تکنیک های حرفه ای ریلز اینستاگرام و کمک آن به مشاغل کوچک و بزرگ

تکنیک های حرفه ای ریلز اینستاگرام و کمک آن به مشاغل کوچک و بزرگ

اینستاگرام ریلز را در 50 کشور، ازجمله هند، در آگوست 2020 معرفی کرد. و کاربران در سراسر کشور از ریلزهای اینستاگرام برای تبلیغات تجاری و بازاریابی محصول استفاده می‌کنند.

ریلز اینستاگرام به‌عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد انگیزه در سازندگان برای ایجاد ویدیوهای درجه‌یک، اینستاگرام همچنین ریلزهای برجسته را به نمایش می‌گذارد.

برنامه شبکه‌های اجتماعی ریلزها را بر اساس چندین چیز مانند ژانر، سبک و به‌طور قابل‌توجهی سرگرم‌کننده بودن آن‌ها انتخاب می‌کند.

به خاطر داشته باشید که فقط ریلزهای حساب‌های عمومی نمایش داده می‌شوند. اگر ریلز شما انتخاب شده باشد، یک اعلان از اینستاگرام دریافت خواهید کرد.

اما ریلز چقدر می‌تواند برای مشاغل کوچک مفید باشد؟

در این مقاله متوجه خواهید شد و همچنین در مورد 9 راه برای رشد کسب‌وکار خود با ریلزهای اینستاگرام خواهید خواند.

بله، ایجاد ریلزها ممکن است بار اضافی به نظر برسد.

اما هنگامی‌که به‌درستی انجام شود، می‌توانید در صنعت خود اقتدار ایجاد کنید و به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

بنابراین، به خواندن ادامه دهید تا بیابید ریلزهای اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنید.

ریلزهای اینستاگرام چیست؟

ریلز آخرین ویژگی اینستاگرام است و به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی کوتاه (حداکثر 15 ثانیه) را با تمام کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

می‌توانید قبل از اشتراک‌گذاری ریلزتان، صدا را دوبله کنید، ویدیو را ویرایش کنید و جلوه‌های فوری اضافه کنید.

سپس ویدیوی ریلز در قسمت دنبال کنندگان شما ظاهر می‌شود و این ویدیوها نیز در صفحه اکسپلور برای سایر کاربران اینستاگرام موجود است تا بررسی کنند.

چرا باید از ریلز های اینستاگرام استفاده کنید؟

چرا باید از ریلز های اینستاگرام استفاده کنید؟

خوب، مخاطب شما به دنبال محتوای دقیق است و ریلزهای اینستاگرام به شما فرصتی می‌دهند که در عین مرتبط بودن، خلاق باشید. این یک راه سریع و راحت برای جذب مخاطب و ارائه پیام شما است.

برخی از مزایای اصلی ریلز های اینستاگرام عبارت‌اند از:

دیده شدن بهتر - ریلزهای اینستاگرام راه دیگری (به‌غیراز IGTV، لایو و استوری‌ها) برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می‌دهند.

اشتراک‌پذیری بهتر - ریلزها، برخلاف استوری‌ها، پس از 24 ساعت ناپدید نمی‌شوند. کاربران می‌توانند برای مدت طولانی‌تری آن‌ها را مشاهده و به اشتراک بگذارند.

قابلیت کشف بهتر - یک ویدیوی ریلز عمومی در قسمت اکسپلور ظاهر می‌شود و محتوای شمارا بین بسیاری از کاربران خارج از دنبال کنندگان شما توزیع می‌کند و همچنین ویدیوها در صفحات اختصاص داده شده به آهنگ‌ها، هشتگ‌ها یا افکت‌های اضافه شده در ویدیو ظاهر می‌شوند.

همچنین ریلز یک ویژگی جدید است و اینستاگرام از کاربران بیشتری می‌خواهد که در آن محتوا تولید کنند.

بنابراین، اینستاگرام به ویدیوهای ریلز اجازه می‌دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و باید با ایجاد هرچه بیشتر ریلزهای مرتبط، از این فرصت عالی استفاده کنید.

چگونه از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنیم؟

اکنون‌که می‌دانید ریلز چقدر می‌تواند برای مشاغل کوچک مفید باشد، در اینجا 9 ایده ریلز اینستاگرام برای شروع تولید محتوای تجاری وجود دارد.

