۷ مرحله برای گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین
۱۴۰۱-۰۴-۰۸ 0

شما صفحات گسترده خود را بررسی کرده‌اید، درآمد خود را تجزیه‌وتحلیل کرده‌اید و عمیقاً فکر کرده‌اید. همه چیز اکنون سر جای خودش است، سود شما، تیم شما و آرامش شما. شما برای سطح بعدی ( گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین )  آماده هستید.

اما به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار که قبلاً چنین کاری نکرده‌اید، ممکن است همه چیز کمی سخت به نظر برسد. هنگام گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین باید موارد زیادی را در نظر داشت.

ما یک فرآیند گام‌به‌گام برای اینکه چگونه می‌توانید کسب‌وکار آنلاین خود را به‌سرعت گسترش دهید، ارائه کرده‌ایم.

در اینجا چند ایده برای شما وجود دارد.

قدرت مدل کسب‌وکار آنلاین (و چرا گسترش آن سریع‌تر است)

به دلیل قدرت بالای فناوری، صاحبان مشاغل بیشتری به مدل آنلاین روی می‌آورند. این همچنین هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، زیرا تقریباً هیچ سرباری وجود ندارد.

ناگفته نماند، در این شرایط فعلی، مردم خرید آنلاین را برای اهداف بهداشتی انتخاب می‌کنند. در ایالات‌متحده، فروش تجارت الکترونیک به‌تنهایی ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در تجارت سنتی و فروشگاه فیزیکی، شما باید هزینه‌هایی مانند اجاره، آب و برق، موجودی، انبار، حمل‌ونقل و غیره را در نظر بگیرید.

با یک مدل کسب‌وکار آنلاین، بیشتر این موارد قبلاً برای شما انجام شده است. بزرگ‌ترین هزینه‌ها شامل نحوه بازاریابی خود و کسب‌وکارتان است.

توسعه یک کسب‌وکار آنلاین نیز بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از توسعه یک تجارت سنتی است.

ازآنجایی‌که همه چیز آنلاین است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از فناوری استفاده کنید تا به شما در گسترش کسب‌وکارتان کمک کند.

زمانی که می‌خواهید گسترش دهید، به‌جای اجاره، تجهیز و ذخیره یک مکان فیزیکی جدید، این کار را از طریق بازاریابی آنلاین انجام می‌دهید.

اما اگر در حال حاضر به‌عنوان یک فروشگاه فیزیکی فعالیت می‌کنید، چه؟ شما هنوز هم می‌توانید از فناوری برای تبدیل کسب‌وکار خود به یک تجارت آنلاین استفاده کنید.

یا حداقل از این تاکتیک‌ها استفاده کنید تا بخشی از تجارت خود را آنلاین کنید.

این یک تغییردهنده بازی برای تجارت شما خواهد بود.

یک مدل کسب‌وکار آنلاین به‌طور مؤثر هزینه‌های شما را حداقل به نصف کاهش می‌دهد – باعث صرفه‌جویی در پول شما می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

درنتیجه، کسب‌وکار آنلاین یکی از مقیاس‌پذیرترین مدل‌های کسب‌وکار امروزی است.

اگر کسب‌وکار آنلاین شما در بازاری با تقاضای بالا درآمد ثابتی کسب می‌کند، وقت آن رسیده است که کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

ما قدم‌به‌قدم به شما نشان می‌دهیم که چگونه کسب‌وکار آنلاین خود را سریع گسترش دهید.

راهکارهای گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین به صورت عملی

مرحله 1: از تفکر خود در مورد پول برای ایجاد پول بیشتر استفاده کنید

مرحله ۱: از تفکر خود در مورد پول برای ایجاد پول بیشتر استفاده کنید

قبل از اینکه قدم دیگری بردارید، باید طرز فکر خود را در نظر بگیرید. این اولین نقطه بازرسی در یادگیری نحوه مقیاس‌پذیری کسب‌وکار آنلاین است.

آیا اهداف بزرگی دارید؟ آیا برای گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین خود آماده هستید؟

گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین شما نیاز به یک طرز فکر متفاوت دارد. اگر کوچک فکر می‌کنید، کسب‌وکار شما کوچک می‌ماند.

شما باید نحوه مشاهده کسب‌وکار، امور مالی، اهداف و زمان خود را تنظیم کنید.

