گزارش همایش رشد کسب و کار کوچینگ

گزارش همایش رشد کسب و کار کوچینگ

همایش رشد کسب و کار کوچینگ، بیست و نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ به‌صورت حضوری از ساعت 9 الی 17 در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت، سالن همایش کاسپین با راهبری دکتر محمدمهدی ربانی برگزار شد.

این همایش به‌صورت اختصاصی برای 150 نفر از دانش پذیران دورهٔ تربیت کوچ ویدان برگزار و در دو وقت استراحت و ناهار از مهمانان پذیرایی شد.

این همایش با هدف کمک به کوچ‌های تازه‌کار برای رشد کسب و کار کوچینگ آن‌ها برگزار شد تا در عین کاهش ریسک و نگرانی، بتوانند به نتایج دلخواهی که می‌خواهند، برسند.

رابطه درستی با کسب و کار خود داشته باشند و ثروت و خوشبختی به دست آورند.

دکتر محمدمهدی ربانی در این همایش همهٔ تاکتیک‌های لازم برای رشد کسب و کار کوچینگ و کسب موفقیت طولانی‌مدت دانش‌پذیران را ارائه کرد.

اهمیت برگزاری همایش رشد کسب و کار کوچینگ

در حال حاضر بازار کار برای مربیان کسب و کار در حال رونق است و افراد بیشتری به مزایای داشتن یک متخصص مجرب در مسیر پیشرفت شغلی خود پی می‌برند.

درحالی‌که برخی از افراد پس از سال‌ها تجربه در یک صنعت خاص، مربی شدن را انتخاب می‌کنند، برخی دیگر علاقه‌مند هستند که از همان ابتدا به بهترین مربی کسب و کار تبدیل شوند.

چه یک حرفه‌ای باتجربه یا یک مبتدی کاملاً مبتدی باشید، اطلاعات زیادی در دوره‌های تربیت کوچ ویدان و همایش‌های ویژه دانش‌پذیران این دوره وجود دارد که به شما در سفر مربیگری‌تان برای تبدیل‌شدن به یک مربی کسب و کار برجسته کمک می‌کند.

مباحث آموزشی همایش رشد کسب و کار کوچینگ

• نحوه مشتری یابی • جلب اعتماد مشتری • آمیخته بازاریابی در صنعت کوچینگ • معرفی منابع مشتری یابی • آشنایی با هویت محلی در مقابل هویت آنلاین • آنچه به هویت محلی مربیان مربوط می‌شود. • اسرار ذهن مشتری • ساخت ذهن مشتری • انجام فعالیت و تمرین در محل همایش

در دوره‌های تربیت کوچ ویدان، هدف فقط آموزش دانش پذیران نیست!

دکتر محمدمهدی ربانی در دوره‌های تربیت کوچ ویدان، علاوه بر آموزش کامل و اصولی دانش پذیران و تبدیل کردن آن‌ها به یک کوچ حرفه‌ای، می‌خواهد آن‌ها در بازار کار کوچینگ هم موفق باشند و به درآمد و سودآوری خوبی برسند. مهم‌تر از آن به مراجعشان کمک کنند و از حرفهٔ مربیگری لذت ببرند.

همایش رشد کسب و کار کوچینگ ویژه دانش پذیران تربیت کوچ به‌منظور دسترسی دانش پذیران به اطلاعات تکمیلی و به‌روز این حرفهٔ پرطرفدار برای رشد کسب و کار کوچینگ آن‌ها، همچنین انجام تمرین و پاسخ به سؤالات آن‌ها برگزار شد.

اگر تمایل دارید دربارهٔ دوره‌های تربیت کوچ ویدان بیشتر بدانید، با شماره 09122289797 در ارتباط باشید.

[envira-gallery id="27431"]

دیدگاه کاربران (0)