5 اصل کلیدی برای طراحی تبلیغات آنلاین موثر

5 اصل کلیدی برای طراحی تبلیغات آنلاین موثر

اهمیت تبلیغات آنلاین موثر در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است. امروزه افراد حتی برای انجام کوچک‌ترین کارها به اینترنت رجوع می‌کنند.

اگر کاری به‌صورت آنلاین انجام شود، مردم آنجا هستند و تجارت شما باید همان‌جایی باشد که، مردم هستند.

اما تبلیغات آنلاین ایجاد یک کمپین استاندارد، گرفتن تبلیغات در چندین وب‌سایت و تماس روزانه نیست.

روند و استراتژی‌های تبلیغات آنلاین موثر به‌ویژه با افزایش تقاضا برای گزینه‌های تلفن همراه، بسیار پیچیده شده‌اند.

برای هدف قرار دادن مؤثر مشتریان خود، باید:

• بدانید چه نوع تبلیغاتی باعث جذب مشتریان می‌شود.

• به آن‌ها بفهمانید که شما چه ارزشی ارائه می‌دهید.

• شما برای ایجاد یک کمپین تبدیل، به پنج اصل اساسی نیاز دارید.

" اهمیت و تکنیک‌های داستان‌سرایی در ارائه‌های فروش " رازهای مهم فروش موفق کسب وکارهای پرسود.

نحوه طراحی تبلیغات آنلاین موثر

  هدف خود را درک کنید

1- هدف خود را درک کنید

همه صاحبان مشاغل می‌دانند که شرکتشان برای ارتباط با مشتریان بالقوه و درآمدزایی، به بازاریابی نیاز دارد.

اما وقتی صحبت از برنامه‌ریزی استراتژیک می‌شود، بسیاری از آن‌ها شکست می‌خورند.

یک کمپین تبلیغاتی عمومی که برای بازارهای محلی اصلاح‌نشده یا آزمایش نشده باشد، بعید است نوع تقاضای شمارا ایجاد کند.

وال‌استریت ژورنال گزارش می‌دهد که وقتی مشاغل کوچک، شرکت‌های بزرگ بازاریابی آنلاین را برای ایجاد کمپین استخدام می‌کنند،

دسترسی محلی را از دست می‌دهند و نتایج ناامیدکننده‌ای به دست می‌آورند.

MECLABS، یک شرکت تحقیق و آزمایش شخص ثالث است، شغلی است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا در تبلیغات آنلاین موثر باشند.

و بسیاری از عناصر مختلف تبلیغات مانند طول متن و قرار دادن بنر را آزمایش می‌کند تا مشخص کند کدام جنبه منجر به کلیک بالاتر و نرخ تبدیل بهتر می‌شود.

این تست به MECLABS کمک می‌کند تا درک کند کدام دعوت به عمل پاسخ کاربر را تحریک می‌کند و به تیمش اجازه می‌دهد استراتژی‌ها را متناسب با آن تنظیم کند.

علاوه بر این، آن‌ها پیام‌های صفحه فرود را با پیام‌های خلاقانه ترکیب می‌کنند و درنتیجه نرخ تبدیل بالاتری دارند.

پیام‌رسانی پی‌درپی در طول چرخه خرید، بهترین روش است که باید در هر برنامه بازاریابی به خاطر بسپارید.

 

2- برنامه عملیاتی را تعریف کنید

کسب‌وکار شما باید یک برنامه بازاریابی برای استراتژی کلی شما و برای هر نوع کمپینی که قصد دارید به کار ببندید، تعریف کند.

پیام و زبان در کل باید با کمپین محلی سازگار و مقیاس‌پذیر باشد، که به شما امکان می‌دهد جمعیت‌های خاص را به روشی معنی‌دار، هدف قرار دهید.

" چگونه برای محصولات جدید، تقاضا ایجاد کنیم؟  " حتما اطلاعات کاملی در مورد این موضوع مهم کسب کنید.   فراخوان‌های عملی مؤثر ایجاد کنید

3- فراخوان‌های عملی مؤثر ایجاد کنید

برای بهره‌مندی از مزایای کامل استراتژی تبلیغات آنلاین مؤثر ، تبلیغات شما باید یک اقدام ویژه داشته باشد. درخواست‌های مؤثر برای اقدام باید:

• ازلحاظ بصری جذاب باشد، این طرح باید توجه کاربران را به خود جلب کند و آن‌ها را مجبور به کلیک کند.

