• سه شنبه 8 شهريور 1401
  • 378
  • فروش

ترفندها و نکات جدید برای افزایش فروش

ترفندها و نکات جدید برای افزایش فروش

اگر یک ترفند عالی وجود داشته باشد که فروش شما را بیشتر کند، عالی نیست؟ یک کاری که می‌توانید انجام دهید تا واقعاً میزان فروش خود را افزایش دهید؟ در این مطلب به شما نکات و ترفند افزایش فروش را آموزش خواهیم داد.

ما از ناامید کردن متنفریم، اما واقعیت این است که هیچ راهکار منحصربه‌فردی وجود ندارد. موفقیت در فروش به کار سخت و تعهد، همراه با مهارت و زرنگی نیاز دارد.

درحالی‌که هیچ راهکار صددرصدی وجود ندارد، نکاتی هست که می‌توانید برای افزایش فروش انجام دهید. می‌توانید با پیروی از این 10 نکته فروش شروع کنید.

 

10 نکته ترفند افزایش فروش در کسب وکار شما

1. فروش راه‌حل برای چالش‌ها

2. زمان فروش خود را مدیریت کنید

3. همیشه در حال بررسی کردن باشید، همیشه در حال جستجو باشید

4. روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت

5. همیشه قدم بعدی داشته باشید

6. هدف داشته باشید

7. همیشه آماده باشید

8. ارزش ارائه کنید

9. خریداران خود را درک کنید

10. به "چرای؟" مشتری‌ها پاسخ دهید

 

1. فروش راه‌حل برای چالش‌ها

فروشندگان متوسط ویژگی‌ها را می‌فروشند، «محصول من ۱۰ برابر ویژگی‌های بیشتری نسبت به رقبا با نصف قیمت دارد.» یا، "من این فرآیند 8 مرحله‌ای را برای ارزیابی فرآیندهای کسب و کار شما دنبال می‌کنم. مرحله 1…”

فروشندگان متوسط مزایا را به فروش می‌رسانند، «فرایند 8 مرحله‌ای ما اهرم‌هایی را که منجر به پیشرفت‌های بزرگ در کارایی عملیاتی می‌شوند، آشکار می‌کند.» یا، "محصول ما روزها در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند تا در انبوهی از داده‌ها جستجو کنید."

بازیگران برتر راه‌حل‌هایی برای چالش‌ها می‌فروشند، «از مکالمات شما، متوجه شدم که A، B، و C در سازمان شما جریان دارد و فکر می‌کنم اگر بتوانید C را کاهش دهید، به صرفه‌جویی فوری بیش از 200000 دلار و بیش از 1.5 دلار منجر می‌شود.

میلیون پس‌انداز سالانه همچنین کارکنان شما را آزاد می‌کند تا وقت خود را صرف فعالیت‌های سازنده‌تر کنند.»

شما چه چیزی می‌فروشید؟

  زمان فروش خود را مدیریت کنید

2. زمان فروش خود را مدیریت کنید

در فروش یک معامله 25000 دلاری به‌اندازه معامله 100000 دلاری زمان می‌برد.

چرا وقت خود را برای دریافت معاملات 100000 دلاری بیشتر سرمایه‌گذاری نمی‌کنید؟ (به نکات فروش شماره 4 و 6 مراجعه کنید.)

 

3. همیشه در حال بررسی کردن باشید، همیشه در حال جستجو باشید

شما ABC فروش را شنیده‌اید ، همیشه آماده باشید. اما ABP به همان اندازه مهم است ، همیشه جستجوگر باشید.

بهترین راه برای غلبه بر فروش ازدست‌رفته این است که به فروش بعدی فکر کنید. اگر خط تولید شما خالی باشد، بازیابی آن بسیار دشوارتر است.

برای این منظور، هر از دست دادن بسیار ویرانگرتر است. مجریان برتر همیشه در تلاش هستند تا با ایجاد مکالمات جدید هر روز قسمت جلویی خطوط تولید خود را پر کنند.

 

4. بر کیفیت تمرکز کنید نه کمیت

فروش تا حدی یک بازی اعداد است. اما این فقط در مورد اعداد نیست. نکته کلیدی ایجاد مکالمات باکیفیت است.

پرفروش‌ها معیارهای صلاحیت دقیقی دارند و وقت خود را با مشتریانی که در سطح بسیار پایینی هستند، شرکت‌هایی که مناسب نیستند، یا خریدارانی که بودجه لازم برای خرج کردن ندارند، تلف نمی‌کنند.

مجریان برتر سخت کار می‌کنند تا زودتر این اطلاعات را بیابند، بنابراین وقت گران‌بهای خود را صرف مشتریان بالقوه‌ای نمی‌کنند که به جایی نمی‌رسند (به نکته فروش شماره 2 مراجعه کنید).

 

5. همیشه قدم بعدی داشته باشید

هرگز یک جلسه یا مکالمه را بدون گام بعدی محکم که روی آن توافق شده است ترک نکنید. بهتر است همیشه قدم بعدی را برنامه‌ریزی کنید.

اغلب اوقات مخالفت‌هایی مانند "فقط چند بار به من ایمیل بزنید که جواب می‌دهد و ما آن را در برنامه قرار می‌دهیم" می‌شنوید.

چیزی که درنهایت اتفاق می‌افتد این است که مشتری به هرگز به شما پاسخ نمی‌دهد یا تماس‌ها یا ایمیل‌های شما را رد می‌کند.

در عوض، مرحله بعدی را با مشتری وفادار در همان لحظه برنامه‌ریزی کنید.

