چگونه مشاغل کوچک می‌توانند از ریلزهای اینستاگرام استفاده کنند؟
۱۴۰۱-۰۲-۰۶ 0

اینستاگرام ریلز را در ۵۰ کشور، ازجمله هند، در آگوست ۲۰۲۰ معرفی کرد. و کاربران در سراسر کشور از ریلزهای اینستاگرام برای تبلیغات تجاری و بازاریابی محصول استفاده می‌کنند.

اما ریلز چقدر می‌تواند برای مشاغل کوچک مفید باشد؟

در این مقاله متوجه خواهید شد و همچنین در مورد ۹ راه برای رشد کسب‌وکار خود با ریلزهای اینستاگرام خواهید خواند.

بله، ایجاد ریلزها ممکن است بار اضافی به نظر برسد.

اما هنگامی‌که به‌درستی انجام شود، می‌توانید در صنعت خود اقتدار ایجاد کنید و به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

بنابراین، به خواندن ادامه دهید تا بیابید ریلزهای اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنید.

 

ریلزهای اینستاگرام چیست؟

ریلز آخرین ویژگی اینستاگرام است و به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی کوتاه (حداکثر ۱۵ ثانیه) را با تمام کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

می‌توانید قبل از اشتراک‌گذاری ریلزتان، صدا را دوبله کنید، ویدیو را ویرایش کنید و جلوه‌های فوری اضافه کنید.

سپس ویدیوی ریلز در قسمت دنبال کنندگان شما ظاهر می‌شود و این ویدیوها نیز در صفحه اکسپلور برای سایر کاربران اینستاگرام موجود است تا بررسی کنند.

 

چرا باید از ریلز های اینستاگرام استفاده کنید؟

چرا باید از ریلز های اینستاگرام استفاده کنید؟

خوب، مخاطب شما به دنبال محتوای دقیق است و ریلزهای اینستاگرام به شما فرصتی می‌دهند که در عین مرتبط بودن، خلاق باشید. این یک راه سریع و راحت برای جذب مخاطب و ارائه پیام شما است.

برخی از مزایای اصلی ریلز های اینستاگرام عبارت‌اند از:

دیده شدن بهتر – ریلزهای اینستاگرام راه دیگری (به‌غیراز IGTV، لایو و استوری‌ها) برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می‌دهند.

اشتراک‌پذیری بهتر – ریلزها، برخلاف استوری‌ها، پس از ۲۴ ساعت ناپدید نمی‌شوند. کاربران می‌توانند برای مدت طولانی‌تری آن‌ها را مشاهده و به اشتراک بگذارند.

قابلیت کشف بهتر – یک ویدیوی ریلز عمومی در قسمت اکسپلور ظاهر می‌شود و محتوای شمارا بین بسیاری از کاربران خارج از دنبال کنندگان شما توزیع می‌کند و همچنین ویدیوها در صفحات اختصاص داده شده به آهنگ‌ها، هشتگ‌ها یا افکت‌های اضافه شده در ویدیو ظاهر می‌شوند.

همچنین ریلز یک ویژگی جدید است و اینستاگرام از کاربران بیشتری می‌خواهد که در آن محتوا تولید کنند.

بنابراین، اینستاگرام به ویدیوهای ریلز اجازه می‌دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند و باید با ایجاد هرچه بیشتر ریلزهای مرتبط، از این فرصت عالی استفاده کنید.

 

چگونه از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل استفاده کنیم؟

اکنون‌که می‌دانید ریلز چقدر می‌تواند برای مشاغل کوچک مفید باشد، در اینجا ۹ ایده ریلز اینستاگرام برای شروع تولید محتوای تجاری وجود دارد.

۱. محصولات جدید را به نمایش بگذارید

محصولات و خدمات خود را با زیرنویس‌های جذاب و پوشش‌های واقعیت افزوده تبلیغ کنید.

چه در حال فروش لوازم الکترونیکی، لباس یا هر محصول دیگری باشید، می‌توانید ریلزها را ایجاد کنید.

شما می‌توانید در مورد مزایا صحبت کنید یا نشان دهید که چگونه چیزی کار می‌کند.

