22 مورد از بهترین برنامه‌های ادیت عکس و ویدئو برای اینستاگرام در سال 2022

22 مورد از بهترین برنامه‌های ادیت عکس و ویدئو برای اینستاگرام در سال 2022

آیا می‌خواهید با برنامه‌های ادیت عکس‌ها و ویدیوها در اینستاگرام آشنا شوید؟ این برنامه‌های ادیت اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا پست‌های خود را بهتر کنید.

گرفتن یک عکس کاملاً ارزشمند، یک هنر است، اما برخی از استادانه‌ترین کارها بعد از گرفتن عکس انجام می‌شود.

ما برای شما، بهترین برنامه‌های ادیت عکس و ویدیو را برای اینستاگرام گردآوری کرده‌ایم.

همه برنامه‌های ویرایش زیر دارای نسخه رایگان استاندارد هستند و بسیاری از آن‌ها دارای ارتقاء Premium یا Pro هستند که ویژگی‌های جامع‌تری را باز می‌کنند.

درباره هر برنامه توضیح کوتاهی داده‌ایم که امیدوار هستیم برای شما مفید باشد و بتوانید از این برنامه‌ها استفاده کنید و صفحه اینستاگرام خودتان را برای جذب دنبال کننده جذاب کنید.

 

بهترین برنامه‌های ادیت اینستاگرام برای سال 2022

1. VSCO 2. Darkroom 3. Photoshop Express 4. Snapseed 5. Hootsuite’s Photo Editor 6. Focos 7. Lensa 8. Adobe Creative Cloud Express 9. Photoleap by Lightricks 10. AirBrush 11. Prequel 12. PicCollage 13. Instasize 14. Bazaart 15. Fotor 16. Filto 17. Capcut 18. Splice 19. KineMaster 20. InShot 21. Vimeo Create 22. Picsart

16 تا از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس در اینستاگرام

تبریک می‌گوییم، شما قابلیت ویرایش راحت (اما اساسی) را در برنامه اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

در اینجا بهترین برنامه‌های ادیت اینستاگرام در موبایل به صورت رایگان آورده شده است.

1. VSCO

VSCO یک پلتفرم رسانه اجتماعی مینیمالیستی است - بدون دنبال کننده، نظر یا تبلیغات.

اما این یک برنامه ویرایش عکس با کاربری آسان است که دارای حدود 20 عکس از پیش تعیین‌شده رایگان و ابزارهای ویرایش استاندارد است (به روشنایی، کنتراست، اشباع، دانه‌بندی، به همه این چیزهای خوب فکر کنید).

می‌توانید عکس‌ها را در برنامه ویرایش کنید و سپس آن‌ها را در Camera Roll ذخیره کنید تا در اینستاگرام پست کنید.

نسخه پولی VSCO، به نام عضویت VSCO، هزینه سالیانه 20 دلار دارد و با بیش از 200 عکس از پیش تعیین‌شده، ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس و نکات عضو ارائه می‌شود.

 

2. Darkroom

دارک روم به خاطر نوآوری خود برنده جایزه طراحی اپل در سال 2020 شد.

شما می‌توانید تصاویر را از Camera Roll خود مستقیماً در برنامه "انتخاب کنید" و حذف کنید.

12 فیلتر عکس در نسخه رایگان موجود است، به‌علاوه توانایی ذخیره از پیش تنظیمات سفارشی شما.

دارک روم پلاس دارای فیلترهای درجه‌یک، ابزار منحنی، پرچم و رد و ویرایش ویدیوی 4K است.

هزینه آن 6 دلار در ماه یا 62 دلار در سال است، اما آن‌ها همچنین یک عضویت "همیشگی" با 69 دلار دارند.

  برنامه‌های ادیت اینستاگرام - Photoshop Express

3. Photoshop Express

این برنامه ویرایشگر عکس بیشتر برای کاربران پیشرفته‌تر مناسب است (پس‌زمینه فتوشاپ البته یک مزیت است)، اما برای مبتدیان نیز در دسترس است.

Photoshop Express به‌طور خاص برای استفاده در موبایل طراحی شده است.

ویژگی‌های این برنامه شامل روتوش، بهبود و همه چیزهای خوب در مورد فتوشاپ، به‌علاوه تم‌ها، استیکرها و پوشش‌ها است.

همچنین یک ابزار درمانی هوشمند وجود دارد - دو ثانیه طول کشید تا یک پاک کردن درخت در سمت راست این عکس بسیار ساده انجام شود

اگر در این برنامه تازه‌کار هستید، یک صفحه دستورالعمل عالی برای شروع شما وجود دارد.