1. محصولات جدید را به نمایش بگذارید

محصولات و خدمات خود را با زیرنویس‌های جذاب و پوشش‌های واقعیت افزوده تبلیغ کنید.

چه در حال فروش لوازم الکترونیکی، لباس یا هر محصول دیگری باشید، می‌توانید ریلزها را ایجاد کنید.

شما می‌توانید در مورد مزایا صحبت کنید یا نشان دهید که چگونه چیزی کار می‌کند.

با استفاده از ترکیبی از عکس‌ها و تکه‌های ویدیویی، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهید.

2. به سؤالات متداول پاسخ دهید

شرکت‌های مبتنی بر خدمات می‌توانند ویدیوهایی با اندازهٔ کوچک برای حل مشکلات مشتریان هدف ایجاد کنند.

به‌عنوان‌مثال، اگر خدمات امنیتی خانه ارائه می‌کنید، می‌توانید در مورد راه‌های مختلف ایمن‌سازی خانه صحبت کنید و اگر اهل تحویل پیتزا هستید، می‌توانید در 15 ثانیه ریلزهایی در مورد نحوه خوشمزه‌تر کردن پیتزا درست کنید (سس مخفی «سس» است).

3. نکات مفیدی را ارائه دهید

یکی دیگر از راه‌های جذاب برای استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل، به اشتراک گذاشتن نکات مفید است.

این نکات می‌تواند در مورد خدمات شما یا سایر مشکلاتی باشد که ممکن است مخاطبان شما به‌طورکلی با آن مواجه شوند.

شما حتی می‌توانید برای کمک به مشتریان خود، ویدیوهای عجیب‌وغریب را به اشتراک بگذارید.

از طریق یک سری ریلز، می‌توانید مخاطبان خود را به راه‌حل‌های کارآمد راهنمایی کنید.

بررسی کنید چگونه کسب‌وکارهای دیگر محتوای آموزنده را از طریق ریلزهای اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.

4. موارد استفاده را پیشنهاد دهید

سپس، جدا از اینکه فقط در مورد کفش صحبت کنید، می‌توانید ایده‌هایی برای لباس پیشنهاد دهید تا با رنگ‌های مختلف به بهترین نحو ست شود.

یا ممکن است بخواهید پیشنهاد دهید که خدمات چاپ بی‌عیب و نقص شما می‌تواند شغل رؤیایی، شریک رؤیایی یا خانه رؤیایی افراد را به دست آورد.

همچنین می‌توانید ریلزهای تولیدشده توسط کاربر را کامپایل کنید تا نشان دهید که شیرینی‌های شما، به‌عنوان‌مثال، چگونه به پیدا کردن دوست کمک می‌کنند.

خلاق باشید، اما واقعی باشید.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

5. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

تبلیغات توسط اینفلوئنسرها می‌تواند آگاهی در مورد محصولات را افزایش دهد و می‌توانید از اینفلوئنسرهای مرتبط بخواهید که برای شما محتوا ایجاد و به اشتراک بگذارند.

اینفلوئنسرها می‌توانند بررسی‌های سریع انجام دهند یا اشاره کنند که محصول شما چگونه کمک می‌کند و می‌توانید حتی برای تبلیغ ویدیو، پادکست یا وبلاگی که ایجاد کرده‌اید، با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

چنین تبلیغاتی ضمن آموزش به مخاطبان، اعتبار و اعتبار شمارا افزایش می‌دهد.

6. فیلم‌های پشت‌صحنه ارسال کنید

محتوای پشت پرده حس انسانی را به کسب‌وکار شما می‌بخشد و می‌توانید از ریلزهای اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری چنین ویدیوهایی استفاده کنید.

می‌توانید نگاهی اجمالی به دفتر (یا فروشگاه) خود بیندازید یا نشان دهید که تیم شما چگونه برای انجام کارها با هم کار می‌کند.

گاهی اوقات، شما حتی می‌توانید ریلزهای خارج از کار از اوقات خانوادگی، ناهار تیمی یا تعطیلات را به اشتراک بگذارید.

7. معاملات یا فروش انحصاری را به اشتراک بگذارید

می‌توانید از ریلز برای پست کردن پیشنهادات تخفیف در محصولات خود استفاده کنید.

و حتی می‌توانید با سایر مشاغل کوچک شریک شوید و معاملات سودآوری را در مورد محصولات یا خدمات آن‌ها ارائه دهید.

