۱۰ روش قدرتمند برای افزایش میزان مشارکت فالوورها در اینستاگرام
۱۴۰۰-۰۶-۳۰ 0

نرخ بالای میزان مشارکت فالوورها در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که یک برند هنگام انتخاب اینفلوئنسرها به دنبال آن خواهد بود.

نرخ مشارکت بالا (ER) به این معنی است که فالوورها شما به‌طور واقعی با محتوای شما تعامل دارند و کیفیت پست‌های شما بالا است.

برندها می‌خواهند مطمئن شوند که محتوای شما با دنبال کنندگان شما مطابقت داشته باشد،

تعداد زیادی از مشتریان را جذب کرده و آن‌ها را به سمت عمل سوق دهد.

این بدان معناست که هرچه میزان مشارکت شما بیشتر باشد، همکاری‌های تجاری بیشتری را تضمین خواهید کرد.

 

نرخ میزان مشارکت یا تعامل چگونه محاسبه می‌شود؟

ER شما توسط دو چیز تعیین می‌شود: تعداد مشارکت‌های پست شما و تعداد دنبال کنندگان شما.

اینستاگرام تأیید کرده است که مهم‌ترین مشارکت‌های پست شامل نظرات، لایک ها، اشتراک‌گذاری مجدد و بازدیدها است.

این معیارها که با تعداد دنبال کنندگان شما محاسبه می‌شود، میزان تعامل شمارا تعیین می‌کند.

 

چگونه میزان مشارکت فالوورها در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

استراتژی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را آزمایش کنید،

اما از روی تجربه، در اینجا ۱۰ راه قدرتمند برای افزایش نرخ مشارکت اینستاگرام آورده شده است.

۱- پست‌های کاروسل یا اسلایدی بگذارید

اگر قصد دارید یک پست درون فید را به اشتراک بگذارید، آن را به یک کاروسل (چند اسلایدی) تبدیل کنید.

ثابت شده است که میزان مشارکت بالاتری را در مقایسه با تصاویر و ویدئوهای تک فید دریافت می‌کنند.

هنگامی‌که از هر ۱۰ قابلیت اسلاید استفاده می‌شود، جذابیت بیشتری به همراه می‌آورد.

می‌توانید از یک پست کاروسل برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های قبل و بعد و عکس‌ها و موضوعات مبتنی بر نکته استفاده کنید.

از این پست‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و جزئیات بیشتر تا حد ممکن استفاده کنید،

به‌این‌ترتیب مخاطبان خود را تشویق می‌کنید تا پست را برای بعد ذخیره کنند و میزان مشارکت با پست شمارا افزایش دهد.

 

میزان مشارکت فالوورها - چهره خود را در اینستاگرام نشان دهید
تکنیکهای افزایش میزان مشارکت فالوورها در اینستاگرام

۲- چهره خود را در اینستاگرام نشان دهید

اگر با گروه خاصی از افراد کار می‌کند، باید سعی کنید چهره خود را در سراسر محتوای اینستاگرام نشان دهید.

پست‌های اینستاگرام که دارای چهره انسان هستند ۳۸٪ بیشتر احتمال دارد که لایک دریافت کنند و ۳۲٪ بیشتر احتمال دارد نظرات را جلب کنند.

مردم، دیدن مردم را دوست دارند. دنبال کنندگان شما می‌خواهند بتوانند پیج اینستاگرام را به یک شخص ارتباط دهند

به این معنی که احتمال بیشتری وجود دارد که با محتوای شما درگیر شوند.

 

حتماً بخوانید!  9 روش اثبات‌شده بازاریابی ویروسی آنلاین

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

 

۳- پست‌های خود را عاقلانه زمان‌بندی کنید

در زمان‌های اوج زمانی که می‌دانید اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند، پست بگذارید.

هرچه تعداد افراد بیشتری پست‌های شمارا ببینند،

احتمالاً مشارکت بیشتری دریافت خواهید کرد. با بررسی تجزیه‌وتحلیل پیروان خود، زمان اوج را پیدا کنید.