با استفاده از ترکیبی از عکس‌ها و تکه‌های ویدیویی، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهید.

۲. به سؤالات متداول پاسخ دهید

شرکت‌های مبتنی بر خدمات می‌توانند ویدیوهایی با اندازهٔ کوچک برای حل مشکلات مشتریان هدف ایجاد کنند.

به‌عنوان‌مثال، اگر خدمات امنیتی خانه ارائه می‌کنید، می‌توانید در مورد راه‌های مختلف ایمن‌سازی خانه صحبت کنید و اگر اهل تحویل پیتزا هستید، می‌توانید در ۱۵ ثانیه ریلزهایی در مورد نحوه خوشمزه‌تر کردن پیتزا درست کنید (سس مخفی «سس» است).

۳. نکات مفیدی را ارائه دهید

یکی دیگر از راه‌های جذاب برای استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل، به اشتراک گذاشتن نکات مفید است.

این نکات می‌تواند در مورد خدمات شما یا سایر مشکلاتی باشد که ممکن است مخاطبان شما به‌طورکلی با آن مواجه شوند.

شما حتی می‌توانید برای کمک به مشتریان خود، ویدیوهای عجیب‌وغریب را به اشتراک بگذارید.

از طریق یک سری ریلز، می‌توانید مخاطبان خود را به راه‌حل‌های کارآمد راهنمایی کنید.

بررسی کنید چگونه کسب‌وکارهای دیگر محتوای آموزنده را از طریق ریلزهای اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.

۴. موارد استفاده را پیشنهاد دهید

سپس، جدا از اینکه فقط در مورد کفش صحبت کنید، می‌توانید ایده‌هایی برای لباس پیشنهاد دهید تا با رنگ‌های مختلف به بهترین نحو ست شود.

یا ممکن است بخواهید پیشنهاد دهید که خدمات چاپ بی‌عیب و نقص شما می‌تواند شغل رؤیایی، شریک رؤیایی یا خانه رؤیایی افراد را به دست آورد.

همچنین می‌توانید ریلزهای تولیدشده توسط کاربر را کامپایل کنید تا نشان دهید که شیرینی‌های شما، به‌عنوان‌مثال، چگونه به پیدا کردن دوست کمک می‌کنند.

خلاق باشید، اما واقعی باشید.

 

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

۵. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

تبلیغات توسط اینفلوئنسرها می‌تواند آگاهی در مورد محصولات را افزایش دهد و می‌توانید از اینفلوئنسرهای مرتبط بخواهید که برای شما محتوا ایجاد و به اشتراک بگذارند.

اینفلوئنسرها می‌توانند بررسی‌های سریع انجام دهند یا اشاره کنند که محصول شما چگونه کمک می‌کند و می‌توانید حتی برای تبلیغ ویدیو، پادکست یا وبلاگی که ایجاد کرده‌اید، با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

چنین تبلیغاتی ضمن آموزش به مخاطبان، اعتبار و اعتبار شمارا افزایش می‌دهد.

۶. فیلم‌های پشت‌صحنه ارسال کنید

محتوای پشت پرده حس انسانی را به کسب‌وکار شما می‌بخشد و می‌توانید از ریلزهای اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری چنین ویدیوهایی استفاده کنید.

می‌توانید نگاهی اجمالی به دفتر (یا فروشگاه) خود بیندازید یا نشان دهید که تیم شما چگونه برای انجام کارها با هم کار می‌کند.

گاهی اوقات، شما حتی می‌توانید ریلزهای خارج از کار از اوقات خانوادگی، ناهار تیمی یا تعطیلات را به اشتراک بگذارید.

۷. معاملات یا فروش انحصاری را به اشتراک بگذارید

می‌توانید از ریلز برای پست کردن پیشنهادات تخفیف در محصولات خود استفاده کنید.

و حتی می‌توانید با سایر مشاغل کوچک شریک شوید و معاملات سودآوری را در مورد محصولات یا خدمات آن‌ها ارائه دهید.

فروشگاه‌های پوشاک می‌توانند با جواهرفروشی‌ها شریک شوند. کتاب‌فروشان با مغازه‌های هدیه و غیره.

