ارزش‌های اصلی شرکت که به کارمندان شما الهام می‌بخشد!

ارزش‌های اصلی شرکت که به کارمندان شما الهام می‌بخشد!

ارزش‌های شرکت به شما کمک می‌کند تا افراد تیم خود را به سمت یک هدف مشترک هدایت کنید. آنها به شما یادآوری می‌کنند که هدف بزرگ‌تری دارید.

کسب‌وکارها اغلب به یکدیگر نگاه می‌کنند تا بفهمند چگونه ارزش‌ها، عادت‌ها و ایده‌های خود را در مجموعه‌ای از ارزش‌ها اصلاح کنند. برای ادامه رشد، شرکت‌ها به چیزی نیاز دارند که تیم‌هایشان بتوانند پشت سر بگذارند و درک کنند.

در این مقاله، دلیل اهمیت ارزش‌های شرکت را بررسی خواهیم کرد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ارزش‌های اصلی خود را ایجاد کنید و برخی از موارد مورد علاقه صنعت را برای الهام گرفتن ارائه دهید.

 

ارزشهای شرکت چیست؟

ارزش‌های شرکت (که گاهی اوقات ارزش‌های اصلی نامیده می‌شود) باورها و اصولی هستند که کسب‌وکار شما را هدایت می‌کنند. آنها به تیم شما کمک می‌کنند تا با یکدیگر بهتر کار کنند و برند شما را از رقبا متمایز کنند.

حفظ این ارزش‌های مشترک در سرلوحه ذهن شما به شما کمک می‌کند تا تصمیمات تجاری را اتخاذ کنید که مطابق با اصول اصلی شما باشد و به چشم انداز شرکت وفادار بمانید.

 

چرا ارزش‌های شرکت مهم است؟

ارزش‌های اصلی شرکت به کارکنان هدف می‌دهد. هدف برای رضایت کارکنان غیرقابل انکار حیاتی است.

در واقع، نظرسنجی McKinsey & Company از کارمندان نشان داد که 70 درصد از کارمندان می‌گویند که حس هدفشان تا حد زیادی با کار تعریف می‌شود.

با این حال، زمانی که از شرکت کنندگان غیر اجرایی پرسیده شد که آیا هدف خود را در محل کار انجام می‌دهند، این تعداد به طور قابل توجهی به 15٪ کاهش می‌یابد.

به همین دلیل مهم است که ارزش‌های اصلی شما در هر سطحی پذیرفته شود، نه فقط توسط تیم اجرایی. هدف نه تنها رضایت کارکنان را بهبود می‌بخشد، بلکه نتیجه شما را افزایش می‌دهد و اعتماد مشتریان با اعتمادسازی کسب‌وکار را ایجاد می‌کند.

پروفسور و نویسنده Ranjay Gulati در کتاب خود به نام Deep Purpose توضیح می‌دهد که "برای رسیدن به هدف درست، رهبران باید نه تنها نحوه اجرای آن را تغییر دهند، بلکه باید نحوه درک و ارتباط با آن را نیز تغییر دهند."

گولاتی این فرآیند را هدف عمیق می‌نامد، که دلیل سازمان را برای رسیدن به اهداف شدیدتر، متفکرانه‌تر و جامع تر می‌کند.

در نهایت، اگر می‌خواهید مکانی طولانی مدت، موفق و انگیزشی برای کار ایجاد کنید، ارزش‌های اصلی بسیار مهم هستند.

چه برای یک شرکت جدید کار کنید که نیاز به الهام از ارزش اصلی دارد، یا یک شرکت قدیمی که نیاز به اصلاح ارزش دارد، خوش شانس هستید - در زیر، لیستی از برخی از بهترین ارزش‌های شرکت را پرورش داده‌ایم.

علاوه بر این، بررسی خواهیم کرد که چگونه برخی از شرکت‌ها واقعاً به ارزش‌های خود احترام می‌گذارند.

