۱۰ مهارت موردنیاز برای موفقیت تیم بازاریابی آنلاین چیست؟
۱۳۹۹-۱۱-۱۰ 0

وظیفه هر تیم بازاریابی آنلاین، افزایش چشمگیر نتایج است، خواه هدف یافتن مشتریان بالقوه، فروش یا آگاهی از برند یا نام تجاری باشد.

الگویی برای گردآوری تیم‌های بازاریابی آنلاین وجود دارد و یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها، تنوع مجموعه مهارت‌هاست.

تیم‌های بازاریابی آنلاین نیاز به مهارت‌های مختلفی دارند تا بتوانند به‌طور مؤثر کمپین‌ها را توسعه دهند.

مهم‌ترین مهارت‌هایی که هر تیم بازاریابی آنلاین باید داشته باشد

۱- طراحی وب

طراح کمپین‌های بازاریابی آنلاین باید عناصر بصری را ایجاد کند که هم‌زمان برند را بفروشد و نمایندگی کند.

طراحی وب غالباً برون‌سپاری می‌شود، حتی در صورت برون‌سپاری، شخصی که وظایف طراحی خود را با مدیریت برون‌سپاری می‌کند، باید کیفیت طراحی را ارزیابی کند و مروری بر آنچه باید جستجو کند، داشته باشد.

۲- مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ادغام کمپین های حضوری برند با کمپین‌های پولی ضروری است.

مشتریان بالقوه اغلب قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، از صفحات فیس‌بوک، حساب‌های توییتر، اینستاگرام و سایر صفحات رسانه‌های اجتماعی بازدید می‌کنند.

 

 

3- دانستن Google AdWords

۳- دانستن Google AdWords

جستجوی پولی همچنان در اولویت اصلی مشاغلی است که تقاضای موجود را تأمین می‌کنند.

افرادی که به‌طور فعال به دنبال کالا یا خدماتی هستند بیشتر از افرادی که منفعلانه در معرض تبلیغات هستند، خرید می‌کنند.

خدمت به تقاضای موجود در زمان واقعی پایه و اساس بازاریابی دیجیتال است و باید بازاریابان آنلاین تقاضاها را بشناسند.

۴- تجزیه‌وتحلیل مؤثر داده‌ها

ردیابی اینکه افراد قبل از مراجعه به وب‌سایت شما، از چه وب‌سایت‌هایی بازدید کرده‌اند و نحوه رفتار آن‌ها هنگامی‌که از وب‌سایت بازدید می‌کنند، به بازاریابان امکان می‌دهد مشتریان را بشناسند و فعالیت‌های خود را به‌سرعت گسترش دهند.

بنابراین شما به دانش پیشرفته درباره Google Analytics یا بازیابی اطلاعات به کمک سایر ابزارهای تحلیلی نیاز دارید، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای اندازه‌گیری عملکرد و بهینه‌سازی تبلیغات همیشه موردنیاز است.

۵- آشنایی با سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای پشتیبانی از جستجوی پولی در نظر گرفته می‌شود، به‌ویژه هنگامی‌که صحبت از Google AdWords می‌شود.

یکی از بخش‌های جستجوگرها، درج استراتژیک کلمات کلیدی مرتبط در صفحات وب‌سایت است.

قیمت Google AdWords تحت تأثیر چیزی به نام “نمره کیفیت” است، بنابراین هرچه امتیاز بالاتر باشد، تبلیغ ارزان‌تر می‌شود.

میزان تبلیغات مربوط به درخواست جستجوی افراد در صفحه و صفحه وب‌سایتی که افراد در آن قرار می‌گیرند، تحت تأثیر کلمات کلیدی است.

سئو انجام‌شده به تبلیغات ارزان‌تری منجر می‌شود.

 

مدیریت عالی پروژه

۶- مدیریت عالی پروژه

از سال ۲۰۱۱ به بعد تعداد تیم‌های بازاریابی آنلاین به‌طور قابل‌توجهی افزایش‌یافته است.

اکنون تیم‌های ۱۲۵ نفره در برخی حساب‌های کاربری دیده می‌شود که فقط برای یک سیستم‌عامل در حال کار بر روی کمپین‌ها هستند.

این برای صنعت بازاریابی خوب است.

بازاریابانی که در ایجاد کمپین‌ها تجربه کسب کرده‌اند، یک‌راه دیگر دارند تا با حفظ تیم‌های تخصصی بزرگ، در مسیر شغلی خود پیشرفت کنند.

۷- دانستن بسیاری از جنبه‌های بازاریابی محتوا

همه ما جمله “محتوا پادشاه است” را شنیده‌ایم. درگذشته، بازاریابان محتوا اغلب با نویسندگان حرفه‌ای اشتباه گرفته می‌شدند.

امروزه بازاریابی محتوا بسیار بیشتر از نوشتن است. شامل اینفوگرافیک، موارد تبلیغاتی، فیلم و پادکست است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود بازاریابان محتوا از بهترین روش‌های توزیع محتوا آگاه باشند. این امر بر حوزه روابط عمومی آنلاین تأثیر می‌گذارد.

۸- دانش برنامه‌نویسی

حداقل مهارت‌های اساسی برنامه‌نویسی، خصوصاً برای شرکت‌هایی که مکان‌های مختلف فیزیکی و مشاغل تجارت الکترونیکی دارند، ضروری است.

یک نمونه از شرایطی که برنامه نویسان به آن نیاز دارند این است که به‌صورت خودکار نام نزدیک‌ترین شهر را در صفحه فرود بر اساس آدرس IP بازدیدکننده وب‌سایت وارد کنید.

همچنین، بارگیری سریع‌تر صفحات فرود معمولاً نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

درحالی‌که برخی از تبلیغات بیش از سایر قسمت‌ها منجر به تبدیل می‌شوند، اما صفحه اصلی همان چیزی است که درنهایت منجر به تبدیل می‌شود.

موارد بسیار استثنایی در این مورد وجود دارد، مانند تبلیغات پیشرو از فیس‌بوک، جایی که تبلیغ تبدیل می‌شود، اما حتی در این صورت، توسعه‌دهندگان وب نیز برای شخصی‌سازی زمینه‌ها مفید هستند.

 

داشتن چشم‌انداز

۹- داشتن چشم‌انداز

چه با شرکت‌های کوچک کارکنیم، چه با بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی جهان مانند Bing Ads، همه کارهایی که انجام می‌دهیم باید در چشم‌انداز شرکت باشد.

دیدن فراتر از اهداف کوتاه‌مدت و درک عواقب بلندمدت فعالیت‌ها و تصمیمات بازاریابی، جنبه مهم ارزش‌گذاری یک کسب‌وکار است.

۱۰- فعال بودن

بازاریابان آنلاین فعال با استراتژی‌های تبلیغاتی آزمایش می‌کنند، روندها را دنبال می‌کنند، ایده‌های جدیدی ایجاد می‌کنند و کانال‌های جدید فروش را کشف می‌کنند.

بسیاری از سیستم‌عامل‌های تبلیغات آنلاین، باعث افزایش بازدید در طی مراحل خصوصی بتا و اندکی پس از راه‌اندازی ابزارهای جدید می‌شوند.

با به‌روز بودن، شرکت‌ها می‌توانند در جستجوی اول موتور جستجو قرار بگیرند و رقبا را شکست دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]