دومین همایش بزرگ رشد کسب‌وکار ویدان
۱۴۰۱-۰۵-۰۹ 0

دومین همایش رشد کسب‌وکار به‌صورت حضوری و آنلاین روز جمعه ۳۱ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۸ با حضور بیش از هفت‌صد نفر از مدیران، تجار، کوچ‌های متخصص و تازه‌کار در سالن آزادگان پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.

در این همایش از سایت coachh.ir که یک پلتفرم آنلاین برای آسان کردن برقراری ارتباط بین کوچ و مراجع است رونمایی شد.

ویدان از ساعت ۸ صبح پذیرای شرکت‌کنندگان بود که پس از بررسی بلیت ورود و اهدا پک ویژه همایش به آنها، بر روی صندلی‌هایی که رزرو کرده بودند، مستقر می‌شدند.

ساعت ۹ صبح، همایش بزرگ رشد کسب‌وکار با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش تیزر همایش‌های قبلی ویدان و با تشویق پرشور حاضران در همایش خیلی طوفانی و پرانرژی شروع شد.

 

رشد نمایی کسب و کار به کمک سیستم سازی

همایش رشد کسب‌وکار ۲، ساعت ۹:۱۵ با سخنرانی دکتر محمدمهدی ربانی رسماً آغاز شد. ایشان پس از عرض خوشامدگویی به مدعوین و شرکت‌کنندگان در همایش، بخش اول سخنرانی خود را ارائه کردند.

محمدمهدی ربانی در ابتدای سخنرانی خود گفت: امروز در این همایش به ۲ سؤال اساسی پاسخ خواهم داد. سؤال اول: رشد رعدآسا یا نمایی چیست؟ سؤال دوم: آیا می‌توان رشد تصاعدی داشت، رشدی که چندصدبرابری باشد نه رشد تدریجی و اندک؟

دکتر ربانی در ۳ بخش سخنرانی داشتند.

 

رونمایی از پلتفرم coachh.ir، رابطه مطمئن کوچ و مراجع

ساعت ۱۴:۳۰ دکتر محمدمهدی ربانی در بخش دوم سخنرانی خود، درباره ۵ آیتم موفقیت در دنیای جدید کسب‌وکار با ذکر نمونه‌ها و مثال‌های واقعی در دنیای کسب و کار صحبت کردند.

چون نیمی از شرکت‌کنندگان در این همایش کوچ یا مربی بودند، دکتر محمدمهدی ربانی در رابطه با کوچینگ و نیاز روزافزون هر فرد و کسب‌وکار به کوچینگ توضیحاتی دادند و از پلتفرم coachh.ir رونمایی کردند.

وب‌سایت کوچ دات آی آر، رابطه مطمئن کوچ و مراجع است. افرادی که دارای مهارت‌های کوچینگ هستند می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند و خود و خدماتشان را معرفی کنند.

افرادی هم که نیاز به کوچ دارند می‌توانند از طریق سایت کوچ دات آی آر مربی مناسب خود را پیدا کرده و ارتباط امنی را برقرار کنند.

در این بخش از همایش به مناسبت تولد سایت coachh.ir، دکتر ربانی و جمعی از ستارگان بیزینس کوچینگ به‌اتفاق هم کیکی را برش زدند.

از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸، دکتر ربانی به سؤالات شرکت‌کنندگان در همایش پاسخ دادند و سوگندنامه‌ای برای ارائه بهترین و صادقانه‌ترین خدمات کوچینگ همراه کوچ‌های حاضر در این همایش قرائت کردند.

 

صادرات، کوچینگ، یونیسف

ساعت ۱۱:۲۵ الی ۱۲:۰۵ دقیقه سخنران دوم همایش، مهندس عدنان موسی پور، رئیس اتاق مشترک ایران و قطر، سخنرانی کردند.

مهندس عدنان موسی پور ابتدا در رابطه بااینکه چگونه به جایگاه یک تاجر درجه‌یک برسیم، صحبت کردند و اصول دنیای صادرات و تجارت را برشمردند.

سپس کوچینگ و لایف کوچینگ را تعریف کردند، اینکه اگر بخواهیم یک کوچ انتخاب کنیم، چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم و در بخش آخر سخنرانی خود درباره اهمیت رسالت سازمان یونیسف برای نجات کودکان کشورمان توضیحاتی دادند و گفتند که از این پس برای رفع بخشی از مشکلات کودکان کشورمان، همه تلاش خود را انجام می‌دهند.

 

تداوم و رشد در دوران بحران اقتصادی

مهندس سعید روینده کارآفرین و مترجم چندین کتاب کسب‌وکار به‌عنوان سخنران سوم این همایش دعوت شدند.

ایشان از ساعت ۱۲:۱۰ الی ۱۳:۴۰ در رابطه با چگونگی رشد در دوران رکود اقتصادی صحبت کردند و در بخشی از سخنرانی خود برندهای بزرگ ازجمله تویوتا، آمازون، رولکس و گوگل را مثال زدند که در دوران رکود شکل گرفته‌اند و موفقیت‌های خیلی بزرگی را تا به امروز داشته‌اند.

همچنین از اهمیت داشتن طرح و برنامه برای دوران رکود صحبت کردند.. چرخه مخرب اقتصاد خرد را توضیح دادند و تاکتیک‌های موفقیت کسب‌وکار را معرفی و به‌صورت جامع و کاربردی توضیح دادند.

 

برنامه‌های جانبی همایش رشد کسب‌وکار ۲

شرکت‌کنندگان در این همایش در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر پذیرایی شدند. ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه هم برای اقامه نماز و صرف ناهار دعوت شدند.

برگزاری نمایشگاه کتاب، از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود که با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان مواجه شد.

مسابقه اینستاگرامی بال پرواز برای شرکت کندگان در همایش نیز در نظر گرفته شده بود. که به افرادی که در این مسابقه شرکت کنند به‌قیدقرعه ۵ هدفن بی‌سیم اهدا خواهد شد.

 

رشد کسب و کارها در دوران رکود و بحران

از بی‌حرکتی و تلاش برای بقا در دوران رکود خارج شوید. در همایش رشد کسب‌وکار ۲ به یک سؤال و چالش بزرگ کسب‌وکارها پاسخ داده شد، اینکه چگونه در هر شرایطی حتی رکود و بحران، تداوم داشته باشیم و رشد تصاعدی را تجربه کنیم؟

به گواهی شرکت‌کنندگان در این همایش، آموزش‌های این رویداد بسیار مفید ارزیابی شد و اکثریت افراد حاضر در این همایش، رضایت خود را برای حضور در این همایش اعلام کردند و گفتند در همایش‌های آینده ویدان نیز شرکت خواهند کرد.

افرادی که نتوانستند در این همایش بزرگ چه به‌صورت حضوری، چه به‌صورت آنلاین شرکت کنند، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۱۰۴۶۶۱۷۳۱ برای تهیه فیلم این همایش اقدام کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]