کارآفرینان افرادی هستند که بهطور مداوم در حال کشف فرصتهای جدید تجاری هستند.
برخی از کارآفرینان فقط به دنبال فرصتهای جدید هستند، درحالیکه سایر کارآفرینان دائماً ایدههای جدید ارائه میدهند.
اکثر فرصتها، هرچقدر هم خوب به نظر برسند، درنهایت به دلیل هزینههای بالای سربار، مقیاسپذیری کند و حاشیه سود کم، یک کابوس کامل برای مکیدن پول هستند.
بااینوجود کسبوکارهای آنلاین میتوانند بسیار جذاب باشند زیرا موانع سنتی که بیشتر مشاغل جدید با آن روبرو هستند را ندارند.
در این مقاله چهار دلیل وجود دارد که نشان میدهد راهاندازی کسبوکارهای آنلاین بهترین سرمایهگذاری هستند که کارآفرینان میتوانند انجام دهند.
هر کسبوکار آنلاین با رشد سریع نمایی بهطور خودکار به موفقیت بزرگی نخواهد رسید.
بسیاری از کارآفرینان با این تصور که مشتریان بهطور خودکار آنها را پیدا میکنند و فروش آنها جریان خواهد داشت، به این دلیل ردپای کمی در اینترنت دارند و زمانی هم که یک تجارت آنلاین را شروع میکنند.
فکر میکنند چند توییت بزنند و یا چند تا پست تو اینستاگرام و فیسبوک بگذارند، کفایت میکند و پول به سمت کسبوکارشان سرازیر میشود.
توسعه کسبوکار برای هیچ شغلی آسان نیست، چه مشاغل سنتی داشته باشید و چه یک کسبوکار آنلاین داشته باشید،
اما مزایای ایجاد کسبوکار آنلاین بیشتر است. بهعنوانمثال، یک فروشگاه خردهفروشی مخاطبان خاصی دارد که معمولاً در شعاع محل کسبوکار آنها قرار دارند.
تجارت آنلاین محدود نمیشود و میتواند برای مخاطبان سراسر جهان عرضه شود.
پس از شناسایی یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات موفق، یک کسبوکار آنلاین میتواند بهسادگی هدف خود را گسترش دهد و بودجه خود را برای رشد بسیار سریع افزایش دهد.
پیشنهاد عالی: ۴ نکتهای که باید درباره پول و کسبوکار آنلاین بدانیدبسیاری از کارآفرینان به دلیل آزادی نامحدود ایجاد کسبوکارهای آنلاین، جذب مشاغل آنلاین میشوند.
فناوریهای مدرن، لپتاپها، تبلت ها، برنامههای تجاری
و سیستمهای ارتباطی VOIP تنها برخی از ابزارهایی هستند که امکان فعالیت مشاغل را از هر مکانی فراهم میکنند.
دفعه دیگر که در استارباکس بودید، به اطراف نگاه کنید شخصی را پیدا میکنید که به وای فای متصل است
و در حال کار بر روی تجارت آنلاین یا راهاندازی کسبوکار آنلاین خود است و قهوه موردعلاقه خود را مینوشد.
اینکه برای کسبوکار خود محدود به مکان خاصی نباشیم میتواند بسیار قدرتمند باشد.
از طرفی برخی از کارآفرینان نمیدانند چگونه بین آزادی تعادل برقرار کنند و بهسختی شکست میخورند،
درحالیکه برخی دیگر از آزادی بهعنوان انگیزهای برای کار بیشتر استفاده میکنند.
آزادی را با وقت تلف کردن اشتباه نگیرید، که باعث ضعف میشود.
کارآفرینان واقعی به آزادی احترام میگذارند و درک میکنند که سختکوشی ارزش این را دارد که بتوانند وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانند
و در فعالیتهایی شرکت کنند که بیشتر کارآفرینها آنها را از دست میدهند.
پیشنهاد فروش: رایجترین مدلهای کسبوکار آنلاینکسبوکار آنلاین اغلب به شما امکان میدهد برخی از هزینههای هنگفت مرتبط با مشاغل سنتی را حذف کنید.
نهتنها میتوانید مواردی مانند دفاتر گرانقیمت یا فضای خردهفروشی و تعهدات اجاره بلندمدت را حذف کنید،
بلکه دیگر نیازی نیست پول خود را در موجودی انبار ذخیره کنید.
توافقنامه تهیه با سازنده یا توافقنامه ساخت سفارشی میتواند ریسک مالی شما را به میزان قابلتوجهی کاهش دهد
و به شما این امکان را میدهد که با هزینههای کمتری حاشیه سود سازگارتری را حفظ کنید.
تصور کنید شما کلاه میفروشید کلاههای شما به پنج رنگ قرمز، آبی، سبز، زرد و نارنجی هستند.
در مشاغل سنتی شما باید هر 5 رنگ کلاه را در انبار نگهدارید،
زیرا شما نمیدانید وقتی افراد حضوری به مغازه شما مراجعه میکنند چه رنگ کلاهی را پسند میکنند یا میخواهند بخرند.
حال اگر کلاههای زرد فروخته نشوند، مجبور میشوید قیمت آنها را کاهش دهید و یا تخفیف دهید و ضرر کنید.
حتما مطالعه کنید: ۷ روش ساده و مؤثر برای برندسازی کسبوکار آنلایننکته جالب در مورد ایجاد کسبوکار آنلاین توانایی مدیریت آن بهصورت 24 ساعته در 7 روز هفته و 365 روز سال بدون محدودیت است.
هیچ محدودیت جغرافیایی و ساعت کاری خاصی وجود ندارد. یک کسبوکار آنلاین میتواند 24 ساعت شبانهروز، حتی در هنگام خواب درآمد کسب کند.
با داشتن یک برنامه کاملاً فکر شده در شبکههای اجتماعی، بهینهسازی موتور جستجو و استراتژیهای رسانهای پولی، کسبوکار آنلاین میتواند پیشرفت کند.
شما با نوک انگشتان خود به همه دنیا دسترسی دارید. لوکس بودن یعنی بتوانید ایالات،
مناطق و کشورهای خاص را هدف قرار دهید و علت برتری کسبوکارهای اینترنتی نسبت به کسبوکارهای سنتی است.
آیا در حال حاضر شما یک ایده کسبوکار آنلاین دارید؟ آیا به فکر ایجاد کسبوکار آنلاین در آینده هستید؟ نظرات خود را د با ما در میان بگذارید.
دوره اصول راهاندازی کسبوکار آنلاین
در اولین قدمهای راهاندازی یک کسبوکار جدید، معمولاً کارآفرینان با حداکثر توان خود به دنبال پیدا کردن مشکلات موجود در بازار و حل مشکل که شناسایی کردهاند و یا توسعه محصول یا تأمین خدمت جدید هستند و بدون توجه به جنبههای حقوقی و شفافسازی حقوق و تکالیف طرفین، به جلو پیش میروند، اما پس از مدتی همکاری جایی که استارتاپ به موفقیت نزدیک میشود، بحثهای حقوقی شکل میگیرد.
در دوره اصول راهاندازی کسبوکار آنلاین توسط محمدمهدی ربانی میآموزید، چگونه ایده خود را عملی کنید، آیا شرکت تأسیس کنید یا خیر؟، آیا شریک داشته باشید یا خیر؟، روش تدوین یک شراکتنامه چگونه است؟، روش راهاندازی یک کسبوکار بدون مشکل حقوقی و قانونی چگونه است؟، چه شرکتی تأسیس کنید؟، چگونه یک تیم شرکای مؤسس داشته باشید؟