6 مورد ضروری که کسب و کار کوچک شما برای موفقیت به آن نیاز دارد!

6 مورد ضروری که کسب و کار کوچک شما برای موفقیت به آن نیاز دارد!

وقتی نوبت به راه‌اندازی یک کسب و کار موفق می‌رسد، همیشه مهم است که قبل از دویدن، راه رفتن را یاد بگیرید. بزرگ‌ترین اشتباهی که صاحبان کسب و کار مرتکب می‌شوند، تلاش برای رقابت با کوسه‌ها در اقیانوس است، درحالی‌که آن‌ها هنوز فقط ماهی‌های کوچک هستند. موارد ضروری کسب وکار کوچک اگر رعایت نشود می تواند یک کسب وکار را به روزهای اوج برساند و عدم رعایت آن می تواند باعث شکست آنها شود.

ممکن است تعجب کنید اگر متوجه شوید که 60٪ از کل مشاغل بخش خصوصی در بریتانیا از شرکت‌های کوچک و متوسط هستند.

ما هفت عامل کلیدی را شناسایی کرده‌ایم که هر کارآفرین باید در نظر بگیرد:

نکات و موارد ضروری کسب وکار کوچک

1. همیشه از قبل برنامه‌ریزی کنید

بدون برنامه‌ریزی از قبل، از قبل خود را برای شکست آماده می‌کنید. هیچ کسب و کار موفقی بدون استراتژی و چشم‌انداز بسیار مهم در درازمدت، رشد نخواهد کرد.

ممکن است در یک کسب‌وکار کوچک تغییراتی رخ دهد یا نیاز به انعطاف‌پذیری داشته باشد، اما باید روی کاغذ آورده شود و با جزئیات درباره آن فکر کرد.

داشتن یک برنامه مبهم نیز کافی نیست. اطمینان حاصل کنید که یک طرح تجاری مکتوب دارید که به SME شما جهت می‌دهد.

برای نوشتن طرح کسب و کار عالی، باید همه چیز را بدانید، از نحوه بازاریابی کسب و کارتان گرفته تا میزان پولی که طی 5 سال آینده برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید.

برنامه‌ریزی از قبل به این معنی است که شما قادر خواهید بود به چیزهای زیادی دست پیدا کنید. اول، شما قادر خواهید بود اهداف را به‌وضوح تعیین کنید.

مطمئن شوید که آن‌ها جاه‌طلبانه اما واقع‌بینانه هستند - آیا می‌خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید؟ اگر بله چقدر؟

کسب‌وکارهای با رشد بالا و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حال حاضر بسیار شیک هستند.

اما از خود بپرسید که آیا این مسیری است که می‌خواهید طی کنید، نه رشد پایدار با سرمایه‌گذاری شخصی که گاهی قابل مدیریت‌تر است و برای برخی موفقیت بالقوه، متعادل با استرس است.

خطر رشد با سرعت بالا انگیزه آن‌ها نیست. ثانیاً، شما قادر خواهید بود از تمام منابعی که در حال حاضر به‌راحتی در دسترس است، استفاده کنید.

با برنامه‌ریزی، مدیریت می‌تواند احساسی نسبت به آنچه باید انجام شود پیدا کند و به دنبال راه‌هایی برای برآوردن این خواسته‌ها خواهد بود.

دانستن اینکه با چه چیزی کار می‌کنید مهم است، به‌خصوص به‌عنوان یک SME با منابع نسبتاً محدود.

 

به منابع مالی لازم دسترسی پیدا کنید2. به منابع مالی لازم دسترسی پیدا کنید

مطمئناً جای تعجب نیست که کسب و کارهای موفق در صورت نیاز به منابع مالی مناسب دسترسی داشته باشند. بعید است که کسب و کار شما بدون داشتن سرمایه در گردش برای برآورده کردن شرایط لازم به رشد برسد.

شاید لازم باشد به یک دفتر بزرگ‌تر نقل مکان کنید زیرا کسب و کار و تیم شما از مکان اولیه شما بیشتر شده است. یا شاید بخواهید تجهیزات بهتر خریداری کنید.

در هر صورت، داشتن منابع مالی تنها راهی است که می‌توانید کسب و کار خود را در مسیر درست برای رشد سوق دهید.

یادگیری نادیده گرفتن تابوهای مرتبط با قرض گرفتن پول ممکن است بهترین تصمیمی باشد که تابه‌حال برای کسب و کار خود می‌گیرید.

گرفتن وام ممکن است به کسب و کار شما کمک کند تا نیازهای رشد قریب‌الوقوع را برآورده کند و انتخاب عدم دسترسی به پول از خارج می‌تواند در درازمدت برای شما و کسب و کارتان هزینه داشته باشد.

گزینه‌های متعددی وجود دارد و ارائه‌دهندگان مالی جایگزین سال‌ها به SME ها کمک می‌کنند، زیرا محصولاتی که برای سازمان‌های کوچک‌تر ارائه می‌دهند، ارائه می‌کنند.

مطمئناً ارزش دارد که به بسیاری از محصولات مالی موجود مانند تأمین مالی جریان نقدی، پیش‌پرداخت نقدی تجاری و تسهیلات اضافه برداشت تجاری نگاه کنید.

