باب پراکتور چه کسی بود؟

باب پراکتور چه کسی بود؟

باب پراکتور که بود، چگونه درگذشت و علت مرگش چه بود؟ خبر درگذشت یک چهره محبوب توجه روزنامه‌ها را به خود جلب کرد.

بر اساس آخرین گزارش، باب پراکتور، مدیرعامل جهانی موسسه پراکتور گالاگر درگذشت.

او به دلیل روایت الهام‌بخش و انگیزشی‌اش شناخته شده بود. توانایی او در الهام بخشیدن به دیگران در سراسر جهان برای رسیدن به اهدافشان.

از زمانی که خبر درگذشت او در اخبار منتشر شد، طرفداران، خوانندگان، شنوندگان و عزیزانش از طریق شبکه‌های اجتماعی به او ادای احترام می‌کنند.

کاربران اینترنت مشتاق هستند تا بیشتر در مورد او بدانند و اگر شما یکی از آن‌ها هستید که می‌خواهید در مورد او بدانید، به خواندن این متن ادامه دهید.

 

باب پراکتور که بود؟

باب پراکتور در 5 ژوئیه 1934 متولد شد و یک نویسنده و مجری باسواد اهل کانادا بود.

او محبوب‌ترین چهره برای کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز خود "تو ثروتمند به دنیا آمدی" و نقش مشاور در فیلم "راز" است.

مطالب پراکتور همواره با ارجاعات متعدد به قانون جذب، نیاز به داشتن تصویری خوب از خود برای دستیابی به اهداف و موفقیت را برجسته کرده است.

پراکتور در جوانی اعتمادبه‌نفس پایینی داشت و میلی به داشتن هدف یا کار مشخصی نداشت.

او با نداشتن هیچ هدفی و کار دیگری برای آینده، دانفورث تک را ترک کرد.

در سن 26 سالگی، پراکتور در یک آتش‌نشانی در تورنتو خدمت می‌کرد که با مردی آشنا شد که کتاب "فکر کن و ثروتمند شو" را به او داد که اولین کتابی بود که خواند.

اندکی بعد، زندگی او درنتیجه تأثیر این کتاب شروع به تغییر کرد. برای کمک به پرداخت بدهی خود، شروع به تمیز کردن کف ساختمان و کسب درآمد کرد.

پراکتور یک شرکت خدمات نظافتی را راه‌اندازی کرد که به گفته او علیرغم نداشتن تحصیلات رسمی یا تجربه تجاری، در سال اول زندگی او بیش از 100000 دلار درآمد داشت.

او پس از درک ارزش واقعی کتاب، برای مطالعه بیشتر در مورد این موضوع از آن شرکت بیرون رفت.

  باب پراکتور چگونه مرد؟

باب پراکتور چگونه مرد؟

سندی گالاگر، که به همراه پراکتور به اداره موسسه پراکتور گالاگر کمک می‌کند، در ادای احترامی دلخراش، مرگ نویسنده را در 4 فوریه 2022 فاش کرد.

گالاگر در یک پست فیس‌بوک نوشت که "باب درگذشت" "من از باب بسیار سپاسگزارم."

او در ادامه افزود: "لطفاً با من در ارسال عشق و نور به خانواده باب و روح درگذشته‌اش، همراه شوید." بااین‌حال، علت مرگ پراکتور هنوز فاش نشده است.

وب با چندین مقاله در مورد اخبار مرگ باب پراکتور پرشده است.

او درگذشت و خبر مرگ او طرفدارانش را ناامید کرده است، به‌طوری‌که آن‌ها به توییتر دست پیداکرده و به او ادای احترام می‌کنند.

او بهترین نویسنده‌ای بود که بیشتر به خاطر دستاوردهای روایی انگیزشی و الهام بخشش شناخته می‌شود.

او این توانایی را دارد که همه را با نوشته‌اش احساساتی کند. مرگ باب پراکتور پررنگ‌ترین تیتر در هر کانال خبری است.

او به دلیل دستیابی به هدف خود از نوشتن در سراسر جهان مشهور است و می‌خواست همه را طرفدار خود کند و این کار را هم انجام داد.

علت مرگ باب پراکتور هنوز ناشناخته است و هنوز دلیلی در هیچ یک از پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

 

همسر باب پراکتور چه می‌گوید؟

باب در 5 جولای 1934 متولد شد. او نویسنده و مجری اهل کانادا بود.

او بیشترین شهرت را برای فروش کتابش داشت و هر آنچه در دوران نویسندگی خود نوشته بود، مورد استقبال خوانندگانش قرار گرفت.

او مردی بود که درک چندبعدی از چیزها و افکار داشت. مطالب او نه‌تنها به شما بلکه به بسیاری از خوانندگان او کمک می‌کند تا خود را چارچوب‌بندی کنند و همچنین به اهداف خود برسند.

زمانی که جوان بود دچار مشکلات عزت‌نفس پایین بود.

باب در سن 26 سالگی، هنگامی‌که در تورنتو مشغول به خدمت بود. مردی با او ملاقات کرده بود و کتابی با عنوان «فکر کن و ثروتمند شو» را به او داده بود و این اولین کتابی بود که او خوانده بود.

