تماس با ما
18:00 - 09:00
لینکدین چگونه به شبکه سازی و  برند سازی آنلاین کمک می‌کند؟
۱۳۹۹-۱۲-۱۷ 0

امروزه، بهترین راه برای هر کسب‌وکار یا برند که می‌خواهد دیده شود، حضور آنلاین و جلب‌توجه از طریق رسانه‌های اجتماعی است.

برند تجاری آنلاین شما ازاین‌جهت مهم است که تعیین می‌کند شما چه کسی هستید و چه‌کاری انجام می‌دهید و این اولین چیزی است که هر مشتری بالقوه متوجه آن خواهد شد.

فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، + Google و لینکدین اصلی‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی هستند.

اما لینکدین یکی از بهترین اشکال رسانه‌های اجتماعی است که مشاغل می‌توانند برای ارتباط با همفکران تجاری از آن استفاده کنند.

لینکدین به برند سازی آنلاین کسب‌وکارها نیز کمک می‌کند. شما می توانید برای جذب مشتری در لینکداین استراتژی های خوبی را اجرا کنید.

روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به سود تجارت باشند، اما چرا LinkedIn؟

دلیل این امر این است که لینکدین برای تجارت کردن در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته‌شده است و به مشاغل امکان تعامل حرفه‌ای به‌صورت آنلاین را می‌دهد.

برای متمایز شدن، باید پروفایلی ایجاد کنید که متمایز باشد.

LinkedIn بر اساس ارتباطات تجاری است. تمام ارتباطات شما ارتباطات سطح اول محسوب می‌شود.

هرکسی که به آن‌ها مرتبط باشد سطح ۲ است و سپس سطح ۳ به آن‌ها مرتبط است.

این نشان می‌دهد که این بستر رسانه‌های اجتماعی چقدر گسترده است وفرصت ها بی‌پایان است.

 

لینکدین چیست؟

لینکدین چیست؟

لینکدین، پلتفرم تجاری شماره یک رسانه‌های اجتماعی، با بیش از ۵۰۰ میلیون عضو در سراسر جهان است.

لینکدین یک ابزار حرفه‌ای است که توسط بسیاری از شرکت‌ها در بخش‌های مختلف استفاده می‌شود.

لینکدین به نظر می‌رسد که مانند یک رزومه یا رزومه آنلاین باشد، که به متخصصین امکان می‌دهد تا به دنبال فرصت‌های جدید باشند.

لینکدین برای شرکت‌ها به‌عنوان ابزاری برای استخدام سودمند است، همچنین حضور در لینکدین به‌عنوان یک برند تجاری در بستر رسانه‌های اجتماعی نیز مفید است.

پروفایل لینکدین از چندین اسکریپت (رزومه، تجربه، تحصیلات و غیره) تشکیل‌شده است و محتوای نوشته‌شده در هر یک می‌تواند هم تجارت و هم فرد را برندینگ کند.

به‌عنوان یک عضو LinkedIn، می‌توانید با اتصالات خود (مثلاً سطح ۱، سطح ۲، سطح ۳) ارتباط برقرار کرده و افرادی را که در بخشی کار می‌کنند و موردعلاقه شما باشند، جستجو کنید.

لینکدین که عمدتاً برای شبکه‌سازی‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود، به متخصصین از هر بخش اجازه می‌دهد تا کارمندان بالقوه یا مشتریان تجاری بالقوه خود را پیدا کنند.

چه کسی از لینکدین استفاده می‌کند؟

همه و هر کس در تجارت که می‌خواهد به‌صورت آنلاین دیده شود و ارتباطات تجاری قوی برقرار کند، از آن استفاده می‌کند.

با بیش از ۵۰۰ میلیون نفر ثبت‌نام‌شده تا سال ۲۰۱۷، و ۸۰٪ از فرصت‌های B2B از لینکدین حاصل می‌شود.

بر اساس آمار سال ۲۰۱۷، لینکدین به‌عنوان بستری برای یک شبکه تجاری حرفه‌ای تبدیل‌شده است.

۵ صنعت برتر LinkedIn شامل امور مالی، پزشکی، آموزشی، فناوری پیشرفته و ساخت است و ۴۸٪ از کل اعضای LinkedIn حداقل یک‌بار در روز از آن استفاده می‌کنند.

(طبق آمار SlideShare در سال ۲۰۱۶) بسیاری از صاحبان مشاغل، مدیران عامل و غیره می‌توانند به‌صورت آنلاین در این بستر رسانه‌های اجتماعی شبکه‌سازی کنند، بنابراین برند تجاری آنلاین شما مهم است.

