بهبود عملکرد خود در محل کار در 4 مرحله آسان

بهبود عملکرد خود در محل کار در 4 مرحله آسان

شما می‌توانید کارهای زیادی را برای بهبود عملکرد خود در محل کار انجام دهید، کارهایی که برای اکثر مردم رخ نمی‌دهد. میزان موفقیت شما در کار عمدتاً به نگرش شما و نحوه گذراندن وقت شما بستگی دارد.

در اینجا 4 راه آسان برای بهبود عملکرد خود در محل کار وجود دارد که ممکن است هرگز به آنها فکر نکرده باشید.

تکنیک های بهبود عملکرد در محل کار

1) یاد بگیرید که چگونه اولویت‌های خود را مدیریت کنید

برای بهبود عملکرد در محل کار، باید توانایی تعیین اولویت‌ها و جدا کردن موارد مرتبط از نامربوط را در هنگام رویارویی با بسیاری از وظایف روزانه داشته باشید. شما همچنین باید احساس فوریت، توانایی انجام سریع کار را داشته باشید.

بسیاری از مدیران این موضوع را تایید کرده‌اند. آنها ارزش فوق العاده بالایی برای شخصی قائل هستند که می‌تواند اولویت‌ها را تعیین کند و برای انجام کار به سرعت حرکت کند.

سرعت و قابلیت اطمینان در تکمیل کار یکی از با ارزش‌ترین ویژگی‌های نیروی کار است. وقتی کارفرمای شما بتواند کاری به شما بدهد و بعد از آن دور شود و دوباره نگران آن نباشد، شما به مسیر سریع رفته‌اید.

ارتقاء بعدی و افزایش دستمزد شما عملاً تضمین شده است.

2) یک نگرش ذهنی مثبت ایجاد کنید

راه دیگری که می‌توانید عملکرد خود را در محل کار بهبود بدهید، ایجاد یک نگرش ذهنی مثبت است. مردم دوست دارند در اطراف باشند و کارمندانی را که دوست دارند ارتقا دهند.

همه به سرعت متوجه یک نگرش پایدار و مداوم از شادی و خوش بینی می‌شوند. وقتی تلاش می‌کنید نگرش دوستانه را نسبت به مردم ایجاد کنید، آنها تلاش‌های خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند تا درها را به روی شما باز کنند.

3) مهارت‌های خود را بهبود بخشید، به دنبال دانش باشید

با ارتقای مستمر مهارت‌های مرتبط با کار خود و اطمینان از اینکه مافوق شما در مورد آن می‌داند، عملکرد در محل کار را بهبود بدهید.

به دنبال دوره‌های اضافی باشید که می‌توانید برای ارتقای شغل خود بگذرانید و در مورد این دوره‌ها با رئیس خود صحبت کنید.

از او بخواهید در صورت قبولی، هزینه دوره‌ها را بپردازد، اما مشخص کنید که به هر حال در آنها شرکت خواهید کرد.

از رئیس خود بپرسید که چه کتاب‌ها و برنامه‌های صوتی را باید بخوانید و گوش دهید. هر چه او توصیه می‌کند، فوراً به توصیه او عمل کنید.

سپس گزارش دهید و بیشتر بخواهید. شگفت زده خواهید شد که این استراتژی چقدر سریع شما را مورد توجه شخصی قرار می‌دهد که می‌تواند در هر مرحله از حرفه شما به شما کمک کند.

رؤسا از افرادی که دائماً در تلاش برای یادگیری بیشتر هستند تا ارزش خود را برای شرکت خود افزایش دهند بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

ارتقاء دانش و مهارت‌های خود به عنوان بخشی از زندگی شما می‌تواند واقعاً کار شما را تسریع کند.

4) اهمیت شخصیت در کار

احتمالاً 85 درصد از موفقیت شما در دنیای کار از شخصیت و توانایی شما در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران ناشی می‌شود. این تعیین می‌شود که مردم چقدر شما را دوست دارند و به شما احترام می‌گذارند.

شما می‌توانید با جستجوی مداوم راه‌هایی برای افزایش عزت نفس در طول روز کاری، نحوه درک دیگران از شما را تا حد زیادی بهبود بدهید.

کمی تمجید و قدردانی واقعی، به طور منظم، باعث می‌شود مردم شما را دوست داشته باشند و بخواهند به شما کمک کنند.

اغلب تصور می‌شود که یک فرد دوست داشتنی در کاری که انجام می‌دهد بهتر از فردی با شخصیت منفی است. وقتی با مافوق خود هستید، گوش دادن با احترام، توجه و علاقه را تمرین کنید.

هر چه بیشتر صادقانه و صمیمانه به صحبت‌های شخص دیگری گوش دهید، آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت و به شما اعتماد می‌کند و می‎‌خواهد به شما کمک و مسئولیت بیشتری بدهد.

همه رهبران شنوندگان عالی هستند. این یک روش کلیدی نفوذ است. اگر می‌خواهید افراد را در کنار خود قرار دهید، پرسیدن سؤالات علاقه مند و سپس گوش دادن دقیق به پاسخ‌ها را تمرین کنید.

https://www.briantracy.com/blog/business-success/improve-your-performance-at-work-in-4-easy-steps/

دیدگاه کاربران (0)