چگونگی مشهور شدن در اینستاگرام !! به نقل از افرادی که این کار را انجام دادند

چگونگی مشهور شدن در اینستاگرام !! به نقل از افرادی که این کار را انجام دادند

اینستاگرام دیگر فقط برای ارتباط با دوستان نیست. از سال 2018 به یک پلتفرم فوق‌العاده قدرتمند برای یافتن صدای شما و راه‌اندازی یک بیزینس تبدیل شده است.

امروزه اینستاگرام می‌تواند مادران خانه‌دار را به طراحان و آشپزهای درجه یک یا زنی که در بخش مدیریت مالی یک شرکت کار می‌کنند به یک مسافر جهانی تبدیل کند.

بنابراین تعجبی ندارد که بخواهید در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید و با برند شخصی خود به مخاطبان زیادی برسید.

ازآنجایی‌که ما یک اینفلوئنسر اینستاگرام نیستیم، تصمیم گرفتیم تا مصاحبه‌های برخی از اینفلوئنسرهای واقعی اینستاگرام در این صنعت را برایتان بیاوریم تا بتوانید اطلاعات کامل را دریافت کنید.

در خلال این گفتگوها با این افراد تأثیرگذار، یک‌چیز کاملاً روشن شد. اصطلاح "شهرت" باعث ناراحتی بیشتر آن‌ها می‌شود.

ظاهراً "شهرت" به معنای چیزی است که اهمیت کمتری نسبت به آنچه بیشتر این افراد دنبال می‌کنند.

همان‌طور که Emma Hoareau یک چهره تأثیرگذار زیبایی و مسافرتی که نزدیک به 40 هزار فالوور دارد، می‌گوید: «هدف شما فقط مشهور شدن در اینستاگرام نباشد! یک اثر زیبا بسازید و از برنامه به‌عنوان منبع الهام استفاده کنید... نه مسابقه اعداد."

اگر در مورد آن فکر کنید، "شهرت" و "نفوذ" دو معیار کاملاً متفاوت برای موفقیت هستند.

درحالی‌که شهرت با تعداد معینی سنجیده می‌شود، تأثیر با چیزی کمی کمتر سنجیده می‌شود، یک ارتباط عمیق و معتبر با مخاطبان شما.

در اینجا، نکات مهمی را از چهارده اینفلوئنسر اینستاگرام گردآوری کرده‌ایم، تا بتوانید یک قدم به اشتراک‌گذاری برند خود با جهان و تأثیرگذاری بر مخاطبان خود نزدیک‌تر شوید.

راه های مشهور شدن در اینستاگرام چیست؟

1. مطمئن شوید که محتوای شما واقعی و معتبر است.

2. با تغییر نام تجاری خود انعطاف‌پذیر و معتبر بمانید.

3. روی مخاطبان خود تمرکز کنید.

4. مارک‌های ریز و میکرو را پیدا کنید.

5. مهارت‌های عکاسی خود را اصلاح کنید.

6. پیگیر باشید.

  [caption id="" align="aligncenter" width="750"]چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ راههای نهایی و 100 عملی مشهور شدن در اینستاگرام[/caption]

تکنیکهای مشهور شدن در اینستاگرام به صورت عملی

ایجاد محتوای معتبر در اینستاگرام می‌تواند به شما در مسیر تبدیل‌شدن به یک فرد تأثیرگذار اجتماعی که کسب‌وکارها می‌خواهند با آن کار کنند، کمک کند، اما انجام صحیح آن به همان اندازه مهم است.

در اینجا نحوه مشهور شدن در اینستاگرام به‌صورت گام‌به‌گام آورده شده است.

 

1. مطمئن شوید که محتوای شما واقعی و معتبر است

از سوی دیگر، همه افراد تأثیرگذار در این فهرست بر یک تمرین آزمایش‌شده و واقعی تولید محتوای معتبر، اصرار داشتند.

امیلی رابرتز ، یکی از تأثیرگذاران مد و زیبایی با بیش از 57 هزار دنبال کننده است.

او گفت: «وقتی نوبت به محتوایتان می‌رسد، روی کیفیت در مقایسه با کمیت تمرکز کنید.

بهتر است تصاویر کمتری منتشر کنید تا اینکه خیلی وقت‌ها تصاویر باکیفیت پایین منتشر کنید.

برای من، این منطقی است. همین امر در مورد هر نوع تولید محتوا صدق می‌کند.

