راهنمای کامل تبلیغات لینکدین در سال ۲۰۲۱
۱۴۰۰-۰۹-۲۸ 0

یاد بگیرید چگونه از تبلیغات لینکدین برای تبلیغ برند خود، افزایش ترافیک سایت، یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش و سایر موارد استفاده کنید.

بدون برنامه‌ریزی دقیق، شبکه‌های اجتماعی گاهی اوقات می‌توانند مانند فریاد زدن در خلأ عمل کنند و صدای شمارا برسانند.

بااین‌حال، با استفاده از تبلیغات لینکدین، می‌توانید مطمئن شوید که صدای برندتان به مخاطبان مناسب راه پیدا می‌کند و بر تصمیم‌گیرندگان تأثیرگذار هستند.

در میان بیش از ۶۹۰ میلیون عضو این پلتفرم، از هر پنج نفر، چهار نفر قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات تجاری را دارند.

این افراد نیز دو برابر یک مخاطب آنلاین معمولی قدرت خرید دارند.

راهنمای تبلیغات لینکدین ما را دنبال کنید تا انواع تبلیغات موجود و انواع اهدافی که می‌توانند به شما در دستیابی به آن‌ها کمک کنند را بیابید.

همچنین شمارا در فرآیند ایجاد یک تبلیغ در لینکدین راهنمایی می‌کنیم و برخی از بهترین نکات و ترفندهای خود را که نرخ تبدیل شمارا افزایش می‌دهد به اشتراک می‌گذاریم.

فهرست

• انواع تبلیغات در لینکدین
• اهداف تبلیغاتی در لینکدین
• فرمت‌های تبلیغاتی لینکدین
• نحوه ایجاد تبلیغ در لینکدین در ۹ مرحله
• بهترین روش‌ها برای تبلیغات در لینکدین

 

انواع تبلیغات در لینکدین

لینکدین چندین گزینه برای قرار دادن تبلیغات به کسانی که می‌خواهند تبلیغ کنند، ارائه می‌دهد.

محتوای حمایت‌شده

محتوای حمایت‌شده، که به‌عنوان تبلیغات طبیعی نیز شناخته می‌شود، فیدهای لینکدین را به مخاطبان شما نشان می‌دهد.

چه در حال گشتن در دستگاه تلفن همراه یا روی دسکتاپ خود باشند.

لینکدین این تبلیغات را به‌عنوان “ترفیع شده” علامت‌گذاری می‌کند تا آن‌ها را از محتوای معمولی متمایز کند.

وقتی با محتوای حمایت‌شده تبلیغ می‌کنید، می‌توانید از تبلیغات چرخشی لینکدین، تبلیغات تک تصویری یا تبلیغات ویدیویی استفاده کنید.

پیام‌های حمایت‌شده

Sponsored Messaging (که قبلاً به‌عنوان Sponsored InMail شناخته می‌شد) به شما امکان می‌دهد مستقیماً برای اعضای LinkedIn در صندوق ورودی آن‌ها تبلیغ کنید.

فقط توجه داشته باشید – لینکدین محدودیتی برای تعداد اعضایی دارد که برای یک پیام حمایت‌شده در ماه تبلیغات دریافت می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، یکی از مخاطبان هدف شما در مدت‌زمان کوتاهی بیش از دو بار تبلیغات شمارا دریافت نخواهد کرد.

درحالی‌که ۸۹ درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند شرکت‌ها از طریق پیام‌رسانی در تماس باشند، تنها ۴۸ درصد از شرکت‌ها در حال حاضر با مشتریان و مشتریان بالقوه از این طریق تعامل دارند.

 

انواع تبلیغات در لینکدین تبلیغات متنی

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی در بالا و سمت راست فید دسکتاپ لینکدین ظاهر می‌شوند و اگر می‌خواهید با جمعیت حرفه‌ای سرنخ‌های قوی ایجاد کنید، گزینه خوبی هستند.

با توجه به اینکه ۵۸ درصد از متخصصان بازاریابی می‌گویند که بهبود نسل مشتریان بالقوه یکی از اهداف اصلی آن‌ها برای بازاریابی دیجیتال است، تبلیغات متنی در لینکدین می‌تواند راهی برای استفاده از شبکه گسترده‌ای از بودجه باشد.

