گزارش از ششمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

گزارش از ششمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

ششمین ضیافت مجمع کارآفرینان خاورمیانه ویدان (Meet) با حضور بیش از 150 کارآفرین، صاحبان کسب‌وکار، تجار و بازرگانان موفق از سراسر کشور، روز پنج‌شنبه 27 مرداد از ساعت 17 الی 23 در کاخ سعادت‌آباد تهران برگزار شد.

MEET با هدف شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات هدفمند، جهت ارتقا کسب‌وکارها و صاحبان کسب و کار برگزار می‌شود.

در MEET افراد باهم آشنا می‌شوند، خود را معرفی می‌کنند، ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند و ارتباطات قوی و مؤثری برقرار می‌کنند تا شرایط کسب‌وکارشان را با همفکری و همکاری یکدیگر رشد دهند.

در این ضیافت از 2 سخنران دعوت شده بود که تجربیات خودشان را با مهمانان حاضر در برنامه به اشتراک بگذارند.

دکتر محمدرضا عمرانی، مدیرعامل شرکت توسعه کالای دماوند و مؤسس گروه بین‌المللی الیت و چیکادو و دکتر مهدی کنعانی، مدرس دوره‌های MBA، DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و قائم‌مقام مدیرعامل صندوق تحقیق و توسعه صنایع و معادن.

در یک بخش از برنامه اعضای میت به معرفی خود پرداختند و سؤالات خود را رودررو از اساتید پرسیدند و مشاوره و راهنمایی دریافت کردند.

از 1 ساعت قبل از شروع ضیافت، بیشتر مهمانان حاضر در این جلسه، در کاخ سعادت‌آباد حضور داشتند که با یکدیگر آشنا شوند، بحث و گفتگو کنند و تجربیاتشان را در زمینهٔ کسب‌وکار با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

 

گزارش اجمالی از ششمین جلسه ضیافت MEET

ضیافت ششم میت ساعت 5 بعدازظهر در کاخ سعادت‌آباد، با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

بخش اول با سخنرانی دکتر محمدرضا عمرانی، مدیرعامل گروه الیت، شروع شد.

ایشان در سخنرانی خود در رابطه با اصول و فلسفه شبکه‌سازی مفید و اینکه چگونه از این شبکه که ایجاد می‌کنیم، بهترین استفاده را داشته باشیم، صحبت کردند.

دکتر عمرانی تأکید کردند که شبکه‌سازی بسیار مهم است، هر جا هستید به شبکه‌سازی فکر کنید.

در بخش دوم، دکتر مهدی کنعانی، مدرس دوره‌های MBA، DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران سخنرانی کردند. ا

یشان گفتند که در حساس‌ترین برهه تاریخی کشور قرار داریم و صاحبان کسب‌وکارهای موفق در این شرایط برای سناریوهای مختلفی برنامه‌ریزی می‌کنند.

تصمیماتی که می‌شود در حالت توافق و یا عدم توافق گرفت را در نظر می‌گیرند.

دکتر مهدی کنعانی در رابطه با تحلیل بازارهای مالی و نحوه سرمایه‌گذاری در ماه شهریور 1401 نیز سخنرانی کردند.

در بخش سوم ششمین ضیافت میت (میز کارآفرینان خاورمیانه) برخی از اعضای میت به‌قیدقرعه انتخاب شدند و برای معرفی خود روی صحنه آمدند و رودررو سؤالات خود را از اساتید حاضر در این جلسه پرسیدند.

در این پنل گفتگو، دکتر محمدرضا عمرانی برای پاسخ به‌ سؤالات در حوزه صادرات و واردات، دکتر راسخ مدیر نمونه کشوری برای پاسخ به سؤالات مدیریتی، بازرگانی، حوزه حمل‌ونقل، تجارت خارجی، دکتر مهدی کنعانی برای پاسخ به سؤالات کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری، تجارت خارجی، اقتصاد و برنامه‌ریزی مالی و دکتر ربانی برای مدیریت گفتگوی پنل حضور داشتند.

 

بخش پذیرایی در ضیافت میت

در پایان هر بخش، از حضار در جلسه با انواع میوه، شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی شد که مهمانان از این فرصت‌ها هم برای آشنایی با یکدیگر و شبکه‌سازی استفاده می‌کردند.

ساعت 22 همه مهمانان برای صرف شام دعوت شدند و ساعت 23، ششمین ضیافت میت با رضایت حداکثری مهمانان این برنامه پایان یافت.

  [envira-gallery id="23879"] حتما ببینید: گزارش از پنجمین جلسهٔ ضیافت میت MEET

دیدگاه کاربران (0)