تماس با ما
18:00 - 09:00
۱۱ نکته ساده برای ایجاد تبلیغات پرفروش
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ 0

مهم است که صاحبان مشاغل اصول نوشتن یک تبلیغ خوب را، درک کنند.

همه مشاغل به ارتقا نیاز دارند. میلیون‌ها دلار در تبلیغات بد و بی‌اثر و ضعیف هدر می‌رود.

هدف این مقاله گسترش کسب‌وکار شماست و تبلیغات مؤثر و پرفروش در تمام اشکال آن ضروری است.

به‌هرحال، شما به مشتریان جدیدی نیاز دارید، زیرا بدون آن‌ها، تجارت شما از بین می‌رود.

خبر خوب این است ایجاد تبلیغات پرفروش دارای اصولی است که این مقاله می‌خواهد آن‌ها را با شما در میان بگذارد.

بیشتر بخوانید: ۲۰ نکته برای نوشتن تیترهای تبلیغاتی جذاب

 

از تبلیغات در چه جاهایی استفاده می‌شود؟

  • بروشورها
  • ایمیل‌ها
  • آگهی‌ها و سایر مواد پستی و توزیعی
  • تبلیغات برای مجلات و روزنامه‌ها
  • تبلیغات آنلاین (نمایش و غیره)
  • کارت‌پستال
  • وب‌سایت‌ها، ازجمله وب‌سایت‌هایی که تبلیغات آنلاین دارند.

 

ایجاد تبلیغات مؤثر و پرفروش یا کمپین تبلیغاتی که واقعاً کارساز باشد ممکن است کمی با آزمون‌وخطا (آزمایش) طول بکشد، اما پیروی از این ۱۱ نکته صحیح و درست می‌تواند به شما در دستیابی به نتایجی که امیدوارید کمک کند.

پیشنهاد می کنم که حتما مطلب ” ۵ اصل کلیدی برای طراحی تبلیغات آنلاین مؤثر ” را با دقت بخوانید.

 

۱- چه چیزی شمارا در رقابت متمایز می‌کند؟

تبلیغات مؤثر می‌تواند به متمایز شدن شما کمک کند. چه چیزی شمارا در رقابت متمایز می‌کند؟

افراد دائماً با تبلیغات انواع مشاغل احاطه‌شده‌اند. بنابراین چه چیزی باعث خواهد شد مشتریان بالقوه شما محصول یا خدمات شرکت شمارا در مقایسه با یکی از رقبای شما بخرند؟

این همان چیزی است که شما برای درک و تمرکز بر روی تبلیغات خود نیاز دارید.

به مشتریان بالقوه خود نشان دهید چرا تجارت شما گزینه شماره یک آن‌هاست و چرا آن‌ها حتی نباید رقبای شمارا در نظر بگیرند. در این صورت این وجود دارد که آن‌ها این کار را نکنند.

“پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد” شما چیست؟

هر تبلیغ باید یک پیشنهاد به مصرف‌کننده ارائه دهد. هر آگهی تبلیغاتی باید به خواننده خود بگوید: “این محصول را برای این مزیت خاص بخرید.”

پیشنهاد باید به‌گونه‌ای باشد که رقبا نتوانند ارائه دهند و باید منحصربه‌فرد باشد، چه در مارک تجاری و چه در چه در ادعایی که دیگران در حوزه تبلیغاتی خود نمی‌کنند.

این پیشنهاد باید آن‌قدر قوی باشد که بتواند توده‌ها را به حرکت درآورد. برای جذب مشتریان جدید و همچنین مشتریان بالقوه.

حتما مطلب ” بازاریابی پارتیزانی یا چریکی چیست؟ ” را با دقت بخوانید.

 

در اینجا چند نمونه خوب آورده شده است:

:Domino’s Pizza در عرض ۳۰ دقیقه یا کمتر در منزل خود پیتزای تازه و داغ دریافت می‌کنید.

خطوط هوایی: ما یک خط هواپیمایی کم‌هزینه هستیم.

مثال‌های بسیار بیشتری وجود دارند. هدف در اینجا کمک به شما در توسعه USP خود است.