تبلیغات پویا

تبلیغات پویا در مسیر درست در لینکدین کار می‌کنند و از طریق سفارشی‌سازی مستقیماً با مخاطب صحبت می‌کنند.

هنگامی‌که یک تبلیغ پویا در فید یک عضو ظاهر می‌شود، اطلاعات شخصی آن‌ها، مانند عکس، نام و موقعیت کارفرما، به آن‌ها منعکس می‌شود.

بااین‌حال، اگر اعضا این تبلیغات را خیلی شخصی بدانند، ممکن است تنظیمات خود را برای پنهان کردن این جزئیات تغییر دهند.

تبلیغات فالوور و تبلیغات اسپانسر دو نوع تبلیغات پویا هستند.

اهداف تبلیغاتی در لینکدین

لینکدین از تبلیغات هدفمند استفاده می‌کند، که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی را حول اهداف تجاری خاص بسازند.

کسب‌وکار می‌تواند در هر سه مرحله قیف فروش، از آگاهی تا تحول، فعالیت کند.

سه نوع اصلی هدف در زیر آورده شده است.

تبلیغات آگاهی در لینکدین

برای اینکه برند خود را در رأس زبان مردم قرار دهید، با یک تبلیغ آگاهی شروع کنید.

این تبلیغات به مخاطب کمک می‌کند تا در مورد محصولات، خدمات و برند شما صحبت کند.

با استفاده از این کمپین‌های مبتنی بر تأثیر، می‌توانید فالوورهای بیشتری به دست آورید، تأثیرگذاری را بیشتر کنید و تعامل را افزایش دهید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید.

 

تبلیغات متفکرانه در لینکدین

تبلیغات متفکرانه در لینکدین

اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه‌ای را که تا حدودی با برند شما آشنا هستند، واجد شرایط کنید، تبلیغی را برای بررسی انتخاب کنید.

این نوع تبلیغات برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در دستیابی به اهداف زیر بهینه‌سازی شده‌اند:

• بازدید از وب‌سایت: در وب‌سایت و صفحات فرود خود بازدید بیشتری کسب کنید.

• تعامل: تشویق به لایک کردن، نظر دادن و اشتراک‌گذاری‌ها و همچنین بازدید از سایر پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی.

• مشاهده ویدیو: داستان کسب‌وکار، آخرین محصول یا زندگی روزمره خود را از طریق ویدیو به اشتراک بگذارید.

تبلیغات برای تبدیل در لینکدین

وقتی می‌خواهید سرنخ ایجاد کنید یا فروش را افزایش دهید، تبلیغات تبدیلی را در نظر بگیرید.

آن‌ها می‌توانند به این سه هدف کمک کنند:

• ایجاد سرنخ: با استفاده از فرم‌هایی که از قبل با اطلاعات حساب لینکدین پرشده‌اند، در لینکدین سرنخ کسب کنید.

• تبدیل وب‌سایت: بازدیدکنندگان وب‌سایت بیشتری را برای دانلود کتاب الکترونیکی، ثبت‌نام در خبرنامه یا خرید یک محصول تشویق کنید.

• متقاضیان کار: اطلاعات مربوط به آخرین موقعیت‌های شغلی در شرکت خود را با یک آگهی استخدام توزیع کنید.

 

حتماً بخوانید!  روش‌ها و اصول بازاریابی در لینکدین چگونه است؟

فرمت‌های تبلیغاتی لینکدین

فرمت‌های تبلیغاتی لینکدین

برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود، لینکدین ۱۰ فرمت تبلیغاتی مختلف برای انتخاب دارد.

این بخش هر فرمت تبلیغات را تجزیه می‌کند و توضیح می‌دهد که هر تبلیغ در چه اهدافی می‌تواند به شما کمک کند.

ما همچنین نمونه‌هایی از تبلیغات لینکدین و مشخصات تبلیغات را به اشتراک خواهیم گذاشت.

تبلیغات به‌هم‌پیوسته (کاروسلی)

تبلیغات به‌هم‌پیوسته (کاروسلی) لینکدین از یک ردیف کارت‌های کشویی برای بیان داستان برند شما، ارائه محصولات یا به اشتراک‌گذاری هدف استفاده می‌کند.

نکته کلیدی در اینجا استفاده از تصاویر قوی برای ترغیب خوانندگان شما به‌صرف زمان برای یادگیری بیشتر است.

