چرا شرکت در رویدادها برای کسب‌وکار شما خوب است؟

چرا شرکت در رویدادها برای کسب‌وکار شما خوب است؟

احتمالا می‌دانید، شبکه‌سازی در ایجاد یا گسترش کسب‌وکار شما بسیار مهم است، افرادی که می‌شناسید بخشی جدایی‌ناپذیر از این فرآیند هستند.

شبکه‌سازی نقش مهمی در رشد برند شما و افزایش دیده شدن آن دارد.

راه‌های مختلفی برای اتصال به شبکه وجود دارد، مانند ملاقات با مخاطبین خود برای صرف قهوه، شرکت در رویدادها، نمایشگاه‌ها یا شرکت در سمینارها و کنفرانس‌هایی که در آن افراد همفکر حضور خواهند داشت.

فرصت شبکه‌سازی بی‌پایان است و شما باید از هر فرصتی که به برای‌تان پیش می‌آید، استفاده کنید.

چرا شبکه‌سازی و شرکت در رویدادها نقش مهمی در تجارت و رشد آن دارد

ارتباطات و ملاقات با افراد کلیدی در صنعت شما

یکی از مهم‌ترین مزایای شبکه، ملاقات با سایر تأثیرگذاران در صنعت شماست.

علاوه بر این، این افراد در موقعیت‌های مشابه شما یا شغلی که در تلاش برای دستیابی به آن هستید، بینش ارزشمندی در مورد صنعت شما دارند.

آن‌ها می‌توانند به شما الهام ببخشند و انگیزه دهند و می‌توانند به شما کمک کنند تا با افراد مفید دیگری در تماس باشید که ممکن است بتوانند دانش خود را به اشتراک بگذارند یا فرصتی منحصربه‌فرد برای شما فراهم کنند.

 

با افرادی که در موقعیت‌های عادی نمی‌توانید ارتباط برقرار کنید، به نحوی ارتباط برقرار کنید

هنگام شرکت در رویدادها از تعامل با افراد مختلف با پیشینه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف بهره می‌برید.

مکالمه با افراد در زمینه‌های مختلف صنعتی می‌تواند بینش متفاوتی را ارائه دهد و به شما در زمینه‌های خارج از حوزه‌های شما که ممکن است همچنان به شما مربوط باشد، آموزش دهد.

 

در مورد ترندها به‌روز باشید

رویدادهای شبکه‌سازی معمولاً برای بحث و گفتگو و همچنین ارائه‌های آموزنده زمان اختصاص داده شده است.

اطمینان حاصل کنید که در این سخنرانی‌ها شرکت کنید زیرا آن‌ها تمایل دارند ابزارها، منابع و روندهای جدید در صنعت شمارا مشخص کنند.

مزیت اصلی حضور در آن ارائه‌ها این است که به شما امکان می‌دهد نه‌تنها در صدر روندها بمانید، بلکه به شما فرصت می‌دهد تا درباره آن‌ها و معنای آن‌ها برای تجارت شما با دیگران در موقعیت‌های مشابه صحبت کنید.

 

آگاهی را به کسب‌وکار خود بیاورید

هنگام شرکت در رویدادهای حوزه کاری خود، شانس صحبت با افراد بالقوه یا تأثیرگذاران ایده آل خود را که باید تجارت و برند شمارا بشناسند، افزایش می‌دهید.

شما می‌خواهید آن‌ها بدانند که شما کی هستید، چه‌کار می‌کنید، چگونه کار می‌کنید و به کجا می‌روید.

از طریق شبکه، شما می‌خواهید به سایر حرفه‌ای‌ها در مورد تجارت و علایق خود آموزش دهید، زیرا هرگز نمی‌دانید چه کسی ممکن است علاقه‌مند باشد.

تبلیغات دهان‌به‌دهان راهی عالی برای رشد و گسترش است، به همین دلیل است که می‌خواهید در مورد کاری که انجام می‌دهید صحبت کنید.

اغلب، متخصصان صنعت همفکر می‌خواهند در مورد کاری که انجام می‌دهند به شما آموزش دهند. هرگز نمی‌دانید چگونه می‌توانید سود یا همکاری داشته باشید.

  ایجاد روابط کاری قوی با شرکت در رویدادها

ایجاد روابط کاری قوی

شما همیشه از اینکه چگونه می‌توانید به کسی کمک کنید یا چگونه کسی می‌تواند به شما کمک کند شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی در یک رویداد یا بعد از یک رویداد با افراد مشابه تعامل می‌کنید، یک رابطه ایجاد می‌کنید.

این اغلب می‌تواند منجر به دعوت شدن به دیگر رویدادهای مهم صنعت شود یا می‌تواند منجر به معرفی جدیدی با فرد دیگری شود که پتانسیل ارتباط ارزشمندی را دارد.

الهام بگیرید

صحبت کردن با افراد در موقعیت‌های مشابه شما و صحبت در مورد موضوعاتی که می‌تواند به رشد و گسترش کسب‌وکارتان کمک کند، انگیزه‌ای باورنکردنی است و یکی دیگر از مزایای کلیدی شرکت در رویدادها است.

به‌علاوه، این نوع مکالمه اغلب منجر به ایجاد اهدافی می‌شود که دیگران شمارا مسئول بدانند.

هنگامی‌که با افرادی با اهدافی شبیه اهداف شما تعامل می‌کنید، تمایل به تشویق و ایجاد انگیزه در یکدیگر را دارید و به یکدیگر کمک می‌کنید تا به ابزارهای موردنیاز برای تلاش دسترسی پیدا کنند.

 

برنامه جامعه سازی Meet چیست؟

برنامه جامعه سازی Meet چیست؟

افرادی ازجمله صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران، تجار و بازرگانان موفق، مؤسسین استارتاپ ها و متخصصان برتر را دور یک میز می‌نشاند، تا محتوای نوآورانه و سخنرانی‌ها و تجربه‌های به‌روز را دریافت کنند، افراد در این میزگرد تجربیات خود را به دیگران منتقل می‌کنند.

در ضیافت‌های MEET فرصت‌های جدید کسب‌وکار گفته می‌شود، به‌عنوان‌مثال اقتصاد ایران به چه سمتی حرکت می‌کند.

در MEET تأکید بر رشد کارآفرینی است. می‌خواهیم کارآفرینان رشد کنند، با یکدیگر در ارتباط باشند.

کارآفرینان به یکدیگر کمک فکری بدهند، از شکست‌ها و موفقیت‌هایشان بگویند، تا اگر یکی از کارآفرینان شکستی را تجربه کرده، کارآفرینان دیگر، آن شکست را تجربه نکنند و از آن شکست درس بگیرند و از خود و کسب‌وکارشان مراقبت کنند.

اگر کارآفرینی به موفقیت رسیده است، روش‌های رسیدن به موفقیت خود را با سایرین به اشتراک می‌گذارد. بنابراین Networking یا شبکه‌سازی شکل می‌گیرد.

مخاطبان MEET چه کسانی هستند؟ صاحبان کسب‌وکار، مدیران عامل، مدیران ارشد، کارآفرینان، تجار و بازرگانان، مؤسسین استارتاپ و افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در برنامه MEET همین الان اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)