چنین همکاری‌هایی باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما و همچنین سایر مشاغل می‌شود.

۸. رویدادهای آینده را معرفی کنید

ریلزهای اینستاگرام می‌توانند در ایجاد آگاهی در مورد کارگاه‌های آتی، جلسات آموزشی و رویدادهای دیگر مفید باشند.

شما می‌توانید با نگاهی گذرا به معرفی محصولات جدید، کنجکاوی را برانگیخته و دنبال کنندگان جدیدی جذب کنید.

۹. با ترند بازار همراه شوید

شما چند راه مختلف برای ترند شدن (و حتی ویروسی شدن) با ریلزهای اینستاگرام دارید.

می‌توانید از هشتگ‌های پرطرفدار، کلیپ‌های صوتی محبوب یا جلوه‌های واقعیت افزوده استفاده کنید و در میان مخاطبان خود شناخته شوید.

بنابراین، ریلز را در تب اکسپلور مشاهده کنید تا قالب محتوایی را پیدا کنید که در حال ترند است و هنگامی‌که احساس کردید یک قالب با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود، از آن استفاده کنید.

این‌یکی از سریع‌ترین (اما نه ساده‌ترین) راه‌ها برای رشد کسب‌وکار با ریلزهای اینستاگرام است.

 

چگونه ریلز اینستاگرام بسازیم؟

ایجاد ریلزهای اینستاگرام یک فرآیند ۵ مرحله‌ای است. در بیشتر موارد، کمتر از ۳ دقیقه طول می‌کشد تا ویدیوی شما پخش شود. این مراحل را دنبال کنید –

مرحله ۱: دوربین ریلز را باز کنید

قابلیت ریلز در اپلیکیشن اینستاگرام موجود است و برای دسترسی به آن، دوربین را طوری باز کنید که انگار در حال فیلم‌برداری زنده یا ارسال یک استوری هستید.

گزینه ریلز را در پایین خواهید یافت.

مرحله ۲: یک صدا را انتخاب کنید

هنگامی‌که دوربین ریلز را باز کردید، گزینه‌ای (در سمت چپ صفحه) برای انتخاب صدا از کتابخانه آن‌ها خواهید داشت.

اگر می‌خواهید ریلزهایی با صدا یا صوت خود ایجاد کنید، می‌توانید آن را نادیده بگیرید.

 

مرحله 3: افکت‌ها را اضافه کنید

مرحله ۳: افکت‌ها را اضافه کنید

در زیر گزینه صدا، ابزارهای مختلف ویرایش را خواهید یافت. از آن‌ها برای افزودن فیلترها و جلوه‌هایی مانند پوشش‌های AR و حرکت آهسته استفاده کنید.

یک ویژگی تایمر نیز برای ایجاد هندزفری حلقه‌های اینستاگرام در دسترس است.

مرحله ۴: یک کلیپ را ضبط یا آپلود کنید

پس از اتمام تنظیمات، آماده ایجاد یک ویدیوی ریلز هستید. می‌توانید یک ویدیوی موجود را از تلفن همراه خود ضبط یا آپلود کنید.

فقط کلیپ ۱۵ ثانیه‌ای در یک ریلز به اشتراک گذاشته می‌شود و هنگامی‌که ضبط یا آپلود ویدیوی خود را تمام کردید، متن، GIF و استیکر را در صورت نیاز اضافه کنید.

مرحله ۴: اشتراک‌گذاری

پس از نهایی کردن، ریلز خود را با جهان به اشتراک بگذارید. می‌توانید آن را در استوری‌های خود پست کنید، آن را به فید خود اضافه کنید و در صفحه اکسپلور در دسترس قرار دهید.

با ریلزهای اینستاگرام شروع کنید

خوب، همه چیز در مورد استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل بود.

شما اکنون می‌دانید که چرا ریلز برای مشاغل کوچک مهم است، دیگران چگونه از آن استفاده می‌کنند و چگونه می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.

اکنون، با داشتن این دانش، آماده ارتقای کسب‌وکار خود هستید؟ شروع کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]