اهمیت تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکار شما و تاثیر آن در رشد

اهمیت تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکار شما و تاثیر آن در رشد

اهمیت تبلیغات آنلاین به دلیل بازخورد بسیار خوبی که دارد امروزه بهترین روش تبلیغات برای رشد سریع کسب‌وکار است.

ویژگی منحصربه‌فرد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات آفلاین بازدهی سریع، هزینه بسیار کم و اثربخشی بالای آن است.

گزارش اخیر IAB می‌گوید: میزان اهمیت تبلیغات آنلاین به‌طور مداوم در حال افزایش است و انتظار می‌رود از تبلیغات چاپی پیشی بگیرد.

اگر هنوز با تبلیغات آنلاین آشنایی ندارید، زمان آن فرارسیده است.

اگر فکر می‌کنید تبلیغات آنلاین بودجه تبلیغات شما را هدر می‌دهد، دوباره فکر کنید.

 9 دلیل اهمیت تبلیغات آنلاین را برای کسب‌وکار

1-تبلیغات آنلاین اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد

با تبلیغات آنلاین به شما اطلاعاتی در مورد اینکه روی چه تبلیغی کلیک شده است،

چه کسی کلیک کرده است و جایی که تبلیغ را دیده‌اند، داده می‌شود.

این اطلاعات زیادی است که در تبلیغات چاپی وجود ندارد.

وقتی شما یک آگهی را چاپ می‌کنید ممکن است هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها طول بکشد تا شما بفهمید که آیا تبلیغ شما مؤثر بوده یا خیر!

اما شما با اطلاعاتی که از تبلیغات آنلاین می‌گیرید می‌توانید به‌سرعت جلوی تبلیغاتی که کار نمی‌کنند را بگیرید و آن‌هایی که مؤثرند را گسترش دهید.

معیارها و تجزیه‌وتحلیل‌های موجود در تبلیغات آنلاین به شما امکان می‌دهد هزینه دقیق جذب و تبدیل مشتری را متوجه شوید.

تبلیغات آنلاین اطلاعات بی‌پایانی برای شما فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد بازاریاب مؤثرتری باشید.

  پیشنهاد ویژه: بهترین استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات   اهمیت تبلیغات آنلاین برای مشتریان دلخواه خود تبلیغ می‌کنید

2- با تبلیغات آنلاین برای مشتریان دلخواه خود تبلیغ می‌کنید

آیا مشخصات مشتری ایده آل خود را می‌دانید؟ با تبلیغات آنلاین شما می‌توانید مطمئن شوید که تبلیغات خود دقیقاً به افرادی که می‌خواهید، می‌رسد.

شما می‌توانید مشتریان دلخواه خود را هدف قرار دهید به‌طوری‌که تبلیغی را برای افرادی که علاقه‌مند نیستند هدر ندهید.

هنگامی‌که تبلیغ آنلاین می‌سازید می‌توانید در مورد گروهی که به آن‌ها تبلیغ می‌کنید بسیار دقیق باشید.

شما می‌توانید سن، جنس و حتی گرایش مردمی که می‌خواهید برایشان تبلیغ کنید را انتخاب کنید و حتی می‌توانید زمانی که می‌خواهید برایشان تبلیغ کنید را تعیین کنید.

  پیشنهاد ویژه: ۶ نکته برای نوشتن تبلیغ احساسی  

3-با تبلیغات آنلاین می‌توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید

تبلیغات آنلاین به شما اجازه می‌دهند که خلاق باشید. آن روزهایی که یک آگهی آنلاین به‌سادگی یک عکس و یا یک خط متن بود، گذشته است.

در حال حاضر شما می‌توانید فیلم‌های جذاب ایجاد کنید و حتی شاید کاری کنید که به‌سرعت در اینترنت پخش شود.

شما می‌توانید آگهی‌هایی که جلب نظر می‌کنند را بسازد.

ازآنجاکه این تبلیغات را می‌توان به‌راحتی تغییر داد و به‌روزرسانی کرد، شما می‌توانید خلاق‌تر شوید و واقعاً از تبلیغات خود لذت ببرید.