شما فقط چند ساعت در روز دارید. اگر به تجارت یک منبع محدود – زمان خود – برای به دست آوردن درآمد بیشتر ادامه دهید، درنهایت ضرر خواهید کرد.

به‌جای اینکه زمان خود را با پول معامله کنید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از ذهن خود برای ایجاد ثروت استفاده کنید.

بهترین راه برای انجام این کار، استفاده از دومین منبع مهمی است که در اختیار دارید. از پولی که در حال حاضر دارید برای تولید بیشتر استفاده کنید.

این می‌تواند به معنای انتشار بیشتر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی باشد.

یا می‌توانید با یک اینفلوئنسر شریک شوید تا آنها را وادار به تبلیغ خدمات خود کنید و برای استفاده از نام و شهرت آنها هزینه‌ای بپردازید.

در دنیای تجارت، برای کسب درآمد باید پول خرج کرد. تنها راه افزایش مقیاس، رشد کسب‌وکارتان است.

برای گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین، به سرنخ‌های بیشتر و چشم‌انداز بیشتری نیاز دارید.

به‌جای داشتن طرز فکر پس‌انداز و تلاش برای نجات کارتان، روی کسب درآمد بیشتر تمرکز کنید.

مشتری‌های بالقوه‌ای که به خدمات شما علاقه‌مند هستند، بازدهی بسیار بیشتری از سرمایه‌تان را برای شما فراهم می‌کنند.

مرحله ۲: کارآفرینان پرشور را بیابید و به خدمت بگیرید تا کسب‌وکار خود را به‌طور خودکار گسترش دهید

اگر به دنبال گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین خود هستید، احتمالاً یک عضو تیم با طرز فکر کارمندی کمک چندانی نخواهد کرد.

کارمندی که به دنبال یک شغل ثابت است فقط به یک چیز علاقه دارد: انجام کمترین میزان کار ممکن و دریافت چک حقوقی خود.

این افراد در مورد گسترش یک کسب‌وکار نقش خود را دارند، اما اکثریت تیم شما باید کارآفرینانی پرشور باشند.

کارآفرینان پرشور کمتر بر حقوق خود تمرکز می‌کنند و بیشتر بر آنچه می‌توانند تبدیل شوند تمرکز می‌کنند.

این‌ها افرادی هستند که مایلند برای رشد کسب‌وکارتان به شما کمک کنند. آن‌ها می‌دانند که موفقیت شما موفقیت آنها نیز هست.

برای جذب کارآفرینان بیشتر به کسب‌وکارتان، با اعضای تیم مانند کارآفرینان رفتار کنید.

به آنها انگیزه دهید تا ۱۱۰ درصد از زمان، انرژی و اخلاق کاری خود را به انجام کار اختصاص دهند.

فرهنگی را در کسب‌وکار خود ارائه دهید که اعضای تیم را به سمت تبدیل شدن به کارآفرینان پرشور سوق دهد.

آن‌ها به شما کمک می‌کنند سریع رشد کنید و موفق شوید – و از انجام این کار نیز بهره‌مند شوید. این یک موقعیت برد-برد برای همه افراد درگیر است.

هنگامی‌که یک تیم قوی از کارآفرینان برای کمک به گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین خود ایجاد کردید، می‌توانید به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3: کار در کسب‌وکار خود را متوقف کنید و شروع به کار بر روی آن کنید

مرحله ۳: کار در کسب‌وکار خود را متوقف کنید و شروع به کار بر روی آن کنید

شما فردی پرمشغله هستید، ممکن است تیم کوچکی داشته باشید که با شما کار می‌کند، اما به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کارهای زیادی برای انجام دادن دارید.

و این مانع توانایی شما در گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین شما می‌شود.

به‌عنوان‌مثال، یک مربی تناسب‌اندام که هزاران ساعت در ماه تمرین می‌کند و جلسات تمرینی را ارائه می‌دهد، احتمالاً سیستمی دارد.

مشتریان احتمالی او می‌توانند برای او ایمیلی بفرستند تا اطلاعات بیشتری بخواهند. او باید به آن ایمیل پاسخ دهد و زمانی را برای صحبت با آنها تعیین کند.

هنگامی‌که آنها با هم تماس می‌گیرند، او در مورد اینکه چگونه می‌تواند به فرد بالقوه در رسیدن به اهداف تناسب‌اندام کمک کند صحبت می‌کند.

