تماس با ما
18:00 - 09:00
کسب‌وکارهای کوچک برای موفقیت در فروش آنلاین باید چه نکاتی را رعایت کنند؟
۱۴۰۰-۰۴-۱۳ 0

شرکت‌هایی که می‌دانند چگونه از فناوری‌های جدید خرده‌فروشی دیجیتال استفاده کنند، پیش‌دستی می‌کنند و از رقبا پیشی می‌گیرند.

هر شرکتی از هر اندازه، اعم از اینکه یک کارمند در زیرزمین کار کند یا یک شرکت چندملیتی که درآمد میلیونی دارد.

باید بررسی کند که دیجیتال‌سازی چه اثری بر کسب‌وکار دارد، سؤال دیگر این نیست که “چه زمانی نوآوری می‌کنیم؟”

بلکه باید بپرسیم “چگونه نوآوری کنیم؟”

گارتنر در سال ۲۰۱۷، گفت: طی ۵ سال آینده، CIO های ایالات‌متحده انتظار دارند درآمد دیجیتال شرکت‌هایشان از ۱۶ درصد به ۳۷ درصد برسد.

اگر نوآوری دیجیتال بخشی از استراتژی فعلی شما نباشد شما برای مدت طولانی در این زمینه حضور نخواهید داشت. فقط نگاهی به آنچه در کسب‌وکارتان می‌گذرد بیاندازید.

کسب‌وکارهای کوچک، باید نوآوری را در اولویت قرار دهند و دیجیتالی شوند.

این مشاغل کوچک معمولاً بیشترین پتانسیل را از طریق تحول دیجیتال به دست می‌آورند.

با بهره‌گیری از نرم‌افزار CRM، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی و اتوماسیون بازاریابی، مشاغل کوچک می‌توانند به رقابت بپردازند و

حتی رقبای بزرگ‌تری را که فرایندهای پیاده‌سازی آن‌ها معمولاً پیچیده و زمان‌بر است به دلیل وجود فناوری‌های قدیمی، شکست دهند.

آنلاین شدن خریدها، همراه با تکامل دیجیتال صنایع وابسته، یک تجربه خرده‌فروشی همیشه در حال تغییر را ایجاد می‌کند.

در دنیای مشاغل کوچک، شرکت‌هایی که می‌توانند دریابند چگونه از فناوری‌های جدید بهره بگیرند، از رقبا خود پیشی می‌گیرند.

برای زنده ماندن از تغییر ساختاری قریب‌الوقوع در صنعت، خرده‌فروشان نوظهور باید در مورد مشتری از داخل و خارج فکر کنند. نحوه کار:

 

بیشتر بخوانید: چگونه در فروشگاه آنلاین فروش داشته باشیم، وقتی مشتری نیست

از تجربه یکپارچه مشتری اطمینان حاصل کنید

از تجربه یکپارچه مشتری اطمینان حاصل کنید

هرکسی که یک دستگاه تلفن همراه دارد، می‌تواند در هر مکان و هر زمان خرید کند. به تغییرات مسیر مصرف‌کننده مدرن به سمت خرید فکر کنید.

سال گذشته ۵۱ درصد خرید به‌صورت آنلاین انجام‌شده است، بیش از ۹۰ درصد مصرف‌کنندگان هنگام خرید در فروشگاه از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند

و ۷۸ درصد از خریداران جهانی به‌نوعی تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته‌اند.

این رفتار مصرف‌کننده نیاز به خرید یکپارچه دارد که هم در فروشگاه‌های فیزیکی و هم در سیستم‌عامل‌های آنلاین از خرید و تحویل تا بازگشت، بدون مشکل است.

و برای خرده‌فروشان کوچک که برنامه موبایلی ندارند یا قصد فروش آنلاین ندارند، هنوز روش‌هایی برای تعامل با جمعیت دیجیتالی امروز وجود دارد.

به‌عنوان‌مثال، اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما دارای یک طراحی وب پاسخگو است که برای هر دستگاه دیجیتال یکسان است.

بنابراین، مشتری امروز انتظار خدمات بسیار متفاوت از ۱۰ یا حتی ۵ سال پیش مشتری را دارد.

هزاره‌ها اکثریت جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و این خریداران باهوش فناوری در هنگام خرید به دنبال روش‌های غیر سنتی هستند.

برای جذب و حفظ این نسل، شخصی‌سازی مهم است. خرده‌فروشانی که می‌توانند پیشنهادهای سازگار اما شخصی را ارائه دهند، احتمال رقابت دارند.

وقتی یک شرکت با موفقیت سیستم‌عامل‌های خرید دیجیتال و فیزیکی را همگام‌سازی می‌کند، تجربه خرید یکپارچه متوقف نمی‌شود.

گام مهم بعدی برای خرده‌فروشان تثبیت این کانال‌ها است. باید هر کانال به‌عنوان یک سیستم واحد و یکپارچه با تجربه مشتری در خط مقدم کار کند.

 

حتماً بخوانید!  چگونه از استوری اینستاگرام برای جذب فالوورهای بیشتر استفاده کنیم؟

پیشنهاد عالی: چگونه در ۸ مرحله یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم

 

هر جنبه از تعامل را شخصی کنید

هر جنبه از تعامل را شخصی کنید

وقتی نوبت به خرید می‌رسد، هر مشتری می‌خواهد احساس بی‌نظیری کند.

ایجاد حس شخصی‌سازی به یک استاندارد طلایی در خرده‌فروشی تبدیل‌شده است.

