آیا اینستاگرام ابزاری مؤثر برای رشد برند شماست؟

آیا اینستاگرام ابزاری مؤثر برای رشد برند شماست؟

اینستاگرام ازنظر بازاریابی نوعی دنیای جدید و جسورانه است و اگر به‌درستی برای کسب و کار مناسب استفاده شود، می‌تواند ابزار بسیار قدرتمندی باشد. اگر به دنبال رشد برند با اینستاگرام هستید و می‌توانید محصول یا خدمات خود را به‌صورت بصری به نمایش بگذارید، اینستاگرام ممکن است برای شما مناسب باشد.

اما برای کمک به تصمیم‌گیری قطعی‌تر اینکه آیا اینستاگرام مسیر خوبی برای شرکت شما است یا خیر، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه اینستاگرام انجام می‌دهد و چگونه می‌تواند برای شما کار کند آورده شده است.

اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی قدرتمند است که اکنون با بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه به‌طور مرتب فیدها را مرور می‌کنند و استوری‌ها را لمس می‌کنند.

اینستاگرام بیشتر از فیس‌بوک، فضایی است که مردم می‌توانند زیبایی‌هایی را که روزانه در اطراف خود می‌بینند، ثبت کنند و با تأثیرگذاران سبک زندگی محصولات، روش‌ها و موارد موردعلاقه جدید را بررسی کنند.

اینستاگرام بسیار بصری است و اکثر کاربران فیدهای اینستاگرام خود را به‌طور خاص بر اساس سلیقه خود تنظیم می‌کنند و برندها و کاربرانی را دنبال می‌کنند که محتوایی را که واقعاً دوست دارند ببینند پست می‌کنند.

این برای راه‌اندازی اینستاگرام برای کسب‌وکارهایی که چیزی برای نمایش دارند کار می‌کند. مهم نیست که چه چیزی را می‌فروشید، تولید می‌کنید یا ارائه می‌کنید، اگر بتوانید راهی برای نمایش زیبایی آن کالا یا خدمات ایجاد کنید، احتمالاً در اینستاگرام عملکرد خوبی خواهید داشت.

رشد برند با اینستاگرام برای آگاهی از برند

اینستاگرام به‌عنوان پلتفرم کلیدی برای آگاهی از برند شناخته شده است، زیرا یکی از تنها پلتفرم‌های رسانه اجتماعی است که تصویر را به جلو ارائه می‌دهد.

درحالی‌که سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای محتوای چندرسانه‌ای ارزش قائل هستند، زیرنویس‌های متنی همچنان مهم و اغلب طولانی هستند.

در عوض اینستاگرام ابتدا تصاویر را ترجیح می‌دهد و تجربه کاربری آرام‌تر و زیبایی‌شناسانه‌تر را ارائه می‌کند که با فروش سخت یا تجربه تبلیغات حضوری مطابقت ندارد.

اینستاگرام مکانی عالی برای یک برند است تا با ارسال محتوای جذابی که جالب است و مردم می‌خواهند درباره آن بیشتر بدانند، فالوورهای خود را افزایش دهند.

اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، نکات زیر را بررسی کنید. اگر می‌خواهید کمی در مورد تبلیغات در اینستاگرام بیاموزید، با ما همراه باشید یا برای اطلاعات بیشتر در این مورد، این مقاله را با دقت بخوانید!

عکس‌های باکیفیت بالا

عکس‌های باکیفیت بالا

اگر می‌خواهید هر نوع موفقیتی را در اینستاگرام ببینید، باید عکس‌های زیبا و باکیفیت داشته باشید. حتی اگر احساس نمی‌کنید که محصول شما آن‌قدر جالب یا جذاب است، یک عکس باکیفیت بالا باز هم می‌تواند بیننده اینستاگرام را سرگرم کند و باعث شود کمی بیشتر درباره شما بخوانند.

اگر خدماتی را می‌فروشید، ویدیویی از کاری که انجام می‌دهید به همان اندازه جذاب است. اولین گام در رشد برند شما جلب‌توجه به‌حساب اینستاگرام شما است و این به معنای محتوای باکیفیت است.

پست‌های سبک زندگی

برای کسب و کارها آسان است که در دام فقط پست کردن درباره خودشان بیفتند. چه تبلیغات، یک محصول جدید یا اخبار هیجان‌انگیز در مورد شرکتشان، همه این‌ها محتوای عالی برای انتشار است، اما باید آن را با چیز دیگری متعادل کنید.

اگر فقط در مورد شرکت خود پست می‌گذارید، احتمالاً دنبال کنندگان شما از مطالبی که منتشر می‌کنید خسته می‌شوند. پست‌هایی را اضافه کنید که جذاب، زیبا و مرتبط با زندگی آن‌ها باشد.

به‌عنوان‌مثال، اگر لوازم کمپینگ می‌فروشید، چند عکس از سایت‌های کمپینگ موردعلاقه کارکنان خود ارسال کنید یا از فالوورهای خود بخواهید عکس‌هایی از سفرهای موردعلاقه خود را با وسایل شما ارسال کنند.

این یک راه عالی برای تغییر چیزی است که در مورد آن پست می‌کنید، درحالی‌که همچنان به برند خود وفادار می‌مانید.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

اگر به دنبال رشد برند خود در اینستاگرام هستید، باید فعال باشید. کاربران اینستاگرام بسیار واکنش‌گر هستند و پست‌هایی را که احساس می‌کنند با آن‌ها صحبت می‌کنند کامنت می‌گذارند و لایک می‌کنند.

