راه‌های احتمالی برای کسب درآمد بیشتر؛ 20 ایده خلاقانه

راه‌های احتمالی برای کسب درآمد بیشتر؛ 20 ایده خلاقانه

اگرچه ممکن است پول اولویت اصلی شما در زندگی نباشد، اما برای مراقبت از خود و خانواده باید مقدار مشخصی درآمد داشته باشید.

هزینه‌های مسکن، غذا، پوشاک، تفریح، تحصیل و سایر هزینه‌ها به سرعت افزایش می‌یابد. در بسیاری از موارد، درآمدی که از شغل تمام وقت خود به دست می‌آورید برای رفع تمام نیازهای خانواده شما کافی نخواهدبود.

در موارد دیگر، این درآمد می‌تواند اساسی‌ترین نیازهای شما را برآورده کند، اما پول مازاد مورد نیاز برای پس‌انداز بازنشستگی یا پرداخت هزینه تعطیلات را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

برای بسیاری از خانواده‌ها، این مسئله منجر به استرس مستمر می‌گردد.

وقتی با کمبود درآمد یا پول مواجه می‌شوید، ممکن است راه‌های دیگری را برای کسب درآمد بیشتر در نظر بگیرید.

بعد از خواندن این مطلب حتما آموزش روش های کسب درآمد غیرفعال را مطالعه فرمایید تا ذوش های دیگر را برای درآمد بالاتر داشته باشید.

چه تازه‌ کار خود را شروع کرده باشید و چه به‌سرعت به سال‌های بازنشستگی خود نزدیک می‌شوید، این 20 ایده پول‌ساز می‌تواند به شما کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کنید و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

20 اده جذاب برای کسب درآمد بیشتر و بالاتر

1.یک کسب‌وکار جانبی راه‌اندازی کنید

یکی از راه‌حل‌هایی که می‎تواند درآمد شما را افزایش دهد و مقدار پول نقد بیشتری به دست بیاورید، این است که کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید که موفقیت یک تجارت جدید ممکن است زمان‌بر باشد، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که یک‌شبه افزایش چشمگیری در میزان درآمد خود تجربه کنید.

این ایده‌ها را برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق در نظر بگیرید که می‌توانید در اوقات فراغت خود روی آنها کار کنید:

  • یک کتاب الکترونیکی بنویسید.
  • یک تجارت کیترینگ راه‌اندازی کنید.
  • مهارت‌های خود را به فروش برسانید.
  • یک فرد برنامه‌ریز برای رویدادها شوید.
  • زبان تدریس کنید.
  • یک کسب‌وکار فروش حضوری (مغازه) راه‌اندازی کنید.
  • فروشنده شوید.

بعد از مدتی، ممکن است کسب‌وکار جانبی شما جایگزین شغل تمام‌وقتتان شود و به شما این امکان را می‌دهد که به‌عنوان صاحب یک بیزینس، رئیس خودتان باشید.

به خواندن این مطلب ادامه دهید، من نکات بیشتری را در مورد راه‌اندازی کسب‌وکار در بعضی از ایده‌های پول‌ساز بعدی آورده‌ام.

2.درخواست افزایش حقوق کنید

اگر شغل فعلی‌تان درآمدی را که برای دستیابی به اهداف مالی‌تان نیاز دارید فراهم نمی‌کند، مذاکره برای افزایش حقوق راه دیگری برای کسب درآمد بیشتر است.

در برخی موارد، ممکن است یک کارفرما مایل باشد که حقوق شما را صرفاً به این دلیل که شما درخواست کرده‌اید، افزایش دهد، به‌خصوص اگر کارمند ارزشمندی هستید که برای مدت طولانی در شرکت مشغول به کار بوده‌اید.

برای مذاکره با درخواست ملاقات با سرپرست خود آماده شوید و نسبت به برنامه‌ریزی برای آن حساس باشید و آن را به زمان و روزهایی از سال موکول کنید که رئیس شما بیش از حد پرمشغله و یا دچار فشار کاری نیست.

در صورت امکان، بلافاصله پس از انجام کاری مهم برای تیم یا پس از بررسی عملکرد موفق، جلسه‌ای را هماهنگ کنید.