Photoshop Express برای دانلود و استفاده رایگان است.

نسخه پریمیوم شامل چندین لایه، انتخاب خودکار، ویرایش انتخابی و برای ادیت پیشرفته 47 دلار در سال هزینه دارد.

 

4. Snapseed

Snapseed یک برنامه عالی برای ویرایش عکس و ویدیو برای مبتدیان است.

به فیلترهای استاندارد، ابزارهای اولیه ویرایش عکس و یک تجربه کاربری بسیار ساده، اما کمی پیشرفته‌تر از ویرایش در اپلیکیشن اینستاگرام فکر کنید.

این برنامه دارای یک آموزش مفید است که کاربران جدید را در مورد نحوه استفاده دقیق از آن راهنمایی می‌کند.

کاملاً رایگان است، بنابراین شما غرق تبلیغات پرمیوم یا حرفه‌ای نمی‌شوید.

 

5. Hootsuite Photo Editor

ما نمی‌توانیم فرصت تماس با ویرایشگر عکس رایگان خود را در برنامه از دست بدهیم.

هنگامی‌که از Hootsuite برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس‌ها را مستقیماً از برنامه با ابزارهای کاربرپسند سایت ویرایش کنید.

این سیستم به‌طور کامل در داشبورد رسانه‌های اجتماعی سایت Hootsuite یکپارچه شده است (که Hootsuite را به تنها برنامه‌ای تبدیل می‌کند که برای ایجاد، ویرایش و زمان‌بندی پست‌ها نیاز دارید).

 

6. Focos

Focos یک برنامه رایگان است که به شما کمک می‌کند عکس بگیرید، اما می‌توانید از آن برای ویرایش عکس‌ها پس از گرفتن عکس نیز استفاده کنید.

این برنامه می‌تواند عکس‌های پرتره‌ای را که قبلاً گرفته‌اید، فوکوس کند، جلوه‌های لنز مختلفی ایجاد کند و کیفیت عکس‌هایی که اغلب با دوربین‌های DSLR مرتبط است را شبیه‌سازی کند.

همچنین دارای یک موتور هوش مصنوعی است که می‌تواند به‌طور خودکار عمق میدان را محاسبه کند.

کاربر ایده‌آل این برنامه کسی است که دارای دانش اولیه در عکاسی است - ابزارهای ویرایش برای افرادی است که چیزهایی مانند دیافراگم و بوکه را درک می‌کنند.

  برنامه‌های ادیت اینستاگرام - Lensa

7. Lensa

علاوه بر فیلترها و ابزارهای استانداردی که اکثر برنامه‌های ویرایش عکس دارند، لنز دارای افکت‌های پیشرفته و ابزار تنظیمی است که به شما امکان می‌دهد پیش‌زمینه و پس‌زمینه عکس را به‌طور جداگانه ویرایش کنید.

Lensa به مدت 7 روز رایگان است. پس از آزمایش رایگان، 47 دلار در سال هزینه دارد.

 

8. Adobe Creative Cloud Express

این برنامه با قالب‌هایی برای انواع مختلف گرافیک، از پست اینستاگرام گرفته تا پوستر و کارت ویزیت ارائه می‌شود.

از دیدگاه اینستاگرام، Creative Cloud Express برای افزودن متن و افکت به عکس‌ها عالی است.

این برنامه همچنین دارای یک کتابخانه عظیم از تصاویر استوک، جلوه‌ها و عناصر طراحی به‌صورت رایگان و یک ویژگی انیمیشن برای ایجاد محتوای پویاتر است.

بدون پرداخت هزینه، می‌توانید تا 2 گیگابایت عکس و ویدیو را در فضای ابری ذخیره کنید و با 100 دلار در سال می‌توانید اندازه عکس‌ها را تغییر دهید، به تصاویر بیشتری دسترسی داشته باشید، نام تجاری با یک لمس و 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را دریافت کنید.

 

9. Photoleap by Lightricks

Photoleap یک برنامه بسیار بصری است. دارای ویژگی Quickart است که به کاربر امکان می‌دهد از بین قالب‌های مختلف انتخاب کند.

این برنامه همچنین گرافیک‌های آماده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توانید با آن‌ها کار کنید، به‌علاوه ابزارهای استاندارد ویرایش عکس که اکثر برنامه‌های ویرایش عکس دارند (برش، تنظیم روشنایی، فیلترها، همه جاز) به‌صورت رایگان.

Photoleap Pro 11.49 دلار در ماه یا یک بار خرید 105 دلار هزینه دارد. ویژگی‌های ممتاز شامل دسترسی به کتابخانه کامل هنری و گرافیکی آن‌ها است.

