تبلیغات اینستاگرام نتیجه نمی‌دهد؟ 5 دلیل که چرا و چه باید کرد؟

تبلیغات اینستاگرام نتیجه نمی‌دهد؟ 5 دلیل که چرا و چه باید کرد؟

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند فروش زیادی را به همراه داشته باشد، اگر در انجام تبلیغات هوشمندانه عمل کنید.

تبلیغات در اینستاگرام کمی متفاوت از تبلیغات در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر است.

معمولاً مشاهده می‌شود که تبلیغات اینستاگرام برای مشاغل نتیجه نمی‌دهد! دلیلش این نیست که اینستاگرام برای کسب‌وکار شما مناسب نیست.

شما می‌توانید تبلیغات خود را اصلاح‌کرده و بازده موردنظر خود را دریافت کنید.

در این مقاله توضیح می‌دهیم که چرا تبلیغات شما در اینستاگرام نتیجه نمی‌دهد و چگونه می‌توان با اصلاح برخی موارد، نتیجه موردنظر را کسب کنید.

 

چرا تبلیغات اینستاگرام شما نتیجه نمی‌دهد؟

اولین چیزی که باید هنگام بهبود تبلیغات اینستاگرام خود بررسی کنید، این است که مطمئن شوید آن‌ها واقعاً به مخاطبان شما می‌رسند.

اگر تبلیغات خود را زیاد کرده‌اید، هزینه کرده‌اید اما نتیجه دلخواهتان را نمی‌گیرید، به‌احتمال‌زیاد تبلیغات شما به مخاطبان و یا کاربران علاقه‌مند به محتوای شما نمی‌رسد.

رایج‌ترین مسائل، موضوعات مربوط به انتخاب مخاطب و هدف قرار دادن آن‌ها است.

گزارش‌های دریافتی از پیج های تبلیغ‌کننده خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که مخاطب مناسب را انتخاب کرده‌اید.

همچنین بررسی کنید که پیچ موردنظر در اینستاگرام به‌عنوان کانال تبلیغاتی فیک نباشد.

با این کار اکثر مشکلات تبلیغات برطرف می‌شود.

هنگامی‌که تبلیغات شما موردتوجه مخاطبین هدف قرار می‌گیرد، زمان آن رسیده است که تبلیغات خود را مؤثر کنید.

  بیشتر بخوانید: نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام که فروش را افزایش می‌دهد  

بزرگ‌ترین اشتباهات تبلیغاتی در اینستاگرام

اشتباه شماره 1: با اینستاگرام مانند هر کانال بازاریابی دیگر رفتار کنید

اشتباه شماره 1: با اینستاگرام مانند هر کانال بازاریابی دیگر رفتار کنید

این مسئله شماره یک تبلیغات در اینستاگرام است.

در اینستاگرام مانند تلویزیون یا رادیو، مردم به تبلیغات آشکار عادت ندارند و تبلیغات آشکار در این شبکه سرگرمی،کاربران را عصبانی می‌کند.

در اینجا اصول ایجاد تبلیغات غیرتهاجمی اینستاگرام در فیدهای اینستاگرام افراد وجود دارد:

1- اینستاگرام بستری برای به اشتراک‌گذاری استوری، عکس و فیلم است. تبلیغات آشکار به کاربران نشان می‌دهد: "این یک تبلیغ است و آن را نادیده می‌گیرند".

سپس آن‌ها به سمت پایین اسکرول می‌کنند. تبلیغات خود را طوری ایجاد کنید که شبیه پست‌های اینستاگرام دارای محتوای سرگرم‌کننده، جالب یا الهام‌بخش باشند.

2- اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. نوشتار زیاد برای کاربران اینستاگرام خسته‌کننده است. متن تبلیغات اینستاگرام خود را حداقل و کپشن ها را مختصر بنویسید.

3- برند و لوگوها تا زمانی که بزرگ نباشند، خوب هستند. برندها و لوگوهای خود را کوچک نگه‌دارید تا در چهره افراد قرار نگیرند.

4- استفاده از ویدئو: این یکی بسیار ساده است، از فیلم‌ها استفاده کنید. کاربران با اشتراک‌گذاری ویدیوهای اینستاگرام، تعامل بسیار خوبی دارند، بنابراین شما نمی‌خواهید این موارد را از دست بدهید.

چه‌کاری باید انجام دهید: به فید اینستاگرام خود نگاه کنید و مجموعه‌ای از تبلیغات ایجاد کنید که ازنظر ساختار بصری قابل‌توجه و بر اساس علاقه‌مندی کاربران به محتوای شما باشد.

  پیشنهاد عالی: ۵ اصل تبلیغات در اینستاگرام  

اشتباه شماره 2: استفاده از تبلیغات فاقد داستان

بهترین نوع تبلیغ مربوط به داستان‌گویی است.

تبلیغات ثابت با یک تصویر ثابت و فراخوانی که می‌گوید "این را بخر!" آن‌ها هیچ جنبه ترغیب‌کنندگی برای کاربر ندارند.