یک مخاطب ترجیح می‌دهد یک استاتوس فیس‌بوک باکیفیت بالا را به‌جای صدها وضعیت کمتر جذاب بخواند.

هوآرو می‌گوید: "مطمئن شوید که محتوایی که به اشتراک می‌گذارید برای شما صادق است و سعی کنید خود را با دیگران مقایسه نکنید.

البته، گفتن اصالت آسان‌تر از انجام آن است، به‌خصوص زمانی که حساب‌های دیگر را دنبال می‌کنید و به پست‌های آن‌ها یا تصویر برندشان حسادت می‌کنید.

گاهی اوقات ممکن است در توانایی خود برای صادق ماندن در مورد زندگی خود شک کنید، زمانی که وسوسه می‌شوید چیزی کمی درخشان‌تر به تصویر بکشید.

نیک و نات، دو زن که در اکانت اینستاگرام خود دستورالعمل‌های سالم و مناسب برای کودکان درست می‌کنند و بیش از 6 هزار فالوور دارند، می‌گویند که شما باید "اصیل بمانید و همیشه خودتان باشید."

این به این معنی است که در مورد اینکه چه آنلاین و چه آفلاین هستید صادق و روراست باشید و به برند شخصی خود وفادار بمانید."

مورگان رافائل، یک مرد تأثیرگذار در سلامت، تندرستی و الهام‌بخش با نزدیک به 15 هزار فالوور، نکاتی را در مورد پیدا کردن یا نبودن جایگاهی ارائه می‌کند.

شما نکات زیادی برای پیدا کردن جایگاه خود و آنچه شمارا متمایز می‌کند شنیده‌اید، اما صادقانه بگوییم، اگر خود واقعی را به اشتراک بگذارید، مردم باهم ارتباط برقرار می‌کنند و بنابراین با ادامه دنبال کردن شما و تعامل با محتوای شما پاسخ می‌دهند.

درنهایت، چلسی مارتین، یک وبلاگ نویس مسافرتی و اینفلوئنسر با بیش از 17 هزار دنبال کننده، می‌گوید که تعهد به برند شما بسیار مهم است.

"هر پیشنهاد همکاری که به شما می‌شود را نپذیرید." به برند شخصی خود وفادار بمانید و فالوورهای شما به شما وفادار خواهند ماند."

اگرچه ممکن است پذیرش اولین پیشنهاد حمایتی که دریافت می‌کنید وسوسه‌انگیز باشد، رشد بلندمدت مربوط به متعهد ماندن به شراکت با برندهایی است که می‌توانند ارزش قابل‌توجهی برای مخاطبان شما ارائه دهند.

  [caption id="" align="aligncenter" width="750"] تا زمانی که نام تجاری شما تغییر می‌کند، انعطاف‌پذیر و معتبر بمانید. تاثیر نام تجاری در مشهور شدن در اینستاگرام[/caption]

2. تا زمانی که نام تجاری شما تغییر می‌کند، انعطاف‌پذیر و معتبر بمانید

وقتی اینفلوئنسرها را در اینستاگرام دنبال می‌کنید، ممکن است احساس کنید که آن‌ها با درک ذاتی و فوری از برند خود به برنامه ملحق شده‌اند.

برای تأیید این موضوع، از نیکول لوهر، یک تأثیرگذار سلامت و تناسب‌اندام با بیش از 14 هزار فالوور نکته‌ای آورده‌ایم که آیا می‌دانست در اولین ایجاد حساب اینستاگرامش چه برندی می‌خواهد باشد؟

نیکول گفت: "من همیشه یک هدف واقعاً واضح برای به اشتراک گذاشتن یک ظاهر فوق‌العاده معتبر در زندگی خود داشته‌ام، چه خوب یا بد.

زیرا درنهایت بدون اینکه کسی را بشناسم به نیویورک نقل‌مکان کردم" و "من" هرگز در اینجا موفق نشدم. آسان نبوده و هنوز هم نیست.

فکر می‌کنم وقتی من شروع به جمع‌آوری فالوور کردم، متوجه شدم که یک پلتفرم واقعی برای حمایت از پروژه‌ها، جوامع و مارک‌ها دارم، من مشتاق هستم.

قابل‌توجه‌ترین آن‌ها انجمن سرطان خون و لنفوم است. گفتنی است، حدود سه سال پیش نام تجاری من شروع به تغییر کرد.

