استراتژی بازاریابی لینکدین: استراتژی برای رشد 2022

استراتژی بازاریابی لینکدین: استراتژی برای رشد 2022

امروز، ما در مورد استراتژی بازاریابی لینکدین صحبت می‌کنیم.

بنابراین اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و به این فکر می‌کنید که آیا می‌توانید با استراتژی بازاریابی لینکدین رشد کنید، این پست برای شما مناسب است.

چرا از لینکدین برای کسب‌وکار خود استفاده کنید؟ لینکدین در جستجوی کار و استخدام شهرت زیادی دارد.

و این موضوع به این دلیل است که ویژگی اصلی متمایزکننده لینکدین، امکان ارسال و بررسی رزومه‌های دیجیتالی بود.

در ابتدا، کاربران لینکدین به‌سرعت از پلتفرم خود خسته شدند و آنجا را ترک کردند. اما امروز چطور؟

شاید از خود بپرسید که آیا لینکدین واقعاً می‌تواند به شما در جذب ترافیک، سرنخ یا فروش کمک کند؟

خوب در سال 2022، لینکدین به یک گزینه بازاریابی جذاب با بیش از 300 میلیون کاربر فعال تبدیل شده است.

آن‌ها الگوریتم‌های خود را به‌روز کرده‌اند، ویژگی‌های جدیدی را برای محتوای طولانی اضافه کرده‌اند و شروع به تمرکز بیشتر روی پست‌ها کرده‌اند.

و همه این تغییرات کارشناسان صنعت را متقاعد کرده است تا محتوا را به اشتراک بگذارند، شبکه‌سازی کنند و برندهای شخصی خود را بسازند.

این به‌نوبه خود متخصصان بیشتری را به ماندن در سیستم‌عامل‌های خود و تعامل با محتوا سوق می‌دهد.

بنابراین لینکدین قطعاً باید یک کانال بازاریابی معتبر باشد و به‌ویژه می‌تواند برای شرکت‌های B2B (یا تجارت به تجارت) مفید باشد.

بنابراین ما قصد داریم 3 مرحله ساده برای بازاریابی مؤثر لینکدین را به شما ارائه دهیم.

از مزیت استفاده کنید.

شروع به تولید محتوا کنید.

محتوای خود را تقویت کنید.

خوب، بیایید با مرحله شماره یک شروع کنیم.

 

3 مرحله برای استراتژی بازاریابی مؤثر لینکدین:

مرحله 1: از مزیت استفاده کنید

مرحله 1: از مزیت استفاده کنید

امروز، لینکدین شبیه آنچه فیس‌بوک که در سال 2012 بوده، است. شما می‌دانید روزهای اولیه خوبی که همه طرفداران شما، همه پست‌های شمارا می‌دیدند.

و امروز، دسترسی ارگانیک فیس‌بوک کاهش یافته است، بنابراین باید برای دسترسی به همه طرفداران خود پول‌خرج‌کنید.

اما در لینکدین، فرصتی نادر برای دسترسی به افراد زیادی با کسری از هزینه وجود دارد.

اما گوش کنید، هر پلتفرم رسانه اجتماعی دوره‌ای از کسب درآمد را پشت سر می‌گذارد.

این بدان معنی است که آن‌ها دسترسی ارگانیک را کاهش می‌دهند و شروع به وادار کردن شرکت‌ها به پرداخت بیشتر برای ارزش می‌کنند.

که در حال حاضر در اینستاگرام اتفاق می‌افتد.

بنابراین مهم‌ترین توصیه امروز این است که شروع کنید. به خودتان، دلیلی برای صبر و از دست دادن این فرصت طلایی ندهید.

 

مرحله 2: شروع به تولید محتوا کنید

یکی از اولین سؤالاتی که اغلب برای ما پیش می‌آید این است: "چه چیزی باید در لینکدین پست کنیم؟"

خوب اگر یک شرکت B2B هستید، رهبری فکری از طریق بازاریابی محتوا باید حرکت شما باشد.

اگر مطمئن نیستید بازاریابی محتوا چیست، حتماً این پست را در مورد بازاریابی محتوا بخوانید.

Buzz Sumo ده میلیون مقاله در لینکدین را تجزیه‌وتحلیل کرد و متوجه شد که عناوینی مانند:

آینده "راه‌های X برای…

چگونه

... بیشترین اشتراک‌گذاری را در لینکدین به دست آورد.

بنابراین، این رشته سرفصل را دنبال کنید و شروع به نوشتن نظرات یا افکار منحصربه‌فرد خود کنید.

سؤال بعدی این است که چگونه می‌خواهید این محتوا را ارائه دهید؟

خوب شما گزینه‌هایی دارید:

می‌توانید پست‌های متنی ساده ایجاد کنید.

شاید آن را با یک تصویر ترکیب کنید.

یا موردعلاقه شخصی من، از ویدیو استفاده کنید.

ویدئو به شما کمک می‌کند تا ارتباط قوی‌تری با مخاطبان خود برقرار کنید.

مثل دوست‌یابی به آن فکر کنید.

ممکن است با شخصی به‌صورت آنلاین ملاقات کنید و برای او پیام بفرستید، شاید حتی برخی از بهترین عکس‌های خود را…

اما زمانی که می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید، این فرصت را خواهید داشت که ارتباط بسیار قوی‌تری برقرار کنید.