 

10. AirBrush

این برنامه برای ویرایش سلفی ساخته شده است - دارای ویژگی "جادوی زیبایی" است که می‌تواند به‌طور خودکار مواردی مانند اندازه بینی، چانه و لب را تغییر دهد و حلقه‌های تیره و آکنه را تشخیص دهد و از بین ببرد.

این اپلیکیشن همچنین دارای ابزاری برای اعمال آرایش با یک لمس برای لب‌ها، رژگونه، کانتور، ریمل و غیره است. بهتر است برای تصاویر صورت و مو استفاده شود، اما عملکرد "صاف" روی پوست دست نیز کار می‌کند.

Airbrush Premium شامل 120 فیلتر، 20 نوع آرایش و 25 ابزار روتوش است که همه با 44 دلار در سال است.

 

11. Prequel

اگر به دنبال جلوه‌های هنری هستید، این برنامه برای شماست: این برنامه رایگان است و بسیاری از پیش تنظیمات عکس‌های سرگرم‌کننده را هم برای عکس‌ها و هم برای فیلم‌ها ارائه می‌دهد.

Prequel Premium 6.49 دلار در هفته است (که حدود 340 دلار در سال است) و شامل دسترسی به تمام جلوه‌ها و فیلترها، ابزارهای ویرایش پیشرفته، مجموعه‌ای از ابزارهای روتوش و به‌روزرسانی هفتگی برنامه است.

  12. PicCollage

12. PicCollage

PicCollage یک برنامه کلاژ است که استفاده از آن بسیار سریع و آسان است (البته به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان یک واترمارک کوچک روی نسخه نهایی شما چاپ می‌کند).

دارای شبکه‌ها و قالب‌های زیادی است که در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود است. می‌توانید روشنایی، کنتراست و غیره را در هر تصویر جداگانه در وب تنظیم کنید.

PicCollage VIP 48 دلار در سال هزینه دارد. این کلاژها را بدون واترمارک برای شما به ارمغان می‌آورد و فونت‌ها، ویژگی‌ها و برچسب‌های منحصربه‌فرد را باز می‌کند.

 

13. Instasize

Instasize رایگان است و همان انواع فیلترها و ابزارهای ویرایشی را ارائه می‌دهد که سایر برنامه‌ها دارند، اما یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های آن تغییر اندازه تصاویر به‌طور خاص برای اینستاگرام است.

قبل از شروع فرآیند ویرایش، بهترین اندازه‌های عکس (مربع پست، آی‌جی‌تیوی، استوری اینستاگرام و ...) را انتخاب می‌کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از کارهای سخت شما پس از انتشار تصویر قطع نمی‌شود.

Instasize Premium ماهانه 5 دلار هزینه دارد و ابزارها و فیلترهای ویرایش عکس اضافی را باز می‌کند.

 

14. Bazaart

اگر استوری‌های شما خسته‌کننده به نظر می‌رسد، Bazaart برنامه‌ای است که باید به آن مراجعه کنید.

این برنامه گرافیک‌ها و قالب‌های بسیار آسانی را برای محتوای چشم‌نواز ارائه می‌دهد و دارای دسته‌بندی‌های ویژه‌ای برای تبلیغات، فروش، دعوت‌نامه‌ها و جشن‌های فصلی برای برند شما می‌باشد.

شما همچنین می‌توانید فیلم‌ها را در این برنامه ویرایش کنید.

Bazaart Premium ماهانه 12.49 دلار است و ویژگی‌ها و محتوای اضافی ازجمله ویژگی حذف و ادیت پس‌زمینه را باز می‌کند.

 

15. Fotor

از ویژگی‌های Fotor می‌توان به روتوش، ابزار کولاژ، برش، تغییر اندازه، افزودن متن و حذف پس‌زمینه سرگرم‌کننده بسیار اشاره کرد.

نسخه پولی (Fotor Pro) ویژگی‌های ویرایش پیشرفته، جلوه‌ها و بدون تبلیغات را به شما می‌دهد، به‌علاوه امکان همگام‌سازی چندین دستگاه با 50 دلار در سال.

 

16. Filto

Filto در فیلترها متخصص است! همچنین برچسب‌ها، تصحیح متن و بوم را ارائه می‌دهد.

نسخه رایگان یک واترمارک کوچک روی عکس‌های تمام‌شده شما قرار می‌دهد و برای حذف آن و باز کردن قفل تمام فیلترها، سالانه 48 دلار به یک حرفه‌ای ارتقا دهید.