حقایق و داده‌هایی را جمع‌آوری کنید که از درخواست شما برای افزایش حقوق حمایت می‌کند و برای نشان‌دادن اینکه چقدر برای شرکت ارزشمند هستید، آماده شوید.

در مورد نرخ دستمزد استاندارد برای موقعیت، تجربه و مهارت‌های خود تحقیق کنید تا بتوانید میزان حقوق معقول را پیشنهاد دهید.

در نظر بگیرید که افزایش حقوقی بالاتر از درآمد مدنظرتان را خواستار شوید تا جایی برای مذاکره و چانه‌زنی وجود داشته باشد.

اگر کارفرمای شما با درخواست افزایش حقوق شما موافق نیست، به دنبال موقعیت دیگری در رشته خود با حقوق بهتر باشید. همچنین ممکن است بتوانید با درخواست برای ارتقا در همان شرکت، دستمزد خود را افزایش دهید.

3.سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات

اگرچه این استراتژی مستلزم تعهد طولانی‌مدت و شناخت بازار است، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند راهی عالی برای افزودن به ارزش خالص دارایی‌های شما باشد.

ممکن است شما در ملکی اجاره‌ای سرمایه‌گذاری کنید که درآمد ماهانه برای شما فراهم می‌کند، یا ممکن است ملکی را انتخاب کنید که بتوانید آن را بازسازی کرده و با سود بیشتر آن را به فروش برسانید.

برخی از سرمایه‌گذاران خرید املاک و مستغلات را انتخاب می‌کنند؛ زیرا معتقدند در طول زمان ارزش آن خودبه‌خود افزایش پیدا می‌کند.

خریدن خانه‌های کلنگی، یک روش رایج برای کسب درآمد در بخش املاک و مستغلات است. این کار شامل خرید خانه با قیمت پایین، تعمیر و سپس فروش آن به قیمت بالاتر است.

خرید خانه برای خودتان نیز یک سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به‌حساب می‌آید، زیرا ارزش آن می‌تواند در طول زمان افزایش پیدا کند، به‌خصوص اگر در داخل و خارج خانه خود اصلاحاتی ایجاد کنید.

شما همچنین می‌توانید یک تراست سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (REIT) خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد بدون خرید خود ملک، در سهام املاک سرمایه‌گذاری کنید.

کسب درآمد بیشتر با بازار سهام

4.سرمایه‌گذاری در بازار سهام

سرمایه‌گذاری در بازار سهام، یک استراتژی پول‌ساز است که اگر به‌درستی درک و انجام شود، می‌تواند بسیار سودآور باشد.

بااین‌حال، تشخیص این نوع سرمایه‌گذاری برای کسب درآمد نیز مهم است، زیرا می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد.

اگر انتخاب‌های اشتباهی داشته باشید یا سعی کنید خیلی سریع عمل کنید، می‌توانید مقدار قابل‌توجهی از پول را در سهام از دست بدهید.

به همین دلیل، اگر سرمایه‌گذاری در بازار سهام را انتخاب می‌کنید، باید بدانید که بر روی چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید، در مورد سهام تحقیق کنید، یا همکاری با یک مشاور سرمایه‌گذاری واجد شرایط را مدنظر قرار دهید.

زیرا می‌تواند به شما در کاهش ریسک و به حداکثر رساندن سود کمک کند.

5.با بودجه خود زندگی کنید

بسیاری از خانواده‌ها هر ماه بیش از مقدار لازم خرج می‌کنند فقط به این دلیل که بودجه مناسبی ندارند. تمام هزینه‌های خود را فهرست کنید و هرگونه هزینه «اضافی» را که به آن نیاز ندارید، حذف کنید.

همچنین می‌توانید با کاهش هزینه برخی از قبض‌هایی که دارید یا حذف هرگونه صورت‌حساب اشتراکی که از آن استفاده نمی‌کنید، در پول خود صرفه‌جویی کنید.