همچنین، به اینفلوئنسر یا شخصیت مشهور موردعلاقه خود فکر کنید، ما حاضریم شرط ببندیم که ابتدا از طریق ویدیو یا صدا با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید.

  مرحله 3: محتوای خود را تقویت کنید

مرحله 3: محتوای خود را تقویت کنید

گوش کن و پیروی کن.

برخی از افراد هستند که اگر محتوای عالی ایجاد کنید، رؤیاپردازی می‌فروشند، ویروسی می‌شوید و مردم التماس می‌کنند که با شما همکاری کنند.

اما واقعیت تلخ این است که، اگر کسی از محتوای شما اطلاعی نداشته باشد، هیچ‌کس اهمیتی نخواهد داد.

حالا چه صفحه لینکدین شما جدید باشد یا یک صفحه موجود، بسیار مهم است که سعی کنید تا حد امکان به افراد جدید دسترسی پیدا کنید.

بنابراین جایی است که تبلیغات لینکدین وارد عمل می‌شود.

اکنون می‌دانیم که گفتیم دسترسی ارگانیک در لینکدین عالی است، اما این برای طرفداران موجود است.

برای یافتن موارد جدید هنوز باید شکار کنید.

بنابراین با تبلیغات لینکدین، شما توانایی دستیابی به مخاطبان بسیار هدفمند را دارید.

بسیار خوب، پس ازآنجایی‌که شما تا اینجا پیش رفته‌اید، ما دو نکته جایزه برای شما داریم.

نکات پاداش برای بازاریابی لینکدین شما:

نکته 1: استراتژی خود را در آینده اثبات کنید

در حال حاضر، یک استراتژی محبوب برای توجه نسل در لینکدین، ارسال DMs است.

DMs مخفف Direct Messages است.

و در لینکدین شما توانایی ارسال پیام مستقیم به هرکسی را دارید.

درواقع، پیام‌های مستقیم آن‌قدر محبوب هستند که لینکدین حتی شروع به کسب درآمد از تبلیغات پیامی کرده است.

بنابراین فروشندگان در همه‌جا از لینکدین برای ارسال پیام به مردم استفاده می‌کنند.

این فرصت مناسبی است که برای رزرو یک جلسه، فروش کامل 30 ثانیه‌ای خود را به‌صورت مکتوب جمع‌آوری کنید.

ما حتی از سیستم تبلیغات پیام‌رسانی آن‌ها برای تعدادی از مشتریان خود استفاده می‌کنیم.

حقیقت این است که این پیام‌ها بیش‌ازحد زیاد شده و هر روز کمتر مؤثر می‌شوند.

و اگر این پیام‌ها به‌عنوان هرزنامه مشاهده شوند، احتمالاً می‌تواند تهدیدی مستقیم برای پایگاه کاربران لینکدین باشد.

بنابراین، آن‌ها احتمالاً محدودیت‌های جدیدی را اعمال می‌کنند و شروع به مسدود کردن اتوماسیون‌ها می‌کنند.

بنابراین اگر این یکی از قابل‌اعتمادترین استراتژی‌ها باشد، کسب‌وکار شما می‌تواند به‌سرعت سقوط کند!

در عوض نکات این پست را دنبال کنید..

روی محتوا تمرکز کنید.

روی برند تمرکز کنید.

و بگذارید توجه به شما جلب شود.

این یک استراتژی آزمایش شده در زمان است و شمارا برای تغییرات آتی موقعیت بهتری خواهد داد.

 

نکته شماره 2: به محتوای خود بیش‌ازحد فکر نکنید

انواع بازاریابی محتوا

گوش کنید... ما می دانیم که شما به برند، پیام و شهرت شخصی خود اهمیت زیادی می‌دهید.

گرفتار تحلیل نشوید، فلج نشوید…

افرادی که می‌خواهند مطمئن شوند همه چیز عالی است.

گاهی اوقات شما فقط باید با چند اشتباه در گرامر، سرصفحه ها، اندازه فونت و.. کنار بیایید.

مشکلی نیست.

به یاد داشته باشید که این یک فرصت طلایی است.

بنابراین نام بازی سرعت است.

شما فقط باید به حرکت ادامه دهید و به فشار آوردن ادامه دهید و با چند اشتباه زندگی کنید.

حالا، ما نمی‌گوییم که باید بیرون بروید و زباله‌ها را دور بریزید.

اما فقط به یاد داشته باشید که نیت شما بیشتر از کامل بودن مهم است.

زیرا همه ما می‌توانیم چند اشتباه را تحمل کنیم.

اما بدون رشد؟ خوب، این فقط غیرقابل‌قبول است.

 

جمع‌بندی سریعجمع‌بندی سریع

بنابراین در پایان، ما 3 نکته مهم برای استراتژی بازاریابی لینکدین به شما ارائه کردیم:

1. قبل از اینکه خیلی دیر شود از مزیت استفاده کنید.

2. شروع به ایجاد محتوای شگفت‌انگیز B2B کنید.

3. از تبلیغات لینکدین برای تقویت پست‌های خود استفاده کنید.

و نکات مهم در پایان را نیز در نظر داشته باشید.

نویسنده: سرکار خانم شبنم محمدی از دانش پذیران دوره اول تربیت کوچ حرفه‌ای کسب‌وکار ویدان

 

دیدگاه کاربران (0)