بهترین روش‌های به‌جا گذاشتن ثروت برای نسل بعد از نظر کارشناسان

بهترین روش‌های به‌جا گذاشتن ثروت برای نسل بعد از نظر کارشناسان

همه ما می‌خواهیم بهترین‌ها را به فرزندانمان بدهیم، و اغلب این شامل امنیت مالی بعد از رفتنمان از این دنیا می‌شود. اما روش به‌جا گذاشتن ثروت برای نسل بعد چگونه است و بهترین روشها چیست؟

در کشوری که حتی افرادی ثروتشان شش‌رقمی می‌شود و ممکن است با حقوق و دستمزد زندگی کنند، خوشبختانه ساختن ثروتی که بتواند برای نسل‌های بعدی گذاشته شود و رشد کند، آنقدرها هم که تصور می‌شود دشوار نیست.

GOBankingRates با تعدادی از کارشناسان مالی مشورت کرد تا بینش آنها را در مورد بهترین روش‌های خلق ثروت به دست آورد و بتوان برای سال‌های آتی ادامه داد.

 

1- یک ذهنیت رشد بزرگ را اتخاذ کنید

شاون لایب، کارشناس سرمایه‌گذاری در حقیقت درباره بیمه گفت: ساخت ثروت نسلی با یک ذهنیت رشد بزرگ شروع می‌شود.

این بدان معناست که شما باید رشته‌ای را دنبال کنید که پتانسیل کسب دستاوردهای بزرگ را در یک دوره زمانی طولانی دارد.

سرمایه‌گذاری‌های کارآفرینی تنها راهی است که به شما فرصتی برای رسیدن به این نقطه عطف می‌دهد.

به این فکر کنید که شما به چه چیزی علاقه دارید که می‌تواند در یک دوره طولانی در شما به چیزی بزرگ‌تر تبدیل شود و برای شما کسب درآمد فراوان بکند."

اگر این برای شما کمی مبهم به نظر می‌رسد، به نمونه‌هایی از خانواده‌های مشهور قدیمی نگاه کنید که با گذشت زمان ارزششان بیشتر می‌شود.

لایب گفت: «نمونه عالی خانواده والتون است که Walmart را راه‌اندازی کرد. سعی کنید به مفهوم فروش فکر کنید، مانند آنچه آنها انجام دادند، تا در دوره‌ای که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنیم، دوام بیاورد.

 

2- برای پول خود برنامه روشنی داشته باشید

جولیان شوباخ، معاون رئیس‌جمهور می‌گوید: «در طول حرفه‌تان، چه درآمد نوسانی داشته باشید، چه حقوق ثابت از یک کارفرمای بزرگ، مهم است که برنامه‌ای برای نحوه پس‌انداز، خرج کردن و نگه‌داشتن پول خود در هر سال ایجاد کنید.»

و با برنامه‌ریزی صحیح هر سال، می‌توانید بر خودکارسازی مشارکت‌های خود در اهداف مختلف تمرکز کنید.

همانطور که ما به مشتریان می‌گوییم، بهتر است قبل از موعد آماده باشید، نه اینکه وقتی پولی بدون یک برنامه مشخص به دست شما رسید، تازه تصمیم بگیرید که چه‌کاری انجام دهید.

 

3- سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری - ASAP

لیا بورن، سردبیر The Money Manual می‌گوید: «مهم‌ترین گامی که یک فرد می‌تواند برای ایجاد ثروت انبوه بردارد، سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری است، در اسرع وقت و تا حد امکان.»

«ایجاد یک سبد متنوع در بازار سهام، و گذاشتن پول در آنجا برای رشد در طول زمان، بهترین راه برای افراد معمولی برای تولید ثروت کافی است که بتوانند پول را به اعضای خانواده بسپارند.»

به یاد داشته باشید که شروع زودهنگام کلیدی است، زیرا پول در طول زمان مرکب می‌شود.

بورن گفت: «بیشتر آمریکایی‌ها به‌اندازه کافی پول پس‌انداز و سرمایه‌گذاری نمی‌کنند تا نیازهای خود را در دوران بازنشستگی پوشش دهند. برای ایجاد ثروت نسلی، باید فراتر از آن بروید. اما اگر زود شروع کنید، به خودتان یک فرصت خوب برای قدم‌های بزرگ خواهید داد.»