  ارزش‌های شرکت

معرفی انواع ارزش‌های شرکت

• تمامیت • جسارت • صداقت • اعتماد • مسئوليت • تعهد به مشتریان • شور و اشتیاق • سرگرم کننده • فروتنی • یادگیری مستمر • مالکیت • بهبود مستمر • رهبری • تنوع • نوآوری • کیفیت • کار گروهی • سادگی

نمونه هایی از شرکت هایی با ارزش های اصلی الهام بخش

1. پاتاگونیا

• بهترین محصول را بسازید: معیارهای ما برای بهترین محصول بر عملکرد، قابلیت تعمیر و مهمتر از همه دوام است. یکی از مستقیم‌ترین راه‌هایی که می‌توانیم تأثیرات زیست‌محیطی را محدود کنیم، استفاده از کالاهایی است که برای نسل‌ها دوام می‌آورند یا می‌توان آنها را بازیافت کرد تا مواد موجود در آنها همچنان مورد استفاده قرار گیرند. ساخت بهترین محصول برای نجات سیاره اهمیت دارد.

• آسیب غیرضروری ایجاد نکنید: ما می‌دانیم که فعالیت تجاری ما از فروشگاه‌های روشنایی گرفته تا رنگرزی پیراهن بخشی از مشکل است. ما به طور پیوسته تلاش می‌کنیم تا شیوه‌های تجاری خود را تغییر دهیم و آموخته‌های خود را به اشتراک بگذاریم. اما ما می‌دانیم که این کافی نیست. ما نه تنها به دنبال آسیب کمتر، بلکه بیشتر به دنبال آن هستیم.

• از کسب و کار برای محافظت از طبیعت استفاده کنید: چالش‌هایی که به عنوان یک جامعه با آن روبرو هستیم نیاز به رهبری دارد. زمانی که مشکلی را شناسایی کردیم، اقدام می‌کنیم. ما ریسک را می‌پذیریم و برای محافظت و بازیابی ثبات، یکپارچگی و زیبایی شبکه زندگی اقدام می‌کنیم.

برای پاتاگونیا، ارزش‌های شرکت فقط چند گزاره احساس خوب برای قرار دادن در صفحه «درباره ما» نیستند.

هنگامی که اولین سرمایه گذاری Yvon Chouinard، یعنی Chouinard Equipment، بنیانگذار Yvon Chouinard، متوجه شد که پیتون‌های آنها به سنگ طبیعی آسیب می‌رساند، آنها یک جایگزین سازگار با محیط زیست ایجاد کردند – چاک‌های آلومینیومی.

این اقدام جسورانه اولین اقدام از جمله ارائه مراقبت از کودکان در محل، ایجاد کنفرانس Tools for Grassroots Activists و Patagonia Action Works بود.

جدیدترین اخبار مربوط به این است که Chouinard مالکیت خانواده‌اش را بر این شرکت به یک تراست تغییر می‌دهد که از عملیات‌های آینده پشتیبانی می‌کند.

این تصمیم 3 میلیارد دلاری همچنین پتانسیل کمک به حدود 100 میلیون دلار در سال در تحقیقات تغییرات آب و هوا را دارد.

"در حالی که ما تمام تلاش خود را برای رسیدگی به بحران زیست محیطی انجام می‌دهیم، کافی نیست.

ما باید راهی پیدا کنیم تا پول بیشتری برای مبارزه با بحران صرف کنیم و در عین حال ارزش‌های شرکت را دست نخورده نگه داریم...

راستش را بخواهید، هیچ گزینه خوبی در دسترس نبود. بنابراین، ما خودمان را ایجاد کردیم." این حرکت بازتاب روشنی از ارزش‌های اصلی شرکت در بالا است.

 

ارزش‌های اصلی شرکت گوگل

2. گوگل

روی کاربر تمرکز کنید، همه چیز به دنبال خواهد داشت. بهتر است یک کار را واقعاً خوب انجام دهید. سریع بهتر از کند است.

دموکراسی در وب کار می‌کند. برای نیاز به پاسخ لازم نیست پشت میز خود باشید. شما می‌توانید بدون انجام کارهای بد، پول در بیاورید.

همیشه اطلاعات بیشتری در آنجا وجود دارد. نیاز به اطلاعات از همه مرزها می‌گذرد. بدون کت و شلوار می‌توانید جدی باشید. عالی فقط به اندازه کافی خوب نیست.

در صفحه فلسفه گوگل، آنها فقط ارزش‌های اصلی خود را فهرست نمی‌کنند، آنها همچنین نمونه‌هایی را ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، ارزش آنها را در نظر بگیرید: "شما می‌توانید بدون انجام کار بد پول درآورید."

