گزارش دومین جلسه کارگاه مستر کلاس کوچینگ ویدان

گزارش دومین جلسه کارگاه مستر کلاس کوچینگ ویدان

دومین جلسه حضوری مستر کلاس کوچینگ روز شنبه 14 آبان 1401 از ساعت 9 الی 17 با تدریس دکتر علی صاحبی برگزار شد. مستر کلاس کوچینگ یک کارگاه یا ورکشاپ حضوری است که در 8 جلسه، هر 2 هفته یک بار برگزار می‌شود. مدرسین این کارگاه دکتر علی صاحبی و دکتر محمدمهدی ربانی هستند. هر جلسه مستر کلاس کوچینگ 8 ساعت است و در دو وقت استراحت و ناهار از مهمانان پذیرایی می‌شود.

مستر کلاس کوچینگ به‌منظور ادغام بینش‌ها، استراتژی‌ها و ابزارهای جدید مربیگری برای غنی‌تر شدن و حرفه‌ای شدن مربیان شرکت‌کننده طراحی شده است. در این کارگاه ترفندهای تجارت، مدیریت و رشد کسب و کار و مربیگری حرفه‌ای به دانش پذیران و مربیان آموزش داده می‌شود.

 

اهمیت مسترکلاس کوچینگ ویدان

کوچینگ یک صنعت، مهارت و حرفه جدید است که در چند دهه اخیر رشد بی‌سابقه‌ای در عرصه جهانی داشته است. افراد موفق از کوچ‌ها و مربی‌های حرفه‌ای برای رسیدن به اهدافشان و حل چالش‌هایشان استفاده می‌کنند.

کوچینگ فرآیند یادگیری متحول کننده است که بهترین‌ها را در افراد به ارمغان می‌آورد. کوچینگ کمک می‌کند بینش مثبت خود را تقویت کنید و چشم‌انداز وسیعی را برای دستاوردهای مثبت در آینده فعال کنید.

مدرسان مستر کلاس کوچینگ ویدان، دکتر محمدمهدی ربانی و دکتر علی صاحبی با بیش از صد تجربه کوچینگ موفق هستند. این دو مربی تمام تئوری‌ها را به‌صورت عملیاتی و رول پلیینگ به دانش پذیران آموزش می‌دهند تا بتوانند در جلسات واقعی فرایند کوچینگ را به‌صورت کامل و بی‌نقص پیاده کنند.

در مستر کلاس کوچینگ به شما کمک می‌کنیم تا بهترین مربی شوید و از توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود حداکثر استفاده را بکنید. در پایان این کارگاه شرکت‌کنندگان به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای کوچینگ فعالیت می‌کنند.

اگر می‌خواهید در دوره‌های کوچینگ ویدان شرکت کنید می‌توانید از طریق شماره۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲ هماهنگ نمایید.

[envira-gallery id="25155"]

دیدگاه کاربران (0)