من از دختری که درزمینهٔ مد و زیبایی کار می‌کند به یک ورزشکار سه‌گانه مسابقه‌ای تبدیل شدم. هدف من این نبود. فقط نحوه زندگی من را تغییر داد!»

به نظر می‌رسد که یک عامل کلیدی در معتبر ماندن و وفادار ماندن به مخاطبان، ازقضا، اجازه دادن به خود برای تغییر جهت است.

اگر مخاطبان شما بر این باورند که نگاهی اجمالی به خود واقعی شما دارند و اگر احساس کنند با شما ارتباط دارند، در حالت ایده‌آل می‌خواهند با شما در مراحل زندگی اینستاگرام و زندگی واقعی خود رشد کرده و تغییر کنند.

 

3. بر روی مخاطبان خود تمرکز کنید

ما در مورد ایجاد هویت برند در اینستاگرام در مورد اعتبار و انعطاف‌پذیر ماندن صحبت کردیم. حالا بیایید به این فکر کنیم که چرا این مهم است؟ جواب آن وفاداری مخاطب است.

یک اینفلوئنسر بدون ایجاد یک جامعه قوی و ایجاد ارتباط با مخاطبان خود به یک تأثیرگذار تبدیل نمی‌شود. ا

میلی رابرتز می‌گوید: "همیشه مطمئن شوید که بر ارتقای ارزش برای مخاطبان خود و اصلاح آنچه شمارا واقعاً منحصربه‌فرد می‌کند، متمرکزشده‌اید."

از این گذشته، تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام مانند هر چیز دیگری یک نقش حرفه‌ای است، بنابراین مهم است که در مورد آنچه می‌توانید به مخاطبان خود ارائه دهید فکر کنید.

لورن کاروسو، یک تأثیرگذار مد که نزدیک به 3 هزار دنبال کننده دارد، توصیه می‌کند: «اولین قدم قطعاً این است که جایگاه خود را پیدا کنید، سپس بفهمید که چگونه خدماتی را به مخاطب ارائه دهید.

این می‌تواند هر چیزی باشد، از ایده‌های لباس، ایده‌های خلاقانه یا کمک به آن‌ها برای کشف مارک‌های جدید.

فقط مطمئن شوید که به زیبایی‌شناسی خود وفادار هستید به‌جای اینکه سعی کنید همه چیز برای همه باشید."

دلیلی وجود دارد که از هشتگ بدون فیلتر بیش از 235 میلیون بار در مقایسه با اسپانسر استفاده شده است که به‌سختی از مرز 400 هزار فراتر می‌رود.

بالاخره اینستاگرام پلتفرمی است که برای ارتباط افراد واقعی با تجربیات واقعی طراحی شده است.

مخاطبان شما به چالش‌های شما نگاه می‌کنند و به‌احتمال‌زیاد از موفقیت‌های شما لذت خواهند برد.

 

 مارک‌های خرد و کوچک را برای کار پیدا کنید.4. مارک‌های خرد و کوچک را برای کار پیدا کنید

هنگامی‌که یک نام تجاری ایجاد کردید و فالوورهای وفادار خود را افزایش دادید، ممکن است احساس کنید آماده ارتباط و تأیید برخی برندها هستید.

اما پیام‌رسانی فوری نایک یا L'Oréal ممکن است بهترین استراتژی اولیه شما نباشد.

در عوض، Puno، یک ریز اینفلوئنسر و مؤسس کسب‌وکار با بیش از 14 هزار فالوور، بر اهمیت برندهای خرد تأکید کرد: «برندهای خرد اینستاگرام عالی هستند، به‌ویژه به این دلیل که آن‌ها مشاغل کوچکی هستند که برای تجارت باز هستند.

آن‌ها هم مانند شما می‌خواهند فالوورهای خود را بسازند.

اگر یک تأثیرگذار با کمتر از 10 هزاردنبال کننده هستید، محصول بازاریابی مکانی عالی برای شروع ایجاد محتوایی است که می‌خواهید برای آن پول دریافت کنید، به خصوص اگر بتوانید مارک‌هایی را که دوست دارید و در یک قایق (از نظر اجتماعی) هستند پیدا کنید.

همچنین احتمال بیشتری وجود دارد که از شما نام برده شود و دوباره برنامه‌ریزی شود.

علاوه بر این، جکسون و گراهام بوی، دو تأثیرگذار غذا با بیش از 11 هزار فالوور، گفتند: "یکی از کارهای موردعلاقه ما کار با مارک‌های کوچک‌تر یا رستوران‌های جدید است.