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها احتمالاً مزایای یکپارچگی را تبلیغ می‌کنند، گوگل به تلاش‌های استراتژیک خود برای جلوگیری از تجارت «شیطان» اشاره می‌کند، از جمله - «ما اجازه نمی‌دهیم تبلیغات در صفحات نتایج ما نمایش داده شوند، مگر اینکه در جایی که نشان داده می‌شوند مرتبط باشند...

ما تبلیغات پاپ آپ به عنوان یک نوع تبلیغات آنلاین را قبول نمی‌کنیم، که در توانایی شما برای دیدن محتوای درخواستی شما اختلال ایجاد می‎کند .

برآورده کردن ارزش‌هایی مانند «شرور نباش» می‌تواند پیچیده باشد. همانطور که گوگل رشد می‌کند و محصولات بیشتری را توسعه می‌دهد، تنش و موشکافی بیشتری وجود دارد.

در نهایت، اگر شرکت شما نتواند تصمیمات عمدی و حساب شده‌ای را که برای قرار دادن ارزش‌ها بر سود گرفته شده است فهرست کند، یک ارزش اصلی قدرت زیادی ندارد.

 

 ارزش‌های شرکت کوکا کولا

3. کوکا کولا

مردم در مرکز همه کارهای ما هستند، از کارمندانمان گرفته تا کسانی که با کسب و کار ما همراهی می‌کنند تا جوامعی که در خانه هستند.

هر یک از ما می‌توانیم تفاوت بزرگی برای آینده مشترک بهتر ایجاد کنیم.

ما برای تنوع، برابری و شمول ارزش قائل هستیم - بیش از 700000 نفر در سراسر جهان در کوکاکولا و شرکای بطری ما کار می‌کنند.

ما با ایجاد نیروی کار متنوع به اندازه مصرف کنندگانی که به آنها خدمات می‌دهیم، از تنوع حمایت می‎کنیم. زیرا هر چه دیدگاه‌های ما بیشتر باشد، تصمیمات بهتری می‌گیریم.

ما برای برابری ارزش قائل هستیم، توانمندسازی دسترسی افراد به فرصت‌های برابر، بدون توجه به اینکه چه کسی هستند یا اهل کجا هستند.

شرکت ما چندین تعهد در زمینه تنوع جنسیتی امضا کرده است و در تلاش است تا زنان و مردان را در نقش‌های رهبری تقسیم کنند.

ما برای حقوق انسان و محل کار ارزش قائل هستیم. برای بیش از 130 سال، در هر جایی که تجارت می‌کنیم، شهرت خود را بر اساس اعتماد و احترام ایجاد کرده‌ایم.

ما متعهد به تنوع تامین کنندگان هستیم. تعهد ما این است که 1 میلیارد دلار با شرکای مختلف هزینه کنیم.

ما در حال افزایش بیش از دو برابری هزینه‌های خود با شرکت‌های سیاهپوست در سراسر زنجیره تامین ایالات متحده هستیم. حداقل 500 میلیون دلار، طی پنج سال آینده.

کوکاکولا ارزش اصلی تنوع خود را با صفحه عمومی تنوع، حقوق صاحبان سهام و گنجاندن خود نشان می‌دهد.

این فهرست تلاش‌های مرتبط با تنوع این شرکت را فهرست می‌کند، مانند: «این جاه‌طلبی ما تا سال 2030 است که زنان 50 درصد از نقش‌های رهبری ارشد را در شرکت و در ایالات متحده داشته باشند تا نمایندگان نژاد و قومیت منعکس‌کننده داده‌های سرشماری ملی در همه سطوح باشند».

علاوه بر این، صفحه پایداری کوکاکولا نشان دهنده تعهد آن به آب و هوا است. این صفحه شامل نمودارها و آماری در مورد مصرف آب، بازیافت و موارد دیگر است.

کوکاکولا با اذعان به تلاش‌ها و کاستی‌هایش، می‌تواند تمایل خود را برای عمل به ارزش‌هایش نشان دهد و در عین حال مسئولیت هرگونه عدم تطابق بین ایده‌آل‌ها و واقعیت‌هایش را بر عهده بگیرد.

 

لذت

تجسم یک طرز فکر خدماتی، هرگز از حمایت از نیازهای دیگران دست نکشید.

رویای بزرگ داشته باشید، سپس آن را واقعی کنید. بلندپرواز باشید. نشان دادن و انجام دادن بیشتر از گفتن و صحبت کردن است.