چه چیزی شمارا متفاوت می‌کند؟ منحصربه‌فرد؟ چه چیزی دارید که هیچ‌کس دیگری آن را انجام نمی‌دهد؟ این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

 

 

از یک عنوان قدرتمند استفاده کنید: توجه آن‌ها را جلب کنید!

۲- از یک عنوان قدرتمند استفاده کنید: توجه آن‌ها را جلب کنید!

جلب‌توجه نیاز به مهارت و تمرین دارد. جلب‌توجه نیز می‌تواند ظریف باشد. مردم سریع چیزها را اسکن می‌کنند.

آن‌ها هرروز با تبلیغات زیادی در تماس هستند که نمی‌توانند هرکدام را بخوانند.

به همین دلیل شما باید مطمئن شوید که تبلیغ شما درواقع توجه آن‌ها را جلب کرده است.

شما این کار را با یک عنوان مؤثر انجام می‌دهید.

دیوید اوگیلوی، بزرگ‌ترین مرد تبلیغات تاریخ، گفت: “به‌طور متوسط، بیشتر از پنج برابر، عنوان اصلی مقاله خوانده می‌شود.

وقتی عنوان خود را می‌نویسید، هشتاد سنت هزینه کرده‌اید. “

سؤالی که باید از خود بپرسید این است که “چه کسی را می‌خواهید جذب کنید؟ چه چیزی توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند؟ “

عناوین بزرگ به اشکال مختلف هستند.

اوگیلوی یک‌بار اظهار داشت که ظرف سه ساعت آگهی می‌نویسد و سپس سه هفته طول می‌کشد تا عنوان را بنویسد.

  • برخی از عناوین اخبار، شایسته اخبار هستند، به‌عنوان‌مثال هنگام راه‌اندازی سرویس یا محصول جدید.
  • برخی دیگر از مزایای بسیار قوی برخوردار هستند. اکثر آن‌ها در واقعیت‌هایشان خاص هستند، برخلاف کلیات.
  • برخی دیگر از زاویه منفی استفاده می‌کنند (مانند “کاهش هزینه‌ها” در مقابل “افزایش سود”).

 

حتماً بخوانید!  نحوه استفاده از خدمات مشتری برای ایجاد وفاداری در کسب‌وکارهای کوچک

۳- به آن‌ها پیشنهادی بدهید که نتوانند آن را رد کنند!

مصرف‌کنندگان عاشق معامله هستند. بنابراین یک مورد خوب به آن‌ها پیشنهاد دهید تا بتوانند بارها و بارها به شما رجوع کنند.

چه یک قیمت بی‌نظیر، چه یک دوره آزمایشی رایگان، هزینه حمل‌ونقل رایگان یا با یک بسته‌بندی شیک ارائه دهید، اگر معاملات خوبی را به مشتریان خود پیشنهاد دهید، به موفقیت شما کمک می‌کند.

هنگامی‌که به پیشنهاد مقاومت‌ناپذیر خود رسیدید، حتماً باافتخار تبلیغ کنید.

وقتی مردم ببینند که شما چیز بزرگی برای ارائه به آن‌ها دارید، مقاومت در برابر آن سخت خواهد شد.

هنگام تعیین میزان هزینه‌ای که می‌توانید برای یک محصول یا خدمات مقدماتی خرج کنید، به (CLV) ارزش کلی طول عمر مشتری فکر کنید مبلغی که مشتری با گذشت زمان به شرکت سود می‌رساند.

بیشتر بخوانید: مدیریت کمپین فروش و بررسی قدمهای اجرایی سریع

 

۴- در مورد مزایا صحبت کنید، چه چیزی برای آن‌ها مفید است!

تبلیغات باید بر روی مزایا باشد. توضیح ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما مهم است.

مردم بیشتر ازآنچه شما انجام می‌دهید به آنچه از خدمات شما دریافت می‌کنند، علاقه‌مند هستند. آیا منطقی است؟

برای درک این موضوع عملیات زیر را انجام دهید:

  1. تمام خدمات (یا محصولات) خود را لیست کنید.
  2. برای هر یک از آن‌ها، هر کاری که محصول یا سرویس انجام می‌دهد را، لیست کنید.
  3. سپس لیست بعدی این است که نتیجه هر ویژگی چیست و چه سودی برای مشتری دارد؟

مثلاً بگویید شما حسابدار مالیات هستید.

یکی از ویژگی‌های خدمات شما این است که وب‌سایتی دارید که مشتریان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی وارد آن شده و به اسناد مالیاتی خود دسترسی پیدا کنند.

مزیت بزرگ آن این است که باعث صرفه‌جویی در وقت و راحتی مشتری می‌شود.

 

۵- اخبار خود را بگویید

فرهنگ لغت وبستر می‌گوید که “تبلیغات” عبارت است از “تبلیغاتی که از یک قالب تحریریه تقلید می‌کند.”

به‌عبارت‌دیگر، این تبلیغاتی است که به نظر می‌رسد مانند یک مقاله خبری است! به همین دلیل مهم است مردم هفت برابر بیشتر از یک تبلیغ، می‌توانند یک مقاله خبری بخوانند..

افراد در طول روز با تبلیغات احاطه‌شده‌اند. اگر شما بیشتر ازآنچه دیگران پیشنهاد می‌دهند، چیزی برای ارائه نداشته باشید، هیچ انگیزه‌ای برای خواندن تبلیغات شما ندارند.

ایجاد تبلیغات مؤثر و پرفروش که باعث جلب‌توجه و اطلاعات زیادی شود، همیشه آسان نیست.

اما مطالب تبلیغاتی می‌توانند به این مهم دست یابند، زیرا احتمال کلیک کردن و خواندن آن‌ها بسیار بیشتر است.

این نوع تبلیغات خوانندگان را ترغیب می‌کند تا به شرکت شما علاقه‌مند شوند زیرا شامل اطلاعات بیشتری است.

خوانندگان وقتی می‌فهمند که این مقاله نه‌تنها تبلیغات تجاری شماست، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند، می‌خواهند بیشتر بخوانند.

به‌عنوان‌مثال، تبلیغات می‌تواند توصیه‌ها، نکات و اطلاعات زیادی را در اختیار آن‌ها قرار دهد و اینکه شرکت و محصولات شما چگونه می‌توانند به آن‌ها کمک کنند.

 

 

ترس آن‌ها را برطرف کنید: پیشنهاد خود را تا آنجا که ممکن است بدون ریسک ارائه دهید!

۶- ترس آن‌ها را برطرف کنید: پیشنهاد خود را تا آنجا که ممکن است بدون ریسک ارائه دهید!

مردم از خرج کردن پولشان هراس دارند. کلاه‌برداران و محصولات با کیفیت پایین زیادی وجود دارد.

مردم نگران این هستند که وقتی صحبت از بسیاری از محصولات و خدمات می‌شود، پول سخت به‌دست‌آمده خود را هدر دهند.

اگر مردم از، از دست دادن پول خود و پشیمان شدن از خرید خود، می‌ترسند، بعید است کالای شمارا بخرند.

اما اگر این تردیدها را برطرف کنید، مردم انگیزه‌ای برای امتحان محصول یا خدمات شما پیدا می‌کنند.

بنابراین ارائه یک ضمانت بدون خطر، ایده خوبی است.

دانستن اینکه هیچ خطری وجود ندارد و آن‌ها با خرید محصول یا خدمات شما چیزی برای از دست دادن ندارند، انگیزه قدرتمندی برای خرید است.

این خطر “معکوس” است و مقداری از آن را به عهده فروشنده می‌گذارد. و “بازگشت خطر” نامیده می‌شود.

اگر مشتریان بالقوه بدانند که اگر راضی نباشند می‌توانند پول خود را پس بگیرند، دیگر نگران اتلاف پول نیستند و بیشتر امتحان می‌کنند.

علاوه بر این، بسیاری از مردم بلافاصله در مورد یک محصول احساس بهتری پیدا می‌کنند.

این نشان می‌دهد که محصول شما ارزشمند است و شما از حمایت آن با ضمانت بدون خطر، نمی‌ترسید.

 

حتماً بخوانید!  10 روش جذب مشتریان ایده آل از طریق اینستاگرام

۷- دعوت به عمل و درخواست از آن‌ها برای خرید

فقط به مشتریان بالقوه خود نگویید که شرکت شما چه پیشنهادی دارد. آن‌ها را به اقدام تشویق کنید.