اهداف: آگاهی از برند، بازدید از وب‌سایت، تعامل، تبدیل وب‌سایت و ایجاد سرنخ.

مشخصات آگهی کاروسلی در لینکدین:

• نام آگهی: حداکثر ۲۵۵ کاراکتر
• متن مقدماتی: حداکثر ۱۵۰ کاراکتر برای جلوگیری از کوتاه شدن برخی دستگاه‌ها (محدودیت ۲۵۵ کاراکتر)
• کارت: بین ۲ تا ۱۰ کارت.
• حداکثر حجم فایل: ۱۰ مگابایت
• حداکثر اندازه تصویر: ۶۰۱۲ x 6012 پیکسل
• فرمت‌های چندرسانه‌ای: JPG، PNG، GIF (فقط غیر متحرک)
• در متن عنوان هر کارت بیش از دو خط نباشد
• محدودیت کاراکتر: محدودیت ۴۵ کاراکتری برای تبلیغات منتهی به URL مقصد. محدودیت ۳۰ کاراکتری برای تبلیغات CTA در فرم تولید سرنخ

 

تبلیغات مکالمه‌ای

 

تبلیغات مکالمه‌ای

تبلیغات مکالمه، انتخاب مسیر خود را به مخاطب ارائه می‌دهد (به کسانی فکر کنید که کتاب‌های ماجراجویی شمارا انتخاب می‌کنند، اما برای تبلیغات).

هنگامی‌که یک مکالمه را شروع می‌کنید، مخاطب شما می‌تواند پاسخی را که بیشتر با آن‌ها صحبت می‌کند انتخاب کند.

این نوع تبلیغات به شما امکان می‌دهد محصولات و خدمات را به نمایش بگذارید و درعین‌حال ثبت‌نام در رویدادها یا وبینارها را تشویق کنید.

اهداف: آگاهی از برند، بازدید از وب‌سایت، تعامل، تبدیل وب‌سایت و ایجاد سرنخ.

مشخصات تبلیغات چت لینکدین:

• نام آگهی: حداکثر ۲۵۵ کاراکتر
• تبلیغات بنری (فقط اختیاری و رومیزی): حداکثر ۳۰۰ x 250 پیکسل. JPEG یا PNG.
• پاورقی سفارشی و شرایط و ضوابط (فقط): حداکثر ۲۵۰۰ کاراکتر
• پیام مقدماتی: حداکثر ۵۰۰ کاراکتر
• تصویر (اختیاری): ۲۵۰ x 250 پیکسل با استفاده از JPEG یا PNG
• متن CTA: حداکثر ۲۵ کاراکتر
• دکمه‌های پیام CTA: حداکثر پنج دکمه
• متن پیام: حداکثر ۵۰۰ کاراکتر

 

تبلیغات فالوور

تبلیغات فالوور نوعی تبلیغات پویا است که متناسب با مخاطب شماست.

این تبلیغات صفحه لینکدین شمارا به دیگران معرفی می‌کنند به این امید که آن‌ها روی این دکمه کلیک کنند تا دنبال شوند.

اهداف: آگاهی از برند، بازدید از وب‌سایت و تعامل.

مشخصات دنبال کننده تبلیغات لینکدین:

• توضیحات آگهی: حداکثر ۷۰ کاراکتر
• عنوان آگهی: یک گزینه از پیش تعیین‌شده را انتخاب کنید یا حداکثر ۵۰ کاراکتر بنویسید
• نام شرکت: حداکثر ۲۵ کاراکتر
• تصویر تبلیغاتی: ترجیحاً ۱۰۰ x 100 پیکسل برای JPG یا PNG

 

تبلیغات در کانون توجه ((LinkedIn Spotlight

 

تبلیغات در کانون توجه ((LinkedIn Spotlight

تبلیغات spot light یا کانون توجه، محصولات، خدمات، محتوا و موارد دیگر شمارا روشن می‌کنند.

وقتی اعضا روی تبلیغ کلیک می‌کنند، بلافاصله به صفحه فرود یا وب‌سایت شما هدایت می‌شوند.

مانند تبلیغات فالوور، این‌ها انواع دیگری از تبلیغات پویا هستند که از سفارشی‌سازی برای ارتباط با مخاطبان شما استفاده می‌کنند.