به‌عنوان‌مثال، ممکن است متوجه شوید که قبض تلفن همراه شما بسیار بیشتر از چیزی است که باید باشد یا اینکه بیش از حد برای بیمه خودرو پرداخت می‌کنید.

یا، می‌توانید آن اشتراک شبکه پخش سریال را که هرگز از آن استفاده نمی‌کنید، لغو نمایید.

هر چه هست، از پول اضافی برای پس‌انداز آینده خود یا بهبود کیفیت زندگی خانواده‌تان استفاده کنید.

هزینه‌های خود را برای یک یا دو هفته پیگیری کنید تا بدانید برای چه چیزی خرج می‌کنید و چه چیزی را می‌توانید حذف کنید.

6.با یک مشاور مالی مشورت کنید

بهبود وضعیت مالی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص اگر مطمئن نیستید از کجا باید شروع کنید.

یک مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند درآمد، هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را به‌دقت بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه‌های بهبود وضعیت خود را شناسایی کنید و شروع به کسب درآمد و پس‌انداز بیشتر نمایید.

همچنین مشاور مالی می‌تواند به شما کمک کند تا  تصمیم بگیرید که آیا به‌کارگیری استراتژی‌های بلندپروازانه پول‌ساز، مانند سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا راه‌اندازی کسب‌وکار، ارزش زمان و تلاش را دارد یا خیر.

7.دوره‌های آنلاین ایجاد کنید

ممکن است متوجه این موضوع نباشید که در کاری متخصص هستید و می‌توانید آنچه را که می‌دانید به دیگران بیاموزید. تولید یک دوره آنلاین، راهی عالی برای کسب درآمد غیرفعال است.

درآمد غیرفعال به شما این امکان را می‌دهد که یک‌بار تلاش کنید و بارهاوبارها از آن تلاش پول دربیاورید.

هنگامی که یک دوره آنلاین ایجاد می‌کنید، ممکن است 40 تا 60 ساعت برای آماده‌سازی آن‌وقت صرف کنید، اما زمانی که آن را به عموم ارائه دادید، می‌توانید نسخه‌های زیادی از این دوره را بفروشید.

به تجربیات زندگی، استعدادها، تحصیلات، آموزش، بینش و مهارت‌های شغلی خود فکر کنید. مردم برای مشاوره در مورد چه موضوعاتی به شما مراجعه می‌کنند؟

در مورد چه چیزی آگاهی دارید؟ چه تجربیاتی دارید که دیگران می‌توانند از آن بهره ببرند؟

به‌عنوان‌مثال، من از تجربه خود به‌عنوان یک نویسنده پرفروش برای ایجاد یک دوره آنلاین در مورد نحوه نوشتن یک کتاب و تبدیل‌شدن به یک نویسنده، استفاده کرده‌ام.

من همچنین از تجربه شغلی خودم برای ایجاد دوره‌های آنلاین متعدد در زمینه آموزش فروش و سخنرانی عمومی استفاده کرده‌ام.

ممکن است لازم باشد روی موضوعات توسعه شخصی تمرکز کنید، مانند اعتمادبه‌نفس و اصول موفقیت.

موضوعات بسیار زیادی هستند؛ به مشاغل، مسافرت، نواختن آلات موسیقی، کدنویسی، نویسندگی، مذاکره، مهارت‌های نرم، مهارت‌های رهبری، مهارت‌های بین‌فردی، سرگرمی‌ها، تعمیرات، صنایع‌دستی و غیره فکر کنید.

ایجاد یک دوره آنلاین می‌تواند پول نقد مازاد مورد نظرتان را به شما بدهد. دوره‌های خود را در وب‌سایتتان بفروشید یا از پلتفرم‌های یادگیری مانند Skillshare یا Teachable بهره ببرید.

8.از بازاریابی وابسته در وب‌سایت خود استفاده کنید

راه دیگر برای کسب درآمد از اینترنت این است که وب‌سایت خود را ایجاد کنید و به محصولات یا خدمات دیگر پیوند اضافه کنید.

به‌عنوان یک شرکت وابسته، یک شرکت برای هرگونه فروش، سرنخ، دانلود یا کلیکی که منجر به کلیک روی لینک‌های وابسته در سایت شما می‌شود، به شما کمیسیون پرداخت می‌کند.

