دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی موبایلی

  • يکشنبه 5 فروردين 1403
  • 82
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

با همه گیر شدن دستگاه های موبایل، بازاریاب ها نمی توانند این کانال را نادیده بگیرند.

مشتریان به شکل فزاینده ای از موبایل برای تعامل با برندها استفاده می کنند.

در این دوره به محصولات و خدمات مختلف موبایلی نگاه می کنید و این که چطور از آن ها برای ساخت یک کمپین بازاریابی موبایلی موفق استفاده کنید.

پس از پایان این دوره با برنامه های وفاداری موبایلی، اهمیت تکنولوژی های مکانی و فرصت های تبیلغات موبایلی و بازاریابی آشنا خواهید شد.

همینطور می آموزید چطور نیازهای مخاطب موبایلی را تشخیص دهید و قوانین و مقررات پیرامون بازاریابی موبایلی و نحوه سنجش فعالیت های موبایلی را درک میکنید.

هر روز شرکت های بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.

این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ، شبکه های اجتماعی ، هزینه به ازای کلیک (PPC)،

بهینه سازی تبدیل سایت، گوگل آنالیتیکس ، بازاریابی محتوا ، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.

دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارتهای خود را افزایش دهید.

چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.

دوره مبانی بازاریابی موبایلی یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.

 

درس های دوره
  • مقدمه بازاریابی موبایلی

  • تعریف بازاریابی موبایلی

  • اهمیت بازاریابی موبایلی

  • موبایل به عنوان ابزاری برای پروموشن و تعامل

  • تفاوت بازاریابی موبایلی و تبلیغات موبایلی

  • موبایل و کانال های دیگر

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • ابزارهای بازاریابی موبایلی

  • خدمات بازاریابی مکانی

  • وب اپلیکیشنهای موبایل و ای-کامرس

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • محرک هایی برای کانال های موبایلی

  • روشهای ارائه محرک های موبایلی

  • محرک ها و پرموشن های موبایلی

  • گذار به کوپن های موبایلی

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • برنامه بازارایابی چندکانالی

  • برنامه استراتژی بازاریابی موبایلی

  • عناصر ترکیب بازاریابی موبایلی

  • بخش بندی و هدف گذاری

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • تبلیغات موبایلی

  • بازاریابی موبایلی تبلیغات موبایلی

  • کانالهای تبلیغات موبایلی

  • انواع تبلیغات موبایلی

  • استراتژی های برای تبلیغات موبایلی موفق

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • انواع آنالیز

  • بازاریابی موبایلی و آنالیز مبتنی بر تبلیغات

  • گوگل به عنوان بازیگر اصلی

  • مخاطب موبایلی و رفتارهای آن

  • روش های بررسی میزان استفاده

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • قوانین و مقررات و مرام نامه

  • دستورالعمل های بازاریابی موبایلی

  • قوانین اسپم

  • مقررات بازارهای اصلی

  • نکات کلیدی

دیدگاه کاربران (0)
199٬000تومان
  • 44ویدیو
  • 0فایل
  • 156دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس لورکان کینسلا
  • تعداد درس‌ها 7 درس
  • زمان دوره 156 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی