میخواهید استوری اینستاگرام را در بازاریابی تجاری خود بگنجانید؟
طراحی اعتیادآور استوری اینستاگرام باعث شده است که ما مدت طولانیتری ازآنچه قصد داریم مشاهده کنیم.
ما نمیدانیم چه چیزی در آینده قرار دارد و آسان است که بهجای خروج، کلیک کنیم.
این را صرفاً بر اساس تجربه شخصی خودم نمیگذارم.
بینش کسبوکار در اینستاگرام به شما نشان میدهد که چند نفر برای استوری بعدی کلیک کردهاند و چه تعداد از استوری شما خارجشدهاند.
با مشاهده حساب Hopper HQ، بهطور متوسط 80٪ کاربران بهجای "Exit" از طریق Instagram Stories "Forward Tap" را لمس میکنند
و این ثابت میکند که مردم دوست دارند در جاده بمانند.
بنابراین، استوری اینستاگرام کاربران را به تماشای مواردی که حتی نمیدانستهاند، میخواهند، متوقف میکند.
به همین دلیل مکان مناسبی برای حضور مشاغل است. باور نمیکنید؟
در اینجا 14 روش وجود دارد که میتوانید اکنون در استوری اینستاگرام برای بالا بردن مشخصات برند خود، افزایش تعامل و تبدیل مشتریان بیشتر انجام دهید!
جذب فالوور با استوری اینستاگرام براحتی انجام نمی شود و شامل تکنیکهایی هست که باید یاد بگیرید.
1- اطلاعیهها
با توجه به ماهیت فوری استوری اینستاگرام، آنها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعیههای شرکت مانند محصولات جدید، کارمندان جدید و بهروزرسانیهای عمومی هستند!
این لحظات فرصتی درخشان برای ارسال تصاویر پشتصحنه این شرکت است که لزوماً در پروفایل اصلی شما جایی کسب نمیکند.
پیروان شما احساس میکنند که نسبت به آخرین اطلاعات، محرم هستند و همچنین با شما و تجارت شما آشنا میشوند.
این بینشهای شخصی میتواند از بستهبندی یک محصول جدید گرفته تا شوخی با یک همکار باشد.
آنها به انتقال جنبه انسانی شرکت شما کمک میکنند و درنتیجه باعث افزایش آگاهی و تعامل با برند میشوند!
افزایش بازدید با استوری اینستاگرام شامل تکنیکهایی هست که باعث افزایش آن می شود.
2- همکاری
استوری اینستاگرام راهی عالی برای همکاری بین برندها و تأثیرگذاران ارائه میدهد!
شما میتوانید با یک کسبوکار مرتبط، که فکر میکنید پیروان شما میتوانند از شناختن آن بهرهمند شوند یا شاید مشتریانی که اتفاقاً تأثیرگذار هستند، همکاری کنید.
بهطور خلاصه، برخی از این نوع همکاریها قابل انجام است، بهویژه اگر در آنها افراد تأثیرگذار حضورداشته باشد!
بااینحال، روشهای مختلفی برای همکاری در استوری اینستاگرام وجود دارد، بنابراین به این فکر کنید که چگونه کسبوکار شما میتواند از آن بهرهمند شود.
3- هایلایت استوری
موارد برجسته داستان اینستاگرام از زمان انتشار در دسامبر 2017 تغییردهنده بازی بودهاند.
برای کاربران عادی، هایلایت استوری برای زیباسازی پیج است.
اما برای برندها، توانایی پین کردن Stories در بالای پروفایل شما اساساً بهعنوان پسوند bio شما عمل میکند.
بهعنوان یک کسبوکار میتوانید از نکات برجسته استفاده کنید و به مردم بگویید که در صفحه، شما چه کسی هستید،
چهکاری انجام میدهید و چرا این کار را انجام میدهید، همچنین محصول یا خدمات خود را به نمایش بگذارید!
با هدف داشتن موارد برجسته، داستانهایی ایجاد کنید، با پوشش چشمنواز آنها، صفحه اینستاگرام شما را به یک بروشور تبدیل میکنند!
درنهایت افراد را برای مدت بیشتری در صفحه خود نگه میدارید.