با سایر اینفلوئنسرهای صنعت در اینستاگرام تماس بگیرید، روی عکس‌های برچسب‌گذاری شده با هشتگ‌هایی که شرکت شما اغلب استفاده می‌کند، نظر دهید، و از اینفلوئنسرها و حساب‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها شریک شوید، نترسید.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش تعامل، پرسیدن سؤال است. محتوای جالب ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند.

هرچه بیشتر با فالوورهای خود در ارتباط باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که با شما تعامل داشته باشند، که به رشد آگاهی از برند شما کمک می‌کند.

اینستاگرام برای تولید لید

اگر آن‌قدر نگران رشد برند خود نیستید و در مورد پتانسیل تبلیغات اینستاگرام شنیده‌اید، ممکن است اینستاگرام را به‌عنوان یک راه جدید برای ایجاد سرنخ در نظر بگیرید.

اینستاگرام از ابزارهای قدرتمند هدف‌گیری تبلیغاتی مانند فیس‌بوک برخوردار است، زیرا از طریق پورتال تبلیغاتی فیس‌بوک اجرا می‌شود.

علاوه بر این، تبلیغات اینستاگرام معمولاً مؤثرتر هستند، زیرا 67٪ از مصرف‌کنندگان به‌جای اطلاعات محصول یا حتی رتبه‌بندی مشتریان، به تصاویر دقیق هنگام خرید اهمیت می‌دهند.

این باعث می‌شود تبلیغات اینستاگرام به ابزاری قدرتمند برای کسب و کارها با تصاویری باکیفیت تبدیل شود. اگر به تبلیغات اینستاگرام فکر کرده‌اید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

تبلیغات را دور بریزید

تبلیغات را دور بریزید

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و معاملات عالی را دوست دارند. اگر بتوانید با اولین خرید آن‌ها تخفیف یا یک کالای رایگان ارائه دهید، در راه افزایش این مشتریان هستید.

یک ویدیو یا تصویر باکیفیت بالا ازآنچه آن‌ها برای خرید، رفتن به وب‌سایت یا ثبت‌نام در خبرنامه ایمیل خود دریافت می‌کنند، ارائه دهید، و احتمالاً تعدادی سرنخ را جذب خواهید کرد.

مخاطب خود را بشناسید

مانند فیس‌بوک، تبلیغات اینستاگرام را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که فقط برای یک گروه بسیار باریک و هدفمند از کاربران منتشر شود.

این می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند و پتانسیل شما را برای جمع‌آوری سرنخ‌های قانونی و واجد شرایط افزایش دهد، اما برای این کار باید مخاطبان خود را بشناسید.

قبل از شروع خرید فضای تبلیغاتی، کمی تحقیق کنید: مخاطب کلیدی شما چیست؟ چه کسی محصول یا خدمات شما را می‌خرد و چه کسی بیشتر به آن نیاز دارد؟

آن‌ها در اوقات فراغت خود چه می‌کنند و چه زمانی بیشتر در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند؟

پاسخ به این سؤالات به شما کمک می‌کند تبلیغی را ایجاد کنید که بسیار هدفمند باشد و با موفقیت به خریدار هدف شما برسد.

زمان‌بندی زمان تبلیغات

یکی دیگر از مزایای پلتفرم تبلیغات اینستاگرام این است که می‌توانید مشخص کنید که چه زمانی می‌خواهید تبلیغات شما منتشر شود.

درحالی‌که مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد چه زمانی کاربران اینستاگرام بیشتر فعال هستند، باید خریدار هدف خود را نیز در نظر بگیرید.

اگر مادران خانه‌دار را هدف قرار می‌دهید، ممکن است در روزهای هفته حدود ساعت 10 صبح تبلیغاتی را منتشر کنید.

اگرچه این زمان برای اینستاگرام زمان زیادی برای تعامل نیست، شاید تحقیقات شما نشان دهد که ساعت 10 صبح درست پس از آن است که خریدار هدف شما بچه‌ها را در مدرسه رها کرده است و ممکن است برای یک فنجان دوم قهوه بنشیند.

مهم نیست که خریدار هدف شما چه کسی باشد، مهم است که در مورد سبک زندگی آن‌ها فکر کنید و یک روز در زندگی آن‌ها چگونه باشد.

سپس آن را با زمان‌های تعامل بالای اینستاگرام مقایسه کنید تا تصمیمی آگاهانه در مورد زمان انتشار آگهی‌هایتان بگیرید.

اگر به دنبال ارتقای استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود هستید، اینستاگرام یک پلتفرم عالی است.

همه ابزارهای هدف‌گذاری فیس‌بوک را در خود دارد، اما بسیاری از تبلیغات به دلیل ماهیت بصری خود تمایل بیشتری به تعامل بیشتر در اینستاگرام دارند.

دوره «رازهای اینستاگرام از دن لاک»

دوره «رازهای اینستاگرام از دن لاک»

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از اهداف بزرگ افرادی است که به دنبال برند سازی و تقویت فروش و بازاریابی خود با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص اینستاگرام هستند.

اینستاگرام امروزه به یک ابزار بی‌بدیل در بازار سازی و برند سازی تبدیل‌شده است.

دن لاک مدرس دوره رازهای اینستاگرام، ثروتمندترین و موفق‌ترین فرد هنگ‌کنگی و استاد فروش کالاهای لاکچری و گران‌قیمت است.

او در دوره رازهای اینستاگرام به شما ترفندهایی را آموزش می‌دهد که بتوانید اکانت اینستاگرام خود را ارتقا دهید و 10000 فالوور اولیه خود را سریعاً به دست بیاورید.

دن لاک مجموعه مهارت‌ها و دانش موردنیازتان را درباره اینستاگرام افزایش می‌دهد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)