آیا میخواهید بدانید که چگونه میتوانید با کمتر از 2000 فالوور در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
آیا میخواهید یاد بگیرید که چگونه شروع به کسب درآمد در اینستاگرام کنید؟
تو در جای درستی هستی. بسیاری از افراد تأثیرگذار تازهکار در اینستاگرام مانند شما، بدون توجه به تعداد دنبال کنندگان، قطعاً میتوانند درآمد کسب کنند.
چرا؟
تعداد دنبال کنندگان شما دیگر اهمیتی ندارد. داشتن فالوور زیاد مزایایی دارد.
اما کسب درآمد در اینستاگرام بهعنوان یک تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی، ارتباط کمتری با تعداد فالوورها دارد و بیشتر به تعامل ربط دارد.
برندها و آژانسهای بازاریابی که به دنبال اینفلوئنسرها هستند دیگر عاشق تعداد فالوور زیاد نیستند.
این بدان دلیل است که تعداد زیاد فالوور همیشه باعث افزایش فروش برندها نمیشود.
در حقیقت، برندها بیشتر میخواهند که با نانو اینفلوئنسر ها (افرادی هستند که کمتر از ۱۰۰۰۰ فالوور داشته و مخاطبین آنان جامعه کوچکی از افراد محلی و یا افرادی که در یک زمینه خاص فعالیت دارند، است) کار کنند و نانواینفلوئنسرها را بهجای مگا اینفلوئنسرها (مگا اینفلوئنسرها افرادی هستند که بیش از یکمیلیون فالوور دارند.) و اینفلوئنسرهای سلبریتی ترجیح میدهند.
این به این دلیل است که نانو اینفلوئنسرها 2 تا 3 برابر نسبت به اینفلوئنسرهای بزرگتر تعامل بهتری دارند.
و تعامل بیشتر به معنای فروش بیشتر برندها، از طریق نانو اینفلوئنسر است.
همهچیز در مورد شخصیسازی، پرورش روابط با پیروان و وفاداری است و صحبت از همکاری بین برندها و تأثیرگذاران است.
از بسیاری جهات، واقعیترین شکل بازاریابی تأثیرگذار است.
کوین لس در مقالهای از فوربس درباره نانو اینفلوئنسرها مینویسد: "کار با نانو اینفلوئنسرها برای برندها جذابیت بیشتری پیدا میکند.
زیرا اگرچه آنها بهاندازه ماکرو اینفلوئنسرها فالوور ندارند، اما تعامل آنها با فالوورهایشان صمیمیتر است که باعث ایجاد پیروان وفادارتر میشود. "
ماکرواینفلوئنسرها افرادی که بین ۱۰۰ هزار تا یکمیلیون فالوور دارند.
وفاداری برابر است با حداکثر بازده سرمایهگذاری برای فعالیتهای بازاریابی تأثیرگذار.
بنابراین شما در اینستاگرام با کمتر از 2000 فالوور میتوانید یک نانواینفلوئنسر شوید.
روشهای دیگری برای کسب درآمد در اینستاگرام بهجای اسپانسری از یک برند وجود دارد.
حتما مطالعه کنید: استوری اینستاگرام و جذب فالوور بیشتر
این یک کانال متداول کسب درآمد برای اینفلوئنسرها است.
اصولاً یک برند به شما مبلغی را میپردازد تا برای آنها یک محتوای تبلیغاتی مناسب و جذاب در پستها و استوریها تولید کنید.
برای انجام این کار، شما باید در بین فالوورهای خود بسیار تأثیرگذار و قدرتمند باشید تا بتوانید اعتماد آنها را جذب کنید و با آنها تعامل کنید.
شما باید به تبلیغات برندهایی بپردازید که به آنها علاقه دارید و کمی هم با کلیت کار شما همسو باشد.
شاید از خود سؤال کنید که چگونه میتوان با ۲ هزار فالوور به درآمد رسید؟
کار سختی نیست و تنها کافی است با حضور عالی و مؤثر خود، یک رابطه عالی با طرفدارانتان ایجاد کنید.
بیشتر شرکتهای کوچک که میخواهند به اینفلوئنسر مارکتینگ بپردازند، با همین روش، سعی میکنند مخاطبین کمی را برای خود جذب کنند و برای آن تعداد کم، یک محتوای عالی تولید کنند.
همچنین بخوانید: تکنیکهای استراتژی بازاریابی در اینستاگرام
شما میتوانید با تبلیغ محصولاتی در صفحهٔ خود و با مشارکت در فروش آن محصولات به کسب درآمد بپردازید.
یکی از راههای جذاب کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم، همین روش است.
در این روش، هنگامیکه مشتری سفارش خود را ثبت میکند، تأمینکننده مستقیماً محصول را به دست مشتری میرساند
و دیگر نیازی نیست شما نگران ذخیره، بستهبندی یا حمل کالاهای موردنظر باشید.
به دلیل انعطافپذیری سیستم مشارکت در فروش، بسیاری از مشارکتکنندگان در فروش ترجیح میدهند از اینستاگرام به عنوان کانال اصلی تبلیغات خود استفاده کنند.
زیرا ریسک کمتری در آن وجود دارد و محصولات بهتر به فروش میرسند. بهعلاوه اینکه اینستاگرام یک برنامه رایگان است.
بدین ترتیب اگر محصولی در صفحهٔ اینستاگرام شما دچار مشکل شود و یا کلاً از دسترس خارج شود، لطمهای به کسبوکار شما نمیزند.
