چگونه بهترین بیو اینستاگرام (Bio) را برای کسب‌وکار خودمان بنویسیم؟

چگونه بهترین بیو اینستاگرام (Bio) را برای کسب‌وکار خودمان بنویسیم؟

اینستاگرام در میان بهترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قرار دارد که کاربران خود را در سطح بصری درگیر می‌کند.

اگر به ایجاد یک رابطه متقابل و دوطرفه علاقه دارید، اینستاگرام جایی است که باید در آن حضور داشته باشید و بیوگرافی (bio) اینستاگرام نقش مهمی در اولین برداشتی که مخاطب از شما می‌کند، دارد.

با ایجاد یک لینک تعاملی در رزومه کاری خود، احتمالاً افراد علاقه‌مند را جذب خواهید کرد.

ارائه تصویری مثبت و دوست‌داشتنی از کسب‌وکارتان در پست‌هایتان برای موفقیت آن در چنین پلتفرم رسانه اجتماعی، جایی که میلیون‌ها کاربر روزانه در آن فعال هستند، بسیار مهم است و می‌تواند به کسب‌وکار شما بسیار کمک کند.

با فضای بسیار محدود در اینستاگرام، جلب‌توجه دیگران مستلزم ایجاد یک رزومه جذاب برای کسب‌وکارتان است.

ماهیت بصری اینستاگرام آن را به بهترین پلتفرم برای تبلیغ محصولات فیزیکی برای اکثر فروشگاه‌های تجارت الکترونیک تبدیل کرده است.

درواقع کانال اصلی اکثر فروشگاه‌ها در میان شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام است و از آن برای ارتباط با مخاطبین خود استفاده می‌کنند.

بنابراین مهم است که اصالت و تعهد شرکت خود را حفظ کنید.

 

چرا بیو اینستاگرام شما باید حرفه‌ای باشد؟

واضح است که بیو اینستاگرام اولین چیزی است که افراد هنگام برخورد با یک حساب کاربری می‌بینند.

با توجه به فضای محدود اینستاگرام برای جلب‌توجه، با ایجاد یک بیو جذاب، شانس بهتری برای جذب مشتریان بالقوه دارید و باعث می‌شود آن‌ها شمارا دنبال کنند و با شما تعامل داشته باشند.

دلیل دیگر این است که تصویر شرکت خود را آشکار کنید و از این طریق آگاهی از برند را افزایش دهید.

به کاربران اینستاگرام بگویید که کسب‌وکار شما چه می‌کند و هدف شما چیست.

بیو اینستاگرام اولین ارتباط قدرتمند را با کاربران برقرار می‌کند، بنابراین کاربران را متقاعد می‌کند که فوراً شمارا دنبال کنند

یک بیوگرافی تجاری حرفه‌ای شخصیت شرکت شمارا بیان می‌کند و به‌طور خودکار از مشتریان بالقوه شما دعوت می‌کند تا به حلقه مشتریان شما بپیوندند.

  اجزای پروفایل اینستاگرام

اجزای پروفایل اینستاگرام

قبل از نوشتن یک بیو اینستاگرام کامل، باید بفهمید که پروفایل شامل چه چیزهایی می‌شود.

در این مقاله، می‌توانید هر جزء را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فالوورهای شما می‌دانند شما چه کسی هستید و برای چه‌کاری هستید.

• عکس پروفایل

این کار حس بصری کاربرانی که از صفحه شما بازدید می‌کنند را بیدار می‌کند. بااین‌حال، عکس پروفایل باید برای کسب‌وکار شما مناسب باشد.

عکس پروفایل شما می‌تواند عکس محصول یا لوگوی شرکت باشد. هر چه که باشد، باید جذاب باشد و در همه حساب‌های کاربری شما مورداستفاده قرار بگیرد.

همچنین می‌توانید یک نشان تأییدشده روی پروفایل خود داشته باشید.

این امر برای افراد مشهور معمول است تا تأیید کنند که صاحب حساب اصلی هستند و صفحه متعلق به خودشان است.

• نام کاربری

نام کاربری شما در بالای صفحه حساب کاربری نمایش داده می‌شود. سایر کاربران می‌توانند شمارا با نام کاربری خود تگ کنند.

می‌توان آن را در کادر جستجوی اینستاگرام جستجو کرد و مهم است که نام کاربری را با دقت نام‌گذاری کنید و نام ساده و روانی و مرتبطی برای خود انتخاب کنید.

• بیوگرافی (bio)

اینستاگرام حداکثر 150 کاراکتر به شما می‌دهد تا شرکت و فعالیت‌های آن را خلاصه کنید.

در اینجا شما کلمات خود را عاقلانه و با هدف انتخاب می‌کنید تا جزئیات شرکت خود را خلاصه کنید.

• وب‌سایت

اینجاست که می‌توانید مستقیماً به وب‌سایت خود که هنوز در رزومه است، لینک دهید.

در اینجا می‌توانید به‌طور فعال کاربران خود را درگیر کنید، زیرا آن‌ها می‌توانند از طریق بیوگرافی اینستاگرام شما از وب‌سایت شرکت شما بازدید کنند و بیشتر با شما و کاری که انجام می‌دهید آشنا شوند.

• پست الکترونیک

هر بار که آدرس ایمیل خود را به رزومه خود اضافه می‌کنید، یک دکمه ایمیل در حساب کاربری شما ایجاد می‌شود.

این اطلاعات در زیر تمام اطلاعات دیگر نمایش داده می‌شود.

هنگامی‌که کاربر روی دکمه ایمیل کلیک می‌کند، برنامه اینستاگرام از او می‌خواهد تا برنامه ایمیل پیش‌فرض خود را در تلفن خود باز کند تا بتواند با شما از طریق ایمیل ارتباط برقرار کند.

