دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا به بازاریاب ها اجازه می دهد محتوای مرتبط و ارزشمند را برای جذب مشتریان منتشر کنند.
این محتوا می تواند به شکل ویدئو، مقاله ، پست وبلاگ ، پادکست و غیره باشد.
در این دوره درباره اهمیت بازارابی محتوا ، استراتژی بازاریابی محتوا و تدوین برنامه بازاریابی محتوا می آموزید.
بعد از پایان این دوره با تاکتیک های بازاریابی محتوا و ساخت محتوا برای پلتفرمهای اجتماعی و نیز بودجه بندی آشنا خواهید شد.
هر روز شرکتهای بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.
این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ، شبکه های اجتماعی ، هزینه به ازای کلیک (PPC)،
بهینه سازی تبدیل سایت، گوگل آنالیتیکس ، بازاریابی محتوا ، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.
دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارتهای خود را افزایش دهید.
چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.
دوره مبانی بازاریابی محتوا یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه ای برای بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا چیست
چه سودی دارد
اهداف
منشأ بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا — تعریف
همپوشانی بازاریابی محتوا
موثر و ناموثر
مجازات نداشتن استراتژی
نکات کلیدی
استراتژی های بازاریابی محتوا
چه سودی دارد
هدف
شما به یک استراتژی مستند نیاز دارید
با مشتریان خود شروع کنید
داستان برند شما
استراتژی کانال
پست های شنیداری ایجاد کنید
اندازه گیری ضروری است
سوالاتی که برنامه شما باید پاسخ دهد
ساخت Playbook
غلبه بر مشکلات بودجه
مطالعه موردی هندوستان Unilever
نکات کلیدی
نظارت بر برنامه بازاریابی محتوا
مقدمه
چه سودی دارد
هدف
چه کسی بر بازاریابی محتوا نظارت دارد
بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی
بازاریابی محتوا و سئو
سفر مشتری
مدل مشارکتی
مطالعات موردی کمپین اینفلوئنسر GE
نکات کلیدی
تاکتیک های بازاریابی محتوا
مقدمه
چه سودی دارد
اهداف
مرور کلی
رویدادهای حضوری
خبرنامه
ویدئوی آنلاین
مطالعه موردی
Webinar و پخش وب
رسانه اجتماعی (به جز وبلاگ)
وبلاگ
گزارش های پژوهشی
وایت پیپر
مقاله در سایت
ای بوک
محتوای موبایل
ارائه آنلاین
اینفوگرافیک
انتشارات
همه چیز را کنار هم قرار دهید
کمپین مطالعات موردیCaterpillar
نکات کلیدی
پلتفرم های رسانه های اجتماعی
مقدمه
چه سودی دارد
هدف
مرور کلی
فیس بوک
یوتیوب
لینکدین
راز محتوای بسیار قابل اشتراک
مثال جام جهانی
مطالعات موردی GoPro
نکات کلیدی
توییتر
بودجه و ارزیابی
مقدمه
چه سودی دارد
اهداف
غلبه بر موانع
اهداف B2C
اهداف B2B
اتصال خروجی ها به نتایج
مثال P و G
نتیجه گیری
مطالعه موردی هواپیمای پیپر
نکات کلیدی
اساتید دوره

گریگ جاربو
گریگ جاربو یکی از متخصصین بازاریابی به ویژه بازاریابی محتوا می باشد او بنیان گذار و رییس SEO-PR می باشد.
همچنین موفق شده است جایزه مطرح Content Marketing را از ان خود و شرکتش بکند.
گریک یکی از نویسنده های مطرح در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز هست و تاکنون 5 کتاب در این زمینه نوشته است.
او در بیش از 80 کنفرانس صحبت کرده است و علاوه بر این ، یکی مدرسین برتر در Coursera ، Rutgers ، Simplilearn و Udemy است.