آیا کتابهای الکترونیکی ایجاد میکنید؟ تناسباندام یا راهنمای سفر؟ محصولات فیزیکی مانند دستبند چطور؟
بسیاری از تولیدکنندگان، محصولات خود را انحصاراً در اینستاگرام خود تبلیغ میکنند و فقط هم یک وبسایت کوچک برای نمایش محصولات و پرداخت هزینه برای آن ایجاد میکنند.
برای انجام این کار دیگر نیازی به یک تجارت الکترونیک ندارید.
همچنین میتوانید با تگ کردن قیمت محصولات در یک تصویر، محصولات را در اینستاگرام خود به فروش برسانید.
این نوع پستها این امکان را به کاربر میدهند تا به جزئیات و قیمت محصول دسترسی داشته باشند.
همچنین به کاربر یک لینک ارائه میدهد. شما میتوانید برخلاف ویژگی swipe up در استوریها، این کار را انجام دهید.
تنها کاری که باید انجام دهید، ایجاد یک حساب کاربری، متصل کردن یک حساب اینستاگرام به این صفحه، پذیرش قوانین تجاری و سپس فروش محصولات فیزیکی در اینستاگرام.
برای اینکه بتوانید مخاطبین زیادی را هدف قرار دهید از هشتگ استفاده کنید.
یک هشتگ گذاری خوب شمارا به صفحهای با تصاویر مربوط اضافه میکند.
بنابراین اگر کسی دنبال چیزی مانند گردنبند است، احتمالاً پست شمارا به همراه همهٔ افراد دیگر میبیند.
اما برای متمایز کردن یک محصول، فقط باید یک محتوای عالی تولید کنید.
بیشتر بخوانید: ترفندهای افزایش بازدید از استوری اینستاگرام
با همکاری در فروش، در اینستاگرام کسب درامد کنید
شما میتوانید یک واسطه برای برندهای مختلف باشید و یک مبلغی بهعنوان کمیسیون بابت فروش هر محصول یا ارائه خدمات دریافت کنید.
تفاوت بین اینفلوئنسر بودن و همکاری در فروش این است که شما بهعنوان یک اینفلوئنسر به رشد یک برند کمک میکنید.
اما در سیستم همکاری در فروش شما سعی میکنید تا افراد روی لینکهای بیشتری کلیک کنید تا بدین واسطه کمیسیون بیشتری دریافت کنید.
بهمنظور جلبتوجه مخاطبان، سعی کنید پستهای جذاب ایجاد کنید و آنها را از وجود یک لینک در بیو خود آگاه کنید.
با این کار، بسیاری از شرکتها شمارا بهعنوان یک پیج با بیش از ۱۰ هزار فالوور نمیشناسند و میدانند که شما یک واسطه هستید.
بهعنوانمثال یک آژانس هواپیمایی جدید را در نظر بگیرید. شما کمیسیون زیادی درازای فروش بلیتها دریافت نمیکنید.
اما بهتر از هیچچیز است. شما بهمرور میتوانید با فعالیت مؤثر خود، به سراغ شرکتهای بزرگتر بروید و کمیسیون بیشتری دریافت کنید.
یکی از روشهای محبوب کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم همین سیستم همکاری در فروش است که باعث میشود خیلی سریع شما رشد کنید و به ۱۰ هزار فالوور برسید.
جمعبندی
شخص اینفلوئنسر باید همواره تلاش کند تا با تولید محتوای برنامهریزیشده، طیف مخاطبین خود را افزایش دهد.
داشتن سیر صعودی در تعداد فالوورها و افزایش میزان درگیری مخاطبان، میتواند اعتماد برندها برای همکاری با اینفلوئنسر را بیشتر کرده و شانس به درآمد رسیدن صفحه اینستاگرام را افزایش دهد.
بهصورت کلی، افرادی که میتوانند سلیقه کاربران خود را بهدرستی تشخیص داده و محتوای متناسب با آنها تولید، در مسیر درست پول درآوردن از اینستاگرام گام برمیدارند.
دوره غیرحضوری تکنیکهای پولسازی از اینستاگرام
اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در دنیاست. اگر میخواهید بهصورت آنلاین تبلیغات کنید، حتماً باید در اینستاگرام حضورداشته باشید.
جمعآوری فالوورهای واقعی بهمنظور ایجاد مشتری نیازمند پشتکار و خلاقیت و درکی از اجتماعات اینستاگرام است.
در دوره تکنیکهای پولسازی از اینستاگرام آنسون الکساندر با بیش از 10 سال سابقه در دیجیتال مارکتینگ روشهای استفاده از ابزارهای اینستاگرام مثل تهیه کردن یک آلبوم عکس را آموزش میدهد.
بهترین روشهای استفاده از اینستاگرام و همچنین نکات و استراتژی ثابتشده در جهت جذب فالوور و تبدیل کردن آنها به مشتری در این دوره بررسی خواهد شد.
یاد میگیرید که چطور از ابزارهای پیشساخته اینستاگرام برای کسبوکارها، طوفان فکری و توسعه یک برنامه زمانی پست گذاری بر اساس فعالیتهای بازار هدف خود استفاده کنید.
او راهنماییهایی برای ساخت استوری های جذاب در اینستاگرام، استفاده از هشتگ ها و تگ گذاری مکانی برای دیده شدن محتوا و استفاده از Insight اینستاگرام برای بررسی آمار و اطلاعات مربوط به پستهای شما ارائه میکند.
آمار و اطلاعات یک اکانت اینستاگرام بررسی میشود تا برای آینده تصمیمگیری کنید و مشخص شود که روی چه نکاتی لازم است در اینستاگرام تمرکز کنید.
اکنون میتوانید دوره تکنیکهای پولسازی از اینستاگرام را از طریق وبسایت یا اپلیکیشن ویدان خریداری نمایید.