که هنوز صدای خود را پیدا می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند.

داستان آن‌ها به‌صورت بصری ما فقط چیزهایی را در برنامه خود تبلیغ می‌کنیم که واقعاً به آن‌ها علاقه‌مندیم یا از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

ما فقط در پس محتوایی که به‌وضوح برای آن پول پرداخت می‌شود و با برند شخصی افراد مناسب نیست، نمی‌بینیم، زیرا واقعاً باعث شکست کل ایده می‌شود.

[caption id="" align="aligncenter" width="750"]مهارت‌های عکاسی خود را بهبود بخشید اهمیت تخصص در عکاسی برای مشهور شدن در اینستاگرام[/caption]

5. مهارت‌های عکاسی خود را بهبود بخشید

اغلب آسان است که احساس کنید فیلترهای آیفون و اینستاگرام شما کافی است و گاهی اوقات هم همین‌طور است.

اما برای متمایز شدن به‌عنوان یک تأثیرگذار از یک کاربر اینستاگرام، ممکن است ارزش سرمایه‌گذاری در تجهیزات عکاسی و ویرایش بهتر را داشته باشد.

چلسی مارتین می‌گوید: «یک دوربین حرفه‌ای و یک لنز عالی می‌تواند بین یک عکس خوب و یک عکس شگفت‌انگیز تفاوت ایجاد کند که پتانسیل بیشتری برای بازنشر توسط حساب‌های دیگر دارد، بنابراین مخاطبان شمارا افزایش می‌دهد.»

برای متمایز کردن خود، به ادامه راه بیشتر فکر کنید. برای بهبود مهارت‌های خود روی تجهیزات یا دوره عکاسی سرمایه‌گذاری کنید.

جکسون و گراهام بوی توصیه می‌کنند: «سرمایه‌گذاری در تجهیزات ایده خوبی است، اما اگر ندانید چگونه از آن استفاده کنید، شمارا به‌جایی نمی‌رساند.

برای آموزش و اصول ویرایش وقت بگذارید.

هنگامی‌که با این چیزها را راحت بلد شدید و متوجه شدید که می‌توانید عکس خوبی بگیرید، سپس به سراغ تجهیزات با کیفیت بالاتر بروید."

درنهایت، شما می‌خواهید چیزی ارزشمند به مخاطب خود بدهید.

مانند هر سرویس دیگری، استفاده از ابزارهای مناسب و برگزاری دوره‌های آنلاین می‌تواند در درازمدت به پرداخت‌های بیشتر منجر شود.

 

6. پیگیر باشید

مانند هر حرفه‌ای، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت اینستاگرام پشتکار است.

مورگان رافائل می‌گوید: "من صبر و غرور را موعظه می‌کنم. تسلیم نشوید، به نوشتن یا پست کردن مداوم ادامه دهید تا در طول زمان پیشرفت کند.

اگر روی اعداد تمرکز کنید، بازی مقایسه می‌تواند به‌راحتی به ذهنتان خطور کند، بنابراین در عوض روی محتوای معنی‌داری که به اشتراک می‌گذارید تمرکز کنید، به کار خود افتخار کنید و ادامه دهید."

تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر آسان نیست، اگرچه می‌تواند فوق‌العاده پاداش‌دهنده باشد، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بخواهید زمان بگذارید.

اگر به محتوای خودتان علاقه‌مند باشید به شما کمک می‌کند تا بر زمان‌های دشوار غلبه کنید.

کریستینا، جانی و الی، سه تأثیرگذار تناسب‌اندام با بیش از 8 هزار فالوور، توصیه می‌کنند: «محتوای موردعلاقه خود را منتشر کنید، روابط واقعی و معتبر بسازید.

از برقراری ارتباط با افراد برای ایجاد شبکه خود، به‌خصوص حضوری، نترسید.

کاربران اینستاگرام اغلب در پشت صفحات خود پنهان می‌شود، بنابراین زمانی که آماده برقراری ارتباطات انسانی واقعی هستید، منحصربه‌فرد است. به‌طورکلی، آن را واقعی نگه‌دارید."

من فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم، چه به دنبال نفوذ یا شهرت باشید، تلاش ارزشمند هرگز آسان نیست.

اما امیدواریم این نکات افراد تأثیرگذار، تجربه شمارا کمی آسان‌تر کند.

دیدگاه کاربران (0)