به چگونگی افتخار کنید. از صداقت عمیق در هر کاری که انجام می دهید اطمینان حاصل کنید.

ذهنیت مالکیت را در آغوش بگیرید. برای رها کردن چیزها بهتر از آنچه که آنها را پیدا کرده اید، ابتکار عمل کنید.

بحث کنید سپس متعهد شوید. آشکارا به اشتراک بگذارید، با احترام سؤال کنید، و پس از تصمیم گیری، کاملاً متعهد شوید.

با فروتنی بساز ، موفقیت جمعی را مقدم بر دستاوردهای فردی قرار دهید.

این برنامه محبوب حقوق و دستمزد بیش از 200000 کسب و کار را در ایالات متحده پشتیبانی می کند. گوستو فقط در مورد حمایت از نیازهای کارمندان و مشتریان صحبت نمی کند.

رهبران این شرکت این کار را با شفافیت رادیکال انجام می دهند.

به عنوان مثال، افسر ارشد امنیتی Gusto اخیراً برای Fast Company در مورد شفافیت نوشت. مقاله او در مورد این صحبت می کند که چرا او هر بررسی عملکرد را با هر یک از 2000 کارمند Gusto به اشتراک می گذارد.

شفافیت

شفافیت

"بسیاری از سازمان ها از شفافیت به عنوان یک ارزش اصلی حمایت می کنند، اما معمولاً به بررسی عملکرد تعمیم نمی یابد.

در حالی که رهبران اغلب از بررسی های تیم های ما آگاه هستند، به ندرت یک خیابان دو طرفه است. نتیجه این است که برای بسیاری از افراد، ناراحت کننده است. برای دادن و دریافت بازخورد سازنده در محل کار.

وقتی برای اولین بار نظرم را به اشتراک گذاشتم، Google Doc ... شکست زیرا صدها نفر - تقریباً 30٪ از نیروی کار ما - در همان روز سعی کردند آن را بخوانند.

به طور مشابه، تقریباً 40٪ از کارمندان نظرات بنیانگذار ما و CTO را در روزی که برای اولین بار آن را به اشتراک گذاشت، خواندند.

این رویکرد ساده به ارزش‌های شرکت به تیم آنها نشان می‌دهد که چگونه رهبران آنها یکدیگر را مسئول می‌دانند، و اینکه "تا زمانی که متعهد به رشد هستیم، اشکالی ندارد که گاهی کوتاه بیاییم."

 

نحوه پیاده سازی ارزش‌های اصلی

اکنون که دیدید ارزش‌های اصلی در شرکت‌های دیگر چگونه است، ممکن است تعجب کنید که چگونه ارزش‌های اصلی خود را ایجاد و پیاده سازی کنید.

در حالی که تعیین ارزش‌های اصلی شما ممکن است کار سنگینی باشد، چند مرحله ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند ارزش‌های خود را توسعه و تکرار کنید.

1. با تیم خود مشورت کنید

یک راه سریع برای شروع این است که با بنیانگذاران یا تیم اجرایی خود مشورت کنید. آنها اغلب از قبل بیانیه ماموریت یا چشم اندازی برای ارزش‌های شرکت دارند.

اگر نه، ممکن است بخواهید چند جلسه طوفان فکری با تیم خود ترتیب دهید. هنگامی که تیم شما با هم مشکلات را حل می‌کنند، ارزش‌های شرکت نیز می‌تواند مطرح شود.

همانطور که کسب و کار خود را شروع می‌کنید، ایده‌ها را به محض مطرح شدن یادداشت کنید و آنها را در جایی نگهداری کنید که پیدا کردن آنها آسان باشد.

به این ترتیب وقتی یک جای خالی پیدا می کنید یا گیر می‌کنید، مکان آسانی برای الهام گرفتن خواهید داشت.

هنگامی که آن چارچوب را دارید، می‌توانید روی ارزش‌های اصلی سازمان خود کار کنید.

اگر برای شروع کار مشکل دارید، این الگوی فرهنگ شرکت می‌تواند کمک کند.

2. درخواست بازخورد

سطح بازخوردی که برای پروژه‌ای مانند این نیاز دارید، یک تلاش یکبار مصرف و انجام شده نیست.