4- نظرسنجی دیگر دوران پرسشنامه که مشتری را خسته میکند، گذشته است، فقط با یک لمس پاسخ خود را دریافت کنید! استفاده از نظرسنجیها در استوری اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد تعامل با دنبال کنندگان است. میتوانید از آنها برای تحقیقات بازار، بازخورد مشتری یا فقط برای شناخت مخاطبان و کمی تفریح استفاده کنید! امکانات نظرسنجیها بیپایان است و میتوان به کمپینهای خلاقانه بسیار مرتبط مخصوص برند خود یا جمعیت شناختی موردنظر فکر کرد! 5- سؤالات؟ برچسب سؤالات این امکان را برای مارکها فراهم کرده است که بتوانند مخاطبان خود را، به پرسیدن هرگونه سؤال از آنها، دعوت کنند و همچنین از مخاطبان خود سؤال بپرسند! اینیک ویژگی عالی برای ایجاد یک جامعه و تشویق به تعامل مشتری است. با نشان دادن اینکه آنها به نظر مشتری خود اهمیت میدهند و همچنین برای پاسخگویی به سؤالات، حضور دارند، برند را قابلاعتماد، انسانی و مهربان نشان میدهد که بهنوبه خود وفاداری مشتری را ایجاد میکند! پیشنهاد عالی برای شما: ولاگر کیست؟ چگونه یک ولاگر حرفه ای شویم؟ 6- لغزنده واکنشی یک افزودنی سرگرمکننده به استوری های اینستاگرام، به کاربران اجازه میدهد تا به محتوای استوری شما پاسخ دهند. تعاملات در استوری های اینستاگرام، همه الگوریتم مربوط به میزان خوب بودن محتوا و میزان علاقه کاربران به آن را برمیگرداند. بنابراین تاکتیک خوبی برای برندها است که از لغزندههای واکنش برای افزایش میزان تعامل خود استفاده کنند! بیشتر اوقات، برندها از این ویژگی قلب و چشم برای تعیین میزان علاقه مخاطبانشان به یک محصول استفاده میکنند. بااینحال، روشهای خلاقانه بسیاری برای استفاده از نوار لغزنده در استوری های اینستاگرام شما وجود دارد. 7- شمارش معکوس برچسب شمارش معکوس که اخیراً به استوری اینستاگرام اضافهشده است، یک ویژگی عالی برای برندها، برای تبلیغ مسابقات، فروش و اعلامیهها است. کاربران میتوانند یادآوریهایی را برای مهلت شمارش معکوس تنظیم کنند و برندها این دادهها را دریافت میکنند تا دقیقاً بدانند که (و کدام) از مخاطبانشان بیشتر مشغول هستند! این دادهها یکی دیگر از ویژگیهای عالی برای کمک به ایجاد جامعه است.
8- لینکها
متأسفانه، این ویژگی در حال حاضر فقط برای حسابهای دارای 10 هزار دنبال کننده یا بیشتر در دسترس است.
اگر از این گروه مشاغل هستید، میتوانید لینکهای خارجی را در اینستاگرام خود وارد کنید!
اینستاگرام بههیچوجه بهغیراز bio اجازه پیوندهای عملکردی را نمیدهد (آنها سعی میکنند ما را در برنامه خود نگهدارند و کار میکند).
بنابراین داشتن آنها در Stories یک امتیاز جدی است.
این پیوند کاربران را به یک مرورگر اینستاگرام هدایت میکند، به این معنی که وقتی شما به لینک وصل میشوید، بعدازآن دقیقاً همانجایی که توقف کردهاید، ادامه خواهید داد.
با درج یک فراخوان واضح برای اقدام در استوری های خود، از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید: "اکنون خرید کنید"، "یک آزمایش رایگان را شروع کنید"، "امروز کتاب را رزرو کنید" تا افراد هنگام " Swipe Up " بدانند که کجا میروند.
9- الگوهای داستان
شما ممکن است متوجه ظهور الگوهای استوری شده باشید که توسط اینفلوئنسرها و برندهای مد روز در استوری های اینستاگرام استفاده میشوند.
این الگوها به طرز زیبایی طراحیشدهاند که میتوانند توسط صفحه اول عکس بگیرند و توسط کاربران تکمیل شوند تا پیروان آنها بتوانند آنها را بشناسند.
فرصتی عالی برای ورود مارکها در اینجا وجود دارد! به مخاطبان هدف خود و چیزهایی که آنها با آنها درگیر هستند فکر کنید.
سپس یک الگوی استوری برای برند تجاری شرکت خود ایجاد کنید تا آنها کامل و به اشتراک بگذارند.
خودتان آن را پرکنید، زیرا اینیک روش عالی برای دادن اطلاعات بیشتر به پیروان خود در مورد تجارت یا فرهنگ شرکت شما است.
10- برچسب مکان Location
در اینستاگرام همهچیز درمورد اجتماع و گرد هم آوردن مردم بر سر منافع مشترک است.
همیشه با برچسبگذاری مکانها، قابلیت کشف استوری های اینستاگرام خود را افزایش دهید!
به استوری شما مکان اضافه میشوند و بنابراین افرادی که شمارا دنبال نمیکنند میتوانند آنها را تماشا کنند.
