چگونه یک دعوت به اقدام قوی در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

چگونه یک دعوت به اقدام قوی در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

اینستاگرام برای کسب‌وکارهایی که ارزش شبکه‌های اجتماعی را زودتر درک کردند، انتخاب‌های آسانی ارائه کرد. امروزه، 71 درصد از کسب‌وکارهای ایالات‌متحده از بازاریابی اینستاگرام استفاده می‌کنند و بازی اینستا شما باید بهتر از همیشه باشد.

یکی از راه‌های متمایز شدن در میان 25 میلیون پروفایل تجاری: ایجاد دعوت به عمل قوی در اینستاگرام است.

آیا پروفایل فراتر از مجموعه‌ای از عکس‌های زیبا است؟ در اینجا دلیل اهمیت متن و ویژگی‌های شما و نحوه تغییر تعامل با استفاده از فراخوان به عمل آمده است.

 

دعوت به اقدام در اینستاگرام چیست و چرا بهترین دوست شماست؟

فرمول موفقیت در اینستاگرام نسبتاً ساده است - در ظاهر. یک عکس خیره‌کننده، کپشن یا زیرنویس ناب و هشتگ گذاری عالی تمام چیزی است که برای ایجاد تعامل نیاز دارید. شما یک چیز مهم را از دست می‌دهید.

فراخوان برای اقدام (CTA) نزدیک‌تر به شماست. این روش دیجیتالی برای درخواست فروش در پایان کپشن شما (یا عکس و شرح عکس شما) است.

این مهم است زیرا اگر چیزی درخواست نکنید، دریافت نمی‌کنید. یک CTA قوی نه‌تنها افراد را متقاعد می‌کند که عمل کنند، بلکه به آنها می‌گوید که چه کاری و چگونه انجام دهند.

 

3 راه برای افزودن دعوت به اقدام در اینستاگرام

اینستاگرام می‌داند که ۲۵ میلیون کسب‌وکار در پلتفرم آن می‌خواهند فروش داشته باشند.

به همین دلیل است که اکنون سه راه برای اضافه کردن CTA به نمایه و محتوای خود وجود دارد:

• یک دکمه جدید به تبلیغات خود اضافه کنید • دکمه‌های تماس را به پروفایل خود اضافه کنید • یک CTA به پست‌ها و بیو خود اضافه کنید

 

در زیر نحوه استفاده از آنها را به شما نشان می‌دهیم.

1. یک دکمه Call-to-Action به تبلیغات خود اضافه کنید (در صورت وجود)

یکی از جدیدترین ابزارهای کسب‌وکار اینستاگرام دکمه فراخوان است که کارهای سنگین را از طرف شما انجام می‌دهد.

این روش ساده و راحت است و تنها به یک ضربه از کاربران شما نیاز دارد.

در حال حاضر، سه دکمه برای اضافه کردن به حساب شما وجود دارد:

• شروع سفارش • رزرو کردن • ذخیره کردن

 

2. دکمه‌های تماس را به نمایه خود اضافه کنید

اینستاگرام همچنین دکمه‌هایی را به پروفایل‌های شما اضافه می‌کند که همه می‌توانند از آنها استفاده کنند.

این‌ها دکمه‌های تماسی هستند که ارتباط را به‌سادگی یک ضربه می‌زنند. شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید:

• تماس گرفتن • رزرو کردن • مسیریابی • پست الکترونیک

برای افزودن این دکمه‌ها به نمایه خود، به ویرایش نمایه در نمایه کسب‌وکار خود بروید.

سپس، اطلاعات کسب‌وکار و سپس گزینه‌های تماس را انتخاب کنید.

دکمه Add an Action را انتخاب کنید و سپس دکمه‌هایی را انتخاب کنید که برای شما منطقی‌تر هستند. گزینه Submit را بزنید و کارتان تمام شد.

برای حذف دکمه‌ها، مراحل مشابه را دنبال کنید و عمل را از حالت انتخاب خارج کنید و سپس با دکمه ارسال ذخیره کنید.

  Call-to-Action اینستاگرام خود را ایجاد کنید

3. Call-to-Action اینستاگرام خود را ایجاد کنید

مشتریان می‌خواهند بدانند چه کاری باید انجام دهند، و شما اینجا هستید تا به آنها بگویید.

اگر هنوز دکمه‌هایی در دسترس ندارید، باید یک فراخوان برای اقدام به روش قدیمی ایجاد کنید.

سه مکان برای اضافه کردن CTA وجود دارد. هر تبلیغ (و پست) اینستاگرام به یکی نیاز دارد و شما در بیو خود به یکی نیاز دارید.

افزودن آنها به برخی (اما نه همه) استوری‌های خود نیز ضروری است. دکمه‌هایی برای این موارد و همچنین عملکرد Swipe Up وجود دارد.