پس از خواندن کتاب، او برخی از تمرین‌ها را در زندگی روزمره خود انجام داد. پراکتور از حرفه خود در نویسندگی درآمد زیادی کسب کرد.

  دستاوردهای باب پراکتور

دستاوردهای باب پراکتور

باب مفهوم خود را از اینکه چگونه نخبه‌گرایی در درون همه ما نهفته است و در انتظار یافتن آن است در کتاب پرفروش خود ثروتمند به دنیا آمدید القا کرد و با آثار دیگرش ازجمله Mission in Commission، The Goal Achiever، The Winner's Image، The Recruiting، طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورد. پازل، پازل موفقیت، سریال موفقیت و بهترین بودن.

او همچنین با Michael Beckwith و Jack Canfield، نویسندگان The Secret و Chicken Soup for the Soul به ترتیب به‌منظور ایجاد دوره‌ای بر اساس برنامه Science of Getting Rich کارکرد.

باب پراکتور در مصاحبه برجسته خود با لری کینگ، ایده‌های توسعه خود را در دیدگاه خود توضیح داد و در مورد اینکه چگونه باید در جستجوی شناخت بهترین خود و صیقل دادن آن نسخه و همراه داشتن آن با خود در تلاش باشد گفت.

جاده موفقیت او همچنین در مورد اینکه چگونه خلاقیت و تخیل تأثیر بسزایی در شاد بودن و دستیابی به نتایج باورنکردنی در تمام جنبه‌های زندگی دارد صحبت کرد.

 

تاکید باب در مورد فلسفه پول نبود

درحالی‌که پراکتور اعتقاد راسخ دارد که همه باید یک زندگی شاداب و پر از شکوه و تجمل داشته باشند، می‌گوید که کار او صرفاً در مورد فلسفه پول نیست.

او همچنین تأکید می‌کند تا افراد را در جنبه‌های اخلاقی و شخصیت‌های اخلاقی خود بهبود بخشد تا همه اولویت‌ها را درک کنند و صرفاً در تعقیب و گریز به دنبال پول نباشند.

تنها به این دلیل مردم پولدار می‌شوند. او همچنین اذعان می‌کند کسی که به مردم کمک کند اگر بخواهد، پولدار می‌شود و اصلاً نیازی به نگرانی در مورد آن نیست.

  ذهن چگونه کار می‌کند

ذهن چگونه کار می‌کند

باب ایده بسیار جالبی در مورد نحوه عملکرد ذهن انسان دارد و بر این نکته تأکید دارد که چگونه برای موفقیت باید این را درک کرد.

او بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه و چگونگی توانایی‌های ما در اختصاص دادن به هردوی این زمینه‌ها تفاوت قائل می‌شود.

او به‌شدت بر این نکته تأکید می‌کند که چگونه برای رسیدن به موفقیت، در درجه اول باید همیشه نگرش مثبت نسبت به زندگی داشت.

ثانیاً، او ثابت می‌کند که باید از خلاقیت و تخیل استفاده کرد زیرا در اینجا فردیت و از این‌رو منحصربه‌فرد بودن نهفته است.

او همچنین اهمیت تمرکز را با برشمردن آن به عنوان یکی از پیش‌نیازهای هر دستاوردی افزایش می‌دهد.

مهم‌تر از همه، او در مورد خودباوری صحبت می‌کند و اینکه چقدر برای هر فردی مهم است که ارزش و توانایی‌های خود را درک کرده و به رسمیت بشناسد و چگونه شکار ذهنی برای دستیابی به آن مفید است.

 

واکنش طرفداران به مرگ باب پراکتور

سندی گالاگر، «باب شخصیت فداکاری داشت و سفر او جاودانه بود، او از بین ما رفت. من می‌خواهم از همه شما درخواست کنم که در ارسال عشق به باب، به من بپیوندید."

روحش شاد، یادش گرامی.

 

6 دقیقه تا موفقیت6 دقیقه تا موفقیت

6 دقیقه تا موفقیت، سخنرانی‌های معروف باب پراکتور، دوره‌ای جدید با رویکردی جدید از وی می‌باشد. وی در این دوره سعی می‌کند تنها با روزی 6 دقیقه آموزش شما و آموختن نکات مهم در زندگی شما را به سمت موفقیت رهنمون سازد.

علت نام‌گذاری این دوره با عنوان "6 دقیقه تا موفقیت" این است که به عقیده باب پراکتور اگر شما روزانه حداقل 6 دقیقه برای رشد شخصی خود وقت صرف کنید خودبه‌خود در طولانی مدت سطح فکری شما از 95 درصد متوسط جامعه بالاتر می‌رود و به اهدافی دست خواهید یافت که برای دیگران به نظر دست‌نیافتنی هستند.

این دوره شامل 300 کلیپ آموزشی می‌باشد. که در یک سال برای شما فعال خواهد شد. روزانه یک ویدئو از این دوره برای شما فعال می‌شود. تا شما را به سمت جذب هر چیزی که بخواهید هدایت کند.

این دوره یک رژیم ذهنی 6 دقیقه‌ای می‌باشد که برای توسعه شخصیت شما طراحی شده است.

برای خرید دوره 6 دقیقه تا موفقیت اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه کاربران (0)