 

حتماً بخوانید!  بازاریابی محتوا و رسانه‌های اجتماعی چگونه باهم کار می‌کنند؟

برند آنلاین شما در لینکدین

برند آنلاین شما در لینکدین

برند تجاری آنلاین شما با قابلیت مشاهده آغاز می‌شود. چگونه به نظر می‌رسید یا چگونه به‌صورت آنلاین به دیگران نگاه می‌کنید.

استفاده از لینکدین برای موردتوجه قرار گرفتن برند تجاری آنلاین شما توسط متخصصان یا افرادی که می‌خواهید آن را ببینید، ضروری است.

هنگام استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای برند سازی آنلاین، باید برند شرکت خود و خود را به‌عنوان یک برند، تبلیغ کنید.

همه‌چیز در مورد هویت است. شما چه کسی هستید؟ چه‌کار می‌کنید؟ و چرا باید تو را دوست داشته باشم؟

با انجام این کار، همه‌چیز در مورد بهینه‌سازی نمایه لینکدین شما با محتوای حرفه‌ای نوشته‌شده و غنی از SEO است و منعکس‌کننده فرد و همچنین ارجاع هم‌زمان به شرکت است.

داشتن برند شخصی، جنبه عاطفی نام تجاری را برمی‌انگیزد، زیرا از یک موجودیت شرکتی بدون چهره فاصله می‌گیرد.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی باعث شده است که کسب‌وکارها شخصاً به دیده شدن خود توجه کنند.

ازآنجاکه مشخصات فردی لینکدین مربوط به یک کارمند منفرد است، چهره‌ای دوستانه به شرکت وارد می‌کند و آن را بسیار شخصی‌تر نیز می‌کند.

کارهایی که می‌توانید در لینکدین برای برند تجاری آنلاین خود انجام دهید:

• اکانت خود را بهینه کنید
• ارتباط ایجاد کنید
• محتوای سازگار و با کیفیت منتشر کنید

لینکدین به‌عنوان یک بستر رسانه‌های اجتماعی است که در آن مشاغل و متخصصان می‌توانند آزادانه، بدون نیاز سفر به‌جایی، ارتباط برقرار کنند.

لینکدین می‌تواند در مارکتینگ آنلاین شما در درجه اول از طریق دیده شدن و شناسایی مکانی که به اعتبار شما در میان افراد همفکر دیگر می‌افزاید، کمک کند.

مزایای لینکدین

استفاده از LinkedIn برای برند آنلاین خود مزایای بسیاری دارد.

لینکدین یک دارایی قدرتمند برای فروش، بازاریابی و برند تجاری است که می‌تواند به رشد و سودآوری گسترده تجاری منجر شود.

لینکدین می‌تواند به برند تجاری آنلاین شما کمک کند زیرا ابزاری مؤثر برای آگاهی از برند و ارتقا نام برند است.

هرچه شما و شرکت شما در لینکدین بیشتر دیده شوید، افراد بیشتری می‌دانند که شما چه کسی هستید و متوجه می‌شوند شما چه تأثیر مثبتی می‌توانید در زندگی کاری آن‌ها داشته باشید.

ارتباطات بیشتر به معنای پول بیشتر است. دلیل این امر این است که هرچه با افراد تجاری بیشتری به‌صورت آنلاین وصل شوید، احتمال لید زدن بیشتر است.

تولید مشتریان بالقوه می‌تواند به مشتری و تجارت بالقوه تبدیل شود و ازآنجاست که تجارت پیشرفت می‌کند، روبه‌جلو حرکت می‌کند و موفقیتی را که برای خود رقم‌زده‌اند به دست می‌آورد.

شرکت‌ها می‌توانند به‌راحتی با شبکه‌سازی با سایر شرکت‌ها به‌صورت آنلاین مشتریانی باکیفیت کسب کنند.

مشاغل می‌توانند از طریق صفحه اصلی لینکدین یا “خبرخوان” به شبکه متصل شوند یا از طریق گروه‌های لینکدین به شرکت‌ها و بخش‌های خاصی متصل شوند.

شما می‌توانید از لینکدین در سه مرحله ساده برای لید زدن استفاده کنید:

• عضو گروه شوید
• یک نمونه محتوای مربوطه ایجاد کنید
• مطالب را در گروه به اشتراک بگذارید

بنابراین، یک پروفایل حرفه‌ای، کاملاً مکتوب با یک عکس باکیفیت بسازید.

با گروه‌های خود ارتباط برقرار کنید و شبکه‌سازی کنید.

به‌طور مداوم محتوای خود را به اشتراک بگذارید و با مردم ارتباط برقرار کنید تا نه‌تنها آنچه را که می‌فروشید، بلکه به‌عنوان یک برند شناخته شوید.

 

نظر بدهید

آرشیو