چنین ترفند سریع و سادهای که برداشتهای بسیار بیشتری را از داستانهای شما به ارمغان میآورد.
11- برچسب هشتگ #
به همین ترتیب، هشتگ های موجود در استوری های اینستاگرام نیز با همان تأثیر کار میکنند.
به این معنی که استوری شما با استفاده از آن هشتگ به یک داستان بزرگتر اضافه میشود که هر استوری را جمع میکند.
تحقیق کنید که چه هشتگ هایی بیشتر توسط مخاطبان و رقبای شما استفاده میشود و این موارد را در استوری های خود بگنجانید!
هشتگ گذاری در اینستاگرام شامل تکنیکهایی هست که که اگر آنها را بدانید.
12- پست جدید
با توجه به عملکرد فعلی الگوریتم اینستاگرام، مهم است که پستهای اینستاگرام شما با چه سرعتی درگیر میشوند.
درنتیجه، تعداد بیشتری از کاربران تبلیغات جدیدترین پست خود را در استوری های اینستاگرام خود آغاز کردهاند،
که معمولاً تصویر کوچک را نمایش میدهد و مردم را ترغیب کند تا برای دیدن آن روی نمایه خود کلیک کنند.
کسانی که بیش از 10 هزار دنبال کننده دارند، میتوانند به پست با CTA به ""Swipe Up To Like " پیوند بزنند، و مشارکت بالاتر و سریعتر را تشویق میکنند.
این ترفند باید از طریق تعداد زیادی حساب کاربری که در حال حاضر این کار را انجام میدهند، جواب دهد، آن را در تجارت اینستاگرام خود امتحان کنید!
13- مسابقه
آیا محصول یا خدمات عالی برای هدیه دادن دارید؟ با سازماندهی یک مسابقه در استوری اینستاگرام، کمی هیاهو ایجاد کنید!
نکته مثبت در میزبانی مسابقات از طریق استوری ها این است که فقط 24 ساعت فرصت برای ورود وجود دارد، که احساس فوریت را برای پیروان شما ایجاد میکند.
جایزه را عکاسی یا فیلمبرداری کنید که شامل قوانین ورود به سیستم است، بهعنوانمثال "برای ورود به این استوری، آدرس ایمیل خود را وارد کنید".
سپس میتوانید تمام دادهها را جمعآوری کنید تا پس از پایان مسابقه بهطور تصادفی یک برنده انتخاب کنید!
برای تبلیغ رقابتی که در پروفایل اصلی شما برگزار میشود، میتوانید از استوری های اینستاگرام نیز استفاده کنید!
درنتیجه الگوریتم فعلی، بسیاری از پیروان شما ممکن است پستی را که اعلام میکنید یک پیشنهاد است، نبینند.
با استفاده از Stories به پیروان خود بگویید و آنها را به مسیر درست سوق دهید تا وارد شوند!
استفاده از هشتگ هایی مانند #Giveaway و # مسابقه باعث میشود داستان شما در معرض دید افرادی قرار گیرد که شمارا دنبال نمیکنند و بنابراین باعث افزایش دسترسی شما میشود!
14- استفاده از لایو اینستاگرام
لایو اینستاگرام راهی عالی برای مشارکت مشاغل ارائه میدهد!
از قبل برای آن آماده شوید تا بتوانید به پیروان خود اطلاع دهید که این اتفاق خواهد افتاد و آن را در جای دیگری تبلیغ کنید.
هرچقدر ویدیوی زنده شما بینندگان و تعامل بیشتری داشته باشد،
بهاحتمالزیاد امکان نمایش در "Top Live" در صفحه کاوش وجود دارد، بنابراین خوب است که سعی کنید هرچه بیشتر افراد را درگیر کنید.
همچنین به شما و همکارانتان فرصت میدهد تا برنامههایی را که در جریان پخش مستقیم انجام میدهید، برنامهریزی کنند!
اگر فکر میکنید که تجارت شما برای چه نوع چیزهایی میتواند از Live استفاده کند؟ امکانات بیپایان است!
بسیاری از برندها از Live برای رونمایی از محصولات یا ویژگیهای جدید، مستند کردن رویدادها، مصاحبههای فیلم، برگزاری Q & As با پیروان خود یا ارائه تخفیفهای محدود استفاده میکنند.
اینستاگرام در تلاش است تا Live را بهعنوان مورد مهم بعدی تبدیل کند، بنابراین آنها با اطلاع دادن به پیروان شما که جریان مستقیم را شروع کردهاید، به تبلیغ آن کمک میکنند.
ویدئوهای زنده همچنین در بالای نوار Stories توجه دنبال کنندگان را جلب میکنند! این بدان معنی است که ویدیوی شما اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به نوار استوری میبینند.