فروشگاه‌های پوشاک می‌توانند با جواهرفروشی‌ها شریک شوند. کتاب‌فروشان با مغازه‌های هدیه و غیره.

چنین همکاری‌هایی باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما و همچنین سایر مشاغل می‌شود.

8. رویدادهای آینده را معرفی کنید

ریلزهای اینستاگرام می‌توانند در ایجاد آگاهی در مورد کارگاه‌های آتی، جلسات آموزشی و رویدادهای دیگر مفید باشند.

شما می‌توانید با نگاهی گذرا به معرفی محصولات جدید، کنجکاوی را برانگیخته و دنبال کنندگان جدیدی جذب کنید.

9. با ترند بازار همراه شوید

شما چند راه مختلف برای ترند شدن (و حتی ویروسی شدن) با ریلزهای اینستاگرام دارید.

می‌توانید از هشتگ‌های پرطرفدار، کلیپ‌های صوتی محبوب یا جلوه‌های واقعیت افزوده استفاده کنید و در میان مخاطبان خود شناخته شوید.

بنابراین، ریلز را در تب اکسپلور مشاهده کنید تا قالب محتوایی را پیدا کنید که در حال ترند است و هنگامی‌که احساس کردید یک قالب با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود، از آن استفاده کنید.

این‌یکی از سریع‌ترین (اما نه ساده‌ترین) راه‌ها برای رشد کسب‌وکار با ریلزهای اینستاگرام است.

چگونه ریلز اینستاگرام بسازیم؟

ایجاد ریلزهای اینستاگرام یک فرآیند 5 مرحله‌ای است. در بیشتر موارد، کمتر از 3 دقیقه طول می‌کشد تا ویدیوی شما پخش شود. این مراحل را دنبال کنید -

مرحله 1: دوربین ریلز را باز کنید

قابلیت ریلز در اپلیکیشن اینستاگرام موجود است و برای دسترسی به آن، دوربین را طوری باز کنید که انگار در حال فیلم‌برداری زنده یا ارسال یک استوری هستید.

گزینه ریلز را در پایین خواهید یافت.

مرحله 2: یک صدا را انتخاب کنید

هنگامی‌که دوربین ریلز را باز کردید، گزینه‌ای (در سمت چپ صفحه) برای انتخاب صدا از کتابخانه آن‌ها خواهید داشت.

اگر می‌خواهید ریلزهایی با صدا یا صوت خود ایجاد کنید، می‌توانید آن را نادیده بگیرید.

مرحله 3: افکت‌ها را اضافه کنید

مرحله 3: افکت‌ها را اضافه کنید

در زیر گزینه صدا، ابزارهای مختلف ویرایش را خواهید یافت. از آن‌ها برای افزودن فیلترها و جلوه‌هایی مانند پوشش‌های AR و حرکت آهسته استفاده کنید.

یک ویژگی تایمر نیز برای ایجاد هندزفری حلقه‌های اینستاگرام در دسترس است.

مرحله 4: یک کلیپ را ضبط یا آپلود کنید

پس از اتمام تنظیمات، آماده ایجاد یک ویدیوی ریلز هستید. می‌توانید یک ویدیوی موجود را از تلفن همراه خود ضبط یا آپلود کنید.

فقط کلیپ 15 ثانیه‌ای در یک ریلز به اشتراک گذاشته می‌شود و هنگامی‌که ضبط یا آپلود ویدیوی خود را تمام کردید، متن، GIF و استیکر را در صورت نیاز اضافه کنید.

مرحله 4: اشتراک‌گذاری

پس از نهایی کردن، ریلز خود را با جهان به اشتراک بگذارید. می‌توانید آن را در استوری‌های خود پست کنید، آن را به فید خود اضافه کنید و در صفحه اکسپلور در دسترس قرار دهید.

نکاتی برای استفاده از ریلز اینستاگرام مانند یک حرفه‌ای

به نظر می‌رسد که ریلز اینستاگرام که برای مقابله با TikTok طراحی شده است، جایگاهی را به‌عنوان یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه ایجاد می‌کند. چیزی که آن را نسبت به بسیاری از رقبای دیگر برتری می‌دهد، ادغام یکپارچه با اینستاگرام است.