اهداف: آگاهی از برند، بازدید از وب‌سایت، تعامل، ایجاد مشتریان بالقوه و متقاضیان شغل.

مشخصات LinkedIn Spotlight:

توضیحات آگهی: حداکثر ۷۰ کاراکتر

عنوان آگهی: حداکثر ۵۰ کاراکتر

نام شرکت: حداکثر ۲۵ کاراکتر

تصویر: اندازه ترجیحی ۱۰۰ x 100 پیکسل برای JPG یا PNG است

CTA: حداکثر ۱۸ کاراکتر

پس‌زمینه سفارشی (اختیاری): باید دقیقاً ۳۰۰ x 250 پیکسل و ۲ مگابایت یا کمتر باشد.

 

آگهی‌های شغلی

تبلیغات شغلی لینکدین که به آن تبلیغات شغلی نیز می‌گویند، تا ۵۰ برابر نرخ کلیک متوسط آگهی استخدام شما است.

این احتمالاً به این دلیل است که این تبلیغات لینکدین از شبکه‌های کارکنان استفاده می‌کنند و دیگر رقبا را از نمایش تبلیغات خود در پروفایل کارمندان شما جلوگیری می‌کنند.

اهداف: متقاضیان کار و بازدید از وب‌سایت.

مشخصات تبلیغات لینکدین:

• نام شرکت: حداکثر ۲۵ کاراکتر
• آرم شرکت: ۱۰۰ x 100 پیکسل توصیه می‌شود
• عنوان آگهی: حداکثر ۷۰ کاراکتر یا گزینه‌ای برای انتخاب عنوان از پیش تعیین‌شده
• CTA: حداکثر ۴۴ کاراکتر در صورت متن سفارشی. گزینه‌های از پیش تعیین‌شده در دسترس هستند.

 

تبلیغات پیامکی

 

تبلیغات پیامکی

بیش از ۱ از هر ۲ مشتری بالقوه یک تبلیغ را با یک پیام باز می‌کنند که این فرمت را برای تبلیغ‌کنندگان بسیار جذاب می‌کند.

این نوع تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که یک پیام مستقیم به ایمیل دریافتی مخاطبان خود بفرستید که توسط CTA تکمیل شده است.

اهداف: بازدید از وب‌سایت، تبدیل وب‌سایت، ایجاد مشتریان بالقوه.

مشخصات تبلیغات پیام لینکدین:

• موضوع پیام: حداکثر ۶۰ کاراکتر
• دکمه کپی CTA: حداکثر ۲۰ کاراکتر
• متن پیام: حداکثر ۱۵۰۰ کاراکتر
• شرایط سفارشی: حداکثر ۲۵۰۰ کاراکتر
• تبلیغات بنری: JPEG، PNG، GIF (غیر متحرک). اندازه: ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل

 

حتماً بخوانید!  7 مزیت استفاده از لینکدین

تبلیغات تک تصویری

تبلیغات تک تصویری در صفحه اصلی لینکدین ظاهر می‌شوند و مانند پست‌های محتوای معمولی به نظر می‌رسند، با این تفاوت که آن‌ها پولی هستند و به‌طور خاص به‌عنوان “تبلیغ‌شده” علامت‌گذاری می‌شوند تا از سایر محتوای بدون پرداخت متمایز شوند.

این تبلیغات فقط شامل یک تصویر است.

اهداف: آگاهی از برند، بازدید از وب‌سایت، تعامل، تبدیل وب‌سایت، ایجاد سرنخ و جویندگان کار

مشخصات لینکدین برای تبلیغات تک تصویری:

• نام آگهی (اختیاری): حداکثر ۲۲۵ کاراکتر
• متن مقدمه: حداکثر ۱۵۰ کاراکتر
• URL مقصد: حداکثر ۲۰۰۰ کاراکتر برای پیوند مقصد.
• تصویر تبلیغاتی: فایل JPG، GIF یا PNG 5 مگابایت یا کوچک‌تر. حداکثر اندازه تصویر ۷۶۸۰ x 7680 پیکسل است.
• عنوان: حداکثر ۷۰ کاراکتر برای جلوگیری از کوتاه شدن (اما حداکثر تا ۲۰۰ کاراکتر قابل‌استفاده است)
• توضیحات: حداکثر ۱۰۰ کاراکتر برای جلوگیری از کوتاه شدن (اما تا ۳۰۰ کاراکتر می‌تواند استفاده شود)

 

آگهی‌های شغلی

تبلیغات تک شغلی فرصت‌ها را مستقیماً در فید خبری مخاطبان شما تبلیغ می‌کنند.

