کارگاه مدیریت حسابهای کلیدی بهصورت حضوری، سوم و چهارم آذر ۱۴۰۱ با تدریس دکتر محمدمهدی ربانی در هتل جهانگردی دیزین برگزار شد.
به نقل از دکتر محمدمهدی ربانی، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته در هتل دیزین، ارائه راهنمایی برای مدیریت حسابهای کلیدی در کلاس جهانی، ارائه چارچوبی برای توسعه روابط عمده با مشتری و ارائه یک چارچوب برنامهریزی برای بهبود مدیریت مشتریان کلیدی بود. این کارگاه برای مدیران و رهبرانی طراحی شده بود که به دنبال افزایش فروش و رشد پایدار و بلندمدت سازمان خود هستند.
لازم به ذکر است در پایان این کارگاه، گواهی مدیریت حسابهای کلیدی به شرکتکنندگان اهدا گردید.
مدیریت حساب کلیدی چیست؟
مدیریت حساب کلیدی منابع فروش را بر حفظ مشتریانی متمرکز میکند که بهاحتمالزیاد درآمد و سودآوری بالایی ایجاد میکنند.
برای انجام این کار، مدیران حسابهای کلیدی درک دقیقی از نیازهای خاص مشتریان خود ایجاد میکنند و بهنوبه خود عملکرد کسب و کار خود را بهبود میبخشند.
اهمیت برگزاری کارگاه مدیریت حسابهای کلیدی
هرکسی که بخواهد کسب و کاری با مشتریان مهم داشته باشد و آن را توسعه دهد، نیازمند مدیریت درست حسابهای کلیدی است.
حساب کلیدی یکی از مهمترین مشتریان شما است، کسی که برای توسعه و حفظ روابط پرارزش دارای اهمیتی کلیدی است.
برای شناسایی مشتریان کلیدی، این خصوصیات را در نظر بگیرید.
مشتریان کلیدی بهطور مداوم منابع مالی زیادی را تأمین میکنند، فرصت فروش شما را افزایش میدهند، از نظر استراتژیک در صنعت مهمی فعالیت میکنند و یا از صاحبنظران بازار هستند.
در یک کلام حسابهای کلیدی باعث رشد کسب و کار شما میشوند.
سرفصلهای آموزشی و تمرینی کارگاه مدیریت حسابهای کلیدی ویدان
• اهمیت مدیریت حسابهای کلیدی • دستهبندی اولیه حسابهای کلیدی • سودآوری مشتریان کلیدی • ارزش طول عمر مشتری • تجزیهوتحلیل حسابهای کلیدی • اهداف کلیدی حساب و تنظیم استراتژی • مهارتهای موردنیاز برای مدیریت حسابهای کلیدی • پروژه عملی
در پایان این کارگاه شرکتکنندگان آموزشها را مفید و کاربردی ارزیابی کردند و اکثریت افراد حاضر در این کارگاه، رضایت و خوشنودی خود را ابراز کردند.
شما میتوانید از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۲۲۸۹۷۹۷ برای شرکت در کلاسها و کارگاههای آتی ویدان هماهنگ کنید.
[envira-gallery id="25612"]