بازاریابی محتوا و رسانه‌های اجتماعی چگونه باهم کار می‌کنند؟
۱۴۰۰-۰۵-۲۴ 0

رسانه‌های اجتماعی راهی را برای برند شما فراهم می‌کند تا بتوانید مشتریان خود را بشناسید درحالی‌که یک کانال قوی برای توزیع محتوا است.

برای ادغام رسانه‌های اجتماعی در استراتژی محتوای خود باید چه‌کار کنید؟

 

تفاوت بین بازاریابی محتوا و رسانه‌های اجتماعی

شرکت‌ها از بازاریابی محتوا برای آگاهی، آموزش و یا سرگرمی مشتریان و مشتریان احتمالی،

با ایجاد آگاهی از نام تجاری و تأثیرگذاری بر رفتارهایی که منجر به فروش و یا حمایت مشتریان بالقوه، می‌شود، استفاده می‌کنند.

رسانه‌های اجتماعی ارتباط بین مشتریان بالقوه و مشتریان را تشویق می‌کند. گاهی بین مخاطبان و شرکت‌ها ارتباط برقرار می‌شود.

این تعاملات معمولاً بیشتر محاوره‌ای و ساختار کمتر دارند.

رسانه‌های اجتماعی نیز به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان یک کانال پشتیبانی مشتری مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اهداف بازاریابی محتوا، مصرف و سپس رفتار است. اهداف رسانه‌های اجتماعی مشارکت و سپس رفتار است.

می‌توان گفت رسانه‌های اجتماعی تلفن جدید و بازاریابی محتوا جزوه جدید است.

شما می‌توانید با استفاده از حضور در رسانه‌های اجتماعی، که همچنین به‌عنوان یک خط ارتباط مستقیم بین شما و مخاطبان شما عمل می‌کند، دامنه محتوای خود را گسترش دهید.

همچنین، آنچه زمانی در رسانه‌های اجتماعی مانند به اشتراک‌گذاری، لایک و ارسال نظرات به‌عنوان شاخص بیهودگی در نظر گرفته می‌شد،

اکنون نقش بیشتری در نتایج موتورهای جستجو ایفا می‌کند.

درنهایت، محتوا و رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی یکپارچه ادغام خواهند شد.

در این مقاله بحث کوتاهی در مورد آنچه می‌خواهید انجام دهید تا این امر به‌طور مؤثر انجام شود، ارائه‌شده است.

 

صدای برند خود را مشخص کنید

صدای برند خود را مشخص کنید

برای همه محتوایی که سازمان شما ایجاد می‌کند، صدای برند خود را در یک راهنمای سبک مستند کنید.

این مشابه کاری است که برای تعیین نام تجاری بصری خود انجام داده‌اید.

به‌جای فونت‌ها و رنگ‌ها، اکنون تعیین می‌کنید که چگونه شخصیت برند خود را در محتوای خود نشان دهید.

سپس تولیدکنندگان محتوا آن را در تمام کانال‌های برند تجاری اعمال می‌کنند.

محتوای خود را جمع‌آوری کرده و منحصربه‌فرد بودن آن را از محتوای رقیب خود تشخیص دهید. چه چیزی شمارا متمایز می‌کند؟

آیا شما یک دوست دلگرم‌کننده هستید؟ آیا شما اهل اطلاعات هستید؟ آیا شما اجتماعی هستید؟

شاید یک مشاور مورد اعتماد؟ نحوه برقراری ارتباط متفاوت با نحوه برقراری ارتباط رقبای خود را مشخص کنید.

صدای برند خود را در چند کلمه توصیف کنید.

این چند کلمه باید راهنمای محتوای شما باشد این در مورد نام تجاری شما است و چگونه دوست دارید آن را به تصویر بکشید.

هنگام ایجاد یک داستان محتوا، نمونه‌هایی ازآنچه باید انجام دهید و چه‌کارهایی را انجام ندهید، ایجاد کنید.

کلماتی که انتخاب می‌کنید، لحن مکالمه‌ای که استفاده می‌کنید، منابع فرهنگی و چه داده‌هایی را، باید تعیین کنید.

شما به هرکسی که محتوا تولید می‌کند تصور روشنی ازآنچه آن محتوا را شبیه به نام تجاری شما می‌کند، می‌دهید.

همان‌طور که محیط شرکت و بازار شما در طول زمان تغییر می‌کند، صدای نام تجاری شما باید نشان‌دهنده این تغییرات باشد.

هر بار که استراتژی محتوای خود را به‌روز می‌کنید، مناسب بودن دستورالعمل‌های صدای برند خود را بررسی کنید.

 

استراتژی محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را مشخص کنید

حال رسانه‌های اجتماعی را در استراتژی محتوای خود ادغام کنید.

کدرهایی را که با حضور در رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهید و نحوه ارتباط آن‌ها با استراتژی بازاریابی محتوای کلی خود را توضیح دهید.

ساختار محتوای خود را مشخص کنید و بخواهید مخاطبان شما چه اقداماتی را انجام دهند.

رابطه بین رسانه‌های اجتماعی و محتوای شما پیوندی برای آگاهی و شناخت بهتر برند است.

اگر محتوایی دارید که به‌خوبی در محتوای وب‌سایت شما قرار نمی‌گیرد، احتمالاً نباید این محتوا را در کانال‌های اجتماعی خود نیز نمایش دهید.