این ادغام نه‌تنها از همان ابتدا در معرض دید گسترده ریلز قرار می‌گیرد، بلکه به آن اجازه می‌دهد تا از فیلترها و جلوه‌های چشم‌نوازی که اینستاگرام از قبل با آن‌ها عرضه می‌شود، نهایت استفاده را ببرد.

اگر به این رقیب کاملاً جدید TikTok توجه کرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای کسب وکار کوچک در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود است.

نحوه استفاده از ریلز اینستاگرام در اندروید و iOS

ریلزهای اینستاگرام در زمانی وارد شده است که بزرگ‌ترین رقیب آن TikTok به‌تازگی در هند ممنوع شده است و در چندین کشور ازجمله ایالات‌متحده با ممنوعیت قریب‌الوقوع مواجه است.

بنابراین، کاملاً واضح است که پلتفرم متعلق به فیس‌بوک می‌خواهد از فرصتی برای پر کردن خلأ و همچنین خود را به‌عنوان جایگزین بهتری برای کسانی که به دنبال یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو هستند، معرفی می‌کند که در آن می‌توانند کلیپ‌های سرگرم‌کننده و لب‌خوانی منتشر کنند.

در حال حاضر، ریلز تنها در چند کشور ازجمله برزیل، فرانسه، آلمان و هند در دسترس است. با توجه به تبلیغات گسترده، اینستاگرام ممکن است به‌زودی آن را در چندین کشور راه‌اندازی کند.

بنابراین، اگر ویژگی جدید اشتراک‌گذاری ویدیو، هنوز در کشور شما راه‌اندازی نشده، نباید امید خود را از دست بدهید. اکنون‌که با آنچه ریلز ارائه می‌دهد آشنا شدید، بیایید شروع کنیم!

فیلم‌های ریلز اینستاگرام را ضبط کنید

1. اینستاگرام را در دستگاه خود راه‌اندازی کنید و سپس روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. در صفحه بعدی روی گزینه Get Started ضربه بزنید.

2. بعد، باید سه گزینه را در پایین ببینید: Live، Story و Reels. روی Reels ضربه بزنید.

3. اکنون، به کار خود ادامه دهید تا یک ریلز اینستاگرام خیره‌کننده ایجاد کنید. مطمئن شوید که طول کلی کلیپ شما 15 ثانیه است. وقتی همه‌چیز آماده شد، نماد دایره بزرگ سفید را بزنید تا ضبط کلیپ شروع شود. پس از اتمام کار، روی همان دکمه ضربه بزنید تا ضبط متوقف شود.

یک موسیقی زیبا به ریلز اینستاگرام خود اضافه کنید

برای اینکه کلیپ شما به‌راحتی جلب‌توجه کند، می‌توانید موسیقی مناسبی را نیز به آن اضافه کنید. برای انجام این کار، روی نماد موسیقی در سمت چپ ضربه بزنید.

سپس آهنگی را که می‌خواهید اضافه کنید جستجو کنید. دو تب به نام‌های For You و Browse وجود دارد.

درحالی‌که بخش For You به‌طور خودکار آهنگ‌ها را مطابق با سلیقه شما تنظیم می‌کند، بخش Browse آهنگ‌های متنوعی از ژانرهای مختلف ارائه می‌دهد.

جالب اینجاست که می‌توانید اشعار را روی صفحه مشاهده کنید و هر قسمت از آهنگ را انتخاب کنید.

آن را برای زمان‌هایی که می‌خواهید ویدیوهای لب‌خوانی سرگرم‌کننده ایجاد کنید، ذخیره کنید.

سرعت ضبط ویدیوی ریلزهای اینستاگرام را تنظیم کنید

سرعت ضبط ویدیوی ریلزهای اینستاگرام را تنظیم کنید

همچنین راهی برای تنظیم سرعت فیلم‌برداری وجود دارد. برای انجام این کار، از نماد فلش سمت راست که شبیه دکمه پخش است استفاده کنید.

در حال حاضر، Reels به شما امکان می‌دهد ویدیوها را با حرکت آهسته تا x 3 و x 5 ضبط کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب x2 و x 3 سرعت کلیپ را افزایش دهید.

به‌طور پیش‌فرض، x 1 انتخاب شده است.

یک فیلتر جذاب به ریلز اینستاگرام اضافه کنید

قبل از شروع ضبط، می‌توانید از بین بسیاری از افکت‌های جالب انتخاب کنید تا کلیپ جذاب به نظر برسد.