وام‌های تجاری تضمین‌شده می‌تواند به یک کسب و کار پر رونق که برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش دارد و در اختیار داشتن منابع مالی در اختیار شماست کمک زیادی کند به این معنی است که شما بهترین شانس را برای موفقیت به کسب و کار خود می‌دهید.

 

3. ریسک کنید، اما ریسک‌هایی که حساب شده است

نوع خاصی از افراد لازم است تا با اطمینان نقش کارآفرین را ایفا کنند. درحالی‌که ویژگی‌های مشترک متعددی در صاحبان کسب و کار وجود دارد، یکی از بزرگ‌ترین شناسه‌ها، توانایی قوی ایستادن در هنگام مواجهه با ریسک و تصمیمات بزرگ است.

وقتی نوبت به تجارت می‌رسد، ریسک‌پذیری همیشه در سطوحی مطرح می‌شود و متأسفانه، این طبیعت حیوان است.

یادگیری نحوه ایجاد ریسک‌های حساب شده، برخلاف قمار و تکیه بر شانس، مهارت مهمی است که باید به کارنامه خود اضافه کنید.

همیشه عنصری از ریسک دخیل خواهد بود، اما این توانایی کاهش ریسک با قرار دادن مراحلی است که به برخی از کارآفرینان اجازه می‌دهد تا از بقیه متمایز شوند.

  تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش دهید

4. تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش دهید

ایجاد آگاهی در مورد خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید یکی از چالش‌های همیشگی است که با آن مبارزه خواهید کرد.

چشم‌انداز کسب و کار امروزی رقابتی‌تر از همیشه است، به همین دلیل است که بازاریابی باید در خط مقدم استراتژی کسب و کار شما باشد.

کسب و کار شما باید تمام تلاش خود را برای کسب آگاهی از برند و وفاداری مشتری انجام دهد.

ابزارهای دیجیتال به‌وفور وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند، بنابراین تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام‌یک با طرح کسب و کار شما بهتر عمل می‌کنند.

سعی کنید بیشتر خریدار محور شوید. اگر می‌خواهید مشتریان خود را حفظ کنید، باید با نیازها و خواسته‌های مشتریان خود هماهنگ باشید.

بیاموزید که چه چیزی آن‌ها را برای خرید ترغیب می‌کند، نوع محتوایی را که ترجیح می‌دهند را بیاموزید، کشف کنید که کجا آنلاین هستند و به سفر مشتری ادامه دهید.

 

5. شبکه و ایجاد ارتباط

تفاوت زیادی بین اجتماعی شدن به‌طورکلی و ایجاد رابطه وجود دارد. بسیاری از کارآفرینان پایه و اساس موفقیت را اعتبار می‌دانند.

با برقراری ارتباط با سایر افراد همفکر، روابط تجاری قوی‌تری ایجاد خواهید کرد و درنتیجه فرصت‌های بزرگ‌تر و بهتری به دست خواهید آورد.

برای ایجاد رابطه، چند نکته ساده وجود دارد که باید در نظر داشت. برای موفقیت در این نقطه، لازم نیست یک پروانه اجتماعی باشید، زیرا توجه به شما یک شروع عالی می‌دهد.

برای شروع روی تسلط بر ارتباطات اولیه تمرکز کنید. آرام باشید، لبخند بزنید و قابل دسترس به نظر برسید.

یادآوری نام افراد را در اولویت قرار دهید و هر زمان که با افراد دارای تفکر تجاری صحبت می‌کنید به دقت گوش دهید.

اگر بتوانید زمینه مشترک پیدا کنید، به نیمی از راه رسیده‌اید.

 

6. بیش از رقبای خود پیشنهاد دهید

کارآفرینان موفق با تیم مدیریت خود مشورت می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف کسب و کار و همچنین رقبا را بررسی کنند.

مدیریت هوشمند دیدگاهی واقع‌بینانه ازآنچه کسب و کار به‌خوبی انجام می‌دهد به دست می‌آورد و راهبردهای رقبای خود را مشخص می‌کند.

برای انجام این کار، باید مناطقی را شناسایی کنید که رقبا آسیب‌پذیر هستند و چیزهای زیادی را برای شما باقی می‌گذارند.

چیزی که کسب و کارهای خارق‌العاده را متمایز می‌کند، توانایی عمل در این زمینه و استفاده از آن نقاط ضعف است.

این نسبتاً ساده است - نقاط ضعف رقبای خود را شناسایی کنید، بررسی کنید که چگونه می‌توانید آن را به فرصتی عالی برای کسب و کار خود تبدیل کنید و سپس استراتژی‌های بازاریابی را پیرامون این نقاط ضعف ایجاد کنید تا موقعیت خود را به‌عنوان گزینه بهتر تقویت کنید.

  دوره «اسرار کسب و کار میلیون دلاری»

دوره «اسرار کسب و کار میلیون دلاری»

چه گام‌های اول را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین برمیدارید؛ و یا اینکه به دنبال این هستید که دانسته‌های خود را تقویت کنید؛ دقیقاً جای درستی هدایت شده‌اید و دوره آموزشی مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

دوره «اسرار کسب‌وکار میلیون دلاری» برای این است که به اهداف خود برسید و تبدیل به یک کارآفرین موفق بشوید و از زندگی حقوق‌بگیری یا درگیر مسائل مالی آزاد شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه این دوره شگفت‌انگیز اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)