اولین قدم ایجاد یک وب‌سایت یا وبلاگ در مورد موضوعی است که به آن علاقه دارید، مانند تجارت، فناوری، آموزش، سرگرمی، امور مالی و غیره. شما همچنین می‌توانید یک استراتژی کمپین ایمیلی ایجاد کنید تا مطالب مورد علاقه‌تان را مستقیم به مخاطبان خود را ارسال کنید.

در مرحله بعد، شرکت‌هایی را جستجو کنید که در جایگاه شما قرار می‌گیرند و در بازاریابی وابسته فعالیت می‌کنند.

هنگامی که با آنها شریک شدید که به‌طورکلی رایگان است، آنها پیوندهای وابسته را برای اضافه‌کردن به سایت یا کمپینی که ایجاد می‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهند.

یکی از جنبه‌های ضروری کسب درآمد آنلاین با بازاریابی وابسته، ایجاد مقالات باکیفیت و سایر محتوایی است که خوانندگان را مشتاق به بازدید از سایت شما می‌کند.

9.ویدئوها را تماشا کنید

همچنین می‌توانید با تماشای ویدئو در اوقات فراغت خود شروع به کسب درآمد آنلاین کنید.

این می‌تواند یک راه سرگرم‌کننده برای به‌دست‌آوردن کمی پول نقد مازاد یا کارت‌های هدیه باشد که می‌توانید از آنها برای افزودن به درآمد خانوار خود استفاده کنید.

ده‌ها وب‌سایت وجود دارند که برای تماشای ویدئو از طریق تلفن‌های هوشمند، رایانه یا تبلت به مردم پول می‌دهند.

به دنبال سایت‌های پاداش آنلاین با رتبه بالا باشید و معتبر باشید. چند موردی که باید به آنها توجه کرد عبارت‌اند از  Inbox Dollars ، MyPoints   و  Swagbucks.

این سایت‌ها با شرکت‌هایی همکاری می‌کنند که برای تماشای تبلیغات ویدئویی محصولات یا خدماتشان به شما پول می‌دهند.

همچنین بسیاری از آنها راه‌های دیگری را برای کسب درآمد آنلاین ارائه می‌دهند، مانند بازی‌کردن، شرکت در نظرسنجی، خرید آنلاین، جستجو در وب یا ثبت‌نام برای دریافت خدمات.

10.از سایت‌های نظرسنجی برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید

مانند دریافت پول برای تماشای ویدئوها، می‌توانید با شرکت در نظرسنجی در اوقات فراغت خود به‌صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها علاقه‌مند هستند بدانند که چگونه می‌توانند خدمات خود را بهبود ببخشند یا به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنند و برای دریافت نظر یا سایر اطلاعات مفید، به شما پول خواهند داد.

وقتی با سایت‌های نظرسنجی مورد اعتماد کار می‌کنید، ممکن است درآمد بیشتری کسب کنید که معمولاً به چند دلار تا چند صد دلار در ماه می‌رسد.

مبلغی که در نظرسنجی‌ها به دست می‌آورید به زمان آزاد و سایت‌هایی که در آن فعالیت می‌کنید بستگی دارد.

اگرچه شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین یکی از راه‌های کسب درآمد بالاتر نیست، اما می‌تواند راهی لذت‌بخش برای افزودن پول به‌حساب بانکی شما باشد درحالی‌که چند دقیقه زمان لازم دارد.

مانند زمانی که در صف انتظار، در حال استراحت یا رفت‌وآمد به محل کار هستید.

حتماً به دنبال سایت‌های نظرسنجی معتبر باشید. شما معمولاً یک فرم اطلاعاتی را پر می‌کنید تا سایت علایق و مشخصات جمعیتی شما را بشناسد و بتوانید به‌صورت رایگان نظرسنجی را شروع کنید.

با تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین، امتیازهایی به دست می‌آورید که می‌توانید آن را با پول نقد یا کارت هدیه تبدیل کنید.

