اینستاگرام، بزرگترین و فعالترین رسانه اجتماعی در دنیاست که بیش از 1 میلیارد کاربر بهصورت ماهانه در آن حضور فعال دارند.
با جامعه بزرگی شبیه به این، تعجبآور نیست که کسبوکارها بهطور فزایندهای با پیگیری برنامه تبلیغات موفق در اینستاگرام در مدت زمان کوتاهی رشد چشمگیر داشته باشند!
اینستاگرام اکنون به یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی و بازار سازی برای کسبوکارها تبدیل شده است.
در تبلیغات اینستاگرامی تقریباً اصل مطلب را فراموش میکنیم.
باید تبلیغاتی ایجاد کنید که مناسب شما بهعنوان یک برند تجاری و مخاطبان شما باشد
و به یک هدف خاص برسید. ساده به نظر میرسد، اما اغلب نادیده گرفته میشود.
به همین دلیل وقت آن است که به اصول اولیه برگردیم و پنج نکته منطقی برای تبلیغات در اینستاگرام ارائه دهیم.
بهترین تبلیغ تبلیغی است که مردم متوجه نشوند که یک تبلیغ است.
البته، تبلیغ شما باید برجسته باشد، اما اگر خیلی واضح باشد که تبلیغ است، مردم آن را رد میکنند.
و تبدیلی هم صورت نمیگیرد. بنابراین، اجازه دهید طرح تبلیغی شما با پیامهای ارگانیک ترکیب شود.
بنابراین، اجازه دهید طرح صحبت کند و از متن زیاد استفاده نکنید.
عکاسی یا طراحی الهامبخش و حرفهای بهترین کار را میکند. آیا محصول است؟
سپس این را بهصورت ظریف و نه زیاد در معرض دید قرار دهید.
البته شما میخواهید یک محصول یا خدمات را بفروشید یا هدف دیگری دارید (بهعنوانمثال، افرادی که از صفحهای بازدید میکنند یا چیزی را بارگیری میکنند)،
مطمئن شوید که تبلیغات شما واقعاً به نیاز خاصی پاسخ میدهد. بهطور خلاصه: یک داستان بگویید، آن را حرفهای و بیش از همه بصری انجام دهید.
بیشتر: ۱۰ نکته برای جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام
هیچکس اهمیتی نمیدهد که شما چهکار میکنید یا میفروشید. خیلی سخت به نظر میرسد، اما واقعاً اینطور نیست.
مردم اهمیتی نمیدهند که شما لباسهای دستساز بفروشید یا خدمات آنلاین دهساله ارائه دهید، یعنی چه؟
بهعنوانمثال: اینکه لباسهای ما باکیفیت هستند، آنها مجبور نیستند سالها لباس جدید بخرند و از حداکثر راحتی لباس لذت ببرند.
یا پس از خرید سرویس آنلاین، در وقت و هزینه زیادی صرفهجویی میکنید و کارکنان شما رضایت بیشتری دارند برای مشتریانتان اهمیتی ندارد!
این اصل اساسی بازاریابی اغلب فراموش میشود، مردم دوست دارند درباره خودشان صحبت کنید.
آنها میخواهند شما بگویید از خرید لباس یا سرویس آنلاین شما چه منفعتی عاید آنها میشود.
شما باید بدانید که گروه هدف شما به چه چیزی میخواهد برسد یا چه چیزی را میخواهد ببیند.
حتما بخوانید: چگونه از اینستاگرام برای جلبتوجه به موضوعات مهم استفاده کنیم
امروزه مردم مشغول، مشغول، مشغول هستند و مدتی وقت خود را در شبکههای اجتماعی میگذرانند. شما باید بهسرعت توجه آنها را جلب کنید. به نکات قبلی توجه کنید و پس از انجام این کار، میخواهید هرکسی که تبلیغ شمارا میبیند در اسرع وقت به مشتری تبدیل شود. بهعنوانمثال: آنها سند شمارا بارگیری کنند یا محصول خاصی را خریداری کنند. آنچه را از دریافتکننده پیام انتظار دارید، مشخص کنید. پیام خود را کوتاه و قدرتمند کنید و دکمه را واضح و توصیفی نگهدارید. به این فکر کنید که "آیا میخواهید فروش خود را از طریق تبلیغات اینستاگرام دو برابر کنید؟ کتاب الکترونیکی ما را بهصورت رایگان بارگیری کنید! " "بارگیری کتاب الکترونیکی" یک پیام کوتاه، قدرتمند، واضح است و دقیقاً همان چیزی است که میخواهید.
ویدئوها اختراع خوبی هستند و این روزها استفاده از ویدئو بهعنوان یک تبلیغ بسیار ساده است.
بااینحال، ایجاد یک فیلم نیاز به زمان و توجه بیشتری دارد.
یک بار دیگر، ما توصیه میکنیم که برای این کار از متخصصان استفاده کنید.
ویدئوی با کیفیت بالا تضمین میکند که شما واقعاً با مخاطبان موردنظر خود ارتباط برقرار کرده و به ایجاد یک تصویر مثبت کمک میکنید.
همه نکات قبلی را در اینجا به خاطر بسپارید. همچنین حفظ اندازه مناسب ویدئو بسیار مهم است.
اکثر مردم از تلفن خود بهصورت عمودی استفاده میکنند، در صورتیکه فیلمهای افقی کابردهای بیشتری دارند.
حتما بدانید: چگونه فروش و درآمد خود را در اینستاگرام افزایش دهیم
شما همه کارها را انجام دادهاید: مخاطبان خود را با دقت تجزیهوتحلیل کردهاید، تبلیغات شما بهخوبی با نیازها و خواستههای آنها مطابقت دارد،
شما طراحی خود را به بهترین شکل انجام دادهاید، احتمالاً یک تبلیغ ویدیویی در بین آنها وجود دارد.
اکنون تقریباً کارتان تمام شده است، اما یک نکته مهم دیگر را نیز باید در نظر داشته باشید: آزمایش و تست کردن ضروری است.
آیا تبلیغات مناسب هدف کمپین شما است؟ آیا مخاطب هدف مناسب تبلیغات شمارا دریافت میکند؟
آزمایش تبلیغات شما چیزی است که هرگز متوقف نمیشود و شمارا سر پا نگه میدارد. این امر باعث میشود تبلیغات اینستاگرام بسیار پویا باشد.