بینش‌های شما به شما می‌گوید که چه روزی از هفته و چه ساعتی از روز، دنبال کنندگان شما بیشتر فعال هستند.

همچنین به خاطر داشته باشید که اکثریت مخاطبان شما در کجا قرار دارند تا از ارسال پست در ساعات محلی اطمینان حاصل کنید.

این به شما کمک می‌کند محتوای خود را در زمانی برنامه‌ریزی کنید که تعاملات شمارا به حداکثر برساند.

 

از اینستاگرام به‌طور کامل استفاده کنید
تکنیکهای سریع و عملی افزایش میزان مشارکت فالوورها

۴- از اینستاگرام به‌طور کامل استفاده کنید

موفق‌ترین افراد تأثیرگذار در این پلتفرم از همه ویژگی‌های در دسترس خود استفاده می‌کنند.

این شامل پست‌های درون فید، Stories، Lives، IGTV و Reels است.

هرچه بیشتر از اینستاگرام استفاده کنید، تعاملات بیشتری با اکانت شما دریافت می‌شود.

و بله، دینگ، دینگ دینگ، میزان تعامل شما تقویت می‌شود.

 

حتما بدانید: چرا تبلیغات اینستاگرام نتیجه نمی‌دهد

 

۵- برای درگیر کردن دنبال کنندگان از کپشن نویسی استفاده کنید

با قرار دادن یک کپشن جذاب برای تعامل با مخاطبان، آن‌ها را برای مدت بیشتری در پست خود نگه‌دارید.

نه‌تنها با مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار خواهید کرد، بلکه احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ها را درگیر کنید اگر کپشن شما،

آن‌ها را به دوست داشتن، به اشتراک‌گذاری، ذخیره و نظر تشویق کند.

خط اول را با زبان تند، ایموجی، حروف بزرگ یا فاصله بیشتر بین حروف جلب کنید.

سعی کنید ارزش اضافه کنید و از کپشن خود برای ارائه راهنماهای کوچک “نحوه انجام” به سبک وبلاگ استفاده کنید.

تمرکز مخاطبان خود را حفظ کنید. همچنین ایده خوبی است که

در انتهای کپشن خود سؤالی بپرسید تا پیروان خود را تشویق کنید تا نظر یا پاسخ خود را در نظرات به اشتراک بگذارند.

 

حتماً بخوانید!  10 نکته برای جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام
از هشتگ های مرتبط و تحقیق‌شده استفاده کنید
اهمیت هشتگ گذاری در افزایش و بالا بردن میزان مشارکت فالوورها

۶- از هشتگ های مرتبط و تحقیق‌شده استفاده کنید

هشتگ ها یک ابزار عالی برای افزایش دسترسی، قرار دادن محتوای خود در مقابل افراد بیشتر و افزایش میزان مشارکت شما هستند.

از تعداد محدود هشتگ های خود عاقلانه استفاده کنید و فقط مواردی را که مربوط به محتوای شما هستند اضافه کنید.

این موارد محتوای شمارا در مکالمات اجتماعی پرطرفدار قرار می‌دهد و به افزایش تعاملات شما کمک می‌کند.

به یاد داشته باشید که تحقیقات خود را انجام دهید.

بررسی کنید هشتگ شما پرطرفدار است و توسط بسیاری از خلاقان دیگر استفاده می‌شود.

اگر مخاطبان شما هشتگ را دنبال می‌کنند، این نیز یک نشانه عالی است.

و مطمئن شوید که سایر سازندگان فضای شما از چه هشتک هایی در محتوای خود استفاده می‌کنند.

 

پیشنهاد ویژه: نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام که فروش را افزایش می‌دهد

 

۷- داستان‌های تعاملی را به اشتراک بگذارید

ویژگی استوری اینستاگرام دارای طیف وسیعی از برچسب‌ها است که به مخاطبان شما اجازه می‌دهد مستقیماً با محتوای شما تعامل داشته باشند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل استفاده از این برچسب‌ها به‌صورت هفتگی است.