اگر سعی کرده‌اید کاندیدای ایده‌آل پیدا کنید یا همیشه به دنبال استخدام هستید، این آگهی‌ها راهی برای شما هستند.

همچنین مضر نیست که داده‌های داخلی لینکدین نشان دهد که این تبلیغات ۲۵ درصد افزایش متوسط نرخ کلیک برای یک برنامه را ایجاد می‌کنند.

اهداف: درخواست‌های شغلی

مشخصات تبلیغات لینکدین:

• نام آگهی: حداکثر ۲۵۵ کاراکتر
• متن مقدماتی: حداکثر ۱۵۰ کاراکتر برای جلوگیری از کوتاه شدن متن (حداکثر لپ‌تاپ ۶۰۰ کاراکتر). هر زبان موردنیاز قانونی باید در اینجا وارد شود.
تبلیغات متنی
تنظیم تبلیغات متنی آسان است و با بودجه شخصی شما کار می‌کند. ازآنجایی‌که ۸۰٪ از سرنخ‌های B2B در رسانه‌های اجتماعی از طریق لینکدین می‌آیند، تبلیغات متنی می‌تواند به‌ویژه برای کسانی که به دنبال سرنخ‌های B2B هستند جذاب باشد.
اهداف: آگاهی از برند، بازدید از وب‌سایت و تبدیل وب‌سایت.
مشخصات تبلیغات لینکدین:
• تصویر: ۱۰۰ x 100 پیکسل با JPG یا PNG 2 مگابایت یا کمتر
• عنوان: حداکثر ۲۵ کاراکتر
• توضیحات: حداکثر ۷۵ کاراکتر

 

تبلیغات ویدیویی

با خلاقیت در تبلیغات ویدیویی لینکدین، می‌توانید رهبری فکری را ارتقا دهید، تجربه مشتری را بهتر کنید، محصولات جدید را کشف کنید، نگاهی درونی به فرهنگ شرکت داشته باشید، و هر چیز دیگری که می‌توانید رؤیاپردازی کنید.

این فرصتی است برای نشان دادن، نه گفتن داستان برندتان.

اهداف: نمایش ویدیو

مشخصات تبلیغات ویدیویی لینکدین:

• نام آگهی (اختیاری): حداکثر ۲۲۵ کاراکتر
• متن مقدماتی (اختیاری): حداکثر ۶۰۰ کاراکتر
• مدت‌زمان ویدیو: ۳ ثانیه تا ۳۰ دقیقه (تبلیغات ویدیویی با عملکرد بالا در لینکدین معمولاً ۱۵ ثانیه یا کمتر هستند)
• حجم فایل: ۷۵ کیلوبایت تا ۲۰۰ مگابایت
• نرخ فریم: کمتر از ۳۰ فریم در ثانیه
• عرض: ۶۴۰ تا ۱۹۲۰ پیکسل
• ارتفاع: ۳۶۰ تا ۱۹۲۰ پیکسل
• نسبت طرفین: ۱.۷۷۸ به ۵۶۵۲/۰

نحوه ایجاد تبلیغ در لینکدین در ۹ مرحله

برای ایجاد تبلیغات لینکدین خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: اگر قبلاً آن را ندارید، یک صفحه لینکدین ایجاد کنید

این برای ایجاد محتوای حمایت‌شده و تبلیغات برای پیام‌های حمایت‌شده ضروری است.

مرحله ۲: وارد Campaign Manager شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پلتفرم Campaign Manager که به‌عنوان مدیر تبلیغات لینکدین نیز شناخته می‌شود، خانه تمام فعالیت‌های تبلیغاتی شما مانند کمپین و مدیریت بودجه شما خواهد بود.

 

مرحله 3: هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید

 

مرحله ۳: هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید

به این فکر کنید که چه نوع اقدامی را می‌خواهید تا مخاطبان شما انجام دهند.

مرحله ۴: مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید

ابتدا باید یک مکان را انتخاب کنید و سپس این فرصت را دارید که موقعیت، نام شرکت، نوع صنعت و علایق شخصی یا حرفه‌ای را اضافه کنید.

