آیا به‌عنوان یک زن از نظر مالی آزاد هستید؟

آیا به‌عنوان یک زن از نظر مالی آزاد هستید؟

آیا منتظر یک موقعیت اضطراری برای تغییر زندگی مالی خود هستید؟ آیا به شخص دیگری وابسته هستید؟ اگر چنین است، وقت آن رسیده که از نظر مالی آزاد شوید.

در نگاهی به زنان و عادات پولی آن‌ها، باید بپرسم که چه چیزی باعث می‌شود زنان دست‌به‌کار شوند، در زندگی مالی خود تغییراتی ایجاد کنند، و چه چیزی باعث می‌شود زنان هیچ کاری انجام ندهند؟

آر. باکمینستر فولر، مخترع، معمار و آینده‌پژوه گفت که کلمه "اورژانس" از کلمه اصلی "ظهور" می‌آید.

قبلاً در این مورد نوشته‌ام، که اغلب به یک زنگ بیدارباش یا اضطراری نیاز است تا زنان ظاهر شوند، گام بردارند و رهبری را بر عهده بگیرند. زمانیکه بحران در زندگی ما هست،  ما وارد عمل می‌شویم.

از سوی دیگر، شاید کاملاً انگشت خود را روی چیزی که باید روی آن تمرکز کنید، نمی‌گذارید؟ اشکالی ندارد! من ایده‌ای دارم که باید در نظر بگیرید؛  در اینجا برخی از اطلاعات پیش زمینه وجود دارد.

زنانی که آزادی مالی دارند، ویژگی‌های مشترکی نیز دارند، اگر با آن ویژگی‌ها آشنایی ندارید و علاقه زیادی دارید که همانند آنها میلیونر شوید، حتماً مطلب ویژگی‌های مشترک زنانه میلیاردر را با دقت بخوانید و از آنها برای کسب آزادی مالی الگو بگیرید.

 

4 راه مختلف برای کسب درآمد وجود دارد:

• کارمندی • کسب و کار کوچک یا خوداشتغالی • کسب و کار بزرگ • سرمایه‌گذاری

اگر این فلسفه به نظر آشنا به نظر می‌رسد، یکی از پایه‌های اصلی پدر پولدار است که ربع جریان نقدینگی نامیده می‌شود.

هر فردی که درآمد ایجاد می‌کند حداقل در یکی از چهار بخش (ربع) زندگی می‌کند و محل بودن شما با توجه به اینکه پول نقد شما از کجا می‌آید تعیین می‌شود.

بسیاری از افراد کارمندانی هستند که به چک‌های حقوقی متکی هستند. دیگران ممکن است خوداشتغال باشند.

کارمندان و افراد خوداشتغال در سمت چپ نمودار ساکن هستند. سمت راست برای افرادی محفوظ است که پول نقد خود را از مشاغل یا سرمایه‌گذاری‌هایی که دارند دریافت می‌کنند.

درحالی‌که آزادی مالی را می‌توان در هر چهار ربع یافت، مهارت‌های B یا I به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به اهداف مالی خود برسید.

مهم‌تر از همه، Ess های موفق باید برای رسیدن به موفقیت، امنیت مالی خود را در دوران بازنشستگی و رکود در اقتصاد تضمین کنند.

در ربع B، مردم برای شما کار می‌کنند. در ربع اول، پول شما برای شما کار می‌کند. شما آزاد هستید که کار کنید، یا می‌توانید انتخاب نکنید که کار نکنید.

آیا ربع B و I مکان جادویی به نظر نمی‌رسد؟ به من اعتماد کن، آن‌ها هستند.

  4 گروه زنان

4 گروه زنان در مورد آزادی مالی

بااین‌حال، هنگام صحبت با زنان در سراسر جهان، به نظر می‌رسد چهار دسته مختلف وجود دارد که در مورد آن‌ها و پولشان به میان می‌آیند:

• راحت و وابسته • راحت و غیر وابسته • ناخوشایند و وابسته • ناراحت‌کننده و غیر وابسته

راحت بودن زمانی است که زندگی مالی شما کار می‌کند. وقتی می‌توانید تمام شب را بدون نگرانی در مورد قبض‌هایی که باید پرداخت کنید بخوابید.

ناراحتی زمانی است که دائماً در مورد وضعیت مالی خود استرس دارید، پول خود را از دست می‌دهید، جایی که می‌خواهید نیستید و مشکلی ندارید که با شریک زندگی خود در مورد آن دعوا کنید.

وابسته بودن زمانی است که شخص دیگری غیر از شما از نظر مالی شما را تأمین می‌کند.

این ممکن است شوهر یا شریک زندگی شما، والدین شما، دولت از طریق برنامه‌های اجتماعی و پزشکی یا شرکتی باشد که در آن کار می‌کنید. آیا خود را در یک مبارزه مالی می‌دیدید؟

برعکس، استقلال بیانگر آزادی مالی واقعی است. شما کنترل کامل زندگی مالی خود را در دست دارید.

از نظر مالی مهم نیست (از نظر عاطفی چیز دیگری است)، اگر شریک زندگی، خانواده، برنامه‌های دولتی یا شغل یا تجارت شما ناپدید شوند، از نظر مالی خوب خواهید بود.

کارآفرینان واقعی "راحت" نیستند

زنان تمایل دارند به دنبال آسایش باشند و امنیت را در آن بیابند. حقیقت این است که راحتی می‌تواند زودگذر باشد.

مشکلات، تغییرات و حوادث پیش‌بینی‌نشده رخ می‌دهد. بنابراین حتی اگر من و شما امروز راحت باشیم، همه چیز می‌تواند تغییر کند.

کارآفرینان واقعی مطلقاً هرگز به فکر گرفتن شغلی با درآمد خوب و "ایمن" برای راحتی در مقابل تعقیب رؤیاهای خود برای ساختن چیزی نیستند.

درواقع، هدف یک کارآفرین واقعی این است که شرکتی بسازد که درنهایت بدون آن‌ها درآمد ایجاد کند.

انتقال به ربع سمت راست

پس چرا برخی از زنان فعالانه عمل نمی‌کنند؟ به‌طورمعمول، به این دلیل است که آن‌ها راحت هستند. "آنچه خراب نیست را تعمیر نکنید."

یک زن خودآگاه، با کمی جاه‌طلبی لازم است تا از راحتی به خواستن بیشتر برود.

اکنون از شما می‌پرسم: آیا می‌خواهید جهت آینده مالی خود را تغییر دهید و در سمت راست ربع (B و I) فعالیت کنید؟ آیا رؤیای استقلال مالی و رفاه انگیزه شماست؟ خوب! می‌تواند مال شما باشد.

برای اینکه B یا I باشید، باید بتوانید جهت جریان نقدی خود را کنترل کنید. کسانی که مهارت‌های B و I دارند، می‌توانند راحت‌تر فرصت‌ها را برای پاداش مالی شناسایی کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

من و رابرت بر روی ایجاد دارایی تمرکز می‌کنیم تا منبع درآمد خود را با استفاده از زمان و پول دیگران تأمین کنیم. مهم‌تر از همه، ما برای آزادی مالی ارزش قائل هستیم.

نوشته‌ای از کیم کیوساکی

 

دیدگاه کاربران (0)