چگونه از قابلیت ریلز اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه از قابلیت ریلز اینستاگرام استفاده کنیم؟

ریلز اینستاگرام یک ویژگی کاملاً جدید اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای با موسیقی بسازند و در استوری‌های خود، قسمت نظرسنجی و تب جدید Reels به اشتراک بگذارند.

مانند TikTok، Reels جدیدترین ویژگی ویدیویی در اینستاگرام است و اکنون در ایالات متحده و 50 کشور دیگر در دسترس کاربران اینستاگرام است.

ریلز اینستاگرام نسخه مخصوص به خود را در صفحه For You دارد: قسمت جدید Reels Explore. می‌توانید قسمت Reels را در صفحه اکسپلور اینستاگرام پیدا کنید.

به جای اینکه فقط Reels را از کاربرهایی که دنبال می‌کنید ببینید، Reels را از کاربرهای محبوب و پرطرفدار در اینستاگرام خواهید دید.

الگوریتم Reels شبیه به صفحه TikTok For You است و احتمالاً تحت تأثیر افرادی است که قبلاً دنبال می‌کردید، با چه محتوایی تعامل دارید و در کجا قرار دارید.

علاقه شما به چه نوع محتوایی است که آن را لایک کردید، برای آن کامنت گذاشته‌اید یا آن را سیو کرده و برای دوستان‌تان ارسال کرده‌اید.

همانطور که در حال اسکرول‌کردن(بالا و پایین رفتن صفحه) اکسپلور هستید، ممکن است متوجه شوید که برخی از Reels ها دارای برچسب "ویژه" در بالای عنوان هستند.

طبق گفته اینستاگرام، «اگر Reels شما در Explore نمایش داده شود، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

Reels های ویژه مجموعه‌ای از Reels های عمومی هستند که توسط اینستاگرام برای کمک به شما در کشف محتوای اصلی انتخاب شده‌اند و اینستاگرام امیدوار است بتواند شما را سرگرم کرده و به هدف اصلی‌تان نزدیک کند. مطمئنا این قابلیت برای کسب وکارهای اینستاگرامی یک فرصت عالی برای بالابردن تعامل و افزایش فالوور اینستاگرام خواهد بود.

 

نحوه ایجاد Reels

نحوه ایجاد ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام را در پایین دوربین در اینستاگرام انتخاب کنید. ابزارهای ویرایش خلاقانه مختلفی را در سمت چپ صفحه خواهید دید که به شما در ایجاد Reels ها کمک می‌کند، از جمله:

صوتی: موزیکی را از قسمت آرشیو موسیقی اینستاگرام پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید به سادگی با ضبط یک موزیک با آن از صدای اصلی خود استفاده کنید.

هنگامی که یک موزیک را با صدای اصلی به اشتراک می‌گذارید، صدا به شما نسبت داده می‌شود و اگر یک اکانتی دارید که محدودیت ندارد و عمومی است، دنبال کنندگان شما می‌توانند با انتخاب "استفاده از صدا" از Reels شما، موزیک هایی را با صدای شما ایجاد کنند.

جلوه‌های اضافه شده به واقعیت: از میان جلوه‌های بسیاری در گالری افکت‌های اینستاگرام که توسط اینستاگرام و سازندگان در سراسر جهان ایجاد شده‌اند، انتخاب کنید تا چندین ویدیو با جلوه‌های مختلف ضبط کنید و بتوانید به پیج خود تنوع بالای محتوایی بدهید.

تایمر و تایمر شمارش معکوس: تایمر را برای ضبط هر یک از ویدیوهای قسمت هندزفری استوری یا Reels تنظیم کنید. پس از فشار دادن یک آهنگ، شمارش معکوس 3-2-1 را قبل از شروع ضبط برای زمانی که انتخاب کرده‌اید مشاهده خواهید کرد.

تراز کردن: قبل از ضبط کلیپ بعدی، اشیاء را در یک ردیف قرار دهید تا به ایجاد انتقال حس صاف و در یک راستا بودن جملات و سایر مواردی که داخل Reels یا استوری هستند کمک کند.

نحوه استفاده از Reels های اینستاگرام برای کسب و کار

نحوه استفاده از ریلز اینستاگرام برای کسب و کار

Reels های اینستاگرام راهی جدید برای ایجاد جامعه و افزایش دسترسی شما در اینستاگرام است.

Reels ها ایجاد روابط واقعی با اکثر مشتری‌های شما را آسان می‌کند و جامعه ای را که می‌خواهید ایجاد کنید تقویت می‌کند.

آن‌ها همچنین راهی سرگرم کننده و جذاب برای به اشتراک گذاشتن محتواهای ویروسی (و خلاقانه!) با مخاطبان شما هستند که باعث درگیری مخاطب با شما و ایجاد تعامل بین شما و مخاطب‌تان می‌شود.

اگرچه ریلز اینستاگرام برای مدت طولانی وجود نداشت، اما نشان می‌دهد که فضایی برای برندها و سازندگان برای فراتر رفتن و فراتر رفتن است و می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و در فضای اینستاگرام باعث رشد کسب و کارها شود.

در اینجا سه روش وجود دارد که می‌توانید از حلقه‌های اینستاگرام در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید:

1- محتوایی ایجاد کنید که معتبر و با منبع درست و قوی باشد و برای مخاطبان شما جذاب باشد و بتواند بین شما و آن‌ها تعامل ایجاد کند.

ریلز اینستاگرام راهی سریع و سرگرم‌کننده برای ایجاد محتوای جذاب و منحصر به فرد پر از جلوه‌های ویژه است.

این یک فرصت فوق ‌العاده برای کسب و کارها است تا جنبه انسانی‌تری از برند خود را نشان دهند و بتوانند آن را مطرح کرده و با مخاطب بهتر و گسترده‌تر ارتباط برقرار کنند.

2- محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارید

از ریلز اینستاگرام برای آموزش چیزهای جدید به فالوورهای خود استفاده کنید.

به آنها نشان دهید که چگونه پول خود را راحت‌تر و بهتر پس انداز کنند، موهای خود را ببندند و یا چگونه عکسی عالی بگیرند.

3- محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید.

آگاهی از برند خود را افزایش دهید و فروش خود را با استفاده از ریلز اینستاگرام برای نشان دادن آنچه ارائه می‌دهید، افزایش دهید.

دیدگاه کاربران (0)