در حالی که پاسخ به سوالی مانند "چرا دوست داری اینجا کار کنی؟" ممکن است شنیدن احساس خوبی داشته باشد، ممکن است آنقدر خاص یا صادق نباشند که ارزش‌های اصلی شما را بر اساس آن بنا کنند.

شما می‌خواهید سوالات سختی بپرسید و وارد جزئیات شوید. این به شما کمک می‌کند تا انتقادات سازنده را جمع آوری کنید.

همچنین به شما کمک می‌کند تا فرهنگ کسب و کارتان را درک کنید. تکیه بر ارزش‌های موجود بهترین راه برای ایجاد یک فرهنگ شرکتی پایدار است.

همچنین مهم است که مکالمات غیررسمی و سیگنال‌های غیرکلامی را کلید بزنید. اجازه دهید تیم خود بداند که چه کاری انجام می‌دهید و چرا.

سپس گوش دادن فعال را تمرین کنید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که در طول این گفتگوها بحث کنید یا از دیدگاه خود دفاع کنید. اما قطع کردن صحبت از این طریق می‌تواند به این معنی باشد که بینش ارزشمند خود را از دست خواهید داد.

اینها چند منبع مفید برای جمع آوری بازخورد از تیم شما هستند:

  • نمونه‌های بازخورد مثبت
  • دادن و دریافت بازخورد
  • دادن و دریافت بازخورد کارکنان
  بازخورد را اجرا کنید

3. بازخورد را اجرا کنید

بخشی از ایجاد مجموعه‌ای از ارزش‌های شرکت، حصول اطمینان از این است که کارکنان آن ایده‌ها را قبول دارند. بنابراین، اگر جمع‌آوری بازخورد یک مرحله ضروری است، گام بعدی باید عملی کردن آن بازخورد باشد.

اگرچه هر بازخوردی مفید نخواهد بود، مهم است که این مشارکت‌ها را بشناسید. همانطور که به‌روزرسانی‌های تیم خود را مرور می‌کنید، می‌خواهید این بینش‌ها را مقایسه کنید و شروع به جستجوی الگوها کنید.

هنگامی که ایده‌های واضحی از آنچه می‌خواهید اضافه یا به‌روزرسانی کنید، دارید، مراحل بعدی خود را برای اعمال این تغییرات مشخص کنید.

سپس، طرح را با تیم خود به اشتراک بگذارید و از نظرات آنها تشکر کنید.

 

4. ارزش‌های اصلی خود را منحصر به برند خود کنید.

بسیاری از صنایع عبارات یا اصطلاحات گیرا دارند که در کسب و کار شما نقش اساسی دارند. اما این عبارات احتمالاً بهترین راه برای بیان ارزش‌های منحصر به فرد برند شما نیستند.

ارزش‌های شرکت شما فقط طرحی برای آنچه کسب‌وکار شما انجام می‌دهد و کارمندانتان به آن اعتقاد دارند نیست.

شما از یکدیگر یاد می‌گیرید و هر روز تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها را توسعه می‌دهید.

این عادات از پایه و اساس ارزش‌های مشترک ناشی می‌شوند. بنابراین، هدف شما در این مرحله این است که آن ارزش‌های متمایز را آشکار کنید.

این ممکن است به معنای جمع آوری نقل قول‌هایی باشد که الهام بخش تیم شما باشد. ممکن است از جلسات خارج از محل یا مکالمات بداهه ناشی شود.

مهم نیست که فرآیند خلاقانه شما چیست، برای منحصر به فرد کردن ارزش‌های شرکت، باید به این فکر کنید که می‌خواهید این ارزش‌ها چه کاری انجام دهند.

از خودتان بپرسید:

تیم من چگونه می‌تواند بر اساس این ایده‌ها عمل کند؟

چه چیزی باعث می‌شود این ایده‌ها به راحتی به خاطر سپرده شوند؟

آیا این ایده‌ها به من انگیزه می‌دهند تا بهترین کار را انجام دهم؟

آیا این ایده‌ها برای همه اعضای تیم جامع و مرتبط هستند؟

آیا آنها به اندازه کافی مشخص هستند که ما را هنگام تصمیم گیری‌های سخت راهنمایی کنند؟

همانطور که ارزش‌های اصلی خود را اصلاح می‌کنید، مطمئن شوید که آنها روح تجارت و تیم شما را تجسم می‌کنند.