استفاده از انیمیشن و تبلیغات ویدیویی جذاب می‌تواند شناخت برند شمارا افزایش دهد و برتری رقابتی شمارا برجسته کند.

  با تبلیغات می‌توانید شناخت برند خود را افزایش دهید

4- با تبلیغات آنلاین می‌توانید شناخت برند خود را افزایش دهید

از تبلیغات آنلاین می‌توان برای جلب بازدید سایت شما و ایجاد آگاهی از برند استفاده کرد.

شما می‌توانید با حضور مداوم در اینترنت تبلیغ‌هایی چشم‌گیر بسازید که توجه را به برند خود جلب کرده و باعث به اشتراک‌گذاری آن شود.

هرچه بیشتر مصرف‌کنندگان را هیجان‌زده کنید آن‌ها آسان‌تر آگهی یا محصول شمارا به اشتراک خواهند گذاشت.

شما می‌توانید از این علاقه به محصول خود برای ایجاد آگهی‌های جدید هدفمند استفاده کنید که یک‌بار دیگر برند خود را ترویج داده و متقاضیان برند را افزایش بدهید.

  پیشنهاد مطلب عالی: اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین  

5- تبلیغات آنلاین انعطاف‌پذیری بیشتری دارند

شاید بهترین قسمت در مورد تبلیغات آنلاین است که شما دسترسی مداوم به آن‌ها دارید.

برخلاف تبلیغات چاپی که یک بار نوشته و چاپ می‌شوند، شما همیشه می‌توانید به عقب برگردید و در تبلیغات آنلاین خود تغییر ایجاد کنید.

غلط املایی پیداکرده‌اید؟ می‌توانید با چند کلید روی کیبورد آن را درست کنید.

این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد در مقابل مشتریان خود باشید، نیازهای مشتری را پیش‌بینی کرده و آن‌ها را با تبلیغات جدید عوض کنید.

قابلیت تغییر آگهی در حال اجرا چیزی است که فقط تبلیغات آنلاین می‌تواند ارائه دهد.

  اهمیت تبلیغات امکان مقیاس‌پذیری دارند

6- تبلیغات آنلاین امکان مقیاس‌پذیری دارند

درست مثل توانایی هدف قرار دادن مشتریان دلخواه خود، می‌توانید میزان بزرگی تبلیغ خود را تنظیم کنید.

تقاضای side platforms در بازاریابی آنلاین این اجازه را به شما می‌دهد که تبلیغ خود را به بهترین روش ممکن کوچک یا بزرگ کنید.

شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام‌یک از ارائه‌دهندگان سلف‌سرویس و یا ارائه‌دهندگان سرویس کامل قادر به بهینه‌سازی، و یا تأمین بودجه تبلیغات شما هستند.

اگر شما در تبلیغات آنلاین تازه کار هستید می‌توانید از تبلیغات کوچک شروع کرده و درحالی‌که مزایای آن را می‌بینید مخاطبان خود را افزایش دهید.

  بیشتر بخوانید: چگونه می‌توان یک کمپین تبلیغاتی موفق داشت  

7- تبلیغات آنلاین ازلحاظ مالی مقرون‌به‌صرفه هستند

اگر شما نگران هزینهٔ تبلیغات آنلاین هستید، این نباید نگرانی اصلی شما باشد.

تبلیغات آنلاین از تبلیغات چاپی و تلویزیونی مقرون به‌صرفه‌تر است.

شما همچنین می‌توانید هزینه تبلیغات آنلاین خود را در یک‌لحظه تغییر دهید،

درحالی‌که با تبلیغات چاپی و یا تلویزیونی شما یا به یک قرارداد وابسته‌اید و یا باید پول پیش‌پرداخت کنید.

با تبلیغات آنلاین می‌توانید آنچه روزانه پرداخت می‌کنید را تغییر دهید.

بنابراین نه‌تنها شما هزینه‌های کمتری برای شروع پرداخت می‌کنید،

می‌توانید در یک لحظه دسترسی تبلیغ خود را افزایش و هزینه‌ها را کاهش دهید.