• پیام مختصر و مستقیم باشد، ترجیحاً کمتر از پنج کلمه.

• عمل‌گرا باشد. انتظارات را تعیین کنید و روشن کنید که کاربر کجا را کلیک کنند.

• روی ارزش متمرکزشده باشد.

حتماً بگویید که بازدیدکنندگان در صورت کلیک بر روی CTA (فراخوان برای اقدام) دقیقاً چه چیزی به دست می‌آورند.

"اینجا را کلیک کنید" به کاربر چیزی نمی‌گوید، درحالی‌که "بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان" انتظارات را تعیین می‌کند و ارزش را بیان می‌کند.

حتماً فراخوان عمل را با نام تجاری خود مطابقت دهید.

برندهای هیجان‌انگیز و جوان از CTA های کمرنگ استفاده نمی‌کنند، و شرکت‌های بزرگ فناوری نباید از دکمه‌های بیش‌ازحد یا دکمه‌های چشمک‌زن استفاده کنند.

 

4- سایت خود را روی تلفن‌های همراه بهینه کنید

با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد دستگاه‌های موبایل در جهان بیشتر از انسان است،

بدون در نظر گرفتن دستگاه‌های تلفن همراه، نمی‌توانید یک استراتژی بازاریابی دیحیتال داشته باشید.

به گفته Small Biz Club، 51 درصد از مصرف‌کنندگان اظهار می‌دارند که احتمال خرید محصولات و خدمات از طریق یک سایت بهینه‌شده برای موبایل بیشتر است.

علاوه بر این، 90 درصد جستجوهای تلفن همراه در یک روز اعمال می‌شود.

تبلیغات موبایل اقدام برای کاربران را آسان‌تر می‌کند، به‌ویژه هنگامی‌که بازاریابی بومی‌سازی شده است و آن‌ها می‌توانند به‌راحتی پیشنهاد شمارا پیگیری کنند.

حتما مقاله " نکات اساسی تبلیغ نویسی برای مبتدیان " را مطالعه کنید، زیرا نکات بسیار جالبی در آن بیان شده است.   بر مخاطبان خود تمرکز کنید

5- بر مخاطبان خود تمرکز کنید

به یاد داشته باشید، همه‌چیز به شما مربوط نیست.

مشاغلی که برای ایجاد تبلیغات آنلاین تلاش می‌کنند، به‌غلط این کار را انجام می‌دهند و استراتژی آن‌ها بیشتر به‌جای گفتن اینکه چگونه می‌تواند به آن‌ها کمک کند، به مشتریان بالقوه می‌گویند که شرکت چه‌کاری انجام می‌دهد.

در عوض، پیام‌های خود را بر روی کاربران متمرکز کنید و اینکه در زندگی آن‌ها چه مشکل یا چالشی را حل می‌کنید.

بر اساس بهبود کار عملی مصرف‌کنندگان، فراخوان‌های مختلفی را برای اقدام امتحان کنید و بازاریابی خود را متناسب با مکانی که مشتری حضور دارد، تنظیم کنید.

پیشنهاد می کنم که حتما مزلب " رابطه و تفاوت تبلیغ نویسی و تولید محتوا " را مطالعه بفرمایید.

در پایان:

تبلیغات کسب‌وکارهای کوچک عناصر اصلی کل بازاریابی را در برمی‌گیرد: ایجاد کمپین‌های متفکرانه و مرتبط، که موردتوجه مخاطبان شما قرار بگیرند.

استفاده از ابزارهای موجود، هیچ‌گاه برای کسب‌وکارهای کوچک آسان نبوده است، اما باید به‌صورت بهینه از آن‌ها استفاده کنید و مخاطبان هدف خود را بشناسید و از این اطلاعات برای بهینه‌سازی تبلیغات خود برای حداکثر تبدیل استفاده کنند.

دیدگاه کاربران (0)