• يکشنبه 1 آبان 1401
  • 191
  • فروش

چگونه حجم و تعداد دفعات خرید مشتریان خود را افزایش دهیم؟

چگونه حجم و تعداد دفعات خرید مشتریان خود را افزایش دهیم؟

همه‌گیری COVID-19 و هر مشکلی به‌طورکلی که در جامعه اتفاق بیفتد، درنهایت بر هر جنبه‌ای از زندگی و تجارت تأثیر گذاشته است. افرادی که زمانی وارد خرید فیزیکی شده بودند، تنها پلتفرم‌های دیجیتال را به‌طور درست پذیرفته‌اند. خرده‌فروشان سنتی در حال تعطیل شدن هستند درحالی‌که مصرف‌کنندگان نگاه متفاوتی به محصولات و برندها در سراسر جهان دارند. در میان همه هرج‌ومرج، بازاریابان دیجیتال و خرده‌فروشان آنلاین به‌طور مداوم استراتژی بازاریابی فروش امن خود را برای افزایش دفعات خرید برای فروشگاه‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنند. خرده‌فروشان آنلاین همچنین قصد دارند دفعات خرید تکراری مشتریان خود را برای تجزیه‌وتحلیل اشتراک ماهانه در مورد نیازهای روزانه افزایش دهند.

اگرچه صنعت تجارت الکترونیک به‌تدریج در حال ارتقاء سطح بود. ویروس کرونا نرخ رشد صنعت کالاهای مصرفی مبتنی بر تجارت الکترونیک را در زمان واقعی تغییر داده است.

این تعجب‌آور نیست که بیش از 80 درصد از مصرف‌کنندگان کالاها را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنند. بااین‌حال، حفظ مشتریان و تمرکز بر دفعات خرید آن‌ها در طول بحران غالب به شما کمک می‌کند تا روندهای تجاری پس از همه‌گیری را بسنجید.

آیا تابه‌حال در مورد تکرار دفعات خرید شنیده‌اید؟

شما فقط باید خریدهای تکراری، میانگین سفارش، استفاده از حساب‌های مشتری، خدمات مشتری، راه‌اندازی با یک برنامه مشتری، ارسال ایمیل‌های جذاب به مشتریان و موارد دیگر را ساده انجام دهید.»

خوب، این کارآمدترین و درعین‌حال دشوارترین بخش استراتژی بازاریابی فروش شما است.

برای افزایش خرید، باید آن‌قدر سخاوتمند باشید که فروش، تخفیف و پیشنهاد‌ات را در فروشگاه خود آغاز کنید. زیرا به آن‌ها ابزارهای تکرار خرید مشتریان می‌گویند.

در موتورهای جستجو، باید هزاران محتوا در مورد «چگونه خرید تکراری را افزایش دهیم؟» دریافت می‌کنید، اما آیا فکر کرده‌اید که چه پاسخی در مورد چگونگی افزایش تعداد دفعات خرید دریافت می‌کنید؟

بله، این استراتژی درنهایت برای کسب و کار شما کار خواهد کرد.

بنابراین، بیایید با کمی هوشمندی شروع کنیم که چه مواردی فروش شما را بدون صرف هزینه اضافی دو برابر می‌کند.

مارک زاکربرگ: "بزرگ‌ترین ریسک، ریسک نکردن است... در دنیایی که واقعاً به‌سرعت در حال تغییر است، تنها استراتژی که شکست آن تضمین شده است، ریسک نکردن است."

خوب، اکنون باید به این فکر کنید که چگونه خریدهای تکراری را افزایش دهیم؟

  10 راه برای افزایش دفعات خرید و کسب درآمد بیشتر از فروش خدمات و محصول

10 راه برای افزایش دفعات خرید و کسب درآمد بیشتر از فروش خدمات و محصول

1. از زبان محلی مشتریان برای ارائه استفاده کنید

2. تمدید پیشنهادات ویژه برای خرید مجدد

3. مشتریان خود را برای طولانی‌مدت حفظ کنید

4. آماده‌سازی فروش از قبل

5. محصولات و خدمات را توسعه دهید

6. پیشنهادات بازگشتی مشتری

7. برنامه‌های وفاداری را تشویق کنید

8. کاهش قیمت

9. محصولات یا خدمات دیگر را تبلیغ کنید

10. توصیه شغلی آینده

 

1. از زبان محلی استفاده کنید

به یاد داشته باشید که برای افزایش دفعات خرید، لحن کپی‌رایتینگ شما برای بازاریابی باید مطابق با مشتری باشد. ابزار شما برای این کار می‌تواند تلفن، پیام، ایمیل، اس ام اس و موارد دیگر باشد.

ارائه به زبان بومی یا محلی بهترین ابزار برای افزایش خریدهای تکراری است؛ زیرا در این صورت می‌توانید بدانید که مشتریانتان واقعاً چه می‌خواهند.

اکنون، این شما هستید که وارد میدان خواهید شد…

 

2. پیشنهادهای ویژه را برای خرید تکراری را تمدید کنید

برای حفظ مشتری و افزایش فروش، باید کاری بزرگ برای مشتریان خود انجام دهید. چه پیشنهاد ویژه‌ای باشد و چه به آن‌ها کارت هدیه و تخفیف بدهید تا بتوانند دلیلی را داشته باشند تا دوباره بیایند و از فروشگاه شما خرید کنند.

به این علامت، خرید مجدد می‌گویند. همیشه باید خریدهای تکراری را به نام جشن، مناسبت‌های سالانه مانند تولد و سالگرد تشویق کنید تا فروشگاه و خرید ارزشمند از شما در درازمدت در ذهن مشتریان شما باقی بماند.

 

خرید تکراری چیست؟

بر اساس دیکشنری تجاری، خرید محصولی توسط مصرف‌کننده‌ای با همان نام تجاری که قبلاً در جای دیگری خریداری شده است.

خرید مکرر معمولاً معیاری برای وفاداری مشتریان به یک برند است و اغلب توسط متخصصان تحقیقات بازاریابی برای ارزیابی یک تجارت مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

3. مشتریان خود را برای مدت طولانی حفظ کنید

تنها تعداد معدودی از سازمان‌ها پیشنهادهای بلندمدت را برای افزایش نرخ خرید مجدد به مشتریان خود ارائه کرده‌اند.

زیرا این عدم اطمینان وجود دارد که مشتریان به‌طورجدی محصولات را بر اساس برنامه شش ماهه، عضویت، سالانه یا چند ساله یا طولانی‌تر خریداری کنند. چون این‌ها در درازمدت هستند.

اما باید پیشنهاداتی را در نظر بگیرید که کوتاه‌مدت هستند مانند کارت هدیه، تخفیف و پیشنهادات. خوب، از طریق این نوع فرمول‌های افزایش میانگین خرید می‌توانید چیزهای جدیدی را برای فروشگاه خود در نظر بگیرید.

آیا می‌خواهید مشتریان خود را حفظ کنید؟

با تجزیه‌وتحلیل رفتار مشتری، نحوه افزایش مشتریان تکراری را بیاموزید.

   4. آماده‌سازی قبل از فروش

4. آماده‌سازی قبل از فروش

قفل فروش

بسیاری از کسب و کارها به نیازهای مشتریان خود واکنش نشان می‌دهند؛ اما متأسفانه نمی‌توانند فشار را تحمل کنند.

خوب، به‌جای اینکه فقط منتظر تماس یا درخواست مشتری بعدی باشید، به‌سادگی برای محصول یا خدمات به‌طور خودکار در بازه‌های زمانی از پیش تعریف‌شده ثبت‌نام کنید. خودتان به آن‌ها خبر بدهید و آن‌ها را آماده کنید.

تا آن زمان، شما مسئولیت آموزش مشتریان خود را در مورد این فرآیند و نتایج مورد انتظاری که می‌خواهید از آن بگیرید، بر عهده می‌گیرید.

