تماس با ما
18:00 - 09:00
ترفندهای افزایش ۱۰ برابری بازدید از استوری اینستاگرام
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ 0

قابلیت استوری اینستاگرام (Instagram Stories) از ۲ سال پیش به اینستاگرام اضافه‌شده است و بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال، روزانه از آن استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید میزان دسترسی و دنبال کردن اینستاگرام خود را افزایش دهید، باید از ویژگی‌های استوری اینستاگرام (Instagram Stories) استفاده کنید.

 

۱- از ویژگی (Swipe Up) بالا کشیدن استفاده کنید

ویژگی Swipe Up فقط برای حساب‌های اینستاگرام که ۱۰،۰۰۰ نفر یا بیشتر دنبال کننده دارند، در دسترس است.

بنابراین اگر هنوز ده هزار دنبال کننده ندارید. هدف اولتان، رسیدن به ده هزار دنبال کننده باشد.

اگر بخواهید از Swipe Up استفاده کنید، می‌توانید آن را در انتهای استوری خود قرار دهید تا افراد را تشویق به بالا کشیدن “برای کسب اطلاعات بیشتر” کنید.

این ویژگی، افراد را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند تا بتوانند در مورد محصولات یا خدمات شما، بیشتر بدانند.

 

 

از نظرسنجی، باکس سؤال و ابزار کشیدنی در استوری استفاده کنید

۲- از نظرسنجی، باکس سؤال و ابزار کشیدنی در استوری استفاده کنید

از نظرسنجی‌ها برای تحقیق درباره مخاطبان خود و درخواست بازخورد استفاده کنید.

از این ویژگی برای تعیین محصولات موردعلاقه آن‌ها، استفاده کنید. هنگام تولید محصولات آینده، از بازخورد استفاده کنید.

قبل از اینکه از نظرسنجی‌ها استفاده کنید، به یاد داشته باشید که نتایج با مخاطبان به اشتراک گذاشته می‌شود.

بنابراین باید قبل از گذاشتن نظرسنجی، اطمینان حاصل کنید که با این کار راحت هستید.

باکس سؤال به شما یک قالب به سبک “از من چیزی بپرس” را ارائه می‌دهد. و به شما امکان می‌دهد هر چیزی را به اشتراک بگذارید.

همچنین اجازه می‌دهد تا مخاطبان شما درباره برند، شرکت شما و افرادی که در آنجا کار می‌کنند، سؤال بپرسند و اطلاعات کسب کنند.

Swipe Meter یا ابزار کشیدنی، به شما امکان می‌دهد که از مخاطبان خود نظرسنجی کنید و نظرات آن‌ها را درباره چیزی درک کنید.

می‌توانید از آن استفاده کنید تا بفهمید مخاطبان شما چقدر یک محصول، یک دستورالعمل، یک لباس یا چیزهای مشابه آن را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: موفقیت در استراتژی بازاریابی اینستاگرام 

 

حتماً بخوانید!  چگونه بازاریابی ویدئویی را شروع کنیم؟

۳- پست‌های خود را با استوری کردن، پربازدید کنید

اگر در اینستاگرام خود پست‌هایی را منتشر می‌کنید. می‌توانید از ویژگی استوری برای هدایت ترافیک به پست خود استفاده کنید.

پس از پست گذاشتن، روی دکمه Share “اشتراک” در پست کلیک کنید.

ازآنجا می‌توانید روی Add Post to Your Story “افزودن پست به داستان خود” کلیک کنید.

با کلیک بر روی این گزینه، می‌توانید پست خود را به همراه سایر ویژگی‌های موردنظر از استوری مانند نظرسنجی‌ها، هشتگ ها و عکس‌ها یا فیلم‌های اضافی، قرار دهید.

بیشتر بخوانید: ۵ مرحله برای فروش و کسب درآمد از اینستاگرام

 

 

هرروز استوری بگذارید

۴- هرروز استوری بگذارید

استوری ها فقط ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شوند. اگرچه می‌توانید آن‌ها را برای استفاده مجدد در سیستم‌عامل‌های دیگر ذخیره کنید.

هر بار که محتوای جدیدی را استوری می‌کنید، دور تصویر پروفایل شما یک دایره قرمز دیده می‌شود که توجه کاربران را به آن جلب می‌کند.

اگر هرروز استوری بگذارید، یک آرشیو محتوا ایجاد می‌کنید که بعداً می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید و با یادآوری مداوم مطالب خود، مطالب را برای مخاطبان خود تازه نگه‌دارید.