پس از یک بحث طولانی در مورد قیمت و آنچه آنها می‌توانند انتظار داشته باشند، آموزش آغاز می‌شود.

آیا کسب‌وکار خود را این‌گونه اداره می‌کنید؟ آیا در هر مرحله از فرآیند درگیر هستید؟

اولین قدم در گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین این است که در هر مرحله از فرآیند خود دخالت نکنید.

باید از مسیر خودت کنار بروی.

این سیستم تجاری به شما اجازه نمی‌دهد که مقایسه کنید. بیایید به پرونده مربی بدن‌سازی بازگردیم.

می‌توانیم فرض کنیم که او میلیون‌ها تومان در ماه درآمد دارد، اما برنامه روزانه‌اش ۸۰ درصد پر شده است.

تقریباً غیرممکن است که تعداد مشتریان موردنیاز برای ادامه این مسیر بتواند شاگردان بیشتری را بر عهده بگیرید.

ساده‌ترین راه برای حل این مشکل کمک گرفتن است.

تیمی را استخدام کنید که بتوانید وظایفی را به آنها محول کنید تا به‌عنوان صاحب کسب‌وکار زمان بیشتری برای تمرکز بر رشد کسب‌وکار خود داشته باشید.

می‌توانید یک تیم پشتیبانی برای مدیریت ایمیل‌ها استخدام کنید. سپس تیمی از نزدیکان بسازید تا با مشتریان احتمالی خود صحبت کرده و آنها را به مشتری واقعی تبدیل کنید.

اکنون زمان دارید تا به این فکر کنید که چگونه کسب‌وکار خود را گسترش دهید، زیرا درگیر این نیستید که همه کارها را خودتان انجام دهید.

مرحله 4: هزینه‌های خود را مدیریت کنید و فرآیندهای خسته‌کننده را خودکار کنید

مرحله ۴: هزینه‌های خود را مدیریت کنید و فرآیندهای خسته‌کننده را خودکار کنید

همان‌طور که تجارت شما رشد می‌کند، هزینه‌های شما نیز افزایش می‌یابد. برای به حداکثر رساندن درآمد و سود خود، تا جایی که می‌توانید کسب‌وکار خود را خودکار کنید.

این می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری پول در نرم‌افزاری باشد که به خودکارسازی وظایف کمک می‌کند تا زمان بیشتری داشته باشید.

به‌عنوان‌مثال، اعضای تیم در این سازمان افراد بسیار پرمشغله‌ای هستند. ارسال ایمیل‌های اعلام حضور دائمی باعث اتلاف وقت و آشفتگی آن‌ها می‌شود.

به همین دلیل است که ما یک سیستم مدیریت وظایف داریم که به آنها اجازه می‌دهد تنها با یک نگاه ببینند چه کارهایی انجام می‌شوند و چه کارهایی در ادامه باید انجام شود.

این کار کل فرآیند درون سازمان را تسریع می‌کند و به همه اجازه می‌دهد تا سازماندهی‌شده بمانند و از زمان خود نهایت استفاده را ببرند.

چه چیزی را می‌توانید در کسب‌وکار خود خودکار کنید؟

می‌توانید با سرمایه‌گذاری در نرم‌افزاری که قرار ملاقات را برای شما برنامه‌ریزی می‌کند، در زمان صرفه‌جویی کنید.

همچنین می‌توانید قیف فروش و کمپین‌های بازاریابی مجدد خود را خودکار کنید.

به یاد داشته باشید که هر دقیقه بسیار مهم است. آن‌ها را در طول یک ماه جمع کنید، و خواهید دید که چقدر زمان صرف کارهای بی‌اهمیت می‌کنید.

مرحله ۵: تمرکز انحصاری بر روی مشتریانی که شانس بالایی دارند برای انجام کار کمتر و کسب درآمد بیشتر

هنگامی‌که تیمی را برای خود ایجاد کردید که به شما امکان می‌دهد تمرکز بیشتری روی اداره کسب‌وکار خود داشته باشید، وقت آن است که پیشنهادات و موقعیت خود را در بازار بررسی کنید.