• آدرس محل کسب‌وکار

واردکردن آدرس کامل کسب‌وکارتان به مشتریان کمک می‌کند شمارا به‌راحتی پیدا کنند.

این در صورتی درست است که کسب‌وکار شما دارای مکان دائمی باشد.

• شماره تلفن

افزودن شماره تلفن، جایگزینی برای نمایش اطلاعات تماس شرکت شما در حساب شما است.

هر بار که کاربر روی این دکمه کلیک می‌کند، از او می‌خواهد که مستقیماً با شرکت تماس بگیرد.

 

بهترین رزومه اینستاگرام را برای کسب‌وکار خود بسازید

در زیر 6 راهکار برای ایجاد بهترین رزومه اینستاگرام برای کسب‌وکار شما آورده شده است:

1. در بیو اینستاگرام CTA مناسب بنویسید

همچنین می‌توانید آن را Call To Action بنامید. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی اینستاگرام شما باشد.

CTA را می‌توان به یک صفحه اصلی، یک صفحه فرود و یک صفحه خرید مستقیم تقسیم کرد. CTA های مناسب، کاربران را به صفحه خرید تجاری هدایت می‌کند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال شگفت‌انگیز، درست است؟

به‌شدت توصیه می‌شود که کاربران را به صفحات فرود سفارشی هدایت کنید، یعنی آن‌ها ببرید به‌جایی که باید بروند و تنها یک قدم تا خرید از شما فاصله داشته باشند.

  به بیو خود هشتگ اضافه کنید

2. به بیو خود هشتگ اضافه کنید

هشتگ فرصت‌هایی را برای خرده‌فروشان دیجیتال باز می‌کند.

افزودن هشتگ مرتبط به رزومه اینستاگرام، سایر کاربران را به سمت کمپین‌های خاص هدایت می‌کند، حتی بدون جستجوی آن‌ها.

با قرار دادن هشتگ در رزومه می‌توانید پست و استوری و هر مطلب منتشرشده که مربوط به یک شرکت خاص است را مشاهده کنید.

هشتگ‌ها جوامعی از مصرف‌کنندگان با هدف و سلیقه مشترک ایجاد می‌کنند.

هشتگ‌های مناسب به شما کمک می‌کند تا مخاطبان را برای ارتباط با برند خود جذب کنید.

هشتگ‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا در گفتگوی شما شرکت کنند.

 

3. در بیو اینستاگرام خود اطلاعات مهمی در مورد شرکت ارائه دهید

رزومه اینستاگرام شما باید جایی باشد که فقط اطلاعات مهم درباره شرکت ارائه دهید.

در این فضای محدود در اینستاگرام، باید مختصر باشید و از دقیق و واضح بودن اطلاعات مطمئن شوید.

 

4. از ایموجی‌ها برای نمایش کسب‌وکار خودتان در بیو اینستاگرام استفاده کنید

این کار جادوی افزودن جلوه بصری به متن را برای شما انجام می‌دهد.

از ایموجی‌ها می‌توان برای تأکید بر توصیف و نشان دادن شخصیت برندتان به‌طور همان زمان استفاده کرد.

بااین‌حال، قرار دادن ایموجی‌ها نیاز به استراتژی دارد که شما فقط اطلاعات مربوطه را تقویت کنید.

استفاده از ایموجی ممکن است برای همه برندها مناسب نباشد. همیشه مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

از قرار دادن ایموجی‌هایی که ارزشی به بیوگرافی شما نمی‌دهند، اجتناب کنید.

  برخی از مناسب‌ترین ایموجی‌ها برای استفاده عبارت‌اند از

برخی از مناسب‌ترین ایموجی‌ها برای استفاده عبارت‌اند از:

ایموجی زمین برای نشان دادن گستردگی جهانی برند.

ایموجی قلب، که نشان‌دهنده شادی و عشقی است که یک شرکت می‌خواهد مشتریانش هنگام خرید داشته باشند.

5- بیو اینستاگرام مختصر باشد

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، حداکثر 150 کاراکتر را انتخاب کنید. از این کاراکترها برای جذاب کردن CTA خود استفاده کنید.

این طول کاراکتر همچنین به شما فضایی برای ارائه اطلاعات کلیدی شرکت، مانند ایمیل و شماره تلفن می‌دهد.

 

6. پیشنهادات تبلیغاتی جدید را در بیو اینستاگرام قرار دهید

قسمت بیو، محل قرار دادن تبلیغ برند در اینستاگرام است. بیو یک راه عالی برای نشان دادن ارزش فضای کسب‌وکار شما است، درست است؟

شما می‌توانید این کار را همیشه انجام دهید.

در رزومه، همچنین می‌توانید یک رویداد آینده مانند یک وبینار یا صفحه پشتیبانی را نمایش دهید تا به مشتریان خود در شروع کار کمک کنید.

به‌طور خلاصه، رزومه اینستاگرام شما باید بیش از همه شامل نام فروشگاه شما باشد. به یاد داشته باشید که آن را به 150 کاراکتر محدود کنید.

همچنین، یک CTA قوی برای لینک فروشگاه خود به یک صفحه خرید اجتماعی تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید این کار را با افزودن لینکی به محصول پرفروش خود انجام دهید.

اطلاعات بیوگرافی خود را با ایموجی‌ها همراه کنید تا هویت برند خود را آشکار کنید.

هشتگ‌های برند نیز برای جذب کاربران در کمپینی که اجرا می‌کنید حیاتی هستند و می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

دیدگاه کاربران (0)