همچنین می‌توانید استوری ها را با استفاده از ویژگی هایلایت استوری (Stories Highlights) دسته‌بندی کنید و به اشتراک بگذارید.

این‌یک روش عالی برای نشان دادن استوری هایی است که درگذشته ارسال کرده‌اید و هر دسته هایلایت حاوی یک سلسله استوری با موضوع مشخص است.

با این کار، استوری‌های مشابه خود را به‌صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهید.

استوری هایی که برای هایلایت کردن، انتخاب کرده‌اید، نیز در بالای پست‌های شما ظاهر می‌شوند.

دسته‌بندی آن‌ها، یافتن مطالب موردعلاقه کاربران را، برای کاربران آسان می‌کند.

دسته‌بندی هایلایت ها می‌تواند شامل آموزش، محصولات و خدمات، توصیه‌های مشتریان و… باشد.

 

حتماً بخوانید!  دلیل نیاز شما به استراتژی بازاریابی محتوایی چیست؟

۵- از هشتگ استفاده کنید

مانند پست‌های منظم اینستاگرام، می‌توانید و باید از هشتگ، در استوری های خود استفاده کنید.

بهتر است از هشتگهایی در پست‌های خود استفاده کنید که بیشترین شانس برای رتبه بندی را داشته باشند.

اما، در استوری ها، می‌توانید از هشتگ های عمومی‌تر و پرطرفدارتر استفاده کنید، البته به شرطی که، با محتوایی که استوری می‌کنید، مرتبط باشد.

بسیاری از حساب‌ها فقط با هشتگ هایی که استفاده می‌کنند، می‌توانند تعداد بینندگان خود را دو برابر کنند.

آزمایش کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. نتایج را پیگیری کنید تا مطمئن شوید از بهترین هشتگ ها برای نام تجاری و محتوای خود استفاده می‌کنید.

 

 

خلاق باشید

۶- خلاق باشید

از زمانی که اینستاگرام قابلیت استوری را برای رقابت با Snapchat Stories معرفی کرد، آن‌ها دائماً روی ویژگی‌های جدید کار می‌کنند و انتظار نداریم که به این زودی‌ها کند یا متوقف شود.

خلاق باشید و گزینه‌های مختلفی مانند انواع قلم،GIF، موسیقی پس‌زمینه و موارد دیگر را آزمایش کنید.

مطمئن شوید که استوری های شما همیشه به‌روز است، بنابراین می‌توانید از اولین کسانی باشید که این ویژگی‌های جدید را کشف کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنید تا ببینید چگونه بر نرخ تعامل و مشارکت شما تأثیر می‌گذارند.

حتما مطلب ” روشهای عالی استفاده از استوری اینستاگرام برای کسب‌وکار ” را با دقت بخوانید.

 

۷- از قدرت منشن کردن استفاده کنید

اگر استوری های شما به شخص یا برند تجاری دیگری مرتبط است، آن‌ها را منشن کنید.

منشن کردن دیگران به آن‌ها مکان می‌دهد محتوایی را که در آن تگ شده‌اند، به استوری خود اضافه کنند.

این نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا تعامل خود را افزایش دهید، بلکه باعث گسترش فعالیت شما می‌شود زیرا افرادی، شخص یا مارکی را که تگ کرده‌اید، دنبال می‌کنند، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهید تا محتوای شمارا ببینند.

 

حتماً بخوانید!  نحوه راه‌اندازی تجارت بازاریابی آنلاین

نتیجه‌گیری

استفاده از هر یک از این نکات به شما کمک می‌کند تا در صفحه اصلی اینستاگرام خود تعامل و مشارکت بیشتری داشته باشید، لایک و نظر و دنبال کننده بیشتری داشته باشید.

استفاده ترکیبی از چندین نکته، به‌سرعت سبب افزایش نرخ مشارکت و رشد صفحه اینستاگرام شما می‌شود.

همان‌طور که چیزهای مختلف و جدیدی را امتحان می‌کنید، صفحه اینستاگرام خود را زیر نظر داشته باشید.

آنالیز کنید و ببینید تأثیر آن بر تعامل شما چگونه است. وقتی چیزی را پیدا کردید که مؤثر است، به آن پایبند باشید تا جایی که تأثیر منفی را مشاهده کنید.

از آزمون‌وخطا استفاده کنید و درنهایت خواهید فهمید که چه چیزی برای مخاطبان گوشه و خاص شما بهترین است.

پیام بگذارید

آرشیو