در سایر بخش‌های اینترنت، CTA می‌تواند طولانی‌تر از یک جمله باشد. در اینستاگرام، مختصر بودن بسیار مهم است. زیرا کل برنامه یک حواس‌پرتی بزرگ است.

برخی از ساده‌ترین CTA ها فقط چند کلمه هستند:

• به ما بپیوند. • مجانی امتحان کنید. • مشترک ما شوید. • ثبت‌نام. • بیشتر بدانید.

همه اینها خواسته شما را مستقیماً می‌خواهند. در اینجا زبان «شاید، اگر وقت داشته باشید» وجود ندارد.

شما اینجا هستید تا به مشتریان کمک کنید. به آنها نشان دهید که چگونه به خودشان کمک کنند.

 

چگونه یک دعوت به اقدام حماسی اینستاگرام بنویسیم

افزودن دکمه به تبلیغات و پروفایل اینستاگرام شما ساده است. تعداد محدودی از گزینه‌ها وجود دارد و شما می‌دانید چه دکمه‌هایی با تبلیغات شما مطابقت دارند.

اگر در حال فروش بلیط هستید، دکمه دریافت بلیط را انتخاب می‌کنید.

نوشتن CTA های متنی در شما داستان متفاوتی است. همه اینها به شما بستگی دارد، و مشخص است که زیرنویس‌های شما یک فکر بعدی هستند.

وقتی آن را به درست‌ترین شکل ممکن اجرا می‌کنید، یک عنوان خوب دو کار را انجام می‌دهد:

• شخصیت برند شما را نشان می‌دهد • خوانندگان را وادار به اقدامی می‌کند برای یک CTA قانع‌کننده به هر دو نیاز دارید (حتی اگر خود CTA فقط چند کلمه باشد).

 

چگونه آن را به یک کپشن واقعی تبدیل می‌کنید؟

با اولین خط خود شروع کنید. آن را طولانی کنید. به آنها بگویید پست شما در مورد چیست. از هشتگ‌ها و ایموجی‌ها استفاده کنید.

یک نفر پشت حساب شما وجود دارد، پس واقعی باشید.

هنگامی‌که توجه آنها را جلب کردید، می‌توانید CTA خود را بنویسید. CTA های کپشن اینستاگرام اغلب درخواست تعامل می‌کنند.

با استفاده از زمینه پست خود به‌عنوان پایه، می‌توانید:

• به آنها بگویید شما را به دوستی معرفی کنند • یک سؤال بپرسید ("نظر شما چیست؟") • آن‌ها را به لینک موجود در بیو خود هدایت کنید • از آنها بخواهید که هشتگ شما را در پست‌هایشان به اشتراک بگذارند • آن‌ها را تشویق کنید که شما را در پست‌ها یا استوری‌هایشان تگ کنند

درنهایت، به یاد داشته باشید که هر پست مربوط به فروش نیست. ایجاد رابطه شما زیبایی واقعی رسانه‌های اجتماعی است.

بنابراین مطمئن شوید که بین پست‌های فروش خود و ایجاد تعامل با پایگاه مشتری خود تعادل برقرار کنید.

  CTA خود را اضافه کردید؟ حالا آن را تست کنید

CTA خود را اضافه کردید؟ حالا آن را تست کنید

بنابراین شما شروع به استفاده از دکمه‌های فراخوان اقدام خود کردید، و عالی پیش می‌رود. اما کار شما هنوز تمام نشده است.

کافی نیست دکمه‌ای را روی صفحه یا آگهی خود بزنید و منتظر بمانید تا سرنخ‌ها به سمت شما بیایند.

از تست A/B برای شناسایی CTA های مناسب استفاده کنید تا بهترین گزینه‌های عملکردی را برای پست‌های خود انتخاب کنید.

چند نمونه از مواردی که باید آزمایش شوند عبارتند از:

• دکمه‌های داخلی در مقابل CTA های متنی • CTA های متن کوتاه در مقابل طولانی • کلمات کلیدی در CTA ها

شما می‌توانید (و باید) با A/B تست تمام تفاوت‌های اساسی بین تبلیغات و پست‌های شبکه را آزمایش کنید.

کسب‌وکار خود را در اینستاگرام به سطح بعدی ببرید

در حال حاضر بیش از 25 میلیون کسب‌وکار در اینستاگرام وجود دارد. و اینستاگرام اکنون ابزارهای بیشتری را نسبت به قبل ارائه می‌دهد.

اما فقط به این دلیل که مشتریان انتظار دارند شرکت‌ها را در فید خود ببینند به این معنی نیست که شما نیازی به درخواست فروش ندارید.

دعوت به اقدام اینستاگرام بخش مهمی از تبلیغات، نمایه، پست‌های شبکه و استوری‌های شماست.

استفاده صحیح از آنها تفاوت بین تبدیل فالوورها به مشتری و جمع‌آوری فالوورهایی است که بیکار می‌نشینند.

چگونه با یک فراخون قوی از سایر کسب‌وکارها متمایز می‌شوید؟ در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه کاربران (0)