11.غذاها، مواد غذایی و کالاها را تحویل دهید

در اقتصاد پر از مشاغل آزاد کنونی، راه‌های بیشتری برای کسب درآمد از طریق ارائه خدمات، مانند تحویل غذا یا دیگر خریدها، وجود دارد.

برخی از افراد با ثبت‌نام به‌عنوان راننده تحویل کالا از طریق نرم‌افزارهای حوزه غذا مانند Uber Eats، Amazon Flex  یا DoorDash درآمد خوبی کسب می‌کنند.

این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که برنامه زمانی خود را تنظیم نموده و هر موقع که می‌خواهید کار کنید.

ممکن است به‌عنوان یک تحویل‌دهنده، غذا را از رستوران تحویل بگیرید، سفارشات را از خواروبارفروشی بگیرید و یا بسته‌ها را به درب منازل برسانید.

مزایای یک راننده تحویل برای کسب درآمد بیشتر شامل ساعات کاری انعطاف‌پذیر، امکان کسب وجه نقد بیشتر از طریق انعام و پاداش و واریز سریع به‌حساب بانکی است.

این روش خلاقانه برای به‌دست‌آوردن پول نقد به تعهد کمی نیز نیاز دارد، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید کارتان را آغاز کرده و یا متوقف کنید.

کسب درآمد بیشتر با راه اندازی فروشگاه آنلاین

12.یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید

فروش محصولات یا خدمات به‌صورت آنلاین یکی دیگر از ایده‌های پول‌ساز عالی است؛ زیرا شما را در معرض مخاطبان در سطح جهانی قرار می‌دهد.

اگر از قبل محصول یا مهارتی دارید که برای آن بازاریابی می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی یک فروشگاه تجارت الکترونیک ایجاد کنید، یک قابلیت سبد خرید اضافه کنید و شروع به تبلیغ سایت خود در رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، تبلیغات و یا آگاهی به سبک دهان‌به‌دهان یا وایرال کنید.

اگر از صفر شروع می‌کنید، ایده‌هایی درباره آنچه می‌توانید بفروشید بر اساس آنچه به آن علاقه دارید، اقلامی که محبوب هستند یا جایی که نیازی وجود دارد که برآورده نشده است، ایجاد کنید.

نحوه تولید یا تأمین آن را تعیین کنید، آن را ارسال کرده و اگر قوانین یا محدودیت‌هایی وجود دارد که باید از آن آگاه شوید.

ایجاد ایده‌های محصول با درآمد غیرفعال، مانند دوره‌های آنلاین، کتاب، کتاب الکترونیکی، موسیقی یا عکاسی را در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است محصولاتی را بفروشید که قبلاً توسط یک تأمین‌کننده خارجی یا داخلی یا افرادی در جامعه که صنایع‌دستی، لباس، دکورهای فصلی، آثار هنری یا محصولات دیگر را تولید می‌کنند، ساخته شده‌اند.

13.به طور منظم به‌حساب پس‌انداز خود وجه اضافه کنید

درحالی‌که این روش ممکن است راهی غیرمستقیم برای کسب درآمد بیشتر باشد، ساخت یک حساب پس‌انداز مزایای زیادی برای کمک به امور مالی شما دارد.

این کار اولاً به شما کمک می‌کند به طور منظم با بودجه‌ای که دارید زندگی کنید و از خرج‌کردن بیش از حد اجتناب نمایید. هر بار که حقوق دریافت می‌کنید، درصد از پیش تعیین شده‌ای از درآمد خود را در حساب پس‌انداز خود قرار دهید.

مشاوران مالی اغلب توصیه می‌کنند 20 درصد از حقوق خود را پس‌انداز کنید، 50 درصد آن را برای موارد ضروری و 30 درصد برای موارد اختیاری استفاده کنید.

همچنین پس‌اندازکردن پول به شما کمک می‌کند که از بدهی دور بمانید و از بهره‌ای که برای وام‌ها و کارت‌های اعتباری پرداخت می‌کنید، اجتناب نمایید.

اگر شرایط اضطراری پیش آمد یا درآمدتان کم شد، می‌توانید به‌جای اینکه هزینه‌ها را از طریق یک کارت اعتباری با بهره بالا بپردازید، از پس‌انداز خود برداشت کنید.