بگذارید یک سؤال از شما بپرسم: آیا ترجیح می‌دهید با یک مشتری کار کنید و از آنها ۱۰ میلیون تومان بگیرید یا با ۱۰ مشتری کار کنید و از آنها ۱ میلیون تومان بگیرید؟

اگر به دنبال گسترش کسب‌وکار آنلاین خود هستید، باید به فروش بلیط‌های پیشنهادی بالا فکر کنید.

این بدان معناست که نرخ و استانداردهای خدمات خود را افزایش دهید تا مشتری بالقوه‌ای را که مایل به پرداخت بیشتر است، تطبیق دهد.

ازآنجایی‌که شما به دنبال توسعه تجارت آنلاین خود هستید، زمان مهم‌ترین دارایی شماست.

شما باید روی چگونگی به حداکثر رساندن زمان خود و حفظ یا افزایش میزان درآمدی که ایجاد می‌کنید تمرکز کنید. بهترین راه برای انجام این کار افزایش قیمت است.

“اما هیچ راهی وجود ندارد که مشتریان من ۱۰ برابر بیشتر برای خدماتی که شارژ می‌کنم به من پرداخت کنند!”

و این درست است. این بدان معناست که شما دو گزینه دارید:

ارزشی را که ارائه می‌کنید افزایش دهید و موقعیت یا جایگاه خود را در بازار بهبود بخشید

مشتریان ارزان‌تر را به کارکنان پشتیبانی خود بسپارید

شما نمی‌خواهید مشتریان بالقوه‌ای را که می‌خواهند با شما کار کنند رد کنید.

اگر مشتریان بالقوه شما مایل به پرداخت قیمت‌های حق بیمه‌ای نیستند که شما دریافت می‌کنید، می‌توانید آنها را به اعضای تیم خود بسپارید.

زمانی که من تازه کار خود را به‌عنوان یک کارآفرین شروع کرده بودم، زیر نظر مربی کپی رایتینگ خود، آلن، کار می‌کردم.

آلن مردی پرمشغله بود که مشتریان زیادی داشت و به دلیل اینکه مهارت کپی‌نویسی او موردتقاضا بود، قیمت‌های بالاتری می‌گرفت.

وقتی او با مشتریانی روبرو شد که حاضر به پرداخت قیمت‌های او نبودند، آن‌ها را به من سپرد که قیمت پایین‌تری دریافت کردم.

به‌جای اینکه مشتری برای صفحه فروش ۴۰ میلیون تومان دریافت کند، فقط ۱۵ میلیون تومان از مشتری دریافت می‌شد.

با استفاده از اعضای تیم خود، می‌توانید بدون از دست دادن مشتریان بالقوه، به هر دو نوع مشتری پاسخ دهید.

مرحله 6: کسب‌وکار آنلاین خود را با یک تیم دیجیتال از افراد همفکر توسعه دهید

مرحله ۶: کسب‌وکار آنلاین خود را با یک تیم دیجیتال از افراد همفکر توسعه دهید

بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم تا بدانیم کسب‌وکار شما در این مرحله باید کجا باشد. شما باید این موارد را در نظر داشته:

• یک طرز فکر مستحکم، متمرکز بر تفکر مانند یک میلیونر، که برای رشد و گسترش ایجاد شده است.
• تیمی از کارآفرینانی که بزرگ فکر می‌کنند و سخت کار می‌کنند.
• اعتمادبه‌نفس برای محول کردن کارهای روزمره به تیم خود تا بتوانید روی استراتژی و تفکر بزرگ تمرکز کنید.
• سیستم‌های خودکاری که انسان‌ها را از صرف وقت ارزشمند خود برای کارهای روزمره که هوش مصنوعی و رایانه‌ها می‌توانند از آن‌ها مراقبت کنند، باز می‌دارند.
• پیشنهادات قیمت خوب و یک برنامه محکم برای افزایش قیمت‌ها و بهبود موقعیت خود در بازار.

بنابراین اکنون ما یک جامعه دیجیتالی ایجاد خواهیم کرد که می‌توانید مشتریان را از آن استخراج کنید.

شما می‌توانید این کار را از طریق سایت‌های اجتماعی مانند لینکدین یا فیس‌بوک انجام دهید.

شما باید گروه‌هایی ایجاد کنید که افراد برای کسب اطلاعات در مورد مشکلی که کسب‌وکار آنلاین شما حل می‌کند به آنها ملحق شوند.

افراد به گروه‌هایی که فقط محصولات می‌فروشند نمی‌پیوندند، بنابراین مطمئن شوید که گروه شما ارزش واقعی ارائه می‌دهد.

