گزارش همایش موفقیت کسب‌وکار در شرایط سخت

گزارش همایش موفقیت کسب‌وکار در شرایط سخت

همایش "موفقیت کسب‌وکار در شرایط سخت" به‌صورت حضوری روز پنج‌شنبه 24 آذر در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 14 الی 18، با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی در تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا، سالن همایش نور برگزار شد.

در کنار این همایش از چندین کوچ برتر سایت coachh.ir دعوت شده بود تا به‌صورت حضوری و رایگان به مدیران، صاحبان کسب‌وکار و سایر افراد شرکت‌کننده مشاوره دهند.

این همایش در راستای مسئولیت اجتماعی ویدان برای کمک به کسب و کارها در این شرایط سخت برگزار شد.

در این همایش دکتر محمدمهدی ربانی به‌صورت جامع و کاربردی تمام مطالب موردنیاز سازمان‌ها و کسب و کارها برای مدیریت بحران در شرایط سخت را آموزش دادند.

 

شرایط سخت، آزمایشی برای ثابت کردن شایستگی‌هاست

دکتر محمدمهدی ربانی، مدرس و سخنران همایش "موفقیت کسب و کار در شرایط سخت"، پس از سلام و عرض خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان گفت: "من برای انتخاب محتوای این همایش 2 گزینه داشتم.

گزینه اول گفتن مطالب "انگیزشی" و "حال خوب کن" که شما شرکت‌کنندگان عزیز را پرانرژی و خوشحال کند. گزینه دوم گفتن مطالب و نکات مهم و کلیدی در رابطه با بروز بحران، نحوه پیشگیری، مدیریت و کنترل بحران.

من گزینه دوم را برگزیدم تا همه شما بتوانید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید و هر زمان با شرایط سخت و دشوار مواجه شدید با سرعت مطلوب و به بهترین شکل ممکن بحران را مدیریت کنید."

 

رمز موفقیت رهبران چیست؟

یکی از چیزهایی که رهبران را از دیگران متمایز می‌کند، توانایی آن‌ها برای نگاه کردن به چالش‌های امروز و ایجاد لحن مثبت برای موفقیت آینده است.

به‌عنوان رهبر می‌توانید از زمان‌های چالش‌برانگیز برای ایجاد انگیزه در کارکنان خود برای نوآوری و انجام کارهای بیشتر برای موفقیت استفاده کنید.

طبیعی است که مردم بر نکات منفی تمرکز می‌کنند، اما یک رهبر باید به سمت افق‌های فردا یعنی فراتر از کاپوت ماشین و چاله‌های امروز نگاه کند.

در این همایش دکتر ربانی ابتدا بحران را با ذکر مثال‌های واقعی که ممکن است هر فرد در سازمان یا کسب و کار شخصی خود تجربه کند برای حاضران در همایش تعریف کردند.

سپس به تعریف مدیریت بحران و پیامدهای آن پرداخت و در آخر روش‌ها و تاکتیک‌های پیشگیری از بحران، آمادگی برای بحران، انعطاف‌پذیری و مدیریت بحران را به‌صورت کاملاً علمی و کاربردی آموزش دادند.

 

مشاوره رایگان به شرکت‌کنندگان در همایش توسط کوچ‌های برتر سایت coachh.ir

یکی از برنامه‌های جانبی همایش که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان مواجه شد، حضور کوچ‌های جوان و برتر سایت کوچ دات آی آر بود که به‌صورت کاملاً رایگان و در قالب یک جلسه خصوصی به افرادی که در کسب و کار خود دچار مشکل بودند و یا سؤالی داشتند مشاوره می‌دادند.

 

ویدان در کنار کسب و کارها در شرایط سخت

برگزاری رایگان "همایش موفقیت کسب‌وکار در شرایط سخت"، سومین اقدام ویدان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به کسب و کارها در این شرایط سخت بود، به این امید که چرخ اقتصادی کسب و کارها در این ایام به‌خوبی بچرخد و اقتصاد خانواده‌ها دچار مشکل نشود.

شما می‌توانید برای شرکت در همایش‌های آینده ویدان با شماره 09122289797 در ارتباط باشید.

[envira-gallery id="25970"]  

دیدگاه کاربران (0)