ایجاد و رسیدن به هدف پس‌انداز می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای شما ایجاد کند. می‌توانید برای تعطیلات، پیش‌پرداخت خانه‌تان، ماشین بهتر یا مواردی که کیفیت زندگی‌تان را بهبود می‌بخشد، پس‌انداز کنید.

14.تدریس خصوصی آنلاین

اگر از تدریس دیگران لذت می‌برید و دوست دارید در خانه کار کنید، آموزش آنلاین را در نظر بگیرید.

تدریس خصوصی آنلاین به‌طورکلی حداقل به مدرک دیپلم دبیرستان و اغلب مدرک لیسانس یا بالاتر نیاز دارد، اما آموزش آنلاین بدون این مدارک هم ممکن است.

موضوعاتی که می‌توانید در تدریس خصوصی خود ارائه دهید، از ریاضی دبستان گرفته تا حساب دیفرانسیل و انتگرال در سطح کالج است.

ممکن است شما یک مربی شطرنج آنلاین باشید، به کسی یاد بدهید که گیتار بزند یا به دانش‌آموزی کمک کنید تا مهارت‌های تست‌زنی خود را بهبود دهد.

همچنین می‌توانید یک زبان خارجی، هنر یا حسابداری را تدریس کنید یا به دانشجوی حقوق، روزنامه‌نگاری یا مردم‌شناسی آموزش دهید.

استعدادها، مهارت‌ها و صلاحیت‌های خود را مشخص کنید و با یک سایت آموزش آنلاین ارتباط برقرار کنید یا خدمات خود را در وب‌سایت‌های فریلنسینگ ارائه دهید که می‌توانید نرخ‌های خود را تعیین کنید.

تدریس خصوصی آنلاین تقاضای زیادی دارد و می‌توانید از آن به‌عنوان راهی برای کسب درآمد آنلاین یا به‌عنوان یک شغل پاره‌وقت استفاده کنید.

15.از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود کسب درآمد کنید

این احتمال وجود دارد که حداقل یک حساب رسانه اجتماعی داشته باشید و با کمتر از 500 تا 1000 دنبال‌کننده، می‌توانید شروع به کسب درآمد آنلاین با آن کنید.

کسب درآمد اضافی از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما معمولاً مستلزم تعامل با فالوورها است، به این معنی که به نظرات آنها پاسخ دهید و با آنها رابطه برقرار ‌کنید که در آن به نظرات، پیشنهادات، توصیه‌ها یا سرگرمی‌های شما اعتماد می‌کنند.

سپس می‌توانید به یک اینفلوئنسر پولی تبدیل شوید که در آن شرکت‌ها به شما پول می‌دهند تا در مورد محصولات یا خدمات آن‌ها پستی تهیه کنید که جمعیت دنبال‌کنندگان شما بدان علاقه دارند.

یا می‌توانید از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای هدایت ترافیک به وب‌سایتتان، فروش دوره‌های آموزشی یا سایر محصولات دیجیتالی خود، یا یک بازاریابی وابسته استفاده کنید.

برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند تا فروشگاه‌هایی راه‌اندازی کنید و کالاها را مستقیماً از آنجا بفروشید، از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام و پینترست.

16.یک نویسنده مستقل شوید

نویسندگی فریلنسری نیز به دلیل اینکه دنیا به‌صورت دیجیتالی به هم متصل است، زمینه پرتقاضایی است.

اکثر شرکت‌ها در سطح جهانی یک وب‌سایت دارند و بسیاری از نویسندگان برای ایجاد محتوایی نیاز دارند که به فروش محصولات یا خدمات آنها کمک کند یا مطالب آموزشی مفیدی را برای مشتریان ارائه دهد.

مشاغل نویسندگی آنلاین معمولاً نیازی به مدرک ندارند. بااین‌حال، شما باید مهارت‌های نوشتاری خوبی داشته باشید. اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید، یک دوره آموزشی آنلاین نویسندگی را در نظر بگیرید.