هنگامی‌که افراد در گروه از شما یاد می‌گیرند و با شما رابطه برقرار می‌کنند، به‌احتمال‌زیاد تغییر می‌کنند.

در مواردی (و از نظر استراتژیک)، باید محصولات و پیشنهادات خود را بازگو کنید. اگر افراد همفکری که به راه‌حل شما نیاز دارند با شما رابطه دارند، باید موقعیت‌ها را مشاهده کنید.

و دقیقاً مانند آن، شما جامعه‌ای از مشتریان ایده آل ایجاد کرده‌اید تا در مواقعی که به کسب‌وکار بزرگتری نیاز دارید، از بین آنها انتخاب کنید.

مرحله 7: دوره‌ها و برنامه‌های آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان بزرگ‌تر ایجاد کنید

مرحله ۷: دوره‌ها و برنامه‌های آنلاین برای پاسخگویی به مخاطبان بزرگ‌تر ایجاد کنید

بنابراین اکنون‌که یک جامعه دیجیتال دارید، می‌توانید پیشنهاد قیمت بالای خود را انجام دهید.

اما شما همچنین می‌توانید دوره‌های آنلاین ارزان‌قیمت را برای کسانی در جامعه خود ارائه دهید که هنوز برای قیمت بالای بلیط شما آماده نیستند.

ایجاد دوره‌های آنلاین زمان‌بر است، اما منبع عالی درآمد غیرفعال هستند.

این بدان معناست که شما و تیمتان باید مقداری زمان برای ساخت و نگهداری آنها سرمایه‌گذاری کنید، اما سپس می‌توانید تلاش خود را در جای دیگری متمرکز کنید.

اگر به دنبال گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین خود بدون تیم بزرگ هستید، این یک استراتژی خاص است.

 چه نوع دوره‌هایی را می‌توانید ارائه دهید؟

اخیراً با افزایش استفاده از اینترنت، تقریباً هر کسب‌وکاری می‌تواند دوره‌ای ایجاد کند که تقاضا برای آن داشته باشد.

بعلاوه، ۷۸ درصد از افرادی که این کار را انجام می‌دهند، فرآیند تحقیق خود را به‌صورت آنلاین شروع می‌کنند، بنابراین شما می‌خواهید آن کسب‌وکار را جذب کنید.

ممکن است نگران باشید که آموزش به مردم در مورد کارهایی که کسب‌وکار شما انجام می‌دهد نیاز به پیشنهادات شما را خنثی کند.

اما اینطور نیست. دوره با هزینه‌های کم شما همچنین می‌تواند در مورد چیزی در مجاورت پیشنهاد شما باشد – نه لزوماً نحوه انجام کاری که انجام می‌دهید.

به‌عنوان‌مثال، اگر در زمینه بازاریابی هستید، ممکن است متوجه افزایش عظیم تقاضا برای محتوای آنلاین شده باشید.

بنابراین یک پیشنهاد قیمت بالا ایجاد کنید که استرس مشتری ایده آل شما را کاهش دهد. یک دوره پیشنهادی کم هزینه بسازید که به صاحبان مشاغل آموزش می‌دهد که چگونه منابع قابل‌اعتمادی برای محتوای آنلاین خود پیدا کنند.

سپس آن را به گروه مشتریان ایده آل خود پیشنهاد دهید. اگر واقعاً به دنبال یک قیف فروش عالی هستید، پیشنهاد بلیط کم را تبلیغ کنید، سپس به پیشنهاد بلیت بالا بفروشید.

و دقیقاً مانند آن، شما می‌دانید که چگونه کسب‌وکار آنلاین خود را افزایش دهید.

سیستم مخفی برای گسترش سریع کسب‌وکار آنلاین شما

گسترش کسب‌وکار آنلاین شما نباید سخت باشد. برای مشاغل سنتی و حضوری، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

بااین‌حال، کسب‌وکارهای آنلاین فضای بی‌پایانی برای گسترش دارند.

حتی اگر پیشنهاد اصلی شما یک محصول فیزیکی باشد، همچنان می‌توانید از روندهای دیجیتال فعلی برای دستیابی به مشتری ایده آل خود سرمایه‌گذاری کنید و کسب‌وکار آنلاین خود را توسعه دهید.

نوشته‌ای از دن لاک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]