اگر این اولین کمپین شماست، لینکدین حداقل ۵۰۰۰۰ مخاطب را برای محتوای حمایت‌شده و تبلیغات متنی توصیه می‌کند. برای تبلیغات پیامکی، ۱۵۰۰۰ بهترین است.

شما همچنین این فرصت را دارید که با افرادی که قبلاً می‌شناسید از طریق مخاطبان مطابقت ارتباط برقرار کنید.

شما می‌توانید این کار را با هدایت افرادی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، یا آپلود لیستی از مخاطبین ایمیل انجام دهید.

مرحله ۵: یک قالب تبلیغاتی را انتخاب کنید

بسته به هدفی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید از میان گزینه‌های محتوای حمایت‌شده (تبلیغات تک تصویر، چرخ فلک یا ویدیو)، تبلیغات متنی یا تبلیغات پیامی، یکی را انتخاب کنید.

مرحله ۶: بودجه و برنامه خود را ایجاد کنید

Campaign Manager محدوده بودجه‌ای را بر اساس سایر پیشنهادات رقیب برای مخاطبان ایده آل شما فراهم می‌کند.

۲-۴ هفته اول معمولاً تمرینی در نظر گرفته می‌شود تا بفهمیم چه چیزی کار می‌کند یا نه.

برای آزمایش، لینکدین بودجه روزانه حداقل ۳ میلیون تومان یا بودجه ماهانه ۱۵۰ میلیون تومان را توصیه می‌کند.

مرحله ۷: شروع به ایجاد آگهی خود کنید

اگر محتوای حمایت‌شده یا تبلیغات متنی را انتخاب کنید، Campaign Manager پیش‌نمایش‌ها را به اشتراک می‌گذارد تا بتوانید از ظاهر نهایی تبلیغ خود ایده بگیرید.

در مورد تبلیغات پیامکی، شما قادر خواهید بود یک پیام آزمایشی برای خود ارسال کنید.

مرحله ۸: اطلاعات پرداخت را ارائه دهید

قبل از اینکه بتوانید تبلیغ خود را به جهان ارائه دهید، باید اطلاعات پرداخت را ارائه دهید. پس از انجام این کار، شما آماده شروع هستید!

مرحله ۹: بازدهی را اندازه‌گیری کنید

وقتی وارد Campaign Manager می‌شوید، اولین چیزی که می‌بینید داشبورد گزارش تبلیغات لینکدین شما است.

از اینجا می‌توانید معیارهای عملکرد، به نمودارها و آمار جمعیتی دسترسی داشته باشید یا یک گزارش CSV صادر کنید.

این همان‌جایی است که شما می‌توانید از آن برای نرخ تبدیل کمپین خودتان استفاده کنید.

بهترین روش‌ها برای تبلیغات در لینکدین

درنهایت، در اینجا معیارهایی وجود دارد که خود لینکدین می‌گوید برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق در این پلتفرم حیاتی است.

 

حتماً بخوانید!  تدوین استراتژی بازاریابی محتوا چگونه است؟

مخاطب هدف خود را درک کنید

مخاطب هدف خود را درک کنید

در لینکدین، تعیین جایی از جهان که می‌خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود، ضروری است.

مکانی که می‌خواهید درواقع تنها فیلدی است که هنگام راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی شما موردنیاز است.

شما می‌توانید تنها با مشخص کردن یک شهر یا استان به‌طور گسترده‌ای پیش بروید، یا می‌توانید مخاطبان دقیق و هدف را بر اساس شهر یا کلان‌شهر جستجو کنید.

سپس می‌توانید مخاطبان هدف خود را با جزئیات شرکت (مانند صنعت یا اندازه شرکت)، جمعیت‌شناسی، تحصیلات، تجربه کاری و علایق بیشتر اصلاح کنید.

یک لحظه صبر کنید: لینکدین به شما توصیه می‌کند که تبلیغات خود را بیش‌ازحد هدف قرار ندهید. اگر در تبلیغات لینکدین تازه‌کار هستید، ممکن است بخواهید ابتدا روی یک شبکه گسترده‌تر شرط‌بندی کنید و به سه جنبه هدف‌گذاری پایبند باشید.