شما می‌توانید مشاغل نویسندگی آنلاین را در وب‌سایت‌های مختلف فریلنسری مانند Upwork، Freelancer  و Fiverr پیدا کنید. سایت‌های شغلی آنلاین مانند FlexJobs، LinkedIn و Indeed را نیز بررسی کنید.

با اتصال به اینترنت با کامپیوتر یا لپ‌تاپ و مهارت‌های نوشتاری، می‌توانید به‌عنوان شغل پاره‌وقت یا تمام‌وقت درآمد کسب کنید.

17.خدمات فریلنسری را از خانه ارائه دهید

در کنار نوشتن، خدمات فریلنسری دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از خانه، با یا بدون دسترسی به اینترنت، ارائه دهید.

به‌عنوان‌مثال، اگر یک زبان خارجی می‌دانید، می‌توانید خدمات ترجمه ارائه دهید. با گذاشتن پست در حساب رسانه‌های اجتماعی خود، ارسال بروشور، درج آگهی یا استفاده از یک وب‌سایت مستقل دیگران را از کار خود مطلع کنید.

برای خدماتی که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند، مانند پیاده‌روی با حیوانات خانگی همچون سگ‌ها، چمن‌زنی، خانه‌نشینی (ماندن در خانه افرادی که برای مدتی آنجا را ترک می‌کنند، جهت نگهداری)، سازماندهی خانه، تعمیر خودرو، خدمات تعمیر خانه، نقاشی و سایر روش‌های کسب درآمد که نیاز به کار یدی دارند، پول دریافت کنید.

از مهارت‌های عکاسی خود استفاده کنید و پیشنهاد دهید از عروسی‌ها، رویدادهای ویژه و خانوادگی عکس و فیلم بگیرید.

همچنین می‌توانید خدمات مستقل خود را به‌عنوان ادیتور، طراح گرافیک، مشاور مالی، ویرایشگر، طراح وب یا توسعه‌دهنده اپلیکیشن ارائه دهید.

18.یک تجارت دیجیتال مارکتینگ راه‌اندازی کنید

بازاریابی دیجیتال هرگونه تبلیغاتی است که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. من قبلاً به چندین نوع بازاریابی دیجیتال اشاره کرده‌ام؛ زیرا در بین میلیون‌ها نفر که هر روز آنلاین هستند بسیار رایج است.

من خودم از یک آژانس بازاریابی دیجیتال، Brandetize، برای تبلیغ کسب‌وکار بین‌المللی‌ام استفاده می‌کنم. آنها به من کمک کردند تا فروش آنلاین خود را از 1200 دلار در ماه به بیش از 100000 دلار افزایش دهم.

کانال‌های بازاریابی آنلاین شامل رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل، کتاب‌های الکترونیکی، ویدئوها، بازاریابی وابسته و بازاریابی اینفلوئنسری و همچنین بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، خبرنامه‌ها، پست‌های وبلاگ، اینفوگرافی‌ها و کاغذهای سفید (کاغذ راهنما) است.

اگر با بازاریابی آنلاین آشنا هستید، راه‌اندازی کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید. خدمات خود را به کسب‌وکارهای محلی و استارت‌آپ‌ها ارائه دهید و با کسب تجربه و قرارگرفتن بیشتر در معرض عموم، شرکت‌های متوسط و بزرگ به‌عنوان شعبه تجارت خود را راه‌اندازی کنید.

ممکن است به‌عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال تک کانالی شروع کنید که در یک نوع بازاریابی تخصص دارد یا خدمات متعدد یا کاملی را ارائه می‌دهد.

با ایجاد یک وب‌سایت و قراردادن نمونه کارها، ارسال ایمیل، ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی و حتی تماس سرد (تماس با افرادی که قبلاً علاقه‌ای به محصولات یا خدمات ارائه شده ابراز نکرده‌اند)، آژانس خود را بازاریابی کنید.

راه اندازی کانال یوتیوب برای کسب درآمد بالاتر

19.از ویدئوهای یوتیوب، درآمد تبلیغاتی کسب کنید

همه عاشق تماشای ویدئو هستند و این به یکی از روش‌های پیشرو در ارتباط، سرگرمی، آموزش و تبلیغات تبدیل شده است.

