همایش بازاریابی، فروش و برندسازی

در همایش  بازاریابی ، فروش و برندسازی حیاتی‌ترین و مهمترین نکات برای موفقیت در کسب و کار را خواهید آموخت.

شما در این همایش ۲۰ درصدی را خواهید آموخت که ۸۰ درصد نتایج را خلق می‌کنند.

در این همایش با تکنیک‌های جدید علم بازاریابی ، فروش و برندسازی آشنا خواهید شد.

بهترین و مرغوب‌ترین کالاها هم نیاز به بازاریابی، برندسازی و فعالیت برای فروش را دارند؛ چون بدون تبلیغات و بازاریابی قطعا مصرف کننده شناختی نسبت به محصول پیدا نخواهد کرد؛

بنابراین هر صنعتی یا هر کالا و محصولی نیاز به بازاریابی پیدا می‌کند.

بازاریابی به فروش یک محصول کمک خواهد کرد؛ همچنین برندسازی هم تلاش می‌کند فروش محصولات یا خدمات افزایش پیدا کند.

بنابراین بازاریابی و برندسازی کمک بزرگی به امر فروش در تجارت‌های مختلف می‌کند.

برای داشتن یک کسب و کار موفق ، اولویت اول شما باید درک این نکته باشد که چه کسانی مخاطب هدف شما خواهند بود؛ بسیار مهم است که بدانید بازار هدف شما چه کسانی تشکیل می‌دهند.

علاوه بر در نظر گرفتن این موضوع، باید به این نکته هم فکر کنید که دوست دارید برندتان در بازار توسط دیگران چطور دیده شود.

هدف‌گذاری موثر، هویت برند و پاسخ به این سوال که چرا مشتریان باید از برند شما خرید کنند نه از رقبای شما، می‌تواند باعث برتری و تمایز برند شما شوند.

5
درس
11
فایل
260
دقیقه
230000 تومان
55%
103500 تومان

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دنالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

علیرضا رجب

كار فروش را در سال ٨٤ و در یک دفتر بيمه شروع كردم . پس از آشنایی با بيمه های عمر مبادرت به فروش اين نوع بيمه نمودم. با كسب نتيجه مثبت و شگفت انگيز در فروش اين بيمه نامه كه درامدی ٢٠ برابر بيش از حقوق ثابت آن روزها برای من در بر داشت ، مطمئن شدم كه اين كسب و كار مورد علاقه من است .
بعد از مدتی كار سخت به عنوان مدير ارشد فروش در شركت بيمه پاسارگاد شروع كردم . انجام سفرهای بيشمار برای ترويج بيمه عمر و آموزش نمايندگان از فعاليتهای انجام شده در سالهای اول فعاليت بنده بوده است .
با توجه به تغييرات روزانه علم و تكنولوژي بر آن شدم كه تحصيلات خود را ادامه داده و موفق به اخذ مدرك كارشناسی ارشد در رشته مديریت بازرگانی شدم . همزمان در تعدادی از دانشگاه ها و مراكز عالی نيز تدريس مي نمودم.
همكاری و مشاوره با تعدادی از مديران عامل شركتهای بيمه ای بزرگ در زمينه بيمه های عمر از افتخارات اينجانب است.
استفاده از تكنولوژی و حتي سرمايه گذاری برای استفاده اختصاصی از آن ، از رويكردهای مهم اينجانب در زمينه كسب و كار است به گونه ای كه امروز به عنوان تنها سازمان فروش دارای امكان برگزاری جلسات و كلاسهای آموزشی آنلاين هستیم . بسياري از اين جلسات به صورت انلاين برگزار مي شود چرا که امروز يكي از مواردی که در كسب و كارها به آن توجهي ندارند جايي است كه در آن زندگي مي كنيم و ما با برگزاری آنلاين جلسات و كلاسها نه تنها در وقت صرفه جويی می كنيم بلكه در زمينه كاستن از آلودگی نيز گامی بلند برداشته ايم .
سازمان فروش ٩٠١ بيمه پاسارگاد برترين گروه فروش از نظر سطح فرهنگي و آموزشی نمايندگان و مديران آموزش و فروش در شركت بيمه پاسارگاد است . ما همواره به پيشرفت و بهتر بودن فكر مي كنيم و در اين راه حركت مي كنيم و هر روز براي ما مانند اولين روز شروع كار و آموزش سرشار از عشق ، هيجان و شوق كار كردن و خدمت رسانی است .

محمدرضا عمرانی

مدرس و مدیرعامل گروه الیت

عدنان موسی پور

عدنان موسی پور، صادر کننده نمونه کشوری

رییس سابق کمسیون صادرات

و رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر



بابک بادکوبه

آزانس تبلیغاتی بادکوبه؛ کسب وکاری خانوادگی با بیش از ۲۰ سال فعالیت در زمینه ی ارتباطات، تبلیغات و برندسازی.

شاهین فاطمی

شاهین فاطمی نامی آشنا در هنر صنعت مد و لباس ایران و جهان است. او در مسند مدیرعاملی برند مطرح چرم درسا ایستاده است که در عرصه پوشاک چرم جهان و به‌ویژه جغرافیای خاورمیانه نامی آشنا به شمار می‌رود. فاطمی و همراهانش این روزها دیگر خود را به حوزه پوشاک چرم محدود نکرده و کافه درسا مصداقی از تفاوت‌های این برند با دیگر فعالان در امر مشتری‌مداری است.

نظرات درباره همایش بازاریابی، فروش و برندسازی (1 نظر)

واقعا از دکتر ربانی و تیم خوب ویدان متشکرم. عالی بود. یکی از بهترین همایشهایی بود که شرکت کردم
کمال بابایی - 11 فروردين 1399
person
mail