  از طریق تبلیغات آنلاین بیشتر به مخاطبان هدف دسترسی دارید

8- از طریق تبلیغات آنلاین بیشتر به مخاطبان هدف دسترسی دارید

بسیاری از مردم در حال دور شدن از تلویزیون هستند به این دلیل که آن‌ها از آگهی‌های بازرگانی خسته شده‌اند

و یا به این دلیل که آن‌ها می‌توانند برنامه‌های موردعلاقه خود را از طریق منابع آنلاین ارزان‌تر دریافت کنند.

استفاده از تبلیغات آنلاین به این معنی است که شما به مصرف‌کنندگانی که آگهی‌ها را رد می‌کنند و یا تلویزیون کمتر مشاهده می‌کنند نیز دسترسی دارید.

کاربران به مجلات و منابع خبری دیجیتال به‌جای مجلات چاپی روی آورده‌اند، بنابراین شما یک راه برای رسیدن به آن مصرف‌کنندگان نیز دارید.

به‌عنوان بازاریاب، مؤثر بودن مستلزم این است که در مقابل چشم مشتریان خود باشید.

بنابراین وقتی مشتریان شما آنلاین هستند، شما نیز باید باشید.

  حتما بخوانید: بازاریابی عملگرا یا پرفورمنس مارکتینگ چیست  

9- تبلیغات آنلاین تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند

تبلیغات آنلاین به شما امکان می‌دهد سطح دقیق تعامل مشتری را بشناسید.

یکی از بخش‌های منحصربه‌فرد در مورد تبلیغات آنلاین،

این است که شما این توانایی را دارید که مدت‌زمانی که مصرف‌کنندگان صرف دیدن و یا ارتباط برقرار کردن با تبلیغتان را می‌کنند را ببینید.

به شما این اجازه را می‌دهد که ببینید تبلیغتان بر روی هر مصرف‌کننده تا چه اندازه مؤثر بوده است.

این اطلاعات می‌تواند برای ایجاد یک کمپین جدید بازاریابی هدفمند در آینده بسیار مهم باشد.

 

سخن آخر

شرکت‌های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چاره‌ای جز به‌کارگیری این نوع از تبلیغات نخواهند داشت.

این امر در مورد شرکت‌هایی که بخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند مصداق بارزتری خواهد داشت.

تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلفی است که هر شکل آن دارای ویژگی‌های خاص خود است.

با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی‌های مخاطبان، باید شکل متناسب تبلیغات آنلاین انتخاب شود.

    دوره اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی متقاعدکننده

دوره اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی متقاعدکننده

آیا تبلیغات آنلاین انجام بدهیم یا نه؟ چگونه تبلیغات آنلاین انجام دهیم؟ با آژانس‌های تبلیغاتی همکاری کنیم یا خودمان تبلیغات انجام بدهیم؟ خودمان تولید محتوا کنیم یا تولید محتوا را به گروه دیگر بسپاریم؟ تیم تبلیغاتی داشته باشیم یا برون‌سپاری کنیم؟ و... سؤالات زیادی در رابطه با تبلیغات آنلاین مطرح است که ممکن است ذهن شمارا نیز درگیر کرده باشد. ت

بلیغات آنلاین ممکن است به خاطر انجام برخی تقلب‌ها، برخی آمارها و ارقام نادرست، بدنام شده باشد، اما این موضوع از اهمیت و ضرورت و منافع تبلیغات آنلاین نمی‌کاهد.

در دوره اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی متقاعدکننده، محمدمهدی ربانی به‌تمامی سؤالات شما درزمینهٔ تبلیغات آنلاین پاسخ می‌دهد. او درباره نکات اجرایی تبلیغات آنلاین آموزش می‌دهد. یاد می‌گیرید اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین چگونه است؟ با آژانس‌های تبلیغات دیجیتال چگونه باید کارکنید؟ تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین چگونه باید باشد؟

محمدمهدی ربانی در این دوره اصول تبلیغ نویسی موفق، محتوا نویسی، نوشتن محتوای جذاب و ویدئومارکتینگ را نیز آموزش می‌دهد.

 
دیدگاه کاربران (0)