 

5. محصولات و خدمات Back-end را توسعه دهید

دفعات خرید را افزایش دهید

بسیاری از صاحبان کسب و کار زمان، پول و تلاش خود را صرف جذب مشتریان جدید می‌کنند.

حتی برای فروش محصول برای انجام آن معامله کوچک... خوب، خوب است بدانید که در این صورت در حاشیه سود بالاتری نسبت به قبل هستید؛ زیرا دیگر هزینه فروش مشابهی ندارید.

به همین ترتیب، شما باید بسیاری از محصولات یا خدماتی را داشته باشید که می‌توانید آن را هر لحظه ارائه دهید.

خوب، این‌ها چیزی بیش از توسعه محصول و خدمات اصلی شما نیستند که فقط محصول اصلی را تعریف می‌کنند.

 

6. پیشنهادات برگشتی

بازگشت به پیشنهادات

چه کسی (فروشندگان) در این سیاره خریدهای دو یا حتی سه برابری را درست پس از اولین فروش هر محصول و خدمات تحسین نمی‌کند.

راه‌اندازی یک کسب و کار شوخی نیست و هنوز زمانی نرسیده است که بنشینید و تنها پس از یک «فروش» از زندگی لذت ببرید.

شما حتی می‌توانید فروش خود را پس از آن نیز چند برابر کنید. در مورد استفاده از پیشنهاد قیف فروش پس از خرید فکر کرده‌اید؟

وقتی نوبت به تحقق خواسته‌هایشان می‌رسد، انسان بودن دشوار است. داستان تجار هم همین‌طور است. او نمی‌تواند با یک یا دو فروش اشباع شود.

باید فروش کافی برای پوشش کل سال وجود داشته باشد. برای افزایش خرید، باید فروش بیشتری را داشته باشید که به‌طور هم‌زمان درآمد اضافی قابل‌توجهی را از پرطرفدارترین خریداران بدون هیچ هزینه بازاریابی اضافی ایجاد می‌کند.

بنابراین، مشتری خود را جذب کنید تا هر چیز ممکنی را از فروشگاه "شما" بخرد وگرنه به فروشگاه دیگری نقل‌مکان می‌کند.

  برنامه‌های وفاداری را بیشتر کنید

7. برنامه‌های وفاداری را بیشتر کنید

برنامه‌های مشتری در حال حاضر به کلیدواژه بازار تبدیل شده‌اند. چه کارهایی برای رضایت و حفظ مشتریان خود به‌عنوان خریداران فعال فروشگاه خود انجام نمی‌دهید.

بنابراین فصل تعطیلات را با برنامه‌هایی که باعث افزایش خرید می‌شوند که مشتریان شما را برای خرید بارها و بارها انگیزه می‌دهد همراه کنید. نه‌تنها این، مشتری شما به‌طور پیوسته در کمترین زمان مشتری شما خواهد شد.

بنابراین پیشنهادات و مشوق‌های ویژه جشنواره را با دفعات خرید بهتر به مشتریان ارائه دهید.

پروژه‌ها می‌توانند ساختارهای متعددی داشته باشند که شامل کارت‌های امتیاز، کارت خرید یا کد تخفیف، برنامه‌های ارتباط‌گیری، تخفیف‌ها و معاملات «مشتری موردعلاقه»، امتیازها و پاداش‌های فوق‌العاده «ویژه افراد»، و تأییدیه‌های بازپرداخت وابسته باشند.

این پروژه‌ها شما را به مشتریانتان نزدیک‌تر می‌کنند، وضعیت شما را در مرکز تجاری تقویت می‌کنند، از شما در برابر رقابت ارزشی محافظت می‌کنند و به شما کمک می‌کنند که فروش بیشتری در بازار داشته باشید.

آن‌ها همچنین شما را قادر می‌سازند تا اطلاعاتی را در مورد مشتریان خود جمع‌آوری کنید که با تمرکز بر پیشنهادات منحصربه‌فرد برای نیازهای خاص آن‌ها، ارتباطات مشتری شما را گسترش می‌دهد.