  هنگام اجرای طرح پس‌انداز از مالیات آگاه باشید

4- هنگام اجرای طرح پس‌انداز از مالیات آگاه باشید

لورن ام کینگ، MBA، CFP، شریک مدیریتی در گفت: "بزرگ‌ترین هزینه‌ای که اکثر مردم در زندگی خود می‌پردازند، صورت‌حساب مالیاتی آنهاست [بنابراین] اجرای استراتژی‌هایی برای کاهش صورتحساب مالیاتی فعلی و بلندمدت شما کمک زیادی به انباشت ثروت می‌کند و شما را یاری می‌دهد زودتر به ثروت دلخواه خودتان برسید."

مشاوران کسب‌وکار در سال‌های جاری به این نتیجه رسیده‌اند، استفاده از برنامه‌های بازنشستگی واجد شرایط از طریق کارفرمای خود، مالیات سال جاری شما را کاهش می‌دهد.

اگر خود اشتغال هستید، فرصت‌های زیادی برای صرفه‌جویی زیاد در مالیات‌های سال جاری از طریق ایجاد یک برنامه بازنشستگی وجود دارد.

کینگ اضافه کرد که فکر کردن به صورت‌حساب مالیاتی آینده‌تان بر توانایی شما برای به‌جا گذاشتن میراث برای نسل‌های آینده تأثیر زیادی خواهد داشت.

 

5- یک طرح املاک و مستغلات (شامل وصیت‌نامه و امانت) داشته باشید

V. Henry Astarjian، مدیرعامل Waterstone Advisors, LLC، گفت: «هیچ جایگزینی برای داشتن اسناد قانونی که به‌وضوح بیان نمی‌کند که چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و چگونه از خواسته‌های شما برای وارثانتان است.»

«شما نمی‌توانید ثروت نسلی را منتقل کنید، اگر کسی نداند که می‌خواهید املاک شما چگونه اداره شود، وقتی دیگر اینجا نیستید. یک وکیل خوب امانت و املاک می‌تواند برای این امر ارزشمند باشد.»

 

6- بیمه عمر بگیرید

پل لاپیانا، CFP، رئیس محصول با MassMutual گفت: "بسیاری از خانواده‌های روشنفکر مزایای استفاده از بیمه عمر را به‌عنوان پایه‌ای برای محافظت و ایجاد ثروت در خانواده‌های خود کشف کرده‌اند."

بیمه عمر مزایای منحصربه‌فردی را هم برای بیمه‌شده و هم برای خانواده یا فرزندان بیمه‌شده فراهم می‌کند.

خط‌مشی‌ها می‌توانند ارزش‌های نقدی را برای پوشش شرایط اضطراری یا کمک به تکمیل درآمد بازنشستگی فراهم کنند [و] می‌توانند برای ارائه مزایای مراقبت طولانی‌مدت آینده یا ارائه منبعی برای پرداخت نیازهای مراقبت مزمن طراحی شوند.

یک اعتماد غیرقابل‌برگشت می‌تواند از طریق کنترل‌هایی برای محافظت از ثروت برای نسل فعلی و همچنین نسل‌های آینده، از این هدایا در برابر طلبکاران بالقوه، شکارچیان یا سوء مدیریت مالی در آینده محافظت کند.

    دوره راهکارهای خلق و افزایش ثروت در بازار ایران

دوره راهکارهای خلق و افزایش ثروت در بازار ایران

در این دوره با استراتژی‌ها یا راهکارهایی آشنا می‌شوید که برای افزایش سودآوری است و کاملاً مرتبط با کسب‌وکارهای ایرانی است. این ترفندها توسط محمدمهدی ربانی که خود، صاحب چند کسب‌وکار و مشاور چند شرکت است، جمع‌آوری و بیان می‌شود.

خود ایشان همه راهکارهای ارائه‌شده در دوره را تست کرده و در همین شرایط فعلی اقتصادی کشور، جواب گرفته است.

راهکارهای ارائه‌شده در این دوره بسیار ساده و کاربردی بوده و باعث جذب مخاطب و مشتری بیشتری خواهد شد و میزان فروش و درآمد شما را افزایش خواهد داد.

برای تهیه این دوره اینجا را کلیک کنید.

 

دیدگاه کاربران (0)