گزارش از اولین دورهمی ویدان (Gathering)

گزارش از اولین دورهمی ویدان (Gathering)

اولین دورهمی خصوصی ویدان با عنوان گدرینگ «Gathering» در تاریخ پنجم و ششم مرداد سال 1401 برگزار شد.

گدرینگ دو روز دورهمی خصوصی با جمعی از صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک و اساتید شاخص و برجسته دانشگاه، صنعت و بازار است.

همه این افراد در این دو روز با یکدیگر معاشرت می‌کنند، ارتباطات خود را شکل می‌دهند، شبکه‌سازی می‌کنند و تأثیر می‌گذارند و یاد می‌گیرند.

 

هدف از برگزاری این گدرینگ 2 موضوع است:

هدف اول: استفاده از تجربیات یکدیگر برای تسریع پیشرفت و تجربه نکردن مسیرهای نادرست که باعث صرفه‌جویی در زمان و پول می‌شود.

هدف دوم این گدرینگ، قرار دادن ذهن در مداری است که بتوان از فراوانی‌های جهان هستی بهره‌مند شد. با آموزه‌های این گدرینگ می‌توانید عددهای ذهنی خود را تغییر دهید. می‌توانید بزرگ‌تر فکر کنید. عددهای بزرگ امکان‌پذیر هست و شما هم می‌توانید.

جلسات کوچینگ، مشاوره و منتورینگ به‌صورت ادغامی در این گدرینگ انجام شد و به شرکت کنندگان نشان داده شد که این روش فقط شامل آموزش، یا فقط مشاوره، یا فقط کوچینگ نیست!

اساتید دعوت شده در این گدرینگ هرکدام دارای بیش از 15 سال تجربه موفق در کسب و کارشان بودند.

در این گدرینگ افراد یاد گرفتند چگونه دیگران را با عقاید متضاد  بپذیرند، چگونه انعطاف‌پذیر باشند. چراکه انعطاف‌پذیری هنر رهبران بزرگ در دنیاست. تغییرات زیاد است و باید به فرد منعطف تبدیل شویم تا بتوانیم تغییرات را بپذیریم.

در گدرینگ یک بازی طراحی شده بود که یخ‌شکنی و ارتباط سالم و صمیمانه و مؤثری از ابتدا بین حاضران شکل بگیرد. نام این بازی حامی و همراه بود که از ساعت‌های اولیه و روز اول ارتباطات درست شکل بگیرد.

در این گدرینگ 7 سخنرانی و جلسات رول پلی کوچینگ در پایان هر سخنرانی برگزار شد

سخنران اول خانم پریچهر صالحی: ابتدا از مهمانان خواستند با نگاهی متفاوت دور و اطراف خود را ببینند. موضوع سخنرانی ایشان، آداب شرکت در جلسات و نحوه ارتباط سازی بود. درباره اهمیت مشخص کردن نیت قبل از شروع جلسه صحبت کردند، آداب برقراری ارتباط در جلسات را معرفی کردند و اینکه قبل از هر جلسه به چه مواردی باید حواسمان باشد، چه اقداماتی انجام دهیم، برای چه مواردی باید فکر کنیم.

سخنران دوم دکتر محمدمهدی ربانی: کتاب «زندگی خود را طراحی کنید» را معرفی کردند و بخش‌های مهم و نکات این کتاب را بازخوانی کردند. درباره اهمیت مشخص کردن نیت قبل از هر اقدامی صحبت کردند، اهمیت عمیق شدن در مسائل و اینکه هرکدام از ما چه نقش‌هایی داریم؟ چه اتفاقی می‌افتد یک نفر همیشه در حال رشد است و یک نفر درجا میزند؟ هدف و رسالت ما چیست؟ برای موفقیت باید چه‌کارهایی انجام دهیم؟ در قسمت آخر این سخنرانی، جلسه رول پلی کوچینگ روبروی حضار انجام شد و به یک مسئله‌ای پاسخ داده شد.

سخنران سوم :آقای دکتر امیرحسین مظاهری سیف: یکی از باتجربه‌ترین اساتید کشور با بیش از 10 سال سابقه در تدریس و بیزینس، مشاور بزرگان کشور و صاحب‌تجربه و مربی کسب و کار است. او در این جلسه از رهبری یا leadership صحبت کرد، با ارائه مثال‌هایی از تکنولوژی نکات طلایی را گفتند. در انتهای سخنرانی نیز جلسه رول پلی کوچینگ با یک نفر از مهمانان این برنامه برگزار شد.

سخنران چهارم؛  آقای سهیل نادری کوچ بین‌المللی و مؤسس هفت هشتاد است: از اهمیت نگاه از وجوه مختلف به مسائل صحبت کردند، در رابطه با باورها و نیازهای انسان و چرایی آن‌ها صحبت کردند. همه به دنبال فرمول‌هایی هستند که نیازهایشان را ارضا کنند و اثر باورها در رفع نیازها چیست؟ این بخش به‌صورت کتاب‌خوانی و ارائه نکات و بحث همراه با دکتر ربانی انجام شد.

سخنران پنجم: آقای دکتر علی شاه‌حسینی، مدرس، کارآفرین، بیزینس کوچ حرفه‌ای هست: در رابطه با شفافیت اهداف و صیقل زدن اهداف صحبت کردند. فرمول توسعه‌یافتگی کشورها را طبق تجربه خود بیان کردند. در رابطه با اهمیت گذشته و آینده و مقایسه آن‌ها صحبت کردند. سپس جلسات رول پلی با دو نفر از حضار انجام دادند.

سخنران ششم: آقای مهدی نکویی، مربی کسب و کار : ایشان کلام خود را با این جمله آغاز کردند. مشخص کنید در کسب و کارتان چه‌کاره هستید؟ اهمیت واگذاری و برون‌سپاری کارها را بیان کردند. نحوه بازاریابی و فروش شرکت‌ها را ذکر کردند. نمونه‌های تکنیک‌های بازاریابی را بیان کردند. تأکید کردند که شخصیت خود را در کسب و کار بشناسید. در قسمت آخر این بخش هم، یک رول پلی کوچینگ با یک نفر از مهمانان برنامه انجام دادند.

 سخنران هفتم: محمدرضا عمرانی، مدیرعامل گروه الیت، کارآفرین و نماینده برند سوئیسی و ژاپنی در ایران: ایشان در این جلسه در رابطه با تجربه خود صحبت کردند. در رابطه با شانس و تعریف شانس صحبت کردند. از شکست‌ها گفتند. آیا شانس اتفاق خوب است یا می‌تواند اتفاق بد باشد. در قسمت آخر این بخش نیز یک جلسه رول پلی کوچینگ با دکتر عمرانی برگزار شد.

در گدرینگ، کتاب‌خوانی دورهمی، انتقال تجربه، نتورکینگ یا شبکه‌سازی، بازی‌های تیمی انجام می‌شود، زیرا بیزینس یک کار تیمی هست و یکی از دستاوردهای گدرینگ توانایی شکل‌دهی یک تیم با سرعت و قدرت است.

 اگر می‌خواهید در برنامه بعدی گدرینگ شرکت کنید می توانید از طریق شماره 09023010212 هماهنگ کنید.

[envira-gallery id="23836"]

دیدگاه کاربران (0)