تبلیغاتی که داستانی را بیان می‌کنند، محتوایی که کاربران به خاطر آن به اینستاگرام می‌آیند را منتقل می‌کند:

استوری (به همین دلیل به آن "استوری اینستاگرام" گفته می‌شود، درست است؟).

اگر تبلیغات شما داستانی را بیان کند، در محیط اینستاگرام طبیعی به نظر می‌رسد و مردم با مشارکت (و خرید) از شما تشکر می‌کنند.

چه‌کاری باید انجام دهید: تبلیغاتی برای پاسخ دادن به سؤالی که مشتریان هدف شما می‌پرسند، بسازید.

  اشتباه شماره 3: تمرکز بیش‌ازحد بر روی تبدیل‌ها

اشتباه شماره 3: تمرکز بیش‌ازحد بر روی تبدیل‌ها

تمرکز بر روی تبدیل در تجزیه‌وتحلیل خود چیز خوبی است.

اما تمرکز بیش‌ازحد بر روی تبدیل‌ها هنگام ایجاد تبلیغات در این شبکه اجتماعی، می‌تواند در تبدیل کاربر به فالوور آسیب برساند.

تبدیل نقطه عطف تبلیغات است.. اما اگر به‌صورت مکرر در تبلیغات خود از کاربران بخواهید که پیچ شمارا فالوو و سپس محصولات شمارا خرید کنند، نتایج معکوسی خواهد داشت.

در صورت تمرکز بر ارائه ارزش (سرگرم‌کننده، الهام‌بخش و طنزگونه) هنگام ایجاد تبلیغات، تبدیل‌های بیشتری خواهید داشت.

چه‌کاری باید انجام دهید: همیشه دعوت به عمل و راهی را برای مشتریان احتمالی برای برداشتن گام بعدی در فرآیند خرید در نظر بگیرید، اما در درخواست خود ملایم باشید.

  یک مطلب کاربردی: ۱۰ نکته برای افزایش فالوور در اینستاگرام  

اشتباه شماره 4: جامعه خود را نادیده بگیرید

در اینجا دو تاکتیک مؤثر تبلیغاتی در اینستاگرام آمده است:

• محتوای ایجادشده توسط کاربر.

• بازاریابی تأثیرگذار

این روش‌ها کار می‌کنند زیرا نشان می‌دهد که برند شما مایل به شرکت در انجمن اینستاگرام است.

همچنین به مردم راه‌های ساده‌ای برای تعامل با برندتان و معرفی شما می‌دهد.

محتوای تولیدشده توسط کاربر و بازاریابی تأثیرگذار، برند شمارا به عضوی از جامعه اینستاگرام تبدیل می‌کند تا یک فالوو کردن اجباری.

چه‌کاری باید انجام دهید: یک هشتگ تجاری ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما می‌توانند هنگام ارسال عکس از محصول یا برند شما از آن برای نمایش استفاده کنند.

این عکس‌ها را مجدداً در استوری خود بازنشر دهید تا تبلیغات را حتی به مشتریان خود هم اطلاع دهید.

 

اشتباه شماره 5: انجام تبلیغات بدون فراخوان برای اقدام

 

اشتباه شماره 5: انجام تبلیغات بدون فراخوان برای اقدام

حتی وقتی بهترین روش‌های تبلیغات را در اینستاگرام انجام می‌دهید،

باز هم کاربران اینستاگرام شمارا به‌عنوان تبلیغ‌کننده می‌شناسند و ذهن کاربران به آن‌ها می‌گوید پست شما تبلیغاتی است.

بنابراین، به کاربران برای توقف در تبلیغ خود، پاداش دهید. باید یک دعوت به اقدام در تبلیغ خود قرار دهید تا آن‌ها علاقه‌مند به اقدام مدنظر شما شوند.

برای افرادی که روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند تخفیف در نظر بگیرید. با ارائه این تخفیف فقط در اینستاگرام، انحصار ایجاد کنید.

هر چند در اینجا مراقب باشید.

چندین تبلیغ ایجاد کنید. تبلیغات جایگزینی با پیشنهادات و تبلیغات بدون پیشنهاد. در غیر این صورت، شما به کاربران عادت می‌دهید تا پیشنهادهای شمارا نادیده بگیرند.

اگر فقط بعضی‌اوقات پیشنهادها و تخفیف‌ها را کاربر ببیند، از آن‌ها تبدیل بیشتری دریافت خواهید کرد.

چه‌کاری باید انجام دهید: به یک‌چهارم تبلیغات خود پیشنهادی با تخفیف اضافه کنید و آن‌ها را در زمان خاصی ایجاد کنید تا کاربر تحت‌فشار برای تبدیل قرار بگیرد.

اگر این مسائل را در تبلیغات اینستاگرام خود اصلاح کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغات شما در اینستاگرام نتیجه می‌دهد.

هنگامی‌که تبلیغات خود را بهتر کردید، برگردید و یک نظر بگذارید و به ما بگویید چقدر ROI خود را افزایش داده‌اید!

 

دیدگاه کاربران (0)