به آن‌ها بگویید تا مستقیماً روی تبلیغات شما کلیک کنند، محصول شمارا سفارش دهند، هزینه خدمات شمارا پرداخت کنند و غیره.

به‌عنوان‌مثال، “دعوت به اقدام” شما ممکن است افراد را ترغیب کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر، به شما ایمیل بزنند، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات خود، در خبرنامه ایمیل هفتگی یا ماهانه شما عضو شوند، یا برای خرید محصول یا خدمات شما، یک فرم را پر کنند.

این حتی می‌تواند کاربران را به کلیک بر روی تبلیغات شما سوق دهد و آن‌ها را به وب‌سایت شما ببرد نه اینکه فقط تبلیغ را تماشا کنند.

در نمونه تبلیغات دعوت به عمل، برای تقویت انگیزه اضافی باید از کلمات مهیج و زبان اقناعی استفاده کنید.

 

۸- فوری به نظر برسد، به آن‌ها دلیلی بدهید که اکنون بخرند!

شما نمی‌خواهید فقط با تبلیغات خود بذر بکارید، بلکه می‌خواهید افراد دیگر حرکت کنند و اکنون در مورد پیشنهاد شما کاری انجام دهند.

وقتی مردم یک تبلیغ را می‌بینند و بعداً به فکر امتحان یک شرکت می‌افتند، ممکن است واقعاً بخواهند آن را انجام دهند.

اما مردم اغلب زندگی خود را ادامه می‌دهند و همه‌چیز را در مورد تبلیغات و محصولی که ممکن است به آن علاقه‌مند شوند، فراموش می‌کنند.

بنابراین، شما باید مردم را تشویق کنید که اکنون، نه بعداً، اقدام کنند.

شما می‌توانید این اضطرار را به روش‌های مختلف ایجاد کنید.

به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید پیشنهاد غیرقابل مقاومت خود را در مدت‌زمان محدود ارائه دهید.

اگر مردم ببینند که فقط یک دوره زمانی مشخص، مثلاً چند ساعت یا چند روز، برای انجام یک معامله فراموش‌نشدنی که از قبل کاملاً هیجان‌زده شده‌اند دارند، احتمال دارد که اکنون حرکتی را انجام دهند.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بعداً می‌توانند همان معامله را به دست آورند. اما اگر آن‌ها بدانند که نمی‌توانند، اکنون احتمال پذیرفتن معامله بیشتر است.

این تنها راه ایجاد احساس فوریت نیست. شما همچنین می‌توانید در یک‌فصل یا رویداد آینده وارد شوید که محصول شما برای آن‌ها مفید باشد و مردم اکنون بخرند.

هر روشی که برای انجام این کار انتخاب کنید، مهم است که به مشتریان بالقوه خود اطلاع دهید که اکنون زمان حرکت برای پیشرفت است.

 

۹- از توصیه‌نامه‌ها استفاده کنید

گواهینامه‌های مشتریان راضی، اثبات این امر است. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ایجاد تبلیغات مؤثر و پرفروش ایجاد اعتماد و علاقه به شرکت شماست.

به یاد داشته باشید که مردم این روزها نگرانی‌های زیادی دارند، خصوصاً وقتی آنلاین هستند.

اعتمادسازی در تجارت، محصولات و خدمات، بسیار مهم است تا بدانند شرکت شما انتخاب درستی است.

شما می‌توانید این کار را با نشان دادن اینکه دیگران در گذشته از تصمیم خود برای خرید یا کار با شما، راضی بوده‌اند، انجام دهید.

یک راه عالی برای انجام این کار افزودن یک یا دو توصیه به تبلیغات خود از کسانی است که از شرکت و محصولات شما راضی هستند.

امروزه افراد بی‌شماری هنگام خرید برای شرکت‌ها، محصولات و خدمات جدید، به توصیه‌های آنلاین اعتماد می‌کنند.

مردم به کاربران دیگر اعتماد دارند و می‌خواهند بدانند که در مورد یک شرکت چه می‌گویند.

نمی‌توانید افراد را وادار کنید که توصیه‌های آنلاین شمارا ببینند، اما می‌توانید با افزودن توصیه از مشتری فعلی که ازآنچه شما ارائه می‌دهید راضی است، به آن‌ها آرامش یکسانی دهید.