نظرسنجی، پرسش، شمارش معکوس، نوار لغزنده شکلک

و برچسب‌های تست ابزارهای عالی برای تشویق تعامل با مخاطبان و افزایش تعامل به سطح جدیدی هستند.

 

میزان مشارکت فالوورها -  برچسب‌گذاری موقعیت مکانی
اهمیت و استراتژی استوری ها در بالا بردن میزان مشارکت فالوورها

۸- موقعیت مکانی خود را برچسب‌گذاری کنید

مانند هشتگ ها، نشانگرهای جغرافیایی به شما کمک می‌کنند تا دسترسی خود را افزایش دهید،

محتوای خود را به کاربران بیشتری نشان دهید و میزان مشارکت پست خود را افزایش دهید.

این یک ابزار بسیار مفید برای ذخیره پست‌های بیشتر است.

اگر در مکانی محبوب مانند کافه مدرن یا ساحل زیبا هستید، نشانگر جغرافیایی خود را مختص آن مکان کنید.

به‌این‌ترتیب، وقتی پیروان شما پست شمارا می‌بینند و از بازدید از همان مکان الهام می‌گیرند،

احتمالاً پست را ذخیره می‌کنند تا بعداً به آن برگردند.

 

حتماً بخوانید!  راهنمای کامل تبلیغات لینکدین در سال 2021

حتما بدانید: چه چیزی سریع در اینستاگرام فروخته می‌شود

 

۹- مدیریت جامعه مخاطبان را فراموش نکنید

مدیریت جامعه مخاطبان تعهد شمارا تقویت می‌کند.

وقتی از روش خود برای برقراری ارتباط با جامعه وسیع خود خارج می‌شوید، آن‌ها به شما لطف خواهند کرد.

همچنین بسیار مهم است که دنبال کنندگان خود را در اولین ساعت پس از ارسال پست درگیر کنید،

زیرا این به شما کمک می‌کند سرعت نمایش پست خود را برای سایر دنبال کنندگان خود تعیین کنید.

اطمینان حاصل کنید که پست‌های مشابه را دوست دارید و نظر می‌دهید، به استوری ها پاسخ می‌دهید،

به نظرات و پیام‌های مخاطبان پاسخ می‌دهید و مطالبی را که برای شما ارزش دارند، بلکه برای مخاطبان نیز به اشتراک می‌گذارید.

به اشتراک گذاشتن عشق با پیروانتان ارتباط برقرار می‌کند و به ایجاد یک جامعه متعهد کمک می‌کند.

 

ثبات کلید اصلی است
اهمیت برنامه ریزی محتوایی در افزایش میزان مشارکت فالوورها

۱۰- ثبات کلید اصلی است

اگر هدف شما افزایش میزان مشارکت است، نباید مثل روح جلوه کنید.

هنگامی‌که به‌طور مرتب محتوای جذاب را به اشتراک می‌گذارید، تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما پست‌های شمارا مشاهده می‌کنند،

به این معنی که احتمال بیشتری برای تعامل با پست‌های شما وجود دارد.

فراموش کردن مخاطبان و رها کردن آن‌ها برای هفته‌ها به‌طور مداوم باعث می‌شود که آن‌ها شمارا آنفالوکنند.

برنامه‌ریزی محتوای خود و برنامه‌ریزی دقیق تعداد پست‌هایی که می‌خواهید در هفته به اشتراک بگذارید بسیار مهم است.

ساده باشید و برای خود اهداف هفتگی و ماهانه تعیین کنید که می‌دانید با توجه به حجم کاری می‌توانید به آن‌ها برسید.

به یاد داشته باشید، افزایش نرخ مشارکت شما به زمان و صبر نیاز دارد.

یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد اما هرچه بیشتر با استراتژی‌های مختلف آزمایش و بازی کنید،

نتایج بیشتری را متوجه خواهید شد و برندهای بیشتری مایل به همکاری با شما خواهند بود.

پیگیری عملکرد خود را فراموش نکنید. به‌این‌ترتیب برای شما آسان‌تر است که از سختی کار خود نتیجه بگیرید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظر بدهید

امتیاز این:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]