با استفاده از تجزیه‌وتحلیل‌های پیش‌بینی‌شده، شرکت‌ها می‌توانند خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود را برای ایجاد تجارب سفارشی پیش‌بینی کنند. تنظیم دقیق برای شخصی‌سازی.

خرده‌فروشان بیشتر و بیشتر از فن‌آوری‌های پیشرفته برای جذب، ذخیره و تجزیه‌وتحلیل رفتار مشتری استفاده می‌کنند نه‌تنها آنلاین بلکه در فروشگاه.

توانایی ردیابی حرکت و رفتار مشتری در سراسر فروشگاه به خرده‌فروشان سنتی همان سطح تجزیه‌وتحلیل را می‌دهد که خرده‌فروشان آنلاین سال‌ها از آن بهره‌مند بوده‌اند.

هنگامی‌که این داده‌ها با سابقه خرید، تجزیه‌وتحلیل رفتار و روند بازار ترکیب شوند، قابلیت‌ها تقریباً بی‌پایان هستند.

به‌عنوان‌مثال، BaubleBar، یک فروشگاه طلا و جواهر آنلاین را ببینید که اخیراً دو فروشگاه سنتی در شهر نیویورک افتتاح کرده است BaubleBar از طریق ویترین‌های تعاملی یک تجربه منحصربه‌فرد آنلاین و فروشگاهی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که شامل نکاتی در مورد چگونگی پوشیدن جواهرات، تصاویر سایر خریداران و توصیه‌هایی برای خریدهای بعدی است.

مجموعاً فقط ۱۵۰ کارمند از سال ۲۰۱۶ در این شرکت فعالیت می‌کنند، این تجارت کوچک با استفاده از داده‌ها جواهراتی را که مشتری قبل از دیدن آن می‌خواهد، تعیین می‌کند.

هنگامی‌که مشتری وب را جستجو می‌کند،BaubleBar اطلاعات بی‌درنگ را در مورد رسانه‌هایی که در آن‌ها مراجعه می‌کند، طراحان دیگری که خریداری می‌کند و مدت‌زمانی را که برای دیدن هر صفحه صرف می‌کند، جمع می‌کند.

با جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، سایت می‌تواند تصویری واضح از نیازها، سبک و تنظیمات هر مشتری تهیه کند.

این شرکت نه‌تنها این اطلاعات را برای شخصی‌سازی تجربه خرید فراهم می‌کند، بلکه قادر است روندها را پیش‌بینی کرده و تصمیمات آینده را اتخاذ کند.

به مشتری قدرت بیش از هر زمان دیگری نسبت به تولید محصول می‌دهد.

 

حتماً بخوانید!  7 قدم برای ایجاد یک مدل محتوای بلندمدت موفق، به نقل از جو پولیتزی

حتما بدانید: ۴ دلیل که کسب‌وکار آنلاین بهترین سرمایه‌گذاری هست

 

فناوری را متناسب با تجارت خود تنظیم کنید.

فناوری را متناسب با تجارت خود تنظیم کنید

هنگام ورود به حوزه دیجیتال، خرده‌فروشان کوچک باید نمونه‌های شرکت‌های بزرگ و موفق را دنبال کنند و برای بهبود تجربه مشتری با کارشناسان فناوری شریک شوند.

شکل‌گیری رابطه فناوری استراتژیک روند رو به رشدی است.

مشارکت‌های مشترک درزمینهٔ نوآوری به خرده‌فروشان این امکان را می‌دهد تا تحت هدایت کارشناسان معتمد فناوری با تجربه زیادی در معرفی خرده‌فروشان به آینده، توانایی‌های خود را افزایش دهند.

این مشارکت‌ها افرادی را گرد هم می‌آورد که هم از نظر کسب‌وکار و هم از منظر فناوری بهترین شناخت را دارند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که خرده‌فروشان در هر ابعادی در صنعت خود تجدیدنظر کرده

و از سیستم‌عامل‌هایی مانند Netflix و Pandora الهام بگیرند و وارد ذهن مشتری امروز شوند.

با فراخوانی کارشناسان UX با قدرت طراحی خلاقانه برای بالا بردن تجارت خود به فضای ابری، شرکت‌ها می‌توانند خواسته‌های مشتریان امروز را برآورده کنند.

صنعت خرده‌فروشی دچار اختلال گسترده شده است و هیچ نشانه‌ای از کند شدن چشم وجود ندارد.

فناوری‌های مخرب مانند اینترنت اشیا، اتوماسیون، هوش مصنوعی و چاپ سه‌بعدی دیگر فقط مفاهیم یا آزمایشی نیستند،

بلکه عملیاتی از فعالیت‌های تجاری امروزی هستند و مزایای آن‌ها بی‌پایان است.

فقط به فروشگاه مواد غذایی جدید آمازون نگاه کنید که به لطف هوش مصنوعی و فناوری حسگر در حال ساخت خطوط و باجه‌های فروش است.

زنده ماندن از تغییر شکل خرده‌فروشی به معنای پذیرفتن هر فناوری جدید نیست،

بلکه به معنای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه کدام فن‌آوری را دنبال می‌کند و درک زمان مناسب برای انجام این سرمایه‌گذاری‌ها است.

شرکت‌های کوچکی که می‌توانند فرصت‌ها را در چشم‌انداز تشخیص دهند، تهدیدات احتمالی را شناسایی کرده

و استراتژی‌های تجاری خود را با استفاده از استراتژی‌های دیجیتالی در خط مقدم ارزیابی مجدد کنند، بر بازار آینده تسلط دارند.

منبع: www.entrepreneur.com

 

نظر بدهید

آرشیو