با دیدن اینکه سایر کاربران که دقیقاً مانند آن‌ها از محصول شما راضی هستند، می‌تواند مشتریان بالقوه را به آزمایش محصول شما ترغیب کند.

 

حتماً بخوانید!  در فروش، مشاور مشتری باشید

 

از گرافیک هیجان‌انگیز استفاده کنید

۱۰- از گرافیک هیجان‌انگیز استفاده کنید

مردم بصری هستند. متن ساده‌روی زمینه ساده می‌تواند خسته‌کننده باشد.

مردم همیشه نمی‌خواهند همه آنچه را که در یک تبلیغ یا مقاله نوشته‌شده است، بخوانند. با افزودن گرافیک هیجان‌انگیز به تبلیغات خود، می‌توانید علاقه بصری مشتریان خود را جلب کنید.

به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید عکسی ازآنچه ارائه می‌دهید، ارسال کنید، یا چیزی ارسال کنید که باعث جلب‌توجه شود.

می‌توانید خودتان عکس بگیرید یا به‌صورت آنلاین تصاویر رایگان را جستجو کنید. بااین‌وجود، افزودن چیزی بصری به جلب‌توجه و علاقه بیشتر به شرکت شما کمک می‌کند.

 

۱۱- اطلاعات کامل تماس خود را قرار دهید

گاهی تبلیغات، اغلب تبلیغات گران‌قیمت در مجلات، پوسترها، بیلبوردها و موارد دیگر را هستند که اطلاعات و تماس شفافی برای این شرکت وجود ندارد.

اشتباه نکنید. شما به آن‌ها گفتید که چه چیزی را می‌فروشید، اکنون به آن‌ها بگویید که کجا آن را بخرند. هر چیز دیگری اتلاف پول است.

شما باید از تبلیغات خود برای اتصال افراد به وب‌سایت خود برای کسب اطلاعات بیشتر، به‌عنوان بخشی از اطلاعات تماس خود استفاده کنید. این امر به چند دلیل ضروری است.

۱- اگر افراد سایت شمارا بررسی کنند و تحت تأثیر آن قرار بگیرند، شانس بیشتری برای تبدیل آن‌ها به مشتری واقعی دارید.

۲- می‌توانید نحوه عملکرد تبلیغات خود و تولید مشتری‌های بالقوه در وب‌سایت را ردیابی کنید تا از عملکرد کمپین خود ایده بگیرید.

بنابراین اگر به نتایجی که می‌خواهید نرسید، می‌دانید که کجا تغییرات را ایجاد کنید.

 

 

همیشه بیش از انتظار مشتری تحویل دهید

همیشه بیش از انتظار مشتری تحویل دهید

به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از مشتری می‌شود، همیشه باید تحویل بیش‌ازحد داشته باشید.

ایجاد یک تبلیغ مؤثر و پرفروش بسیار خوب است، اما اگر مشتری‌های خود را خوشحال نکنید، تبلیغات شما خیلی زیاد پیش نخواهد رفت.

بنابراین شما باید بر روی ارائه بهترین تجربه به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود متمرکز شوید.

اگر شما همیشه بیش ازآنچه مشتریان انتظار دارند، ارائه می‌دهید، پس هرگز نگران نخواهید شد که کسی ناامید شود.

سپس خواهید دید که مشتریان شما بارها و بارها بازمی‌گردند و به‌احتمال‌زیاد در مورد شرکت شما به دوستان خود می‌گویند.

 

خود را متمایز کنید

این ۱۱ نکته برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر و پرفروش می‌تواند به تبلیغات شما کمک کند تا سر و شانه‌های خود را بالاتر از رقبا بگیرید.

شما می‌توانید تبلیغات چشم‌نوازی ایجاد کنید که مردم را در مورد آنچه شما ارائه می‌دهید هیجان‌زده کند.

این به شما کمک می‌کند نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید تا مشتریان بالقوه را به مشتری واقعی تبدیل کنید.

تبلیغات مهم است و تبلیغات خوب و پرفروش، همان چیزی است که به موفقیت شرکت شما کمک می‌کند.

پیام بگذارید

آرشیو