به یاد داشته باشید که دائماً با مشتریان و مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید.

منظور از فیدهای اجتماعی جریان‌های یک‌طرفه‌ای برای بیرون راندن محتوای مارک‌دار نیست.

همه‌چیز را که می‌توانید دنبال کنید تا ببینید در کجا باید تنظیمات انجام شود.

هر پست اجتماعی فردی باید به‌تنهایی به‌عنوان نماینده‌ای از نام تجاری شما شناخته شود و درعین‌حال مخاطب را به سمت سایر مطالب مرتبط هدایت کند.

لینک‌های سایت خود را در پست‌های اجتماعی خود قرار دهید.

برندهای تجاری با محتوای یکپارچه در رسانه‌های اجتماعی دائماً از مشارکت قوی برخوردارند.

 

راه دیگری برای مشاهده تفاوت بین رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتواراه دیگری برای مشاهده تفاوت بین رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا

رسانه‌های اجتماعی جایی است که شرکت‌ها می‌توانند مشتریان بالقوه خود را پیدا کنند.

این یک کانال عالی برای گوش دادن به بحث‌ها و جمع‌آوری بینش برای کسب‌وکار شما است.

همچنین مکانی برای تعامل با مشتریان بالقوه و مشتریان است.

زمانی که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هم‌زمان با سایر کانال‌های بازاریابی شما انجام شود، بیشترین بهره را از آن خواهید برد.

بازاریابی محتوا یک استراتژی است.

این یک روش بازاریابی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با ایجاد و توزیع محتوای مربوط به مشتریان احتمالی، ارزش‌افزوده کنند.

در این زمینه، محتوا شامل پست‌های وبلاگ، فیلم‌ها و صفحات وب است که به حل مشکل مشتری کمک می‌کند.

هدف استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی افزایش آگاهی از برند در بین مخاطبان بالقوه، موجود و هدفمند است.

با تشویق فعالیت و بحث در مورد برند، بازاریابان رسانه‌های اجتماعی آگاهی از برند را افزایش می‌دهند.

رسانه‌های اجتماعی همچنین برای اطمینان از رضایت مشتری و حفظ مشتریان و مشارکت مشتریان ضروری است.

این کانال‌ها تالار گفتگوی باز برای گفتگو بین مشاغل و مشتریان آن‌ها در مورد مسائل و مشکلاتی است که ممکن است داشته باشند. ب

ه‌طور خلاصه، هدف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی افزایش آگاهی از نام تجاری، رضایت مشتری و حفظ مشتری است.

تولید تقاضا هدف بازاریابی محتوا است. کیفیت محتوا افراد را به برند می‌رساند و به برند اجازه می‌دهد تا با این مشتریان آینده ارتباط برقرار کند.

اگر بخواهیم کمی بیان کنم، هدف از بازاریابی محتوا مصرف محتوا و سپس اثبات رفتار خاص است.

باز هم، هدف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مشارکت و سپس اثبات یک رفتار خاص است. این تفاوت اساسی بین این دو است.

همه چیز در دنیای بازاریابی چند کانالی فعلی به هم متصل است.

هنگامی‌که بازدیدکنندگان رسانه‌های اجتماعی شما در وب‌سایت شما قرار می‌گیرند،

می‌توانید تعداد مشتریان بالقوه خود را با استفاده از اقدامات “عملی” مانند ثبت‌نام در لیست پستی یا درخواست نسخه نمایشی، تعداد سرنخ‌ها را پیگیری کنید.

با تعامل با محتوای بسته و نامحدود شما ببینید مشتریان بالقوه واجد چه شرایطی هستند. ببینید این مشتریان از چه شبکه اجتماعی عبور کرده‌اند.

شما می‌خواهید بدانید که استراتژی محتوای رسانه‌های اجتماعی شما با استراتژی محتوای کلی شما کار می‌کند و با آن در تضاد نیست.

برخورد با رسانه‌های اجتماعی و محتوای کلی به‌عنوان واحدهای جداگانه تنها می‌تواند مشتریان را گیج کند.

هدف شما ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه برای تبدیل آن به یک مشتری طولانی‌مدت است.

 

دوره دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه‌های اجتماعی

دوره دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، افراد را با هدف اشتراک‌گذاری محتوا و ایده‌ها مستقل از فاصله جغرافیایی به هم متصل می‌کنند.

این یک فرصت بزرگ برای تمام برندهاست تا با افراد مختلف تعامل داشته و برای خود ترافیک جذب کنند.

در این ویدان با پتانسیل شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها و حضور قدرتمندتر برند با استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شوید.

یکپارچه‌سازی بازاریابی محتوا همچنین ارتباط کمپین‌های سوشال مدیا و اهداف کسب‌وکار و سنجش عملکرد شبکه‌های اجتماعی به کمک شاخص‌های کلیدی عملکرد را خواهید دید.

این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ ازجمله بهینه‌سازی موتورهاشبکه‌های اجتماعی، هزینه به ازای کلیک (PPC)، بهینه‌سازی تبدیل سایت، آنالیتیکس وب، بازاریابی محتوا، ایمیل و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.

دیجیتال مارکتینگ دارای سریع‌ترین رشد در میان همه صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک می‌کند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارت‌های خود را افزایش دهید.

چه به دنبال مسیر شغلی تازه‌ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفاً بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]