به‌سادگی، روی دکمه شکلک ضربه بزنید و سپس روی دایره بزرگ سفید به سمت راست بکشید تا به تمام جلوه‌های موجود دسترسی داشته باشید.

سپس، موردی را انتخاب کنید که برای موضوع به نظر می‌رسد.

یک تایمر برای ریلز اینستاگرام تنظیم کنید

ریلزهای اینستاگرام همچنین به شما امکان می‌دهد تایمر تنظیم کنید تا بتوانید کاملاً برای عکس آماده شوید.

برای تنظیم تایمر، روی نماد تایمر در سمت چپ ضربه بزنید و سپس مدت‌زمان کلیپ خود را (0.1 تا 15 ثانیه) تنظیم کنید.

پس از اتمام کار، روی تنظیم تایمر ضربه بزنید. وقتی شروع به ضبط کلیپ می‌کنید، تایمر روی صفحه ظاهر می‌شود.

ریلز خود را تراز کنید

اگر ویدیوی شما کمی آشفته به نظر می‌رسد، می‌توانید آن را کاملاً تراز کنید. برای انجام این کار، به‌سادگی بر روی دکمه Align ضربه بزنید.

ریلزهای اینستاگرام خود را دوباره پخش کنید

هنگامی‌که ریلز اینستاگرام را ضبط کردید، برای پخش مجدد ویدیو، روی فلش عقب در پایین ضربه بزنید.

ریلز اینستاگرام خود را ذخیره کنید

اگر می‌خواهید ریلز اینستاگرام خود را در دستگاه خود ذخیره کنید، روی فلش روبه‌جلو در پایین ضربه بزنید. سپس روی دکمه Save در بالا ضربه بزنید تا کلیپ خود ذخیره شود.

ریلز اینستاگرام خود را با افزودن متن، ایموجی و استیکر جالب زیبا کنید

اگر می‌خواهید ریلز اینستاگرام خود را متمایز کنید، می‌توانید متن، ایموجی و استیکر چشم‌نواز را اضافه کنید.

بعدازاینکه کلیپ را ضبط کردید، روی فلش روبه‌جلو در پایین ضربه بزنید.

سپس روی نماد ایموجی در بالا ضربه بزنید تا از بین انواع استیکرها و ایموجی‌ها انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید خط خطی کنید، روی دکمه خط خطی در بالا ضربه بزنید و سپس از خلاقیت خود برای اضافه کردن چیزی منحصربه‌فرد استفاده کنید.

برای افزودن متن، روی دکمه متن در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس یک متن مناسب اضافه کنید.

ریلزهای اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید

ریلزهای اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید

بعدازاینکه ریلز اینستاگرام خود را ویرایش کردید، می‌توانید آن را با دوستان و فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

برای انجام این کار، روی فلش روبه‌جلو در پایین ضربه بزنید. در مرحله بعد، یک عنوان جالب اضافه کنید و انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید ریلز خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

به‌عنوان‌مثال، می‌توانید انتخاب کنید که کلیپ خود را در فید یا استوری به اشتراک بگذارید. در پایان دکمه اشتراک‌گذاری را بزنید و آماده حرکت هستید!

توجه داشته باشید:

• شما همچنین می‌توانید یک ریلز را با صدای اصلی خود ضبط کنید. • به خاطر داشته باشید، وقتی یک ریلز در یک حساب عمومی پست می‌کنید، هرکسی در اینستاگرام می‌تواند با استفاده از صدای اصلی شما یک ریلز بسازد. • اگر حساب شما روی خصوصی تنظیم شده باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند با استفاده از صدای اصلی شما ریلز ایجاد کند. • توجه داشته باشید که ریلزهای ارسال شده در فید یا اکسپلور در تب ریلز در پروفایل اینستاگرام شما ظاهر می‌شوند. بااین‌حال، ریلزهای به اشتراک گذاشته‌شده با استوری‌ها و دایرکت‌ها پس از 24 ساعت به‌طور خودکار حذف می‌شوند و شما آن‌ها را در نمایه خود پیدا نخواهید کرد.

از ریلزهای اینستاگرام و صدای اصلی خود محافظت کنید

وقتی ریلزهای اینستاگرام خود را به اشتراک می‌گذارید، هرکسی می‌تواند آن‌ها را مشاهده و به اشتراک بگذارد.