اگر مرحله بعدی ارسال یک پروپوزال است، به آن‌ها اطلاع دهید که یک پروپوزال را آماده خواهید کرد، اما باید زمانی را برنامه‌ریزی کنید که در طی آن بتوانید آن‌ها را از طریق آن راهنمایی کنید.

هنگامی‌که مشتری در محل تعهد می‌دهد (قرار جلسه بعدی را طبق تقویم مشخص کنید)، به‌احتمال بسیار بیشتری آن را دنبال می‌کند.

  بلندپرواز باشید

6. بلندپرواز باشید

از همان ابتدا ارتباط برقرار کردن با بالادستی‌ها در یک سازمان دشوار است و به نیروهای پایین‌دستی ارجاع داده می‌شوید.

اما اگر از همان ابتدا به پایین‌دستی‌ها مراجعه کنید، احتمال موفقیت شما کمتر است.

بااین‌حال، هنگامی‌که از رده‌های بالای سازمان شروع می‌کنید، به رده‌های پایینی ارجاع داده می‌شوید اما به‌احتمال‌زیاد تصمیم‌گیرنده مناسب را پیدا خواهید کرد.

و آن شخص تمایل بیشتری به تماس شما دارد. به‌هرحال، شما توسط قدرت‌های بالاتر به آن‌ها ارجاع داده می‌شوید.

 

7. همیشه آماده باشید

همیشه آماده باشید. هیچ بهانه‌ای برای تحقیق نکردن قبل از جلسه فروش وجود ندارد.

من اخیراً در یک جلسه معرفی و نمایش محصول بودم که در آن مشتری از من خواسته بود قبل از جلسه با هم تماس داشته باشیم تا بتواند نسخه نمایشی را سفارشی کند و توصیه‌های خاصی برای کار ما ارائه دهد.

من پیش تماس را انجام دادم، سؤالات عالی پرسید که باعث شد یک نسخه آزمایشی دقیقاً متناسب با هدفی که داشتند آماده شود.

علاوه بر این او توصیه‌های بسیار کاربردی ارائه کرد که می‌توانستیم بلافاصله بدون استفاده از محصول انجام دهیم.

تنها با انجام تحقیقات و پرسیدن سؤالات درست قبل از جلسه معرفی، او توانست یک نسخه نمایشی با تأثیرگذاری بالا ارائه دهد.

 

8. ارزش ارائه کنید

خریداران می‌خواهند با افرادی کار کنند که در تجارت خود متخصص هستند و می‌توانند در هر مکالمه ارزشی ایجاد کنند.

چه ارزشی می‌توانید ارائه دهید، نه‌تنها زمانی که یک مشتری بالقوه از شما خرید می‌کند، بلکه در گفتگوهای فروش خود که منجر به فروش می‌شود؟

 

9. خریداران خود را درک کنید

شما باید با ترجیحات و سبک‌های خریداران مختلف آشنا شوید. درک اینکه چه چیزی برای هر خریدار فردی و فرآیند تصمیم‌گیری آن‌ها مهم است، ضروری است.

وقتی این را بدانید، می‌توانید به‌راحتی فرآیند فروش خود را با فرآیند خرید مطابقت دهید و درنهایت معاملات بیشتری را به دست آورید.

 

10. به "چرا؟"ی مشتری پاسخ دهید

چرا باید کاری را که انجام می‌دهم متوقف کنم تا به شما گوش دهم؟ چرا محصول یا خدمات شما بهتر از رقبا است؟ چرا هزینه آن بیشتر است؟

چرا به محصول یا خدمات شما نیاز دارم؟ چرا باید حرفت را باور کنم؟

در تمام ارتباطات و مکالمات شما، یک سری سؤال در ذهن خریداران شما می‌چرخد.

منتظر نمانید تا خریدار این سؤالات را بپرسد (در بسیاری از موارد نمی‌پرسد). فعال باشید و به این سؤالات پاسخ دهید.

هیچ نکته منحصربه‌فردی وجود ندارد و همه این نکات فروش مهم هستند.

همان‌طور که فهرست نکات را مطالعه می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که در حال حاضر برخی از این کارها را انجام می‌دهید. عالیه.

اما، اگر میزان فروش شما از حد انتظار پایین‌تر است، این فهرست را مرور کنید و حوزه‌هایی را که باید روی آن‌ها بیشتر کار کنید، انتخاب کنید.

مطمئناً به افزایش نتایج شما کمک می‌کند تا بتوانید معاملات بیشتری انجام دهید.

 

دوره «پنجاه و دو مورد از بهترین توصیه‌های فروش»

دوره «پنجاه و دو مورد از بهترین توصیه‌های فروش»

آیا تابه‌حال شده آرزو کنید که مجموعه‌ای از نکات مفید, در زمینه فروش و پیدا کردن مشتری داشته باشید تا بتوانید با این مجموعه به فروشنده موفق‌تری تبدیل شوید؟

در این دوره، مایلز کرافت، مربی و مشاور حرفه‌ای فروش، تکنیک‌های عملی و ترفندهای قابل‌فهم در ارتباط با خوشحال کردن مشتری، بهره‌وری بیشتر از زمان، جلوگیری از اشتباهات رایج و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

در این دوره بیش از 50 ترفند متفاوت, گردآوری شده که هرکدام نکته خاص خودش را دارد؛ شما می‌توانید با به‌کارگیری توصیه‌ای که به شرایطتان می‌خورد، دانش فروشندگی و جذب مشتری خود را بیشتر کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه دوره اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)