 

8. برای افزایش تعداد مشتریان، قیمت محصول را کاهش دهید

تعداد دفعات خرید مشتری را افزایش دهید

تعداد دفعات خرید جوهر اصلی فرآیند فروش است زیرا تعداد دفعاتی که مشتریان شما از سایت شما بازدید می‌کنند و خریدهای مثبت انجام می‌دهند مهم است.

بنابراین، آن را به یک فرآیند پاداش تبدیل کنید که تمایل دارد بیش از یک بار چیزها را از فروشگاه شما خریداری کند.

در ماه‌های آینده، باید پیشنهادهای زیادی ارائه دهید. آن‌ها را تشویق کنید تا چیزهایی بخرند که می‌تواند آن‌ها را از خرج کردن دوباره نجات دهد.

می‌توانید هزینه‌های کمتری را برای پیش‌اقساط یا وظایف طولانی‌مدت یا «تا اطلاع ثانوی» ارائه دهید یا می‌توانید هزینه‌های قرارداد را به مشتریان با حجم بالا ارائه دهید.

شما می‌توانید به مشتریانی که به شما اطمینان می‌دهند تعداد دفعات خرید یک حجم پایه را در یک سال حفظ کنید، نیروهای محرک، پاداش، حق بیمه، طراحی مجدد، تخفیف یا اعتبار بدهید.

  تبلیغ محصولات یا خدمات دیگر برای افزایش دفعات خرید

9. محصولات یا خدمات دیگر را تبلیغ کنید

بسیار احمقانه است که بگوییم «فرصت‌های خرید و فروش فقط برای ماندن تا زمانی که یک معامله فروش انجام نشود.» بسیار بیشتر است و مانند جهان هر روز در حال انجام است.

اعتماد امری حیاتی است که باعث رشد کسب و کار شما می‌شود و نام و اعتبار خود را در عرصه‌های دیگر نیز کسب می‌کند.

این فرصت بزرگی را برای شما فراهم می‌کند تا از طریق پشتیبانی، موارد یا مدیریت‌های عمداً انتخاب شده توسط افراد دیگر را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

10. توصیه‌های شغلی آینده

باید برای فرصت‌های معاملات در هنگام تعطیلات یا حوادث خاص که مهم هستند، به‌اندازه کافی پس‌انداز کنید. برای هر مدت‌زمانی که مشتریان شما از کالا یا مدیریت شما راضی هستند، ساده‌ترین معاملات شما با مشتریان فعلی شما خواهد بود.

آن‌ها قطعاً شما را می‌شناسند، صمیمانه به شما کمک کرده‌اند، بیرون رفته‌اند و از شما خرید کرده‌اند. آن‌ها بدون در نظر گرفتن اینکه شما آنچه را که تضمین کرده‌اید بیان کرده‌اید، می‌دانند. اگر دارید، اعتماد آن‌ها را به دست خواهید آورد.

اگر همه چیز یکسان باشد، مشتریان شما نمی‌دانند که شما چه کاری می‌توانید برای کمک به آن‌ها انجام دهید... مگر اینکه به آن‌ها اطلاع دهید.

بنابراین، آن‌ها را در مورد حرکت بعدی خود مطلع کنید که مشتریان شما خود را آماده کنند تا خریدهای خوبی از فروشگاه شما انجام دهند و بتوانند بخش بزرگی از پول خود را ذخیره کنند.

شناخت بهتر محصولات باعث افزایش میزان ماندگاری شما می‌شود…

 

نکته جمع‌بندی!

حفظ مشتری اولین و مهم‌ترین چیز هنگام صحبت در مورد افزایش دفعات خرید است که هر صاحب کسب و کاری به دنبال آن است. چارچوب‌بندی تجربیات مشتری که فناوری و داده‌های تجاری را تسهیل می‌کند که به تحقق واقعیت کمک می‌کند.

بنابراین، امیدواریم این مقاله به سؤال شما پاسخ داده باشد و اکنون بدانید چگونه با افزایش دفعات خرید برای کسب حداکثر درآمد در همه فصول و اتفاقات مهم سال آماده باشید.

دیدگاه کاربران (0)