ریلزهای شما ممکن است در اکسپلور و مکان‌هایی مانند افکت، هشتگ و حتی صفحات صوتی ظاهر شوند.

این‌گونه است که یک کلیپ در فضای مجازی پخش می‌شود و میلیون‌ها بازدید را جذب می‌کند و اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است یک شبه ستاره شوید.

شایان ذکر است که هرکسی در اینستاگرام می‌تواند با استفاده از صدای اصلی شما، درصورتی‌که حساب شما عمومی است (که پیش‌فرض است)، یک ریلز بسازد.

فقط درصورتی‌که ترجیح می‌دهید حریم خصوصی داشته باشید و می‌خواهید از ریلزهای خود محافظت کنید، می‌توانید حساب خصوصی را فعال کنید تا فقط به دنبال کنندگان مورد تأیید شما اجازه مشاهده و اشتراک‌گذاری ریلزهای شمارا بدهد.

هر زمان که شخصی ریلز شمارا به اشتراک بگذارد، فقط دنبال کنندگان شما مجاز به مشاهده آن خواهند بود.

علاوه بر این، هیچ‌کس اجازه نخواهد داشت با استفاده از صدای اصلی شما ریلز ایجاد کند.

برای انجام آن، به تب پروفایل -> دکمه منو که شبیه سه خط افقی است -> تنظیمات -> حریم خصوصی -> حریم خصوصی حساب بروید.

اکنون سوئیچ حساب خصوصی را روشن کنید.

بررسی کنید چه کسی ریلزهای شمارا دوست داشته و در مورد آن نظر داده است

بررسی کنید چه کسی ریلزهای شمارا دوست داشته و در مورد آن نظر داده است

می‌توانید از برگه ریلزهای نمایه خود، برگه‌هایی را در مورد لایک‌ها و نظراتی که روی ریلزهایتان ایجاد می‌شود، نگه‌دارید.

به پروفایل اینستاگرام خود -> تب Reels بروید. اکنون برای بررسی روی ریلز ضربه بزنید:

افرادی که ریلز شمارا لایک کردند و نظر دادند

تعداد دفعاتی که ریلز شما شروع به نمایش می‌کند. توجه داشته باشید که شامل پخش مجدد نمی‌شود.

اینکه آیا ریلز شما برای نمایش در Reels انتخاب شده است یا خیر

چگونه ریلزهای اینستاگرام خود را حذف کنیم

اگر دیگر نمی‌خواهید هیچ ریلزی را نگه‌دارید، می‌توانید به‌راحتی آن را مستقیماً از پروفایل خود حذف کنید.

برای انجام این کار، اینستاگرام را در دستگاه خود راه‌اندازی کنید و به پروفایل بروید.

سپس روی نماد Reels ضربه بزنید. سپس ریلزی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

در آیفون خود، روی سه‌نقطه افقی ضربه بزنید. در دستگاه اندرویدی خود، روی سه‌نقطه عمودی قرارگرفته در پایین ضربه بزنید.

در مرحله بعد روی Delete ضربه بزنید. برای تأیید حذف باید دوباره روی Delete ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که، شما همچنین می‌توانید ریلز را در رول دوربین ذخیره کنید، پیوند ریلز را کپی کنید و حتی آن را با دیگران در همان منو به اشتراک بگذارید.

از ریلزهای اینستاگرام در دستگاه iOS و Android خود استفاده کنید

بنابراین، این‌ها بهترین نکات و ترفندهایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید از ریلزهای اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید.

اگرچه پیشنهاد اینستاگرام به‌تازگی وارد بازار شده است، به نظر می‌رسد کاملاً مجهز باشد تا جای خالی را پر کند و همچنین چیزهای هیجان‌انگیزی را هم برای سازندگان و هم برای کاربران ارائه دهد.

 

با ریلزهای اینستاگرام شروع کنید

خوب، همه چیز در مورد استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل بود.

شما اکنون می‌دانید که چرا ریلز برای مشاغل کوچک مهم است، دیگران چگونه از آن استفاده می‌کنند و چگونه می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.

اکنون، با داشتن این دانش، آماده ارتقای کسب‌وکار خود هستید؟ شروع کنید.

دیدگاه کاربران (0)