  در صورت لزوم به تکامل خود ادامه دهید

5. در صورت لزوم به تکامل خود ادامه دهید

کسب و کار شما در طول زمان تغییر خواهد کرد. هنجارها، ارزش‌ها و روندهای اجتماعی نیز تغییر خواهند کرد. برای حفظ فرهنگ شرکت خود با زمان، باید ارزش‌های خود را مرتباً مرور کنید.

ابتدا، مدتی را با ارزش‌های اصلی خود بگذرانید. اینها اغلب یکسان خواهند ماند. با این حال، روشی که کسب‌وکار شما این ارزش‌ها را به کار می‌گیرد یا تفسیر می‌کند ممکن است تغییر کرده باشد.

در مرحله بعد، ارزش‌هایی را مطابق با تغییرات فرهنگ خود اضافه یا حذف کنید. مراقب باشید که به‌روزرسانی‌های متفکرانه انجام دهید و گروهی از کارمندان متعهد را برای ارائه بازخورد اولیه بیاورید.

هنگامی که گروه احساس کرد از به‌روزرسانی‌های شما راضی است، آن‌ها را برای دور دیگری از بازخورد با تیم کامل به اشتراک بگذارید. باز ماندن در طول فرآیند برای درگیر نگه داشتن تیم شما مهم است.

ارزش‌های شرکت شما باید به طور پیوسته منعکس کننده هسته کسب و کار شما باشد. این بدان معناست که نحوه نوشتن و ویرایش آنها بر تک تک افراد مرتبط با شرکت تأثیر می‌گذارد.

همانطور که تغییرات ایجاد می‌کنید، با رهبری شروع کنید و از آنها بخواهید که این ارزش‌های به روز شده را مرور کنند.

راه‌هایی برای تشویق کارکنان به پذیرش ارزش‌های به روز پیدا کنید. و تا جایی که می‌توانید افراد زیادی را درگیر کنید تا مطمئن شوید که فرهنگ شرکت شما در ذهن، تازه و جاری باقی می‌ماند.

ارزش‌های قوی شرکت برای تجارت خوب است

در نهایت، ارزش‌های اصلی خوب می‌تواند به مخاطب کمک کند تا برند شما را بشناسد و به آن وفادار بماند، نه اینکه بین شما و رقبا تلنگر بزند.

برای اطمینان از موفقیت بلندمدت و حفظ کارمندان درازمدت، بسیار مهم است که ارزش‌های شرکتی غیرقابل مذاکره ایجاد کنید و بر اساس آن زندگی کنید.

  دوره «7 قدرت اصلی انسان»

دوره «7 قدرت اصلی انسان»

ارزش‌های فردی چیست؟ چگونه می‌توانیم ارزش‌های واقعی خودمان را بشناسیم؟

در لحظه‌هایی از زندگی به این نتیجه می‌رسیم که مسیر اشتباهی رفته‌ایم، چون هیچ حسی نسبت به کارهایی که انجام می‌دهیم، نداریم و این احساس را داریم که مجبور هستیم که در مسیر بمانیم و هیچ‌گونه لذتی را از زندگی نمی‌بریم.

در دوره 7 قدرت اصلی انسان، جان دمارتینی با 4 دهه سابقه تدریس در زمینه توسعه فردی، ابتدا درباره شناخت ارزش‌ها و اکسیولوژی صحبت می‌کند.

سپس یاد می‌گیرید چگونه ارزش‌های خودتان را با پروسه تعیین ارزش‌های جان دمارتینی تعیین کنید.

با 13 قدم که می‌توانید برای تعیین ارزش‌های خودتان انجام دهید وزندگی‌تان را حول آن نظم دهید، آشنا می‌شوید.

سپس اهمیت ارزش‌های انسانی که به 7 قسمت مهم از زندگی مربوط می‌شود و شامل وضعیت روحی، توسعه ذهن، مسیر کاری و حرفه‌ای، آزادی مالی، رابطه عاشقانه و صمیمی، تأثیر اجتماعی و رهبری و سلامت فیزیکی می‌باشند و اینکه چطور ارزش‌های انسانی روی این 7 مورد تأثیر می‌گذارند آموزش داده می‌شود.

همچنین یاد می‌گیرید قدرت خودتان را در این بخش‌ها به حداکثر برسانید و قدرت رهبری ذاتی خودتان را بیدار کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

   
دیدگاه کاربران (0)