یوتیوب با 2.1 میلیارد کاربر در سراسر جهان که روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدئو مصرف می‌کنند، پراستفاده‌ترین پلتفرم ویدئویی در سراسر جهان است.

با توانایی دستیابی به مخاطبان بسیار زیاد، کسب درآمد از طریق تبلیغات در ویدئوهای یوتیوب یکی دیگر از ایده‌های عالی پول‌سازی است.

یک کانال YouTube درباره چیزی که به آن علاقه دارید ایجاد کنید. می‌توانید تقریباً برای هر موضوعی، از جمله کمدی، فناوری، آشپزی، موسیقی، بازی، آموزش، ورزش، اخبار، فیلم، صنایع‌دستی و موارد دیگر مخاطبانی پیدا کنید.

محتوای اصلی را مرتباً با ساخت انواع محتوا آپلود کنید، مانند ویدئوهای آموزشی، نظرات، بررسی محصول، مصاحبه، محتوای آموزشی، پرسش‌وپاسخ، مستندسازی، واکنش‌ها یا نماهنگ‌ها.

هنگامی که به 1000 عضو و 4000 ساعت تماشا رسیدید، می‌توانید برای کسب درآمد از کانال خود از طریق برنامه Partner YouTube درخواست دهید.

پس از تأیید، می‌توانید تبلیغات را روی ویدئوهای خود قرار دهید و به طور متوسط 3 تا 5 دلار به‌ازای هر مشاهده ویدئو حقوق دریافت کنید.

اگرچه ممکن است در ابتدا، ساخت کانال زمان‌بر باشد، اما پس از کسب درآمد از کانال خود می‌توانید به‌سرعت درآمدزایی کنید.

20.تست وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها

طراحان وب‌سایت، توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و صاحبان کسب‌وکار علاقه‌مندند ببینند کاربران چگونه سایت‌ها و برنامه‌هایشان را تجربه می‌کنند، بنابراین برای آزمایش آن‌ها و ارائه بازخورد به افراد پول می‌دهند.

برای اینکه یک تستر وب‌سایت یا نرم‌افزار باشید، لازم نیست مهارت‌های فنی داشته باشید. شما فقط باید با آن‌ها صحبت کنید و نظر خود را در مورد طراحی، عملکرد و قابلیت استفاده آن به اشتراک بگذارید، خیلی آسان است، درست است؟

هدف این است که به توسعه‌دهنده کمک کنیم تا اپلیکیشن یا سایتی را ایجاد کند که کاربرپسند و بدون مشکل باشد و بتواند در صورت نیاز آن ‌را ارتقا دهد.

ممکن است از شما خواسته شود که به‌سادگی یک برنامه را دانلود کنید،  صفحه‌نمایش و صداهای ضبط شده را به آن‌ها ارائه دهید، یا یک تماس کنفرانسی برای ارائه بازخورد خود داشته باشید.

سایت‌های معتبر مانند UserTesting، Userlytics  و IntelliZoom ممکن است بسته به پیچیدگی موجود، 2 تا 120 دلار برای هر آزمایش بپردازند.

برای اینکه یک آزمایش‌کننده وب‌سایت یا نرم‌افزار باشید، ممکن است نیاز به قبولی در یک آزمون داشته باشید که می‌تواند شامل بررسی اینکه آیا صدای باکیفیت دارید و می‌توانید بازخورد واضح، خاص و دقیق ارائه دهید یا خیر.

در این راه‌های برای کسب درآمد بیشتر، قدم بردارید

چه بخواهید به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت آفلاین درآمد کسب کنید، می‌توانید مبلغ موجودی حساب‌های بانکی خود را به روش‌های مختلف افزایش دهید.

همان‌طور که این لیست از راه‌های خلاقانه برای کسب درآمد را مرور می‌کنید، ایده‌هایی را امتحان کنید که به بهترین وجه با علایق، نیازها و سبک زندگی شما مطابقت دارند.

منبع

دیدگاه کاربران (0)