توضیحات دوره
هیچ سفر موفقیت آمیزی بدون نقشه راه آغاز نمی شود، و هیچ تلاش بازاریابی موفقی بدون برنامه آغاز نمی شود.
این دوره به همه کمک می کند از متخصصین بازاریابی تا صاحبین کسب و کارهای کوچک تا برنامه های بازاریابی موثر را تدوین کنند.
بیاموزید چطور یک تیم چندعملکردی بسازید، بازار موجود را تحلیل کنید، و و اجزای برنامه خود را به بخش های متمرکز تقسیم کنید، و استراتژی و پیاده سازی تاکتیکی را پوشش دهید.
مدرس دوره درو بوید توصیه هایی نیز درباره بهترین راه برای ارائه و بهره گیری از برنامه در سرتاسر سازمان دارد.
عناوین عبارتند از:
- آماده سازی تیم و داده ها
- تدوین استراتژی و بخش های تاکتیکی
- تدوین آنالیز بازار
- تدوین آنالیز محصولات یا خدمات
- تدوین برنامه محصول یا خدمات
- تدوین برنامه پروموشن
- تدوین برنامه پیاده سازی
درس های دوره
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
چرا بازاریابی مهمه؟
-
چگونگی فرآیند برنامه ریزی
-
تشکیل یه تیم
-
جمع آوری داده ها و اطلاعات
-
نوشتن چشم انداز،ماموریت و هدف
-
نوشتن آنالیز بازار
-
نوشتن آنالیز رقابت
-
نوشتن آنالیز SWOT
-
نوشتن آنالیز مشتری
-
نوشتن آنالیز محصولات یا خدمات
-
نوشتن استراتژی
-
نوشتن برنامه محصولات و خدمات
-
نوشتن برنامه قیمت کذاری
-
نوشتن برنامه ی پیشرفت
-
نوشتن برنامه ی پخش (محصول)
-
نوشتن برنامه ی اجرایی
-
نوشتن بخش بودجه و پیش بینی
-
گام های بعدی