 

6 تا از بهترین برنامه‌های ادیت ویدیو در اینستاگرام

از کلیپ‌های ویدیویی اولیه گرفته تا انتقال‌های عالی و موسیقی، در اینجا 12 برنامه وجود دارد که می‌توانند ویدیوها را به محتوای جذاب و قابل اشتراک‌گذاری تبدیل کنند.

17. Capcut

Capcut یک برنامه ویرایش ویدیو است که شامل ویژگی‌هایی مانند تقسیم فیلم‌ها، تنظیم مجدد فیلم‌ها، افزودن همپوشانی و متن و همچنین افکت‌ها، فیلترها و کتابخانه موسیقی است.

این برنامه دارای یک رابط کاربری بصری است و جمع‌آوری فیلم‌ها را آسان می‌کند. بهترین بخش این است که کاملاً رایگان است.

  Splice

18. Splice

وقتی برای اولین بار Splice را دانلود می‌کنید، می‌توانید تجربه ویرایش ویدیوی خود را انتخاب کنید (گزینه‌ها از «هیچ‌کدام» تا «پیشرفته» هستند).

همچنین می‌توانید اطلاعاتی درباره انواع ویدیوهایی که می‌خواهید بسازید و امید دارید که مخاطبانتان از آن‌ها چه چیزی دریافت کنند، ارائه دهید.

این اطلاعات به برنامه کمک می‌کند الگوها و جلوه‌های مختلفی را ارائه دهد.

ویژگی‌های ویدیویی Splice شامل ابزارهای ویرایش اولیه و پیشرفته، جلوه‌های سرعت، پوشش‌ها تا 4K می‌شود.

این برنامه رایگان است و نسخه Pro (12.49 دلار در ماه) دارای قابلیتی برای عکس‌های متحرک، موسیقی و زیرنویس است.

 

19. KineMaster

برنامه KineMaster شامل ویرایش چندلایه ویدیو، کلید رنگی، کنترل سرعت، معکوس و غیره است.

همچنین انبار عظیمی از استیکرها، موسیقی و جلوه‌ها (بیش از 2000 مورد) وجود دارد.

توجه: Kinemaster فقط در حالت افقی ظاهر می‌شود که به‌هرحال برای ویرایش ویدیو بهتر است.

نسخه رایگان KineMaster دارای تبلیغات است و یک واترمارک روی ویدیوهای شما قرار می‌دهد. برای تجربه بدون تبلیغات و واترمارک، به 5.49 دلار در ماه ارتقا دهید.

 

20. InShot

ویژگی‌های ویدیویی InShot شامل برش و ادغام کلیپ‌ها، فیلترها، متن، موسیقی، تنظیمات سرعت و برش است.

این برنامه همچنین دارای مجموعه‌ای از ویدیوها است که می‌توانید برای معرفی، تکمیل و انتقال از آن‌ها استفاده کنید.

InShot Pro (18.49 دلار در سال یا یک بار خرید 48 دلار) با تغییرات، جلوه‌ها و برچسب‌های بیشتری همراه است.

نسخه حرفه‌ای نیز بدون تبلیغات است و پروژه نهایی شمارا واترمارک نمی‌کند.

 

Vimeo Create21. Vimeo Create

برنامه Vimeo Create یک برنامه بسیار ابتدایی ویرایش ویدیو برای مبتدیان است و می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را در قالب جمع‌آوری کنید و متن اضافه کنید، اما نمی‌توانید ویدیوهای خود را برش دهید یا در برنامه تلفن همراه ادغام کنید.

از برنامه رایگان می‌توان برای ایجاد ویدیوهای حداکثر 30 ثانیه استفاده کرد و آن‌ها را با واترمارکی مانند تصویر زیر صادر کرد.

نسخه حرفه‌ای به شما امکان دسترسی به ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای، دارایی‌های برند شخصی‌سازی‌شده، کتابخانه سهام و دانلودهای بدون واترمارک را می‌دهد. همه با پرداخت ۳۳ دلار در ماه.

22. Picsart

این ویرایشگر ویدیویی با کاربری آسان شامل ابزارهایی برای برش، تقسیم و تنظیم سرعت ویدیوهای شما است.

همچنین یک ویرایشگر عکس است و با الگوهای هنری ارائه می‌شود که به تصاویر حس خلاقانه بیشتری می‌بخشد.

نسخه پولی برنامه واترمارک را از دانلودها حذف می‌کند و به شما امکان می‌دهد با 77 دلار در سال به ویژگی‌های ویرایش عکس بیشتری (مانند ویژگی‌های فریز و چرخش) دسترسی داشته باشید.

دیدگاه کاربران (0)