برای کسب‌وکار موفق، برایان تریسی به‌طور کامل توضیح می‌دهد، که چگونه برای کسب‌وکار خود بودجه در نظر بگیریم و چهار قسمت اصلی برای تدوین بودجه را کاملاً تشریح می‌کند.

خیلی از شرکت‌ها فروش و درآمد خوبی دارند، اما به دلیل بودجه‌بندی و پیش‌بینی‌های ضعیف در ابتدای کار، هرچه پول‌دارند، از دست می‌دهند. هدف بودجه این است که یک توصیف تصویری از نتایج قابل‌انتظار از فعالیت‌های کسب‌وکار به شما بدهد. یک بودجه خوب ۱۲ تا ۱۴ ماه از فعالیت کسب‌وکار را پوشش می‌دهد.

بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری، برنامه کسب‌وکار و بودجه شما را می‌خواهند. پیش‌بینی‌های فروش شما را می‌خواهند، بدانند. بانک می‌خواهد بداند، چه زمانی به نقطه سربه‌سر می‌رسید، چه زمانی می‌توانید پولشان را پس بدهید. این مهم‌ترین عامل در قرض دادن یا ندادن پول به شما است.

توانایی کارآفرین و یا مدیر در بودجه‌بندی دقیق ، مقیاس اصلی شایستگی است. مهارت کلیدی که می‌توانید در دوره بودجه‌بندی برای کسب‌وکار موفق، یاد بگیرید و هرچه بیشتر تمرین کنید، در انجامش ماهرتر می‌شوید.

بودجه مناسب به شما هدف می‌دهد، هرچه منظم‌تر بودجه بررسی شود، بیشتر پیشرفت می‌کنید و هرچه کسب‌وکار موفق‌تری داشته باشید، برای شما مهم‌تر است که برای هر بخش شرکت، هر واحد و خط تولید، بودجه را به‌صورت جداگانه محاسبه کنید.

با صرف زمان مناسب در تدوین بودجه دقیق، هزاران دلار و صدها ساعت در پول و وقتتان صرفه‌جویی می‌کنید.

بودجه بندی برای یک کسب و کار موفق هفدهمین دوره از دوره جامع استراتژی‌های افزایش سود برایان تریسی است.

مجموعه  استراتژی‌های افزایش سود  برایان تریسی شامل ۵۳ دوره آموزشی و در حدود ۲۰ ساعت آموزش ویدئویی تخصصی با دوبله فارسی است که در آن، مجموعه‌ای از روش‌های اثبات شده و تکنیک‌های عملی برای افزایش سود دهی و فروش و تجارت در یک دوره کامل برای شما ارائه شده است.

اساتید دوره

برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون (مرکز استان پرنس ادوارد) واقع در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند به گونه ای که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود.

برایان تریسی  در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.

او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.

چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.

تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.

وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.

person
mail