همچنین می‌توانید کمپین‌های A/B را با معیارهای هدف‌گیری مختلف، مانند مهارت‌های شغلی، آزمایش کنید تا بفهمید کدام مخاطبان با برند شما ارتباط بهتری دارند.

تبلیغات خود را در قالب یک فراخوان کوتاه و واضح ایجاد کنید.

تبلیغات لینکدین معمولاً باید به یک CTA واضح ختم شود که اغلب به شکل یک دکمه متنی است.

خوانندگان شما مشغول هستند.

آن‌ها به شخصی نیاز دارند که دقیقاً توضیح دهد که در مرحله بعدی دقیقاً چه‌کاری باید انجام دهند، در غیر این صورت ممکن است فراموش کنند که در این وبینار ارتقاء شغلی ثبت‌نام کنند یا محصول جدیدی بخرند که می‌تواند زندگی آن‌ها را آسان‌تر کند.

فقط مطمئن شوید که CTA شما با هدفی که در ابتدا انتخاب کرده‌اید مطابقت دارد.برخی از CTA های مؤثر عبارت‌اند از “اکنون ثبت‌نام کنید” یا “همین امروز ثبت‌نام کنید!”

 

محتوای مناسب را انتخاب کنید

لینکدین می‌تواند محتوای شمارا برای یافتن مخاطب مناسب بهبود بخشد، اما این باعث نمی‌شود مردم به صفحه‌نمایش بیایند.

تکنیک‌های زیر را امتحان کنید تا مخاطب به هر کلمه‌ای که می‌گویید عمل کند و به آن پایبند بماند.

محتوای حمایت‌شده:

محتوای وبلاگ، وب‌سایت و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی خود را مجدداً اختصاص دهید.

از ویدئو، صدا یا سایر عناصر چندرسانه‌ای استفاده کنید.

با به اشتراک گذاشتن داستان‌های مربوط به علایق انسانی، یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید.

بیش از به اشتراک گذاشتن آخرین تغییرات را انجام دهید. بینش خود را به ترکیب اضافه کنید تا رهبری و قدرت برند خود را به نمایش بگذارید.

پیام های‌حمایت‌شده:

اگر نام برند را تشویق می‌کنید، پست‌های وبلاگ، وبینارها یا روندها و تحلیل‌های صنعت را به اشتراک بگذارید.

هنگام توسعه مشتریان بالقوه و تلاش برای تبدیل مشتریان، نمایش محصولات، آموزش‌ها و داستان‌های موفقیت را تبلیغ کنید یا یک وبینار یا رویداد آینده را تبلیغ کنید.

تبلیغات متنی:

با وجود نام این تبلیغات، شما نمی‌خواهید جلوه‌های بصری را از دست بدهید. تصاویر اختیاری هستند، اما نتایج بهتری ارائه می‌دهند.

 

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی:

طبق گفته لینکدین، ویدیوهای کمتر از ۳۰ ثانیه ۲۰۰ درصد افزایش نرخ تکمیل مرور داشته‌اند، بنابراین آن‌ها را کوتاه نگه دارید.

فیلم‌ها را برای مشاهده بی‌صدا طراحی کنید و زیرنویس اضافه کنید.

از بهترین‌ها برای آخرین بار غافل نشوید. بینندگان بعد از ۱۰ ثانیه اول می‌روند.

 

تبلیغات به‌هم‌پیوسته (کاروسلی):

برای شروع از ۳ تا ۵ کارت استفاده کنید و بعداً اضافه کردن کارت‌های بیشتر را امتحان کنید.

یک کاروسل با محتوایی ایجاد کنید که در مورد موضوعی مشابه صحبت می‌کند، یا بسیاری از محتویات کارت‌های کاروسلی را تجزیه کنید.

از داستان‌سرایی بصری برای برانگیختن علاقه مخاطبان خود استفاده کنید.

شرح هر کارت چرخ فلک باید شامل یک CTA و یک پیام واضح و مستقیم باشد.

تبلیغات پویا:

از کوتاهی بگذرید و در تیتر و متن اصلی آگهی تا حد امکان توصیفی باشید.

طرح‌بندی تصویر را قبل از ارسال آزمایش کنید.

یک پیام واضح و CTA را در هر تبلیغ بگنجانید.

پست‌های ارگانیک را به‌عنوان محتوای حمایت‌شده تبلیغ کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
برچسب ها

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]